Tady ve videu je moc pěkně porovnáno jaké jsou rozdíly mezi různými aktuálními upscalingy, takže koho to zajímá ať se podívá: https://youtu.be/-SoDKV-txPs
Kdybych řadil podle kvality obrazu tak asi takhle:
DLSS > FSR > NIS == RSR.
Velká škoda je že RSR není podporováno na žádném desktopovem APU od AMD protože zrovna tam by to dost pomohlo, snad to později přidají.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tady ve videu je moc pěkně
Davamir https://diit.cz/profil/david-mara
21. 3. 2022 - 12:29https://diit.cz/clanek/vyhody-nevyhody-radeon-super-resolution/diskuseTady ve videu je moc pěkně porovnáno jaké jsou rozdíly mezi různými aktuálními upscalingy, takže koho to zajímá ať se podívá:
https://youtu.be/-SoDKV-txPs
Kdybych řadil podle kvality obrazu tak asi takhle:
DLSS > FSR > NIS == RSR.
Velká škoda je že RSR není podporováno na žádném desktopovem APU od AMD protože zrovna tam by to dost pomohlo, snad to později přidají.
https://diit.cz/clanek/vyhody-nevyhody-radeon-super-resolution/diskuse#comment-1369335
+
Ty nevíš co to je screen-tear? To asi nehraješ hry jestli jsi nic podobného ještě neviděl.
Vygoogli si to.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ty nevíš co to je screen-tear
Davamir https://diit.cz/profil/david-mara
21. 3. 2022 - 18:08https://diit.cz/clanek/vyhody-nevyhody-radeon-super-resolution/diskuseTy nevíš co to je screen-tear? To asi nehraješ hry jestli jsi nic podobného ještě neviděl.
Vygoogli si to.https://diit.cz/clanek/vyhody-nevyhody-radeon-super-resolution/diskuse#comment-1369410
+
škoda, že to nemá vplyv taký ako v-Cache v niketorých testoch
3DX Disabled 5276.88
3DX Enabled10712.22
a to pri nižšej spotrebe
In fact, with 3D V-Cache enabled the system power consumption was ~11 Watts less on average, possibly due to the increased L3 cache hit rate and thus not needing to go out to the DDR4 system memory as often.
When looking at the CPU0 temperatures over the course of all the runs, there wasn't any significant difference there.
21. 3. 2022 - 15:10https://diit.cz/clanek/vyhody-nevyhody-radeon-super-resolution/diskuseškoda, že to nemá vplyv taký ako v-Cache v niketorých testoch
3DX Disabled 5276.88
3DX Enabled10712.22
a to pri nižšej spotrebe
In fact, with 3D V-Cache enabled the system power consumption was ~11 Watts less on average, possibly due to the increased L3 cache hit rate and thus not needing to go out to the DDR4 system memory as often.
When looking at the CPU0 temperatures over the course of all the runs, there wasn't any significant difference there.
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=amd-epyc-7773x-linux&num=1
a
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=amd-milanx-hbv3&num=1
k tomu nový EPYC optimized sched-core
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=Linux-5.18-Schedulerhttps://diit.cz/clanek/vyhody-nevyhody-radeon-super-resolution/diskuse#comment-1369385
+
Ja FSR pouzivam na 1070ti v QHD treba ve hre Back4Blood na Unreal4 engine to ve standartni renderingu na high detaily uz padalo i pod 60fps coz ja neakceptuji pro me uz to je nehratelny, dlss ta karta neumi takze vyzkouseno FSR a na stredni nastaveni kvality to pomerne slusne drzi 100fps malokdy to klesne a pokud v nejaky skrumazi tak na 80 coz je v pohode ale jinak to je vetsinou kolem ty 100. Hra vypada malicko "konzoloveji" ale to mi nevadi a bezi to moc pekne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ja FSR pouzivam na 1070ti v
maximumspeed https://diit.cz/profil/v7ortplspt
21. 3. 2022 - 22:16https://diit.cz/clanek/vyhody-nevyhody-radeon-super-resolution/diskuseJa FSR pouzivam na 1070ti v QHD treba ve hre Back4Blood na Unreal4 engine to ve standartni renderingu na high detaily uz padalo i pod 60fps coz ja neakceptuji pro me uz to je nehratelny, dlss ta karta neumi takze vyzkouseno FSR a na stredni nastaveni kvality to pomerne slusne drzi 100fps malokdy to klesne a pokud v nejaky skrumazi tak na 80 coz je v pohode ale jinak to je vetsinou kolem ty 100. Hra vypada malicko "konzoloveji" ale to mi nevadi a bezi to moc pekne.https://diit.cz/clanek/vyhody-nevyhody-radeon-super-resolution/diskuse#comment-1369451
+
Tady ve videu je moc pěkně porovnáno jaké jsou rozdíly mezi různými aktuálními upscalingy, takže koho to zajímá ať se podívá:
https://youtu.be/-SoDKV-txPs
Kdybych řadil podle kvality obrazu tak asi takhle:
DLSS > FSR > NIS == RSR.
Velká škoda je že RSR není podporováno na žádném desktopovem APU od AMD protože zrovna tam by to dost pomohlo, snad to později přidají.
A co ten zlomený jeřáb
https://ctrlv.cz/9LjX
Ty nevíš co to je screen-tear? To asi nehraješ hry jestli jsi nic podobného ještě neviděl.
Vygoogli si to.
Mě zmizel odkaz, proti Nvidia moru nemám šanci.
Nevadí. Jsem zvyklej.
škoda, že to nemá vplyv taký ako v-Cache v niketorých testoch
3DX Disabled 5276.88
3DX Enabled10712.22
a to pri nižšej spotrebe
In fact, with 3D V-Cache enabled the system power consumption was ~11 Watts less on average, possibly due to the increased L3 cache hit rate and thus not needing to go out to the DDR4 system memory as often.
When looking at the CPU0 temperatures over the course of all the runs, there wasn't any significant difference there.
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=amd-epyc-7773x-linux...
a
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=amd-milanx-hbv3&num=1
k tomu nový EPYC optimized sched-core
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=Linux-5.18-Scheduler
Ja FSR pouzivam na 1070ti v QHD treba ve hre Back4Blood na Unreal4 engine to ve standartni renderingu na high detaily uz padalo i pod 60fps coz ja neakceptuji pro me uz to je nehratelny, dlss ta karta neumi takze vyzkouseno FSR a na stredni nastaveni kvality to pomerne slusne drzi 100fps malokdy to klesne a pokud v nejaky skrumazi tak na 80 coz je v pohode ale jinak to je vetsinou kolem ty 100. Hra vypada malicko "konzoloveji" ale to mi nevadi a bezi to moc pekne.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.