No a prakticky to znamená co? Že když hra podporuje FXAA, tak bude možné na Vega zapnout PXAA? Nebo je třeba podpora přímo ve hře? To těch her moc nebude, pokud PXAA bude podporovat pouze Vega.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
No a prakticky to znamená co?
r4in https://diit.cz/profil/petr-lazar
4. 7. 2017 - 12:44https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseNo a prakticky to znamená co? Že když hra podporuje FXAA, tak bude možné na Vega zapnout PXAA? Nebo je třeba podpora přímo ve hře? To těch her moc nebude, pokud PXAA bude podporovat pouze Vega.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047300
+
to znamená že začla okurková sezóna. Z nových grafik Vega jen tak něco kloudného nevypadne tak se vyškrabávají poslední zbytečky toho co může zaujmout aspoň na deset vteřin...
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
to znamená že začla okurková
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
4. 7. 2017 - 13:33https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseto znamená že začla okurková sezóna. Z nových grafik Vega jen tak něco kloudného nevypadne tak se vyškrabávají poslední zbytečky toho co může zaujmout aspoň na deset vteřin...https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047315
+
ááááááá pán už asi Vegu doma má že všechno ví a zná že?
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
ááááááá pán už asi Vegu doma
Nitram1980CZ https://diit.cz/profil/martin-cettl
4. 7. 2017 - 13:39https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseááááááá pán už asi Vegu doma má že všechno ví a zná že?https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047318
+
Na zjištění toho že Vega FE na hraní není žádná hitparáda nemusí mít člověk tu kartu doma.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Na zjištění toho že Vega FE
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
4. 7. 2017 - 15:32https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseNa zjištění toho že Vega FE na hraní není žádná hitparáda nemusí mít člověk tu kartu doma.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047366
+
Bez urážky jenže Vega FE není na hraní určená i když se na ní dá hrát na to budou jiné karty.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Bez urážky jenže Vega FE není
Nitram1980CZ https://diit.cz/profil/martin-cettl
4. 7. 2017 - 18:36https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseBez urážky jenže Vega FE není na hraní určená i když se na ní dá hrát na to budou jiné karty.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047447
+
Bez urážky, jak to mění fakt že hraní na ní nepatří mezi to nejlepší?
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Bez urážky, jak to mění fakt
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
4. 7. 2017 - 21:26https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseBez urážky, jak to mění fakt že hraní na ní nepatří mezi to nejlepší?
https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047552
+
Osobně mám pocit, že nejzajímavější Vega bude stejně ta v zenových APU. Ono si ji taky koupí mnohem více lidí... :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Osobně mám pocit, že
Gath G https://diit.cz/profil/ggeal
4. 7. 2017 - 18:43https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseOsobně mám pocit, že nejzajímavější Vega bude stejně ta v zenových APU. Ono si ji taky koupí mnohem více lidí... :)https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047456
+
Mimochodem mi to přijde jako docela slušnej dopad oproti TXAA, který je podle mě aktuálně nejlepší. Jinak řečeno by mě spíš zajímalo, co to dělá "mezi snímky", při pohybu.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Spíš asi ta v XBOXu.
Hrdina https://diit.cz/profil/david-baranek
4. 7. 2017 - 18:52https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseSpíš asi ta v XBOXu.
Mimochodem mi to přijde jako docela slušnej dopad oproti TXAA, který je podle mě aktuálně nejlepší. Jinak řečeno by mě spíš zajímalo, co to dělá "mezi snímky", při pohybu.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047459
+
No ano, na tu jsem zapomněl. Ale notebooků se prodá taky hodně a osobně Xbox mít nebudu, zato notebook s APU na práci bezpochyby ano.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
No ano, na tu jsem zapomněl.
