Dneškem byla uvolněna stabilní verze Chrome 65535 a v průběhu pár dní můžeme očekávat finální verzi 65536
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
tslany https://diit.cz/profil/tslany
31. 8. 2010 - 12:17https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuseDneškem byla uvolněna stabilní verze Chrome 65535 a v průběhu pár dní můžeme očekávat finální verzi 65536https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuse#comment-551646
+
Aniž bych si ověřoval, co jsi právě napsal, jedna věc mě uhodila do očí. A to jsou právě ta čísla. To je jako fakt takhle číslováno?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
31. 8. 2010 - 12:33https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuseAniž bych si ověřoval, co jsi právě napsal, jedna věc mě uhodila do očí. A to jsou právě ta čísla. To je jako fakt takhle číslováno?https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuse#comment-551654
+
tam je ale posledni 57984 nic co by zacinalo na 65xxx
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
JVc https://diit.cz/profil/jvc
31. 8. 2010 - 15:15https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskusetam je ale posledni 57984 nic co by zacinalo na 65xxxhttps://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuse#comment-551690
+
31. 8. 2010 - 16:04https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuseaj také raz bude :)https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuse#comment-551692
+
Nikoliv, bral jsem to jako parodii na číslování finálních verzí Chromu, jelikož pokud by s takovýmto tempem vyvíjel Microsoft Windows, tak bychom měli zajisté Windows 18446744073709551616 :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
tslany https://diit.cz/profil/tslany
31. 8. 2010 - 17:00https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuseNikoliv, bral jsem to jako parodii na číslování finálních verzí Chromu, jelikož pokud by s takovýmto tempem vyvíjel Microsoft Windows, tak bychom měli zajisté Windows 18446744073709551616 :-)https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuse#comment-551703
+
Renderovaci a GPU proces su dva rozne procesy, z ktorych renderovaci bezi v sandboxe a preto potrebuje GPU proces, ktory ma priami pristup ku grafickemu API operacneho systemu. V originali:
"Restricted by its sandbox, the Renderer process cannot directly issue calls to the 3D APIs provided by the OS (GL/D3D). For that reason we use a separate process to do the rendering. We call this process the GPU Process."
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
MMx https://diit.cz/profil/mmx-0
1. 9. 2010 - 09:49https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuseRenderovaci a GPU proces su dva rozne procesy, z ktorych renderovaci bezi v sandboxe a preto potrebuje GPU proces, ktory ma priami pristup ku grafickemu API operacneho systemu. V originali:
"Restricted by its sandbox, the Renderer process cannot directly issue calls to the 3D APIs provided by the OS (GL/D3D). For that reason we use a separate process to do the rendering. We call this process the GPU Process."https://diit.cz/clanek/vyvojari-chromia-pracuji-na-akceleraci-pres-gpu/diskuse#comment-551745
+
Dneškem byla uvolněna stabilní verze Chrome 65535 a v průběhu pár dní můžeme očekávat finální verzi 65536
Aniž bych si ověřoval, co jsi právě napsal, jedna věc mě uhodila do očí. A to jsou právě ta čísla. To je jako fakt takhle číslováno?
no jo ... http://build.chromium.org/buildbot/snapshots/chromium-rel-xp/
tam je ale posledni 57984 nic co by zacinalo na 65xxx
aj také raz bude :)
Nikoliv, bral jsem to jako parodii na číslování finálních verzí Chromu, jelikož pokud by s takovýmto tempem vyvíjel Microsoft Windows, tak bychom měli zajisté Windows 18446744073709551616 :-)
takze u "pofinalni" verze muzeme ocekavat bug "preteceni zasobniku"? :D
:D :D
Renderovaci a GPU proces su dva rozne procesy, z ktorych renderovaci bezi v sandboxe a preto potrebuje GPU proces, ktory ma priami pristup ku grafickemu API operacneho systemu. V originali:
"Restricted by its sandbox, the Renderer process cannot directly issue calls to the 3D APIs provided by the OS (GL/D3D). For that reason we use a separate process to do the rendering. We call this process the GPU Process."
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.