Warner přijde s e-label
Kameníci konečně procitají, řekl by svého času pan Zajíček. Firma Warner Music si totiž už všimla, že hudba na internetu není jen Napster, který se svého času pokoušela zničit, ale i výnosný obchod. Je sice divné, že jim to trvalo 5 let, ale buďme rádi, že jim to vůbec došlo. Rozhodli se totiž vytvořit tzv. "e-label", což bude on-line vydavatelství, které umělcům umožní vydávat nové nahrávky častěji, než celá CD, vycházející v periodách několika let. Počítají s vydáváním tří skladeb každých pět měsíců. Navíc slibují, že umělcům zůstanou autorská práva ke skladbám.
Vězte, že Warner nebude zcela jistě posledním vydavatelstvím, které prozří. Jen v prvním pololetí tohoto roku se on-line prodalo (podle IFPI) 180 miliónů skladeb (za stejné období loni to bylo jen 57 miliónů) a například iTunes hlásí již více než 500 miliónů downloadů. To nenechá chladným asi nejen samotný Warner Music.