Datové schránku jsou experimentem, který nevyšel. Jako ostatně vše co ODS vymyslela.
Anketu jste dělat ani nemuseli, je jasné že většina čtenářů klikne na ČPS. A momentálně navíc nefunguje, kliknul jsem (samozřejmě) na KSČM a vyskočila mi pouze hláška "nelze hlasovat víckrát"...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jan Ukulele https://diit.cz/profil/ukulele
17. 5. 2010 - 00:38https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseDatové schránku jsou experimentem, který nevyšel. Jako ostatně vše co ODS vymyslela.
Anketu jste dělat ani nemuseli, je jasné že většina čtenářů klikne na ČPS. A momentálně navíc nefunguje, kliknul jsem (samozřejmě) na KSČM a vyskočila mi pouze hláška "nelze hlasovat víckrát"...https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540873
+
Asi tak - nelze hlasovat vícekrát. Klikal jsem poprvé!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
czvampire https://diit.cz/profil/czvampire
17. 5. 2010 - 00:48https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseAsi tak - nelze hlasovat vícekrát. Klikal jsem poprvé!https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540874
+
subjektivně jsem s DS spokojen. šetří mi to na poštovném státu zhruba tisícovku měsíčně. nicméně mě neopouští myšlenka v tom smyslu "no je to pěkné, ale za chvíli nebudou mít pošťačky co žrát."
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
peter pan https://diit.cz/profil/marshall1727
17. 5. 2010 - 01:07https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusesubjektivně jsem s DS spokojen. šetří mi to na poštovném státu zhruba tisícovku měsíčně. nicméně mě neopouští myšlenka v tom smyslu "no je to pěkné, ale za chvíli nebudou mít pošťačky co žrát."https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540875
+
O postacky se neboj, ty maj prace uz takhle dost...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Solitary https://diit.cz/profil/solitary
17. 5. 2010 - 01:24https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseO postacky se neboj, ty maj prace uz takhle dost...https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540876
+
Právě naopak! Pošťačkám se ušetří práce a Česká pošta se napakuje jako nikdy před tím. Státní instituce platí za zprávy poslané přes DS prakticky stejně jako za papírovou poštu(přes 15Kč za jednu zprávu/mail)! Navíc za DS dostane ČP paušálně řádově miliardy od ministerstva vnitra.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Stanislav Hodaň https://diit.cz/profil/hudsonstan
17. 5. 2010 - 06:07https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusePrávě naopak! Pošťačkám se ušetří práce a Česká pošta se napakuje jako nikdy před tím. Státní instituce platí za zprávy poslané přes DS prakticky stejně jako za papírovou poštu(přes 15Kč za jednu zprávu/mail)! Navíc za DS dostane ČP paušálně řádově miliardy od ministerstva vnitra.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540877
+
Možná to šetří na poštovném, ale jak řešíš případ, když potřebuješ mít dokument v papírové podobě? Několikastránkové rozhodnutí doteď chodilo poštou pro mě zdarma, nyní abych platil jmění za každou stránku, kterou chci ověřeně vytisknout. Je to dobrý kšeft pro poštu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jirka1 https://diit.cz/profil/jirka1
17. 5. 2010 - 09:33https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseMožná to šetří na poštovném, ale jak řešíš případ, když potřebuješ mít dokument v papírové podobě? Několikastránkové rozhodnutí doteď chodilo poštou pro mě zdarma, nyní abych platil jmění za každou stránku, kterou chci ověřeně vytisknout. Je to dobrý kšeft pro poštu.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540914
+
Přesně tak, a docela by mě zajímalo, zda už je nějak řešen archív, nebo si jej za další (svoje) peníze musím zřizovat sám. V původním návrhu totiž po určité době dokument z DS zmizel (nenávratně?)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Máček333 https://diit.cz/profil/macek333
17. 5. 2010 - 09:44https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusePřesně tak, a docela by mě zajímalo, zda už je nějak řešen archív, nebo si jej za další (svoje) peníze musím zřizovat sám. V původním návrhu totiž po určité době dokument z DS zmizel (nenávratně?)https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540923
+
Mě taky ne, člověk chce dát hlas svobodným a nemůže :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Miroš Pikoš https://diit.cz/profil/mirospikos
17. 5. 2010 - 07:51https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseMě taky ne, člověk chce dát hlas svobodným a nemůže :)https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540879
+
Taky jsem chtěl dávat hlas Svobodným (nejen v anketě), ale pak jsem si udělal test na kohovolit.eu a překvapilo mě, jak málo shody s nimi mám (největší mám s liberály, ale i se zelenými apod., to mě dost překvapilo). Takže kdo máte chvilku času, zkuste si ten dotazník taky udělat, třeba vás to překvapí stejně jako mě (zkrácená verze s 10 otázkami): http://cs.kohovolit.eu/cz/psp/vote/26
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mem https://diit.cz/profil/mem
17. 5. 2010 - 09:07https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseTaky jsem chtěl dávat hlas Svobodným (nejen v anketě), ale pak jsem si udělal test na kohovolit.eu a překvapilo mě, jak málo shody s nimi mám (největší mám s liberály, ale i se zelenými apod., to mě dost překvapilo). Takže kdo máte chvilku času, zkuste si ten dotazník taky udělat, třeba vás to překvapí stejně jako mě (zkrácená verze s 10 otázkami):
http://cs.kohovolit.eu/cz/psp/vote/26https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540909
+
Mno cece tak podle tohoto testu mam 67% shodu se Svobodnyma :-))Naprosto nejmene se stranou Zelenych - holt zeleni jsou prebarveni komunisti, to vime davno:-)
17. 5. 2010 - 09:17https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseMno cece tak podle tohoto testu mam 67% shodu se Svobodnyma :-))Naprosto nejmene se stranou Zelenych - holt zeleni jsou prebarveni komunisti, to vime davno:-)https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540913
+
Takže sis myslel, že jsi pravičák a co čert nechtěl, jsi levičák jako vyšitej :))) Spíš bych koumal, proč se s nimi neshodnu, kdyby se mi něco takového stalo. Mě vyšla shoda se svobodnýma 43 % a třeba ODS na tom byla hůř než ČSSD, což nechápu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Miroš Pikoš https://diit.cz/profil/mirospikos
17. 5. 2010 - 10:42https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseTakže sis myslel, že jsi pravičák a co čert nechtěl, jsi levičák jako vyšitej :))) Spíš bych koumal, proč se s nimi neshodnu, kdyby se mi něco takového stalo. Mě vyšla shoda se svobodnýma 43 % a třeba ODS na tom byla hůř než ČSSD, což nechápu.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540947
+
ja jo - ODS a CSSD jsou defacto jedna a ta sama strana, jenom delaj, ze se nemaj radi...Jediny rozdil mezi nima je oblasti osob, ktere to vedou. Jinak programove si vyborne rozumej.
