Když něco dělá prase, tak to pořád vypadá jako prasárna.
+1
+20
-1
Je komentář přínosný?
Když něco dělá prase, tak to
Trashman https://diit.cz/profil/trashman
17. 3. 2016 - 14:28https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseKdyž něco dělá prase, tak to pořád vypadá jako prasárna.https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871050
+
ten MS je ale badna neschopnych amatéru to svet nevidel
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
ten MS je ale badna
ZELEZNAK https://diit.cz/profil/zeleznak
17. 3. 2016 - 15:21https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseten MS je ale badna neschopnych amatéru to svet nevidelhttps://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871078
+
Ale vždyť vše zvládají, jen potřebují dostatek nedobrovolných betatesterů a trochu času navíc.:)
+1
+20
-1
Je komentář přínosný?
Ale vždyť vše zvládají, jen
Tiktak https://diit.cz/profil/jan-kadlcek
17. 3. 2016 - 15:27https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseAle vždyť vše zvládají, jen potřebují dostatek nedobrovolných betatesterů a trochu času navíc.:)https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871082
+
Microsoft dále hledá možnosti, jakými by na UWP mohl vyřešit možnost uživatelského vypnutí/zapnutí vertikální synchronizace.
Tomu neverim...jeste nikdo neprisel s duvodem, proc by mel nekdo vert. synch. vypinat..
+1
-18
-1
Je komentář přínosný?
Microsoft dále hledá možnosti
BTJ https://diit.cz/profil/btj
17. 3. 2016 - 17:26https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseMicrosoft dále hledá možnosti, jakými by na UWP mohl vyřešit možnost uživatelského vypnutí/zapnutí vertikální synchronizace.
Tomu neverim...jeste nikdo neprisel s duvodem, proc by mel nekdo vert. synch. vypinat..
https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871116
+
„Vertical-Sync On and OFF option in-game - Working with the platform team on this. (Technical Director at The Coalition for Gears of War: Ultimate Edition on Windows 10)“
oficiální vyjádření...
+1
+15
-1
Je komentář přínosný?
„Vertical-Sync On and OFF
no-X https://diit.cz/autor/no-x
17. 3. 2016 - 17:51https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse„Vertical-Sync On and OFF option in-game - Working with the platform team on this. (Technical Director at The Coalition for Gears of War: Ultimate Edition on Windows 10)“
oficiální vyjádření...
https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871130
+
VS nepoužívá nikdo, kdo nemá rád svou denní dávku inputlagu.
Jednoduché a prosté.
+1
+13
-1
Je komentář přínosný?
VS nepoužívá nikdo, kdo nemá
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
17. 3. 2016 - 19:48https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseVS nepoužívá nikdo, kdo nemá rád svou denní dávku inputlagu.
Jednoduché a prosté.https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871172
+
Prosimte, nebude smesny .... VS je vertikalni synchronizace. S vnitrnim zpracovanim ve hre nema vubec nic spolecneho. Vim, ze opravdu stare hry na tohle trpely, ale to je snad uz davno minulost. Proste neni absolutne zadny rozumny duvod vypinat VS.
+1
-21
-1
Je komentář přínosný?
Prosimte, nebude smesny ....
BTJ https://diit.cz/profil/btj
17. 3. 2016 - 22:27https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseProsimte, nebude smesny .... VS je vertikalni synchronizace. S vnitrnim zpracovanim ve hre nema vubec nic spolecneho. Vim, ze opravdu stare hry na tohle trpely, ale to je snad uz davno minulost. Proste neni absolutne zadny rozumny duvod vypinat VS.https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871216
+
To nesouvisí se stářím hry, ale s čekáním na vertikální synchronizaci. Toto čekání může při 60 FPS znamenat až o 16,5 milisekundy navíc. V době, kdy se řeší, jestli má monitor odezvu o dvě milisekundy kratší nebo delší a výrobci monitorů i grafických karet kvůli tomu investují do modernějších metod adaptivní synchronizace, nemá lpění na vertikální synchronizaci smysl. V současnosti už to je ve všech ohledech překonaná technologie. Má negativní dopad na plynulost i na odezvu - výhoda oproti adaptivním metodám není žádná.
+1
+20
-1
Je komentář přínosný?
To nesouvisí se stářím hry,
no-X https://diit.cz/autor/no-x
17. 3. 2016 - 23:25https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseTo nesouvisí se stářím hry, ale s čekáním na vertikální synchronizaci. Toto čekání může při 60 FPS znamenat až o 16,5 milisekundy navíc. V době, kdy se řeší, jestli má monitor odezvu o dvě milisekundy kratší nebo delší a výrobci monitorů i grafických karet kvůli tomu investují do modernějších metod adaptivní synchronizace, nemá lpění na vertikální synchronizaci smysl. V současnosti už to je ve všech ohledech překonaná technologie. Má negativní dopad na plynulost i na odezvu - výhoda oproti adaptivním metodám není žádná.https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871224
+
Tak samozrejme, ze adaptivni synchronizace je nejlepsi, ale kdo to dnes ma? A hadam, ze to plne podporuje. Ale stejne nikdy v zadnem pripade nema smysl renderovat vic nez 60fps (nebo proste, co monitor zvladne). Stejne jako nema moc smysl renderovat jeden snimek do vice oken synchronizace .... pak samozrejme dochazi k tearingu. Otazka je co je lepsi, jestli mit roztrhany nebo trosku rozcukany obraz.
