Patřím mezi backery. Chtěl jsem jenom remaster, nic víc. Nechali tým dělat, co se jim líbí, až to začalo vypadat jako úplně nová hra. I kdyby se jim to povedlo, což se neděje, tak je to odklon od původního plánu a to mě taky štve.
Příspěvky na Kickstarteru jsou tak trochu vabank, člověk si vsadí částku a může vyhrát něco hodnotnějšího. Kingdom Come Deliverance se mi vyplatilo. Star Citizen zatím ne a System Shock doufám neumře.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Patřím mezi backery. Chtěl
CyberAngel https://diit.cz/profil/honza-pacuta
20. 2. 2018 - 14:51https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskusePatřím mezi backery. Chtěl jsem jenom remaster, nic víc. Nechali tým dělat, co se jim líbí, až to začalo vypadat jako úplně nová hra. I kdyby se jim to povedlo, což se neděje, tak je to odklon od původního plánu a to mě taky štve.
Příspěvky na Kickstarteru jsou tak trochu vabank, člověk si vsadí částku a může vyhrát něco hodnotnějšího. Kingdom Come Deliverance se mi vyplatilo. Star Citizen zatím ne a System Shock doufám neumře.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125846
+
Možná by článek mohl informovat o tom kolik vybrali atd. ? :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Možná by článek mohl
XY https://diit.cz/profil/paulcz-0
20. 2. 2018 - 15:42https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseMožná by článek mohl informovat o tom kolik vybrali atd. ? :)https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125873
+
20. 2. 2018 - 17:30https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseMyslím, že to bylo $1,300,000.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125918
+
ja som tiez hru backoval. osobne mi odklon od povodneho konceptu nevadi, uz to demo ukazalo ze level dizajn system shock bol zastaraly a chce to nejaky refresh. ale vzhladom na to ze na hry mam stale menej a menej casu, keby projekt zrusili a peniaze mi vratili by az tak ani nevadilo.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ja som tiez hru backoval.
molnart https://diit.cz/profil/molnart
20. 2. 2018 - 15:48https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseja som tiez hru backoval. osobne mi odklon od povodneho konceptu nevadi, uz to demo ukazalo ze level dizajn system shock bol zastaraly a chce to nejaky refresh. ale vzhladom na to ze na hry mam stale menej a menej casu, keby projekt zrusili a peniaze mi vratili by az tak ani nevadilo.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125876
+
Penize nevrati, uz jsou utracene. Jestli projekt dokonci, to je ve hvezdach.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Penize nevrati, uz jsou
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
20. 2. 2018 - 18:57https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskusePenize nevrati, uz jsou utracene. Jestli projekt dokonci, to je ve hvezdach.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125945
+
Přecházet z Unity na Unreal je velký průser to můžete rovnou vyhodit většinu kódu. Navíc kvalitativně to vypadá jako český Dead Effect 2.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Přecházet z Unity na Unreal
Zog Zogothowics https://diit.cz/profil/zogoth
20. 2. 2018 - 16:04https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskusePřecházet z Unity na Unreal je velký průser to můžete rovnou vyhodit většinu kódu. Navíc kvalitativně to vypadá jako český Dead Effect 2.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125882
+
20. 2. 2018 - 16:52https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseNeviete aký mali dôvod prechádzať na nový engine?https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125906
+
20. 2. 2018 - 17:29https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseDůvod? Museli přece nějak zdůvodnit to, že projeb*li $1,300,000. =)https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125915
+
21. 2. 2018 - 21:14https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskusechceli aby sa hra dala naportovat na konzoly.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1126500
+
23. 2. 2018 - 12:13https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseUnity podporuje i konzole, v tom to neni.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1127235
+
"Tato pauza jim má údajně pomoci při opětovném ujasnění, jak má remaster System Shocku ve výsledku vypadat. "
...Tak já teda nevím...
třeba jako původní hra přenesená do nového enginu s modernějším (dnes běžným) ovládáním (tam kde je třeba)? Když když chci remaster, nechci myšlenkové kreace nového studia typu "víme co udělali blbě a teď to opravíme, páč jsme borcovití borci !" Osobně chci TO původní v novém hávu.