17. 5. 2010 - 10:56https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseja jo - ODS a CSSD jsou defacto jedna a ta sama strana, jenom delaj, ze se nemaj radi...Jediny rozdil mezi nima je oblasti osob, ktere to vedou. Jinak programove si vyborne rozumej.
https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540951
+
Hmm, tohle není pravda, když jsem to zkoušel já, rozdíl mi mezi těmito dvěma vyšel vysloveně propastný. Vždycky se dá najít něco, v čem se shodnou a v čem se neshodnou, tak to bývá.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pety https://diit.cz/profil/petyy
18. 5. 2010 - 08:59https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseHmm, tohle není pravda, když jsem to zkoušel já, rozdíl mi mezi těmito dvěma vyšel vysloveně propastný. Vždycky se dá najít něco, v čem se shodnou a v čem se neshodnou, tak to bývá.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541035
+
jenze ono je to jinak - je rozdil v tom, CO TVRDI jedna ci druha strana. Ale kdyz prijde na CINY, tak si ty 2 strany nemaji co vycitat. To, co clovek vidi v TV , je divadlo pro lidi. Skutecnost je zcela jina a ti, kteri se pred kamerou malem porvali, jdou spolu na pivo a smeji se tomu....
18. 5. 2010 - 10:11https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusejenze ono je to jinak - je rozdil v tom, CO TVRDI jedna ci druha strana. Ale kdyz prijde na CINY, tak si ty 2 strany nemaji co vycitat. To, co clovek vidi v TV , je divadlo pro lidi. Skutecnost je zcela jina a ti, kteri se pred kamerou malem porvali, jdou spolu na pivo a smeji se tomu....https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541044
+
No, dají se porovnat vlastní názory s tím, jak strany HLASOVALY - a to až na jednotlivé poslance. Když jsem zkusil tohle, měl jsem s jednou shodu 35% a s druhou minus 27%. Takže ne, nesouhlasím, nedělají úplně stejné věci.
Pro mě jako pro občana je rozhodující, jak hlasují a tedy jaké zákony z toho vyjdou, ne jaký druh průserů mají jejich členové.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pety https://diit.cz/profil/petyy
18. 5. 2010 - 10:28https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseNo, dají se porovnat vlastní názory s tím, jak strany HLASOVALY - a to až na jednotlivé poslance. Když jsem zkusil tohle, měl jsem s jednou shodu 35% a s druhou minus 27%. Takže ne, nesouhlasím, nedělají úplně stejné věci.
Pro mě jako pro občana je rozhodující, jak hlasují a tedy jaké zákony z toho vyjdou, ne jaký druh průserů mají jejich členové.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541046
+
Jezisi, copak clovece neumis premyslet? S jednou stranou shodu 35% a s druhou 27% , rozdil je 8%. Takze strany hlasuji rozdilne v 8% pripadu - no to fakt svedci o tom, ze jsou kazda uplne jina:-)))
PRAVE to, jak strany hlasuji me vede k myslence, ze je jedno, jestli ODS ci CSSD. Priznam se, ze vice shody nez s ODS jsem v jednom testu mel s komunistama, coz uz je vazne husty:-))
18. 5. 2010 - 16:01https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseJezisi, copak clovece neumis premyslet? S jednou stranou shodu 35% a s druhou 27% , rozdil je 8%. Takze strany hlasuji rozdilne v 8% pripadu - no to fakt svedci o tom, ze jsou kazda uplne jina:-)))
PRAVE to, jak strany hlasuji me vede k myslence, ze je jedno, jestli ODS ci CSSD. Priznam se, ze vice shody nez s ODS jsem v jednom testu mel s komunistama, coz uz je vazne husty:-))
https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541092
+
A ty zase neumíš číst. Anebo počítat se zápornými čísly?
Ten testík vyhodnocoval souhlas do plusu, nesouhlas do mínusu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pety https://diit.cz/profil/petyy
18. 5. 2010 - 20:14https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseA ty zase neumíš číst. Anebo počítat se zápornými čísly?
Ten testík vyhodnocoval souhlas do plusu, nesouhlas do mínusu.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541120
+
ah sorry...jednak neumim cist, a jednak me osobne to vyslo u tech 2 stran pomerne podobne, takze jsem prehlednuti zkombinoval s vlastni zkusenosti, a uz to je. Omlouvam se...
18. 5. 2010 - 22:01https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseah sorry...jednak neumim cist, a jednak me osobne to vyslo u tech 2 stran pomerne podobne, takze jsem prehlednuti zkombinoval s vlastni zkusenosti, a uz to je. Omlouvam se...
https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541125
+
tez me to prekvapilo, jak jsem dopad, ale je tam jeden zavazny problem..., k mnoha, pro me zavaznym vecem, strany nemely stanovisko....
tj. stanovisko ziskaji kdy, az po volbach? a rozdani karet?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
17. 5. 2010 - 20:42https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusetez me to prekvapilo, jak jsem dopad, ale je tam jeden zavazny problem..., k mnoha, pro me zavaznym vecem, strany nemely stanovisko....
tj. stanovisko ziskaji kdy, az po volbach? a rozdani karet?https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541017
+
Takze vam vysvetlim situaci.
Nase firma potrebuje 1 mesicne doklad o tom, ze mame vse zaplacene a nic zadne statni instituci nedluzime, tedy to musime dolozit papirove z vypisu DatSchr.
No a ted se podrzte, dela se to tak, ze date export na CD, jeto par MB a donesete na postu, krom toho ze clovek zaplati, tak hlavne ceka 30minut nez to ten smejd prechrousta, overi a vytiskne ... ta zenska to pusti a hledi a hledi .... a hledi ... ja nechapu, jak je mozne, ze to nefunguje, i kdyby se to tahalo pres net, tak tech par MB to musi mit hned ... kor pokud vim, overuje se pres net jen podpis ...
Takze ne jen ze clovek zaplati za vytisteni a orazitkovani, mnohem vice zaplati za ztraceny cas na poste, kdy ceka na program ... tedy si dokazete spocitat, kolik ze to vlastne je schopna 1. urednice odbavit za den.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Izak https://diit.cz/profil/izak
17. 5. 2010 - 09:55https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseTakze vam vysvetlim situaci.
Nase firma potrebuje 1 mesicne doklad o tom, ze mame vse zaplacene a nic zadne statni instituci nedluzime, tedy to musime dolozit papirove z vypisu DatSchr.
No a ted se podrzte, dela se to tak, ze date export na CD, jeto par MB a donesete na postu, krom toho ze clovek zaplati, tak hlavne ceka 30minut nez to ten smejd prechrousta, overi a vytiskne ... ta zenska to pusti a hledi a hledi .... a hledi ... ja nechapu, jak je mozne, ze to nefunguje, i kdyby se to tahalo pres net, tak tech par MB to musi mit hned ... kor pokud vim, overuje se pres net jen podpis ...