Kvalitativne je samozrejme lepsi mit obraz tak, jak byl vyrenderovan. Ja jsem toho nazoru nepouzivat zadny buffer a davat tam, co prave je, ale samozrejme v celych sekvencich a ne kreslit pres framy a roztrhat obraz. Vysledny efekt je IMHO stejny, protoze se proste pri vypnutem VS, zadna dalsi informace v obrazu neobjevi.
Ale dnes se to samozrejme resi triplebufferingem a motion blurem, coz vypada krasne, trebaze je tam nejaky input lag, ale na dnesni detske hry je to jedno. Tam jde o to se "kochat" a ne fragovat. Nefraguje a neinstagibuje se uz dobrych 10-15 let, co byly zakazany FPS hry .....
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Tak samozrejme, ze adaptivni
BTJ https://diit.cz/profil/btj
18. 3. 2016 - 04:10https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseTak samozrejme, ze adaptivni synchronizace je nejlepsi, ale kdo to dnes ma? A hadam, ze to plne podporuje. Ale stejne nikdy v zadnem pripade nema smysl renderovat vic nez 60fps (nebo proste, co monitor zvladne). Stejne jako nema moc smysl renderovat jeden snimek do vice oken synchronizace .... pak samozrejme dochazi k tearingu. Otazka je co je lepsi, jestli mit roztrhany nebo trosku rozcukany obraz.
Kvalitativne je samozrejme lepsi mit obraz tak, jak byl vyrenderovan. Ja jsem toho nazoru nepouzivat zadny buffer a davat tam, co prave je, ale samozrejme v celych sekvencich a ne kreslit pres framy a roztrhat obraz. Vysledny efekt je IMHO stejny, protoze se proste pri vypnutem VS, zadna dalsi informace v obrazu neobjevi.
Ale dnes se to samozrejme resi triplebufferingem a motion blurem, coz vypada krasne, trebaze je tam nejaky input lag, ale na dnesni detske hry je to jedno. Tam jde o to se "kochat" a ne fragovat. Nefraguje a neinstagibuje se uz dobrych 10-15 let, co byly zakazany FPS hry .....https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871252
+
Už tomu je 16 let co v CounterStrike nikdo neměl zapnutou vertikální synchronizaci aby to vůbec hratelně jelo.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Už tomu je 16 let co v
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha
18. 3. 2016 - 10:40https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseUž tomu je 16 let co v CounterStrike nikdo neměl zapnutou vertikální synchronizaci aby to vůbec hratelně jelo. https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871320
+
Takmer neexistuje FPS strielačka ktoru by som mohol hrať s Vertikalnou synchronizaciou. S Vsync hram jedine na gamepde lebo tam ten megalomansky imput lag nie je tak citit.
V-sync = vo vecsine hier obrovsky imputlag.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Takmer neexistuje FPS
LastPCgame https://diit.cz/profil/ujo-lacko
18. 3. 2016 - 01:08https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseTakmer neexistuje FPS strielačka ktoru by som mohol hrať s Vertikalnou synchronizaciou. S Vsync hram jedine na gamepde lebo tam ten megalomansky imput lag nie je tak citit.
V-sync = vo vecsine hier obrovsky imputlag. https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871242
+
18. 3. 2016 - 01:16https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse"jeste nikdo neprisel s duvodem, proc by mel vert. synch. vypinat"
když je V-Sync tak úžasná technologie, tak to by mě zajímalo, proč si vývojáři dali tu práci s vývojem variant jako je G-Sync a FreeSync...
shrnu to: další nesmyslná hovadina od obecního šaška BTJhttps://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871246
+
No super. Takže opět potvrzeno, že Nvidia v GW nemá žádné funkce poškozující grafiky konkurence.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
No super. Takže opět
Petik https://diit.cz/profil/petik
17. 3. 2016 - 18:16https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseNo super. Takže opět potvrzeno, že Nvidia v GW nemá žádné funkce poškozující grafiky konkurence.https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871136
+
17. 3. 2016 - 23:53https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuseA si si istý že to bolo tým ? :Dhttps://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871230
+
Podľa článku už HBAO+ v GoW vypnutý nie je a funguje aj na Radeonoch. Teraz sa je treba zamyslieť nad nezmyselnými vyhláseniami aj určitých reddaktorov, ktorý na na nezmysle o HBAO+ a neexistujúcom GPU PhysX v GoW urobili hate články na tému GW. K čomu to bolo dobré okrem vlastného sebauspokojenia? :-)
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Podľa článku už HBAO+ v GoW
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
18. 3. 2016 - 06:35https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskusePodľa článku už HBAO+ v GoW vypnutý nie je a funguje aj na Radeonoch. Teraz sa je treba zamyslieť nad nezmyselnými vyhláseniami aj určitých reddaktorov, ktorý na na nezmysle o HBAO+ a neexistujúcom GPU PhysX v GoW urobili hate články na tému GW. K čomu to bolo dobré okrem vlastného sebauspokojenia? :-)https://diit.cz/clanek/vykon-gears-war-ultimate-edition-opraven/diskuse#comment-871256
+
Když něco dělá prase, tak to pořád vypadá jako prasárna.