Ano, Baldurs Gate 1+2 se sice v EE povedly, ale nebyla to masivní předělávka, kde by si jakýsi boss musel ujasňovat co s tím, ale kopie s pár přidanými bonusy. A ruku na srdce - ony ty BG jsou dodneška natolik autentické (i fan modované), že vlastně ani remaster moc nepotřebovaly...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
"Tato pauza jim má údajně
Jabba https://diit.cz/profil/jan-baranek
20. 2. 2018 - 18:47https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse"Tato pauza jim má údajně pomoci při opětovném ujasnění, jak má remaster System Shocku ve výsledku vypadat. "
...Tak já teda nevím...
třeba jako původní hra přenesená do nového enginu s modernějším (dnes běžným) ovládáním (tam kde je třeba)? Když když chci remaster, nechci myšlenkové kreace nového studia typu "víme co udělali blbě a teď to opravíme, páč jsme borcovití borci !" Osobně chci TO původní v novém hávu.
Ano, Baldurs Gate 1+2 se sice v EE povedly, ale nebyla to masivní předělávka, kde by si jakýsi boss musel ujasňovat co s tím, ale kopie s pár přidanými bonusy. A ruku na srdce - ony ty BG jsou dodneška natolik autentické (i fan modované), že vlastně ani remaster moc nepotřebovaly... https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125942
+
Tak to je pech. Aspoň že im ostali nejaké peniaze :)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
"firma ztratila jasnou vizi
Gaunter https://diit.cz/profil/anton-gajdos
20. 2. 2018 - 20:16https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse"firma ztratila jasnou vizi projektu"
Tak to je pech. Aspoň že im ostali nejaké peniaze :)https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1125969
+
Uz je pomaly cas, aby sa crowdfundingove platformy typu Kickstarter vyvinuli dalej. Teraz sa viacmenej len vyzbiera a vyplati cielova suma projektu. Mohli by vsak napriklad integrovat nejake nastroje komunitneho riadenia projektu (napr. hlasovanim backerov o kazdej zmene povinne uverejneneho dokumentu projektu v predpisanej strukture) nastroje komunitnej kontroly stavu diela, nastroje komunitneho ciastkoveho uvolnovania nazbieranych prostriedkov na zaklade vopred definovanych kontrolnych bodov.. atp. Je tu skratka vela co vymyslat a vylepsovat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Uz je pomaly cas, aby sa
dajan https://diit.cz/profil/dajan
21. 2. 2018 - 00:15https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseUz je pomaly cas, aby sa crowdfundingove platformy typu Kickstarter vyvinuli dalej. Teraz sa viacmenej len vyzbiera a vyplati cielova suma projektu. Mohli by vsak napriklad integrovat nejake nastroje komunitneho riadenia projektu (napr. hlasovanim backerov o kazdej zmene povinne uverejneneho dokumentu projektu v predpisanej strukture) nastroje komunitnej kontroly stavu diela, nastroje komunitneho ciastkoveho uvolnovania nazbieranych prostriedkov na zaklade vopred definovanych kontrolnych bodov.. atp. Je tu skratka vela co vymyslat a vylepsovat.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1126002
+
Ale to čo popisuješ silne pripomína štátnu správu(byrokraciu). To by sa vývojári mohli na celý Kickstarter akurát tak vybodnúť.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Ale to čo popisuješ silne
Gaunter https://diit.cz/profil/anton-gajdos
21. 2. 2018 - 07:22https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseAle to čo popisuješ silne pripomína štátnu správu(byrokraciu). To by sa vývojári mohli na celý Kickstarter akurát tak vybodnúť.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1126047
+
Byrokracia statnej spravy je opacnym extremom pristupu "dajte nam peniaze a tym to pre nas v zasade hasne". Je medzi tymto este dost priestoru ako backerov zapojit do priebehu vyvija a ako lepsie motivovat vyvojarov. Kontrolne body mozu byt povedzme len 2 ci 3, chce to vyladit motivacne pre obe strany. Suhlasim ze nie je lahke cele ro nastavit univerzalne pre vsetky projekty. Nie je ale napr. nutne, aby vyvojar od zaciatku disponoval celou sumou prostriedkov, len ho to zvadza k nehospodarnemu spravaniu. Tomuto konkretnemu projektu by hlasovanie backerov o zmenach len prospelo. Nakoniec by takyto sposob financovania mohol pritahnut nasobne viac backerov, co by bolo motivacne aj pre druhu stranu.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Byrokracia statnej spravy je
dajan https://diit.cz/profil/dajan
21. 2. 2018 - 08:06https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseByrokracia statnej spravy je opacnym extremom pristupu "dajte nam peniaze a tym to pre nas v zasade hasne". Je medzi tymto este dost priestoru ako backerov zapojit do priebehu vyvija a ako lepsie motivovat vyvojarov. Kontrolne body mozu byt povedzme len 2 ci 3, chce to vyladit motivacne pre obe strany. Suhlasim ze nie je lahke cele ro nastavit univerzalne pre vsetky projekty. Nie je ale napr. nutne, aby vyvojar od zaciatku disponoval celou sumou prostriedkov, len ho to zvadza k nehospodarnemu spravaniu. Tomuto konkretnemu projektu by hlasovanie backerov o zmenach len prospelo. Nakoniec by takyto sposob financovania mohol pritahnut nasobne viac backerov, co by bolo motivacne aj pre druhu stranu.