Takze ne jen ze clovek zaplati za vytisteni a orazitkovani, mnohem vice zaplati za ztraceny cas na poste, kdy ceka na program ... tedy si dokazete spocitat, kolik ze to vlastne je schopna 1. urednice odbavit za den.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540933
+
Překvapily mě odpovědi ČSSD. Socani si dali práci a proti odpovědi č.10 nemůžu říct ani popel. Což neznamená, že mají mé sympatie, ale za kvalitu odpovědí na DIIT určitě. TOP09 a ODS se na to úplně vybodly. Ostuda, myslím, že dát pár peněz lidem, co si dají práci s odpověďmi je lepší, než mít ohavné billboardy
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pleva https://diit.cz/profil/pleva
17. 5. 2010 - 10:27https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusePřekvapily mě odpovědi ČSSD. Socani si dali práci a proti odpovědi č.10 nemůžu říct ani popel. Což neznamená, že mají mé sympatie, ale za kvalitu odpovědí na DIIT určitě. TOP09 a ODS se na to úplně vybodly. Ostuda, myslím, že dát pár peněz lidem, co si dají práci s odpověďmi je lepší, než mít ohavné billboardyhttps://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540945
+
Taky mě překvapí když socialista (komunista) mluví o svobodné vůli, ale celý jeho program svobodu resp. svobodu volby jednotlivce popírá.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Miroš Pikoš https://diit.cz/profil/mirospikos
17. 5. 2010 - 10:44https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseTaky mě překvapí když socialista (komunista) mluví o svobodné vůli, ale celý jeho program svobodu resp. svobodu volby jednotlivce popírá.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540948
+
Na to téměř nelze reagovat slušně. Můžeš mi přesně říct, kde program socialistů popírá svobodu? Nebo jenom papouškuješ co jsi slyšel ve škole? Z lidí jako jsi ty je mi na zvracení.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jan Ukulele https://diit.cz/profil/ukulele
17. 5. 2010 - 11:30https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseNa to téměř nelze reagovat slušně. Můžeš mi přesně říct, kde program socialistů popírá svobodu? Nebo jenom papouškuješ co jsi slyšel ve škole? Z lidí jako jsi ty je mi na zvracení.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540955
+
panove, vzdyt ukulele ma v mnohem pravdu, akorat si to nechcete priznat...
i pokud by se v soucasne dobe dostalo KSCM k moci, tak by se opravdu nemohly dit veci jako v 50. letech....
rikejte si co chcete, ale nektere veci dane doby nebyly uplne mimo misu...
nez zacnu dostavat zaporne body, tak jen upresnim, ze budu volit CPS, zalozenim jsem pravicak a drzim se hesla "muj dum, muj hrad", jsem uz postarsiho roku vyroby / poslouchal jsem hlas ameriky, "vital osvoboditele" v 68., podepsal "par pamfletu" v 80. letech, ale vubec se nedivim, ze nekteri opet inklinuji ke KSCM, tady si jen uvedomte, ze to neni "zasluhou" KSCM, ale diky "progresivni praviceove politice" hlavne z pocatku 90. let, ODS jsem dal hlas pouze jedenkrat / uz r. 94 jsem ji poslal do nekam... /, pak to zkusil s US / jak to dopadlo s Marvanovou, vsichni vime.../ a tak tajne doufam, ze jednou nastane cas, kdy nasi "kormidelnici" pujdou dopryc / a nekteri i snad budou potrestani / demokraticky, nez se narod nas.ere a bud vezme spravedlnost do vlastnich rukou, ci bude volit extremni strany / obeho nejsem priznivcem, ale v historii to vzdy takto koncilo... /
fujtajbl, to jsem se rozepsal, kdyztak to smazte...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
17. 5. 2010 - 12:26https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusepanove, vzdyt ukulele ma v mnohem pravdu, akorat si to nechcete priznat...
i pokud by se v soucasne dobe dostalo KSCM k moci, tak by se opravdu nemohly dit veci jako v 50. letech....
rikejte si co chcete, ale nektere veci dane doby nebyly uplne mimo misu...
nez zacnu dostavat zaporne body, tak jen upresnim, ze budu volit CPS, zalozenim jsem pravicak a drzim se hesla "muj dum, muj hrad", jsem uz postarsiho roku vyroby / poslouchal jsem hlas ameriky, "vital osvoboditele" v 68., podepsal "par pamfletu" v 80. letech, ale vubec se nedivim, ze nekteri opet inklinuji ke KSCM, tady si jen uvedomte, ze to neni "zasluhou" KSCM, ale diky "progresivni praviceove politice" hlavne z pocatku 90. let, ODS jsem dal hlas pouze jedenkrat / uz r. 94 jsem ji poslal do nekam... /, pak to zkusil s US / jak to dopadlo s Marvanovou, vsichni vime.../ a tak tajne doufam, ze jednou nastane cas, kdy nasi "kormidelnici" pujdou dopryc / a nekteri i snad budou potrestani / demokraticky, nez se narod nas.ere a bud vezme spravedlnost do vlastnich rukou, ci bude volit extremni strany / obeho nejsem priznivcem, ale v historii to vzdy takto koncilo... /
fujtajbl, to jsem se rozepsal, kdyztak to smazte...https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540963
+
KSČM+ČSSD = väčšie a väčšie prerozdeľovanie, zvyšovanie dávok, dôchodkov, 13. platy atď. No a aby bolo čo prerozdeliť, musí sa to najprv ukradnúť. Sloboda sa zmenšuje tým, ktorí sú okrádaní.
Ale nerobiť si ilúzie, "pravicové" strany sú na tom veľmi podobne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
gofry https://diit.cz/profil/gofry
17. 5. 2010 - 12:57https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseKSČM+ČSSD = väčšie a väčšie prerozdeľovanie, zvyšovanie dávok, dôchodkov, 13. platy atď. No a aby bolo čo prerozdeliť, musí sa to najprv ukradnúť. Sloboda sa zmenšuje tým, ktorí sú okrádaní.