Gath G https://diit.cz/profil/ggeal
4. 7. 2017 - 18:52https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseNo ano, na tu jsem zapomněl. Ale notebooků se prodá taky hodně a osobně Xbox mít nebudu, zato notebook s APU na práci bezpochyby ano.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047465
+
co stoprocentně ví každý (ikdyž slepý fanoušek pořád doufá) je že přes prázdniny herní Vega prostě nebude. Takže se vyškrabává aspoň něco na připomenutí existence tohoto "famózního" produktu.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
co stoprocentně ví každý
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
5. 7. 2017 - 00:14https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseco stoprocentně ví každý (ikdyž slepý fanoušek pořád doufá) je že přes prázdniny herní Vega prostě nebude. Takže se vyškrabává aspoň něco na připomenutí existence tohoto "famózního" produktu.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047588
+
Tohle ale nepotřebuje žádnou speciální HW podporu, tzn. může to běžet na jakékoli kartě, jen to má větší dopad na výkon než FXAA, který se neptá na to co v obraze je nebo není. Že to jde právě s Vegou mi přijde jako souhra náhod, ale i kdyby to bylo nakrásno implementováno jen pro vegu, prostě to bude option v nastaveních který tam buď bude nebo nebude. Předpokládám že stejně jako FXAA bude možné to vynutit drivery i bez toho aby to hra/aplikace podporovala.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Tohle ale nepotřebuje žádnou
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
4. 7. 2017 - 15:29https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseTohle ale nepotřebuje žádnou speciální HW podporu, tzn. může to běžet na jakékoli kartě, jen to má větší dopad na výkon než FXAA, který se neptá na to co v obraze je nebo není. Že to jde právě s Vegou mi přijde jako souhra náhod, ale i kdyby to bylo nakrásno implementováno jen pro vegu, prostě to bude option v nastaveních který tam buď bude nebo nebude. Předpokládám že stejně jako FXAA bude možné to vynutit drivery i bez toho aby to hra/aplikace podporovala.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047348
+
a to je právě to co má to PXAA do značné míry řešit, protože citelné rozmazání je jen u textu, jinde to není - většinou - problém a je to velice efektivní metoda na odstranění aliasu protože je to vlastně jen jeden shader navíc.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
a to je právě to co má to
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
4. 7. 2017 - 15:31https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskusea to je právě to co má to PXAA do značné míry řešit, protože citelné rozmazání je jen u textu, jinde to není - většinou - problém a je to velice efektivní metoda na odstranění aliasu protože je to vlastně jen jeden shader navíc.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047360
+
mno za me muzu rict, ze sem jeste nevidel FXAA, ktery by nebylo rozmazly uplne vsude
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
mno za me muzu rict, ze sem
Warden https://diit.cz/profil/warden
4. 7. 2017 - 15:53https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskusemno za me muzu rict, ze sem jeste nevidel FXAA, ktery by nebylo rozmazly uplne vsudehttps://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047387
+
U textu je problém že způsobí jeho špatnou čitelnost, u "normálního" obrazu to tak výrazné není.
Já FXAA přijmul ve chvíli kdy jsem přešel na 4k, tam mi to už nevadí ani na tom textu, na FHD to bývala věc kterou jsem vypínal jako první
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
U textu je problém že způsobí
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
4. 7. 2017 - 21:23https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseU textu je problém že způsobí jeho špatnou čitelnost, u "normálního" obrazu to tak výrazné není.
Já FXAA přijmul ve chvíli kdy jsem přešel na 4k, tam mi to už nevadí ani na tom textu, na FHD to bývala věc kterou jsem vypínal jako prvníhttps://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047546
+
no, karta ma 13TF v FP32, 25TF v FP16 ale čo FP64? to je na úrovni 290x.. prečo to riešili na 1/16 FP32 keď to má byť poloprofi.. jasne , ze s nvidiou je to ok ked ma1/32 (herné) profi je uz o niecom inom.. ale aj tak.. keby mala 1/8 aspoň by to bola vypoctova masina, volta bude mat cez 7TF FP64 a to uz je poriadna vypoctova sila
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no, karta ma 13TF v FP32,
QWERTY https://diit.cz/profil/slavo-fabian
4. 7. 2017 - 17:52https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseno, karta ma 13TF v FP32, 25TF v FP16 ale čo FP64? to je na úrovni 290x.. prečo to riešili na 1/16 FP32 keď to má byť poloprofi.. jasne , ze s nvidiou je to ok ked ma1/32 (herné) profi je uz o niecom inom.. ale aj tak.. keby mala 1/8 aspoň by to bola vypoctova masina, volta bude mat cez 7TF FP64 a to uz je poriadna vypoctova silahttps://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047426