https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1126065
+
21. 2. 2018 - 08:07https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskusesorry, to mala byt odpoved pre Escaton...https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1126068
+
Někdo cpe peníze do kickstarteru a někdo zas do kryptoměn, je to stejné jako když někdo sází dostihy...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Někdo cpe peníze do
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
21. 2. 2018 - 08:14https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseNěkdo cpe peníze do kickstarteru a někdo zas do kryptoměn, je to stejné jako když někdo sází dostihy...https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1126074
+
A mozno len hladaju vydavatela a ziadny nema zaujem :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
A mozno len hladaju
xWing https://diit.cz/profil/xwing
21. 2. 2018 - 09:46https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseA mozno len hladaju vydavatela a ziadny nema zaujem :-)https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1126119
+
v istom zmysle to nieje zla sprava - vediet si nahlas povedat ze sme projekt pokaslali, ze sucasny produkt nieje zivotaschopny, a ze je nutne vratit sa k rysovaciemu prknu je dobra vec. tiez je nutne zdoraznit, ze vyvoj hier nieje jednoducha zalezitost, a iba malokedy ide bez problemov a zadrhelov - spomeniem iba Thief the Dark Project, ktory mal povodne byt niecim uplne inym, a (zaner-definujucou) first-person stealh hrou sa stal az po presne takomto istom radikalnom restarte vyvoja.
System Shock3 pozastavenie remasteru nastastie neovplyvni, a planovane uvolnenie zdrojakov prveho dielu tiez nie, takze z mojej strany zatial stale vsetko v pohode - o poctivy source port System Shock1 mam ovela vacsi zaujem ako o remaster, ktory povazujem iba za bonus (som backer, btw).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
v istom zmysle to nieje zla
ps47 3dfx https://diit.cz/profil/ps47
21. 2. 2018 - 13:45https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskusev istom zmysle to nieje zla sprava - vediet si nahlas povedat ze sme projekt pokaslali, ze sucasny produkt nieje zivotaschopny, a ze je nutne vratit sa k rysovaciemu prknu je dobra vec. tiez je nutne zdoraznit, ze vyvoj hier nieje jednoducha zalezitost, a iba malokedy ide bez problemov a zadrhelov - spomeniem iba Thief the Dark Project, ktory mal povodne byt niecim uplne inym, a (zaner-definujucou) first-person stealh hrou sa stal az po presne takomto istom radikalnom restarte vyvoja.
System Shock3 pozastavenie remasteru nastastie neovplyvni, a planovane uvolnenie zdrojakov prveho dielu tiez nie, takze z mojej strany zatial stale vsetko v pohode - o poctivy source port System Shock1 mam ovela vacsi zaujem ako o remaster, ktory povazujem iba za bonus (som backer, btw).https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1126269
+
Tak ona je ta reakce přispěvatelů naprosto logická. V případě že se mi nějaká hra líbí mám ne výběr že ji koupím nebo ji budu ignorovat, naštve mně maximálně pokud to koupím a je to mizerné.