Ale nerobiť si ilúzie, "pravicové" strany sú na tom veľmi podobne.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540977
+
Když pominu fakt, že tvůj argument je naprosto lživý a dementní, tak bych rád podotknul, že jsem okrádán poslední čtyři roky a to tady rozhodně ani ČSSD ani KSČM nevládne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jan Ukulele https://diit.cz/profil/ukulele
17. 5. 2010 - 20:00https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseKdyž pominu fakt, že tvůj argument je naprosto lživý a dementní, tak bych rád podotknul, že jsem okrádán poslední čtyři roky a to tady rozhodně ani ČSSD ani KSČM nevládne.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541014
+
hele, pametnici :), pamatujete si na ty doby, kdyz nas v ramci "novodobeho nabozenstvi" ucili o "desatkach" ve stredoveku...?
jen tak pro srandu, zkuste si zpocitat, co odevzdate statu na vsech danich dnes...., ze se nedopocitate....?
ja to kdysi zkusil, nak mi to vyslo na cca 80% / nekdo vice, nekdo mene... /
a tak mne vychazi nejschudnejsi vec..., "bydlet v jeskyni, svitit louci, pit vodu z potoka atd...."
pametnici asi vi, na ktery vtip o prumerne mzde z 80. let narazim....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
17. 5. 2010 - 20:23https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusehele, pametnici :), pamatujete si na ty doby, kdyz nas v ramci "novodobeho nabozenstvi" ucili o "desatkach" ve stredoveku...?
jen tak pro srandu, zkuste si zpocitat, co odevzdate statu na vsech danich dnes...., ze se nedopocitate....?
ja to kdysi zkusil, nak mi to vyslo na cca 80% / nekdo vice, nekdo mene... /
a tak mne vychazi nejschudnejsi vec..., "bydlet v jeskyni, svitit louci, pit vodu z potoka atd...."
pametnici asi vi, na ktery vtip o prumerne mzde z 80. let narazim....https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541016
+
80 to není, ale s trochu lepším platem (30k) je to 56%.
+takové ty ne-tak-úplně povinné daně typu dědická, z nemovitosti atd.
A ukulele, ty musíš být úplně mimo, ne? Všechno co gofry napsal prezentují levicové strany jako svůj program. Ještě k tomu přidávají "více zdaníme bohaté" což je opravdu extrémní prasárna, protože kdo cíleně volí kvůli tomu aby jinému uškodil, zasloužil by trest smrti. ODS, pokud vím, neměla nadpoloviční většinu, aby mohla potřebné omezení přerozdělování sama prosadit.... ale to nic nemění na tom, že v ní sedí úplně stejní komunisti.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
co ze to chces https://diit.cz/profil/co-ze-chces
17. 5. 2010 - 22:37https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse80 to není, ale s trochu lepším platem (30k) je to 56%.
+takové ty ne-tak-úplně povinné daně typu dědická, z nemovitosti atd.
A ukulele, ty musíš být úplně mimo, ne? Všechno co gofry napsal prezentují levicové strany jako svůj program. Ještě k tomu přidávají "více zdaníme bohaté" což je opravdu extrémní prasárna, protože kdo cíleně volí kvůli tomu aby jinému uškodil, zasloužil by trest smrti. ODS, pokud vím, neměla nadpoloviční většinu, aby mohla potřebné omezení přerozdělování sama prosadit.... ale to nic nemění na tom, že v ní sedí úplně stejní komunisti. https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541024
+
pak jsi asi zapomel zapocist povinny odvod zamestnavatele....
ja to totiz bral i jinak / jsi kurak, tak zaplat spotrebni dan, jsi neabstinent, tak zaplat spotrebni dan, jezdis autem, tak zaplat spotrebni dan /
zkratka nejen nas stat chce platit za vse..., uz i ten iNet a dychani se asi stane soucasti spotrebni dane / chces "svobodu", tak kua plat.... /
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
17. 5. 2010 - 22:51https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusepak jsi asi zapomel zapocist povinny odvod zamestnavatele....
ja to totiz bral i jinak / jsi kurak, tak zaplat spotrebni dan, jsi neabstinent, tak zaplat spotrebni dan, jezdis autem, tak zaplat spotrebni dan /
zkratka nejen nas stat chce platit za vse..., uz i ten iNet a dychani se asi stane soucasti spotrebni dane / chces "svobodu", tak kua plat.... /https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541025
+
Přesně tak, ČSSD odpovídala na většinu otázek až podezřele fundovaně - buď to někde obšlehli a nebo kupodivu zaplatili schopného člověka.
Druhá věc je, že hezký řečičky jim jdou, ale jak jednou chňapnou moc do pazourů tak na voliče hází bobek až do další volební kampaně.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Papik https://diit.cz/profil/papik
17. 5. 2010 - 10:47https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusePřesně tak, ČSSD odpovídala na většinu otázek až podezřele fundovaně - buď to někde obšlehli a nebo kupodivu zaplatili schopného člověka.
Druhá věc je, že hezký řečičky jim jdou, ale jak jednou chňapnou moc do pazourů tak na voliče hází bobek až do další volební kampaně.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540950
+
Teď mám pocit že mluvíš o ODS? To byly taky hezké řečičky, smlouva s občany a hned po volbách na občany nasrat a odrbat je kde se dá.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jan Ukulele https://diit.cz/profil/ukulele
17. 5. 2010 - 11:29https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseTeď mám pocit že mluvíš o ODS? To byly taky hezké řečičky, smlouva s občany a hned po volbách na občany nasrat a odrbat je kde se dá.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540954
+
Ono je to jedno jestli je to ODS KSCSSD vsichni jen slibuji a po volbach je to vsecno jinak. Nechapu jak jim po 20letech (v pripade KSC 60letech) muze jeste nekdo verit a dat hlas.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
17. 5. 2010 - 11:36https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseOno je to jedno jestli je to ODS KSCSSD vsichni jen slibuji a po volbach je to vsecno jinak. Nechapu jak jim po 20letech (v pripade KSC 60letech) muze jeste nekdo verit a dat hlas.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540956
+
souhlas, ale kolikrat si rikam, za by nase zeme optrebovala takoveho "maleho Hitlera", pac pokud budou u moci jedni a titiz "nejneschopnejsi z nejneschopnejsich a hlavne vsehoschopnych", tak to lepsi nebude...
uz to vidim po volbach, ODS+VV+TOP09=CSSD+KSCM a opet je to v dupe...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
17. 5. 2010 - 12:38https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusesouhlas, ale kolikrat si rikam, za by nase zeme optrebovala takoveho "maleho Hitlera", pac pokud budou u moci jedni a titiz "nejneschopnejsi z nejneschopnejsich a hlavne vsehoschopnych", tak to lepsi nebude...