ten MS je ale badna neschopnych amatéru to svet nevidel
Ale vždyť vše zvládají, jen potřebují dostatek nedobrovolných betatesterů a trochu času navíc.:)
Microsoft dále hledá možnosti, jakými by na UWP mohl vyřešit možnost uživatelského vypnutí/zapnutí vertikální synchronizace.
Tomu neverim...jeste nikdo neprisel s duvodem, proc by mel nekdo vert. synch. vypinat..
„Vertical-Sync On and OFF option in-game - Working with the platform team on this. (Technical Director at The Coalition for Gears of War: Ultimate Edition on Windows 10)“
oficiální vyjádření...
VS nepoužívá nikdo, kdo nemá rád svou denní dávku inputlagu.
Jednoduché a prosté.
Prosimte, nebude smesny .... VS je vertikalni synchronizace. S vnitrnim zpracovanim ve hre nema vubec nic spolecneho. Vim, ze opravdu stare hry na tohle trpely, ale to je snad uz davno minulost. Proste neni absolutne zadny rozumny duvod vypinat VS.
To nesouvisí se stářím hry, ale s čekáním na vertikální synchronizaci. Toto čekání může při 60 FPS znamenat až o 16,5 milisekundy navíc. V době, kdy se řeší, jestli má monitor odezvu o dvě milisekundy kratší nebo delší a výrobci monitorů i grafických karet kvůli tomu investují do modernějších metod adaptivní synchronizace, nemá lpění na vertikální synchronizaci smysl. V současnosti už to je ve všech ohledech překonaná technologie. Má negativní dopad na plynulost i na odezvu - výhoda oproti adaptivním metodám není žádná.
Tak samozrejme, ze adaptivni synchronizace je nejlepsi, ale kdo to dnes ma? A hadam, ze to plne podporuje. Ale stejne nikdy v zadnem pripade nema smysl renderovat vic nez 60fps (nebo proste, co monitor zvladne). Stejne jako nema moc smysl renderovat jeden snimek do vice oken synchronizace .... pak samozrejme dochazi k tearingu. Otazka je co je lepsi, jestli mit roztrhany nebo trosku rozcukany obraz.
Kvalitativne je samozrejme lepsi mit obraz tak, jak byl vyrenderovan. Ja jsem toho nazoru nepouzivat zadny buffer a davat tam, co prave je, ale samozrejme v celych sekvencich a ne kreslit pres framy a roztrhat obraz. Vysledny efekt je IMHO stejny, protoze se proste pri vypnutem VS, zadna dalsi informace v obrazu neobjevi.
Ale dnes se to samozrejme resi triplebufferingem a motion blurem, coz vypada krasne, trebaze je tam nejaky input lag, ale na dnesni detske hry je to jedno. Tam jde o to se "kochat" a ne fragovat. Nefraguje a neinstagibuje se uz dobrych 10-15 let, co byly zakazany FPS hry .....
Už tomu je 16 let co v CounterStrike nikdo neměl zapnutou vertikální synchronizaci aby to vůbec hratelně jelo.
Takmer neexistuje FPS strielačka ktoru by som mohol hrať s Vertikalnou synchronizaciou. S Vsync hram jedine na gamepde lebo tam ten megalomansky imput lag nie je tak citit.
V-sync = vo vecsine hier obrovsky imputlag.
"jeste nikdo neprisel s duvodem, proc by mel vert. synch. vypinat"
když je V-Sync tak úžasná technologie, tak to by mě zajímalo, proč si vývojáři dali tu práci s vývojem variant jako je G-Sync a FreeSync...
shrnu to: další nesmyslná hovadina od obecního šaška BTJ
Ty sasku, nejdriv si ujasni pojmy ......
No super. Takže opět potvrzeno, že Nvidia v GW nemá žádné funkce poškozující grafiky konkurence.
Nj když jsou patchem vypnuty :-D
A si si istý že to bolo tým ? :D
Podľa článku už HBAO+ v GoW vypnutý nie je a funguje aj na Radeonoch. Teraz sa je treba zamyslieť nad nezmyselnými vyhláseniami aj určitých reddaktorov, ktorý na na nezmysle o HBAO+ a neexistujúcom GPU PhysX v GoW urobili hate články na tému GW. K čomu to bolo dobré okrem vlastného sebauspokojenia? :-)
Jj, najednou ticho po pěšině. :-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.