Vyšel patch pro 3Dmark03 na build 320
FutureMark vydal patch pro 3Dmark03, který obsahuje tři významné změny:
- Bechmark a demo nyní mohou běžet najednou se zapnutým FSAA i frame post-processingem. Takový běh bude mít ovšem ve většině testů velký dopad na výkon, jelikož je nutné více počítat a ani 128 MB paměti na grafické kartě by nemuselo stačit. Pozor, toto nastavení vyvolá výjimku, pokud nebudete mít nainstalováno DirectX 9.0a.
- Nyní může být v game testech 2 a 3 zvoleno použití Pixel Shaderů 1.1 namísto 1.4 (čímž se změní i kód, kterým je obraz definován).
- Testování, zda-li má ovladač grafické karty WHQL certifikát, by měl nyní fungovat bez chyb.
Chcete-li se dozvědět více, včetně srovnání použití Pixel Shaderů 1.1 oproti 1.4 v testech, podívejte se na Beyond3D. Chcete-li si patch stáhnout, můžete tak učinit buď z nějakého oficiálního mirroru FutureMarku, nebo přímo od nás.
Diskuse ke článku Vyšel patch pro 3Dmark03 na build 320