uz to vidim po volbach, ODS+VV+TOP09=CSSD+KSCM a opet je to v dupe... https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540967
+
Ještě je tady taky možnost, že o tom přemýšlejí a mají na to svůj názor. Na rozdíl od jiných, tak skvělých stran...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pety https://diit.cz/profil/petyy
18. 5. 2010 - 09:06https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseJeště je tady taky možnost, že o tom přemýšlejí a mají na to svůj názor. Na rozdíl od jiných, tak skvělých stran...https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541037
+
Tak sem mmyslel že sem chodi lidi co maji aspon trochu rozum ale jak vidim v ankete tak se to nelisi od situace na ulici.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
borowitz https://diit.cz/profil/borowitz
17. 5. 2010 - 11:55https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseTak sem mmyslel že sem chodi lidi co maji aspon trochu rozum ale jak vidim v ankete tak se to nelisi od situace na ulici.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540959
+
tolik případných voličů ČSSD :( to mě zaráží. Ještě k tomu, když chce Paroubek mít internet pod drobnohledem "ČSSD chce zřídit "úřad dohlížející na internet", stylová oslava Dne boje proti internetové cenzuře"
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Miroslav Částka https://diit.cz/profil/mirage
17. 5. 2010 - 12:57https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusetolik případných voličů ČSSD :( to mě zaráží. Ještě k tomu, když chce Paroubek mít internet pod drobnohledem "ČSSD chce zřídit "úřad dohlížející na internet", stylová oslava Dne boje proti internetové cenzuře"https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540976
+
Inu, nejsme tady jen samí mladí budoucí úspěšní manažeři - sem tam máme někdo i zkušenosti se životem a k tomu paměť a schopnost vlastní úvahy.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pety https://diit.cz/profil/petyy
18. 5. 2010 - 09:08https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseInu, nejsme tady jen samí mladí budoucí úspěšní manažeři - sem tam máme někdo i zkušenosti se životem a k tomu paměť a schopnost vlastní úvahy.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541038
+
Můj názor: Dobrá, ale naprosto nedotažená myšlenka uskutečněná přesně ve stylu naší státní správy. Nefunkční systém plný chyb násilně zavedený do praxe proti vůli mnoha občanů. Měl být spuštěn pouze jako volitelná alternativa papírové komunikace. Chybí zpětná vazba o nedoručení a (ne)přečtení zprávy. Očekáváme potrestání odpovědných osob. http://tdox.sweb.cz/
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
gigous https://diit.cz/profil/gigous
17. 5. 2010 - 12:57https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseMůj názor: Dobrá, ale naprosto nedotažená myšlenka uskutečněná přesně ve stylu naší státní správy. Nefunkční systém plný chyb násilně zavedený do praxe proti vůli mnoha občanů. Měl být spuštěn pouze jako volitelná alternativa papírové komunikace. Chybí zpětná vazba o nedoručení a (ne)přečtení zprávy. Očekáváme potrestání odpovědných osob. http://tdox.sweb.cz/https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-540978
+
Datové schránky a vůbec projekty "Egoncentra" jsou smutné téma.
3,5 roku jsem dělal v státní správě a tak jsem si všechno otravné zařizování užil už od začátku.
Datové schránky jsou stručně předražená, neustále nefungující, pomalá a špatně zabezpečená pitomost.
Standardně to z praxe vypadá takto:
Přijetí zpráv
Stažení nových zpráv - chyba serveru zkuste později ... později ... stažení nových zpráv ... chyba serveru ... o hodně později ... 3 nové zprávy 500 kB velikost ... doba stahování 10 minut?!?
Odeslání zprávy
Hledání adresáta ... chyba serveru ... 2. pokus, jsme tam ... hledání subjektu podle jména tradičně nefunguje ... hledáme IČO ... IČO nalezeno a server kupodivu funguje ... odeslání 400 kB ... o 5 minut později zpráva odešla.
To není můj výmysl, takhle to ve skutečnosti "funguje. :-/ Fakt zábava na celé dopoledne s takovým paskvilem pracovat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
17. 5. 2010 - 17:05https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseDatové schránky a vůbec projekty "Egoncentra" jsou smutné téma.
3,5 roku jsem dělal v státní správě a tak jsem si všechno otravné zařizování užil už od začátku.
Datové schránky jsou stručně předražená, neustále nefungující, pomalá a špatně zabezpečená pitomost.
Standardně to z praxe vypadá takto:
Přijetí zpráv
Stažení nových zpráv - chyba serveru zkuste později ... později ... stažení nových zpráv ... chyba serveru ... o hodně později ... 3 nové zprávy 500 kB velikost ... doba stahování 10 minut?!?
Odeslání zprávy
Hledání adresáta ... chyba serveru ... 2. pokus, jsme tam ... hledání subjektu podle jména tradičně nefunguje ... hledáme IČO ... IČO nalezeno a server kupodivu funguje ... odeslání 400 kB ... o 5 minut později zpráva odešla.
To není můj výmysl, takhle to ve skutečnosti "funguje. :-/ Fakt zábava na celé dopoledne s takovým paskvilem pracovat.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541009
+
jak prisly DS na svet, bych radeji ani nekomentoval...
/ preliv pracovniku z MV na CP a mnoho ???? kolem... /
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
17. 5. 2010 - 23:20https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusejak prisly DS na svet, bych radeji ani nekomentoval...
/ preliv pracovniku z MV na CP a mnoho ???? kolem... /https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541026
+
Chybu serveru jsem u nich sice ještě nespatřil, zato pitomé vyhledávání podle názvu pokaždé - pokud se člověk netrefí v názvu přesně, má asi smůlu (je Finanční úřad Mělník? V Mělníku? V Mělníce?). Jestli jde zadat nějaký zástupný znak, tak mi ho prosím prozraďte :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Karel Rys https://diit.cz/profil/vandrovnik
17. 5. 2010 - 18:01https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseChybu serveru jsem u nich sice ještě nespatřil, zato pitomé vyhledávání podle názvu pokaždé - pokud se člověk netrefí v názvu přesně, má asi smůlu (je Finanční úřad Mělník? V Mělníku? V Mělníce?). Jestli jde zadat nějaký zástupný znak, tak mi ho prosím prozraďte :)https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541010
+
Komunisti mají už dva hlasy - přiznejte se, kdo to byl kromě mě?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jan Ukulele https://diit.cz/profil/ukulele
17. 5. 2010 - 20:02https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseKomunisti mají už dva hlasy - přiznejte se, kdo to byl kromě mě?https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541015
+
moc takovych blbu, co se k tomu jeste drze priznaji asi vic nebude ;-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JirkaH76 https://diit.cz/profil/jirka76
17. 5. 2010 - 22:16https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusemoc takovych blbu, co se k tomu jeste drze priznaji asi vic nebude ;-)https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541023
+
hele jiriku, zkus si to z ukulele rozdat treba v IQ testu / sachy, sudoku a podobna zhuverilost by taky nebyla od veci /, i pokud by jsi vyhral, tak ti to nedava pravo nazyvat sveho oponenta blbcem..., v mych ocich jsi totiz "blbcem" ty, a navic korunovanym...., nak jsi asi na spatnych strankach, tady totiz lidi do blbcu nadavaji sami sobe....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
17. 5. 2010 - 23:40https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusehele jiriku, zkus si to z ukulele rozdat treba v IQ testu / sachy, sudoku a podobna zhuverilost by taky nebyla od veci /, i pokud by jsi vyhral, tak ti to nedava pravo nazyvat sveho oponenta blbcem..., v mych ocich jsi totiz "blbcem" ty, a navic korunovanym...., nak jsi asi na spatnych strankach, tady totiz lidi do blbcu nadavaji sami sobe....https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541027
+
Ano, volič konkrétní legitimní politické strany je blb a pokud své sympatie projeví veřejně, tak je to drzost. Pokud si takhle představuješ pojem "demokracie", tak budiž. Ale na druhou stranu jsem rád, že jsou zde i normální slušní lidé jako např. johnn.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jan Ukulele https://diit.cz/profil/ukulele
18. 5. 2010 - 02:35https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseAno, volič konkrétní legitimní politické strany je blb a pokud své sympatie projeví veřejně, tak je to drzost. Pokud si takhle představuješ pojem "demokracie", tak budiž. Ale na druhou stranu jsem rád, že jsou zde i normální slušní lidé jako např. johnn.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541031
+
ja se kdysi davno zarek, ze komanci na to meli dost casu a dopadlo to tak, jak to dopadlo, tj. do konce mych dni komanci muj hlas nedostanou, ale uplne stejne jsem se zarek, ze zadna soucasna parlamentni strana nema narok / urcite vsichni v sekretariatech dnes nad mym nazorem "beci", ale byl bych rad, aby jednou opravdu breceli... /
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
17. 5. 2010 - 23:46https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseja se kdysi davno zarek, ze komanci na to meli dost casu a dopadlo to tak, jak to dopadlo, tj. do konce mych dni komanci muj hlas nedostanou, ale uplne stejne jsem se zarek, ze zadna soucasna parlamentni strana nema narok / urcite vsichni v sekretariatech dnes nad mym nazorem "beci", ale byl bych rad, aby jednou opravdu breceli... /https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541028
+
18. 5. 2010 - 09:04https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseJestli chceš porovnat, jak to vedli komanči po hospodářské stránce a jak to dopadá dnes, zkus http://www.blisty.cz/2009/7/22/art48053.html
Je to ovšem dost hutné čtení.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541036
+
to by bylo na dost dlouhou debatu o ± jednotlivych systemu...., ke ktere tento server neni urcen...