No a to že přispěji na vývoj a on se zastaví vlastně znamená že jsem jednak vyhodil prachy stejně jako bych si koupil šmejd a jednak že selhala moje snaha ten výtvor pomoct vytvořit, takže jsem naštvaný hned 2x...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak ona je ta reakce
DRK https://diit.cz/profil/drk22
21. 2. 2018 - 21:06https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseTak ona je ta reakce přispěvatelů naprosto logická. V případě že se mi nějaká hra líbí mám ne výběr že ji koupím nebo ji budu ignorovat, naštve mně maximálně pokud to koupím a je to mizerné.
No a to že přispěji na vývoj a on se zastaví vlastně znamená že jsem jednak vyhodil prachy stejně jako bych si koupil šmejd a jednak že selhala moje snaha ten výtvor pomoct vytvořit, takže jsem naštvaný hned 2x... https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1126494
+
Kickstarter je sveho druhu investicni projekt, neni to obchod, kam se chodi nakupovat hotove produkty. Investice cas od casu nevyjdou, nekdy castecne, nekdy fatalne, s tim se musi vsichni umet vyrovnat a umet je odepsat. Uridit velky projekt neni snadne, dotycny muze selhat ipres nejlepsi umysly, nektere sliby mohou byt nesplnitelne, byt byli dany v dobre vire. Kdo na to psychicky nema, at kupuje hotove zrecenzovane produkty a neinvestuje do vyvoje a nejiste budoucnosti.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kickstarter je sveho druhu
petr-mach https://diit.cz/profil/petr-mach
23. 2. 2018 - 12:19https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuseKickstarter je sveho druhu investicni projekt, neni to obchod, kam se chodi nakupovat hotove produkty. Investice cas od casu nevyjdou, nekdy castecne, nekdy fatalne, s tim se musi vsichni umet vyrovnat a umet je odepsat. Uridit velky projekt neni snadne, dotycny muze selhat ipres nejlepsi umysly, nektere sliby mohou byt nesplnitelne, byt byli dany v dobre vire. Kdo na to psychicky nema, at kupuje hotove zrecenzovane produkty a neinvestuje do vyvoje a nejiste budoucnosti.https://diit.cz/clanek/vyvoj-remasteru-system-shock-byl-odlozen-na-neurcito-prispevatele-projektu-zuri/diskuse#comment-1127238
+
Patřím mezi backery. Chtěl jsem jenom remaster, nic víc. Nechali tým dělat, co se jim líbí, až to začalo vypadat jako úplně nová hra. I kdyby se jim to povedlo, což se neděje, tak je to odklon od původního plánu a to mě taky štve.
Příspěvky na Kickstarteru jsou tak trochu vabank, člověk si vsadí částku a může vyhrát něco hodnotnějšího. Kingdom Come Deliverance se mi vyplatilo. Star Citizen zatím ne a System Shock doufám neumře.
Možná by článek mohl informovat o tom kolik vybrali atd. ? :)
Myslím, že to bylo $1,300,000.
ja som tiez hru backoval. osobne mi odklon od povodneho konceptu nevadi, uz to demo ukazalo ze level dizajn system shock bol zastaraly a chce to nejaky refresh. ale vzhladom na to ze na hry mam stale menej a menej casu, keby projekt zrusili a peniaze mi vratili by az tak ani nevadilo.
Penize nevrati, uz jsou utracene. Jestli projekt dokonci, to je ve hvezdach.
Přecházet z Unity na Unreal je velký průser to můžete rovnou vyhodit většinu kódu. Navíc kvalitativně to vypadá jako český Dead Effect 2.
kickstarter? ojeb
system shock remastered? ojeb
never more
Neviete aký mali dôvod prechádzať na nový engine?
Důvod? Museli přece nějak zdůvodnit to, že projeb*li $1,300,000. =)
chceli aby sa hra dala naportovat na konzoly.
Unity podporuje i konzole, v tom to neni.
"Tato pauza jim má údajně pomoci při opětovném ujasnění, jak má remaster System Shocku ve výsledku vypadat. "
...Tak já teda nevím...
třeba jako původní hra přenesená do nového enginu s modernějším (dnes běžným) ovládáním (tam kde je třeba)? Když když chci remaster, nechci myšlenkové kreace nového studia typu "víme co udělali blbě a teď to opravíme, páč jsme borcovití borci !" Osobně chci TO původní v novém hávu.