+
ted jede ai kde se nepouziva fp64 ale fp16 a int8..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ted jede ai kde se nepouziva
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
4. 7. 2017 - 17:59https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseted jede ai kde se nepouziva fp64 ale fp16 a int8..https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047435
+
4. 7. 2017 - 18:04https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseto som nezaznamenal, tak potom ma vyhoduhttps://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047438
+
Ovšem ve vyšších čipech je podpora IEEE double žádoucí. Koneckonců to potřebují superpočítače. Že teď je teď v módě "numerické AI" (ML) ještě neznamená, že zmizela potřeba inženýrských a vědeckých výpočtů (návrhy letadel, motorů, simulace počasí, klimatu, jaderných výbuchů atd. atd.) Že teď máte ML jistě neznamená, že už nechcete létat letadlem a nosit deštník, pouze když je to zapotřebí.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ovšem ve vyšších čipech je
Gath G https://diit.cz/profil/ggeal
4. 7. 2017 - 18:51https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseOvšem ve vyšších čipech je podpora IEEE double žádoucí. Koneckonců to potřebují superpočítače. Že teď je teď v módě "numerické AI" (ML) ještě neznamená, že zmizela potřeba inženýrských a vědeckých výpočtů (návrhy letadel, motorů, simulace počasí, klimatu, jaderných výbuchů atd. atd.) Že teď máte ML jistě neznamená, že už nechcete létat letadlem a nosit deštník, pouze když je to zapotřebí.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047462
+
Tyto systémy ale již existují, takže se řeší spíš občasné upgrady než že by ve velkém vznikaly superpočtíače zaměřené na GPU akcelerující FP64. AI je nový trend, velké množství systémů vzniká, takže se nelze divit, že AMD dala pragmaticky přednost sféře, kde je větší naděje na získání velkých zakázek a kde navíc může najít prostor: Vega je výpočetně rychlejší než GP100 a oproti GV100, která má skoro 2× tak větší jádro, bude zase cenově daleko dostupnější.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tyto systémy ale již existují
no-X https://diit.cz/autor/no-x
4. 7. 2017 - 19:52https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuseTyto systémy ale již existují, takže se řeší spíš občasné upgrady než že by ve velkém vznikaly superpočtíače zaměřené na GPU akcelerující FP64. AI je nový trend, velké množství systémů vzniká, takže se nelze divit, že AMD dala pragmaticky přednost sféře, kde je větší naděje na získání velkých zakázek a kde navíc může najít prostor: Vega je výpočetně rychlejší než GP100 a oproti GV100, která má skoro 2× tak větší jádro, bude zase cenově daleko dostupnější.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047486
+
a je to lepsi nez SMAA ? ;)
protoze pokud nahradu za FXAA tak je SMAA podstatne kvalitnejsi ve vsech ohledech
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
a je to lepsi nez SMAA ? ;)
David Foltyn https://diit.cz/profil/dwarden
5. 7. 2017 - 07:41https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskusea je to lepsi nez SMAA ? ;)
protoze pokud nahradu za FXAA tak je SMAA podstatne kvalitnejsi ve vsech ohledech
https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1047621
+
Právě. Chápu, že na 4K displejích je 60 fps SMAA zatím GPU overkill, ale vizuálně podává nejlepší výsledky. Myslím si, že by se od něj nemělo ustupovat. Zvlášť proto, že ze své podstaty se jedná o řešení nejjednodušší, byť nejnáročnější na výkon. Grafický výkon stále poroste, např. dnes už není problém dosáhnout 1000 fps v Crysis, něco v době vydání hry nemožného.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Právě. Chápu, že na 4K
Jan Šablatura https://diit.cz/profil/h0n24
10. 7. 2017 - 05:58https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskusePrávě. Chápu, že na 4K displejích je 60 fps SMAA zatím GPU overkill, ale vizuálně podává nejlepší výsledky. Myslím si, že by se od něj nemělo ustupovat. Zvlášť proto, že ze své podstaty se jedná o řešení nejjednodušší, byť nejnáročnější na výkon. Grafický výkon stále poroste, např. dnes už není problém dosáhnout 1000 fps v Crysis, něco v době vydání hry nemožného.https://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskuse#comment-1049016
+
Diskuse k Vega podporuje nový PXAA anti-aliasinghttps://diit.cz/clanek/vega-podporuje-pxaa-anti-aliasing/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
No a prakticky to znamená co? Že když hra podporuje FXAA, tak bude možné na Vega zapnout PXAA? Nebo je třeba podpora přímo ve hře? To těch her moc nebude, pokud PXAA bude podporovat pouze Vega.
to znamená že začla okurková sezóna. Z nových grafik Vega jen tak něco kloudného nevypadne tak se vyškrabávají poslední zbytečky toho co může zaujmout aspoň na deset vteřin...
ááááááá pán už asi Vegu doma má že všechno ví a zná že?
Na zjištění toho že Vega FE na hraní není žádná hitparáda nemusí mít člověk tu kartu doma.