jen zaverem, v dobe mych studii na VUT nas vyucujici engelovske ekonomiky docela dobre zkritizoval tehdejsi stav a popsal duvody, proc tomu tak je / asi si to mohl dovolit, pac uz byl duchodce /
ono je v dnesni dobe asi lepsi pouzivat svuj vlastni rozum, nez spolehat na doporuceni SAPu, DataWareHouse a obnobnych odnozi "umele inteligence"....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
johnthelittle https://diit.cz/profil/johnn
18. 5. 2010 - 10:12https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseto by bylo na dost dlouhou debatu o ± jednotlivych systemu...., ke ktere tento server neni urcen...
jen zaverem, v dobe mych studii na VUT nas vyucujici engelovske ekonomiky docela dobre zkritizoval tehdejsi stav a popsal duvody, proc tomu tak je / asi si to mohl dovolit, pac uz byl duchodce /
ono je v dnesni dobe asi lepsi pouzivat svuj vlastni rozum, nez spolehat na doporuceni SAPu, DataWareHouse a obnobnych odnozi "umele inteligence"....https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-541045
+
Volby skončily a můžete porovnat můj odhad z této diskuze před měsícem a půl: http://www.diit.cz/diskuze/35994/ (ukulele | 13. 4. 2010 1:38) s reálným výsledkem :-) ČPS nedostane ani korunu a to je dobře.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jan Ukulele https://diit.cz/profil/ukulele
29. 5. 2010 - 22:17https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuseVolby skončily a můžete porovnat můj odhad z této diskuze před měsícem a půl: http://www.diit.cz/diskuze/35994/ (ukulele | 13. 4. 2010 1:38) s reálným výsledkem :-) ČPS nedostane ani korunu a to je dobře.https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskuse#comment-542306
+
Diskuse k Volby 2010: Datové schránky (10/10)https://diit.cz/clanek/volby-2010-datove-schranky-1010/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Datové schránku jsou experimentem, který nevyšel. Jako ostatně vše co ODS vymyslela.
Anketu jste dělat ani nemuseli, je jasné že většina čtenářů klikne na ČPS. A momentálně navíc nefunguje, kliknul jsem (samozřejmě) na KSČM a vyskočila mi pouze hláška "nelze hlasovat víckrát"...
Asi tak - nelze hlasovat vícekrát. Klikal jsem poprvé!
subjektivně jsem s DS spokojen. šetří mi to na poštovném státu zhruba tisícovku měsíčně. nicméně mě neopouští myšlenka v tom smyslu "no je to pěkné, ale za chvíli nebudou mít pošťačky co žrát."
O postacky se neboj, ty maj prace uz takhle dost...
Právě naopak! Pošťačkám se ušetří práce a Česká pošta se napakuje jako nikdy před tím. Státní instituce platí za zprávy poslané přes DS prakticky stejně jako za papírovou poštu(přes 15Kč za jednu zprávu/mail)! Navíc za DS dostane ČP paušálně řádově miliardy od ministerstva vnitra.
Možná to šetří na poštovném, ale jak řešíš případ, když potřebuješ mít dokument v papírové podobě? Několikastránkové rozhodnutí doteď chodilo poštou pro mě zdarma, nyní abych platil jmění za každou stránku, kterou chci ověřeně vytisknout. Je to dobrý kšeft pro poštu.
Přesně tak, a docela by mě zajímalo, zda už je nějak řešen archív, nebo si jej za další (svoje) peníze musím zřizovat sám. V původním návrhu totiž po určité době dokument z DS zmizel (nenávratně?)
vstavejte kluci,nefunguje mi hlasovani ;)
Mě taky ne, člověk chce dát hlas svobodným a nemůže :)
Taky jsem chtěl dávat hlas Svobodným (nejen v anketě), ale pak jsem si udělal test na kohovolit.eu a překvapilo mě, jak málo shody s nimi mám (největší mám s liberály, ale i se zelenými apod., to mě dost překvapilo). Takže kdo máte chvilku času, zkuste si ten dotazník taky udělat, třeba vás to překvapí stejně jako mě (zkrácená verze s 10 otázkami):
http://cs.kohovolit.eu/cz/psp/vote/26
Mno cece tak podle tohoto testu mam 67% shodu se Svobodnyma :-))Naprosto nejmene se stranou Zelenych - holt zeleni jsou prebarveni komunisti, to vime davno:-)
Takže sis myslel, že jsi pravičák a co čert nechtěl, jsi levičák jako vyšitej :))) Spíš bych koumal, proč se s nimi neshodnu, kdyby se mi něco takového stalo. Mě vyšla shoda se svobodnýma 43 % a třeba ODS na tom byla hůř než ČSSD, což nechápu.
ja jo - ODS a CSSD jsou defacto jedna a ta sama strana, jenom delaj, ze se nemaj radi...Jediny rozdil mezi nima je oblasti osob, ktere to vedou. Jinak programove si vyborne rozumej.
