Sony: Výměny vadných Playstation 4 nebudou trvat tak dlouho
Před pár dny se začali ozývat nespokojení zákazníci, kterým nová konzole nefungovala, jak by si představovali, a při reklamaci jim bylo dodavateli sděleno, že výměna nenastane dříve než začátkem nového roku, kdy mají od Sony dostat konzole na výměnu. Takto měli zákazníky informovat prakticky všichni větší klíčoví prodejci - Amazon, BestBuy nebo GameSpot.
Podle aktuálního vyjádření Sony jde o nepravdivé informace. Společnost prý spolupracuje s dotčenými zákazníky i prodejci a vadné konzole mění okamžitě v rámci pravidelných dodávek.
Tak. Sony tím nepřímo obvinila prodejce nebo reklamující zákazníky ze lži. Vzhledem k tomu, že uživatelů s podobnou zkušeností se ozvalo více a stejně tak i prodejci nezávisle na sobě poskytovali plus mínus totožné informace o lhůtě na vyřízení reklamace, se ale nedá předpokládat, že by si historku o dvouměsíčních reklamacích někdo z nich prostě vymyslel. Navíc by k tomu zákazníci ani prodejci neměli důvod. Kde je pravda, se bohužel spolehlivě zjistit nedá. Pokud bychom chtěli dospět k závěru, který nikoho neurazí, museli bychom konstatovat, že šlo pravděpodobně o jakýsi informační šum mezi Sony a prodejci, který se nyní vyjasnil ;-).
Byť Sony nepřipouští dlouhé termíny reklamací, přiznala, že množství vadných konzolí aktuálně dosahuje kolem deseti tisíc. Podle společnosti to není nijak závratné množství, deseti tisíc z jednoho milionu kusů celkem dělá jedno procento chybovosti.