Bez urážky jenže Vega FE není na hraní určená i když se na ní dá hrát na to budou jiné karty.
Bez urážky, jak to mění fakt že hraní na ní nepatří mezi to nejlepší?
Osobně mám pocit, že nejzajímavější Vega bude stejně ta v zenových APU. Ono si ji taky koupí mnohem více lidí... :)
Spíš asi ta v XBOXu.
Mimochodem mi to přijde jako docela slušnej dopad oproti TXAA, který je podle mě aktuálně nejlepší. Jinak řečeno by mě spíš zajímalo, co to dělá "mezi snímky", při pohybu.
No ano, na tu jsem zapomněl. Ale notebooků se prodá taky hodně a osobně Xbox mít nebudu, zato notebook s APU na práci bezpochyby ano.
co stoprocentně ví každý (ikdyž slepý fanoušek pořád doufá) je že přes prázdniny herní Vega prostě nebude. Takže se vyškrabává aspoň něco na připomenutí existence tohoto "famózního" produktu.
Tohle ale nepotřebuje žádnou speciální HW podporu, tzn. může to běžet na jakékoli kartě, jen to má větší dopad na výkon než FXAA, který se neptá na to co v obraze je nebo není. Že to jde právě s Vegou mi přijde jako souhra náhod, ale i kdyby to bylo nakrásno implementováno jen pro vegu, prostě to bude option v nastaveních který tam buď bude nebo nebude. Předpokládám že stejně jako FXAA bude možné to vynutit drivery i bez toho aby to hra/aplikace podporovala.
FXAA akorat tak vsecko rozmaze
a to je právě to co má to PXAA do značné míry řešit, protože citelné rozmazání je jen u textu, jinde to není - většinou - problém a je to velice efektivní metoda na odstranění aliasu protože je to vlastně jen jeden shader navíc.
mno za me muzu rict, ze sem jeste nevidel FXAA, ktery by nebylo rozmazly uplne vsude
U textu je problém že způsobí jeho špatnou čitelnost, u "normálního" obrazu to tak výrazné není.
Já FXAA přijmul ve chvíli kdy jsem přešel na 4k, tam mi to už nevadí ani na tom textu, na FHD to bývala věc kterou jsem vypínal jako první
no, karta ma 13TF v FP32, 25TF v FP16 ale čo FP64? to je na úrovni 290x.. prečo to riešili na 1/16 FP32 keď to má byť poloprofi.. jasne , ze s nvidiou je to ok ked ma1/32 (herné) profi je uz o niecom inom.. ale aj tak.. keby mala 1/8 aspoň by to bola vypoctova masina, volta bude mat cez 7TF FP64 a to uz je poriadna vypoctova sila
ted jede ai kde se nepouziva fp64 ale fp16 a int8..
to som nezaznamenal, tak potom ma vyhodu
Ovšem ve vyšších čipech je podpora IEEE double žádoucí. Koneckonců to potřebují superpočítače. Že teď je teď v módě "numerické AI" (ML) ještě neznamená, že zmizela potřeba inženýrských a vědeckých výpočtů (návrhy letadel, motorů, simulace počasí, klimatu, jaderných výbuchů atd. atd.) Že teď máte ML jistě neznamená, že už nechcete létat letadlem a nosit deštník, pouze když je to zapotřebí.
Tyto systémy ale již existují, takže se řeší spíš občasné upgrady než že by ve velkém vznikaly superpočtíače zaměřené na GPU akcelerující FP64. AI je nový trend, velké množství systémů vzniká, takže se nelze divit, že AMD dala pragmaticky přednost sféře, kde je větší naděje na získání velkých zakázek a kde navíc může najít prostor: Vega je výpočetně rychlejší než GP100 a oproti GV100, která má skoro 2× tak větší jádro, bude zase cenově daleko dostupnější.
a je to lepsi nez SMAA ? ;)
protoze pokud nahradu za FXAA tak je SMAA podstatne kvalitnejsi ve vsech ohledech
Právě. Chápu, že na 4K displejích je 60 fps SMAA zatím GPU overkill, ale vizuálně podává nejlepší výsledky. Myslím si, že by se od něj nemělo ustupovat. Zvlášť proto, že ze své podstaty se jedná o řešení nejjednodušší, byť nejnáročnější na výkon. Grafický výkon stále poroste, např. dnes už není problém dosáhnout 1000 fps v Crysis, něco v době vydání hry nemožného.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.