Hmm, tohle není pravda, když jsem to zkoušel já, rozdíl mi mezi těmito dvěma vyšel vysloveně propastný. Vždycky se dá najít něco, v čem se shodnou a v čem se neshodnou, tak to bývá.
jenze ono je to jinak - je rozdil v tom, CO TVRDI jedna ci druha strana. Ale kdyz prijde na CINY, tak si ty 2 strany nemaji co vycitat. To, co clovek vidi v TV , je divadlo pro lidi. Skutecnost je zcela jina a ti, kteri se pred kamerou malem porvali, jdou spolu na pivo a smeji se tomu....
No, dají se porovnat vlastní názory s tím, jak strany HLASOVALY - a to až na jednotlivé poslance. Když jsem zkusil tohle, měl jsem s jednou shodu 35% a s druhou minus 27%. Takže ne, nesouhlasím, nedělají úplně stejné věci.
Pro mě jako pro občana je rozhodující, jak hlasují a tedy jaké zákony z toho vyjdou, ne jaký druh průserů mají jejich členové.
Jezisi, copak clovece neumis premyslet? S jednou stranou shodu 35% a s druhou 27% , rozdil je 8%. Takze strany hlasuji rozdilne v 8% pripadu - no to fakt svedci o tom, ze jsou kazda uplne jina:-)))
PRAVE to, jak strany hlasuji me vede k myslence, ze je jedno, jestli ODS ci CSSD. Priznam se, ze vice shody nez s ODS jsem v jednom testu mel s komunistama, coz uz je vazne husty:-))
A ty zase neumíš číst. Anebo počítat se zápornými čísly?
Ten testík vyhodnocoval souhlas do plusu, nesouhlas do mínusu.
ah sorry...jednak neumim cist, a jednak me osobne to vyslo u tech 2 stran pomerne podobne, takze jsem prehlednuti zkombinoval s vlastni zkusenosti, a uz to je. Omlouvam se...
tez me to prekvapilo, jak jsem dopad, ale je tam jeden zavazny problem..., k mnoha, pro me zavaznym vecem, strany nemely stanovisko....
tj. stanovisko ziskaji kdy, az po volbach? a rozdani karet?
ODS proste perli! :-D
Takze vam vysvetlim situaci.
Nase firma potrebuje 1 mesicne doklad o tom, ze mame vse zaplacene a nic zadne statni instituci nedluzime, tedy to musime dolozit papirove z vypisu DatSchr.
No a ted se podrzte, dela se to tak, ze date export na CD, jeto par MB a donesete na postu, krom toho ze clovek zaplati, tak hlavne ceka 30minut nez to ten smejd prechrousta, overi a vytiskne ... ta zenska to pusti a hledi a hledi .... a hledi ... ja nechapu, jak je mozne, ze to nefunguje, i kdyby se to tahalo pres net, tak tech par MB to musi mit hned ... kor pokud vim, overuje se pres net jen podpis ...
Takze ne jen ze clovek zaplati za vytisteni a orazitkovani, mnohem vice zaplati za ztraceny cas na poste, kdy ceka na program ... tedy si dokazete spocitat, kolik ze to vlastne je schopna 1. urednice odbavit za den.
Překvapily mě odpovědi ČSSD. Socani si dali práci a proti odpovědi č.10 nemůžu říct ani popel. Což neznamená, že mají mé sympatie, ale za kvalitu odpovědí na DIIT určitě. TOP09 a ODS se na to úplně vybodly. Ostuda, myslím, že dát pár peněz lidem, co si dají práci s odpověďmi je lepší, než mít ohavné billboardy
Taky mě překvapí když socialista (komunista) mluví o svobodné vůli, ale celý jeho program svobodu resp. svobodu volby jednotlivce popírá.
Na to téměř nelze reagovat slušně. Můžeš mi přesně říct, kde program socialistů popírá svobodu? Nebo jenom papouškuješ co jsi slyšel ve škole? Z lidí jako jsi ty je mi na zvracení.
panove, vzdyt ukulele ma v mnohem pravdu, akorat si to nechcete priznat...
i pokud by se v soucasne dobe dostalo KSCM k moci, tak by se opravdu nemohly dit veci jako v 50. letech....
rikejte si co chcete, ale nektere veci dane doby nebyly uplne mimo misu...
nez zacnu dostavat zaporne body, tak jen upresnim, ze budu volit CPS, zalozenim jsem pravicak a drzim se hesla "muj dum, muj hrad", jsem uz postarsiho roku vyroby / poslouchal jsem hlas ameriky, "vital osvoboditele" v 68., podepsal "par pamfletu" v 80. letech, ale vubec se nedivim, ze nekteri opet inklinuji ke KSCM, tady si jen uvedomte, ze to neni "zasluhou" KSCM, ale diky "progresivni praviceove politice" hlavne z pocatku 90. let, ODS jsem dal hlas pouze jedenkrat / uz r. 94 jsem ji poslal do nekam... /, pak to zkusil s US / jak to dopadlo s Marvanovou, vsichni vime.../ a tak tajne doufam, ze jednou nastane cas, kdy nasi "kormidelnici" pujdou dopryc / a nekteri i snad budou potrestani / demokraticky, nez se narod nas.ere a bud vezme spravedlnost do vlastnich rukou, ci bude volit extremni strany / obeho nejsem priznivcem, ale v historii to vzdy takto koncilo... /
fujtajbl, to jsem se rozepsal, kdyztak to smazte...
nebo cetli na idnes :-D
KSČM+ČSSD = väčšie a väčšie prerozdeľovanie, zvyšovanie dávok, dôchodkov, 13. platy atď. No a aby bolo čo prerozdeliť, musí sa to najprv ukradnúť. Sloboda sa zmenšuje tým, ktorí sú okrádaní.
Ale nerobiť si ilúzie, "pravicové" strany sú na tom veľmi podobne.
Když pominu fakt, že tvůj argument je naprosto lživý a dementní, tak bych rád podotknul, že jsem okrádán poslední čtyři roky a to tady rozhodně ani ČSSD ani KSČM nevládne.
hele, pametnici :), pamatujete si na ty doby, kdyz nas v ramci "novodobeho nabozenstvi" ucili o "desatkach" ve stredoveku...?
jen tak pro srandu, zkuste si zpocitat, co odevzdate statu na vsech danich dnes...., ze se nedopocitate....?
ja to kdysi zkusil, nak mi to vyslo na cca 80% / nekdo vice, nekdo mene... /
a tak mne vychazi nejschudnejsi vec..., "bydlet v jeskyni, svitit louci, pit vodu z potoka atd...."
pametnici asi vi, na ktery vtip o prumerne mzde z 80. let narazim....
80 to není, ale s trochu lepším platem (30k) je to 56%.
+takové ty ne-tak-úplně povinné daně typu dědická, z nemovitosti atd.