Ano, Baldurs Gate 1+2 se sice v EE povedly, ale nebyla to masivní předělávka, kde by si jakýsi boss musel ujasňovat co s tím, ale kopie s pár přidanými bonusy. A ruku na srdce - ony ty BG jsou dodneška natolik autentické (i fan modované), že vlastně ani remaster moc nepotřebovaly...
"firma ztratila jasnou vizi projektu"
Tak to je pech. Aspoň že im ostali nejaké peniaze :)
Uz je pomaly cas, aby sa crowdfundingove platformy typu Kickstarter vyvinuli dalej. Teraz sa viacmenej len vyzbiera a vyplati cielova suma projektu. Mohli by vsak napriklad integrovat nejake nastroje komunitneho riadenia projektu (napr. hlasovanim backerov o kazdej zmene povinne uverejneneho dokumentu projektu v predpisanej strukture) nastroje komunitnej kontroly stavu diela, nastroje komunitneho ciastkoveho uvolnovania nazbieranych prostriedkov na zaklade vopred definovanych kontrolnych bodov.. atp. Je tu skratka vela co vymyslat a vylepsovat.
Ale to čo popisuješ silne pripomína štátnu správu(byrokraciu). To by sa vývojári mohli na celý Kickstarter akurát tak vybodnúť.
Byrokracia statnej spravy je opacnym extremom pristupu "dajte nam peniaze a tym to pre nas v zasade hasne". Je medzi tymto este dost priestoru ako backerov zapojit do priebehu vyvija a ako lepsie motivovat vyvojarov. Kontrolne body mozu byt povedzme len 2 ci 3, chce to vyladit motivacne pre obe strany. Suhlasim ze nie je lahke cele ro nastavit univerzalne pre vsetky projekty. Nie je ale napr. nutne, aby vyvojar od zaciatku disponoval celou sumou prostriedkov, len ho to zvadza k nehospodarnemu spravaniu. Tomuto konkretnemu projektu by hlasovanie backerov o zmenach len prospelo. Nakoniec by takyto sposob financovania mohol pritahnut nasobne viac backerov, co by bolo motivacne aj pre druhu stranu.
sorry, to mala byt odpoved pre Escaton...
Někdo cpe peníze do kickstarteru a někdo zas do kryptoměn, je to stejné jako když někdo sází dostihy...
A mozno len hladaju vydavatela a ziadny nema zaujem :-)
v istom zmysle to nieje zla sprava - vediet si nahlas povedat ze sme projekt pokaslali, ze sucasny produkt nieje zivotaschopny, a ze je nutne vratit sa k rysovaciemu prknu je dobra vec. tiez je nutne zdoraznit, ze vyvoj hier nieje jednoducha zalezitost, a iba malokedy ide bez problemov a zadrhelov - spomeniem iba Thief the Dark Project, ktory mal povodne byt niecim uplne inym, a (zaner-definujucou) first-person stealh hrou sa stal az po presne takomto istom radikalnom restarte vyvoja.
System Shock3 pozastavenie remasteru nastastie neovplyvni, a planovane uvolnenie zdrojakov prveho dielu tiez nie, takze z mojej strany zatial stale vsetko v pohode - o poctivy source port System Shock1 mam ovela vacsi zaujem ako o remaster, ktory povazujem iba za bonus (som backer, btw).
Tak ona je ta reakce přispěvatelů naprosto logická. V případě že se mi nějaká hra líbí mám ne výběr že ji koupím nebo ji budu ignorovat, naštve mně maximálně pokud to koupím a je to mizerné.
No a to že přispěji na vývoj a on se zastaví vlastně znamená že jsem jednak vyhodil prachy stejně jako bych si koupil šmejd a jednak že selhala moje snaha ten výtvor pomoct vytvořit, takže jsem naštvaný hned 2x...
Kickstarter je sveho druhu investicni projekt, neni to obchod, kam se chodi nakupovat hotove produkty. Investice cas od casu nevyjdou, nekdy castecne, nekdy fatalne, s tim se musi vsichni umet vyrovnat a umet je odepsat. Uridit velky projekt neni snadne, dotycny muze selhat ipres nejlepsi umysly, nektere sliby mohou byt nesplnitelne, byt byli dany v dobre vire. Kdo na to psychicky nema, at kupuje hotove zrecenzovane produkty a neinvestuje do vyvoje a nejiste budoucnosti.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.