A ukulele, ty musíš být úplně mimo, ne? Všechno co gofry napsal prezentují levicové strany jako svůj program. Ještě k tomu přidávají "více zdaníme bohaté" což je opravdu extrémní prasárna, protože kdo cíleně volí kvůli tomu aby jinému uškodil, zasloužil by trest smrti. ODS, pokud vím, neměla nadpoloviční většinu, aby mohla potřebné omezení přerozdělování sama prosadit.... ale to nic nemění na tom, že v ní sedí úplně stejní komunisti.
pak jsi asi zapomel zapocist povinny odvod zamestnavatele....
ja to totiz bral i jinak / jsi kurak, tak zaplat spotrebni dan, jsi neabstinent, tak zaplat spotrebni dan, jezdis autem, tak zaplat spotrebni dan /
zkratka nejen nas stat chce platit za vse..., uz i ten iNet a dychani se asi stane soucasti spotrebni dane / chces "svobodu", tak kua plat.... /
Přesně tak, ČSSD odpovídala na většinu otázek až podezřele fundovaně - buď to někde obšlehli a nebo kupodivu zaplatili schopného člověka.
Druhá věc je, že hezký řečičky jim jdou, ale jak jednou chňapnou moc do pazourů tak na voliče hází bobek až do další volební kampaně.
Teď mám pocit že mluvíš o ODS? To byly taky hezké řečičky, smlouva s občany a hned po volbách na občany nasrat a odrbat je kde se dá.
Ono je to jedno jestli je to ODS KSCSSD vsichni jen slibuji a po volbach je to vsecno jinak. Nechapu jak jim po 20letech (v pripade KSC 60letech) muze jeste nekdo verit a dat hlas.
souhlas, ale kolikrat si rikam, za by nase zeme optrebovala takoveho "maleho Hitlera", pac pokud budou u moci jedni a titiz "nejneschopnejsi z nejneschopnejsich a hlavne vsehoschopnych", tak to lepsi nebude...
uz to vidim po volbach, ODS+VV+TOP09=CSSD+KSCM a opet je to v dupe...
Ještě je tady taky možnost, že o tom přemýšlejí a mají na to svůj názor. Na rozdíl od jiných, tak skvělých stran...
Tak sem mmyslel že sem chodi lidi co maji aspon trochu rozum ale jak vidim v ankete tak se to nelisi od situace na ulici.
tolik případných voličů ČSSD :( to mě zaráží. Ještě k tomu, když chce Paroubek mít internet pod drobnohledem "ČSSD chce zřídit "úřad dohlížející na internet", stylová oslava Dne boje proti internetové cenzuře"
http://pooh.cz/pooh/a.asp?a=2015964
Inu, nejsme tady jen samí mladí budoucí úspěšní manažeři - sem tam máme někdo i zkušenosti se životem a k tomu paměť a schopnost vlastní úvahy.
Můj názor: Dobrá, ale naprosto nedotažená myšlenka uskutečněná přesně ve stylu naší státní správy. Nefunkční systém plný chyb násilně zavedený do praxe proti vůli mnoha občanů. Měl být spuštěn pouze jako volitelná alternativa papírové komunikace. Chybí zpětná vazba o nedoručení a (ne)přečtení zprávy. Očekáváme potrestání odpovědných osob. http://tdox.sweb.cz/
Datové schránky a vůbec projekty "Egoncentra" jsou smutné téma.
3,5 roku jsem dělal v státní správě a tak jsem si všechno otravné zařizování užil už od začátku.
Datové schránky jsou stručně předražená, neustále nefungující, pomalá a špatně zabezpečená pitomost.
Standardně to z praxe vypadá takto:
Přijetí zpráv
Stažení nových zpráv - chyba serveru zkuste později ... později ... stažení nových zpráv ... chyba serveru ... o hodně později ... 3 nové zprávy 500 kB velikost ... doba stahování 10 minut?!?
Odeslání zprávy
Hledání adresáta ... chyba serveru ... 2. pokus, jsme tam ... hledání subjektu podle jména tradičně nefunguje ... hledáme IČO ... IČO nalezeno a server kupodivu funguje ... odeslání 400 kB ... o 5 minut později zpráva odešla.
To není můj výmysl, takhle to ve skutečnosti "funguje. :-/ Fakt zábava na celé dopoledne s takovým paskvilem pracovat.
jak prisly DS na svet, bych radeji ani nekomentoval...
/ preliv pracovniku z MV na CP a mnoho ???? kolem... /
Chybu serveru jsem u nich sice ještě nespatřil, zato pitomé vyhledávání podle názvu pokaždé - pokud se člověk netrefí v názvu přesně, má asi smůlu (je Finanční úřad Mělník? V Mělníku? V Mělníce?). Jestli jde zadat nějaký zástupný znak, tak mi ho prosím prozraďte :)
Komunisti mají už dva hlasy - přiznejte se, kdo to byl kromě mě?
moc takovych blbu, co se k tomu jeste drze priznaji asi vic nebude ;-)
hele jiriku, zkus si to z ukulele rozdat treba v IQ testu / sachy, sudoku a podobna zhuverilost by taky nebyla od veci /, i pokud by jsi vyhral, tak ti to nedava pravo nazyvat sveho oponenta blbcem..., v mych ocich jsi totiz "blbcem" ty, a navic korunovanym...., nak jsi asi na spatnych strankach, tady totiz lidi do blbcu nadavaji sami sobe....
Ano, volič konkrétní legitimní politické strany je blb a pokud své sympatie projeví veřejně, tak je to drzost. Pokud si takhle představuješ pojem "demokracie", tak budiž. Ale na druhou stranu jsem rád, že jsou zde i normální slušní lidé jako např. johnn.
ja se kdysi davno zarek, ze komanci na to meli dost casu a dopadlo to tak, jak to dopadlo, tj. do konce mych dni komanci muj hlas nedostanou, ale uplne stejne jsem se zarek, ze zadna soucasna parlamentni strana nema narok / urcite vsichni v sekretariatech dnes nad mym nazorem "beci", ale byl bych rad, aby jednou opravdu breceli... /
Jestli chceš porovnat, jak to vedli komanči po hospodářské stránce a jak to dopadá dnes, zkus http://www.blisty.cz/2009/7/22/art48053.html
Je to ovšem dost hutné čtení.
to by bylo na dost dlouhou debatu o ± jednotlivych systemu...., ke ktere tento server neni urcen...
jen zaverem, v dobe mych studii na VUT nas vyucujici engelovske ekonomiky docela dobre zkritizoval tehdejsi stav a popsal duvody, proc tomu tak je / asi si to mohl dovolit, pac uz byl duchodce /
ono je v dnesni dobe asi lepsi pouzivat svuj vlastni rozum, nez spolehat na doporuceni SAPu, DataWareHouse a obnobnych odnozi "umele inteligence"....
Volby skončily a můžete porovnat můj odhad z této diskuze před měsícem a půl: http://www.diit.cz/diskuze/35994/ (ukulele | 13. 4. 2010 1:38) s reálným výsledkem :-) ČPS nedostane ani korunu a to je dobře.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.