Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Z linuxového jádra byli vyhozeni ruští vývojáři

Z toho co som pochopil, tak niesu MAINTAINERS, to je nieco ine ako (radovy) developer (contributor) - ich contributions zostanu, a takisto aj ich mena pri relevantnom kode. Ale nebudu uz spravcovia danych casti jadra. Prispievat aj nadalej v principe budu moct (ak presvedcia novych spravcov zrejme).

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Jsou v souboru MAINTAINERS, což - jak jsem v článku psal - znamená, že mají na starosti ovladače a jejich údržbu tak, aby v kernelu fungovaly. Čili kód patchují tak, aby odpovídal změnám, které v jádře nastávají.

Zda budou moct dál přispívat nebo nikoliv nebylo nikde ani na přímo položené otázky (například Phoronixem) zodpovězeno.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Narazal som na to, ze vas clanok vyznieva akoby boli vymazani ako autori uz existujuceho kodu ktorym prispeli. Ale im boli odobrane "spravcovske" prava a bude ich mat niekto iny.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Vývojáři na Východě se teď budou moci soustředit na státní programy spojené s linuxem o jejichž podílu na trhu se Torvaldsovi na Západě může jen zdát. Virtue signalling jak vyšitý a zrovna v době, kdy se věci obrací a ukazuje se čí propaganda byla blíže skutečnosti. Jeho hypotetický děda co obléhal Leningrad měl víc prozíravosti, protože se do té špíny s náckama nechtěl namočit úplně.

+1
-23
-1
Je komentář přínosný?

Ještě jednou si přečti co Linus napsal.
Pak si nafackuj.

+1
+18
-1
Je komentář přínosný?

Raději to nebudu hodnotit, jen napíšu toto: Finsko bylo ze strany SSSR napadeno.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

To byla přece přátelská výpomoc proti fašistům.

A ta výprava do Japonska byla taky přátelská.

A Polsko si o to říkalo přece!

 

:)))))))))))))))))))

Ruský mír

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

"A ta výprava do Japonska byla taky přátelská."

Napíš o tom viac. Aká výprava do Japonska?

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Tak o výprave do Japonska som sa nič nedozvedel. Že by to bolo o tej Americkej s jadrovými bombami a likvidáciou stotisícov Japonských civilistov?

A ku Poľsku, evergreen neonacistov. Ešte chýba bájka o tom, ako Rusko začalo 1. a aj 2. sv. vojnu a úbohý západ sa len bránil barbarom z východu.

Kým zosmolí niečo o tej výprave do Japonska, niečo o tom úbohom Poľsku,

"A Polsko si o to říkalo přece!"

1. Poľsko bolo PRVÝ spojenec Nacistického Nemecka https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C4%9Bmecko-polsk%C3%BD_pakt_o_ne%C3%BAto...

2. Poľsko napadlo a okupovalo Československo https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ceskoslovensko-polsk%C3%A9_pohrani%C4...
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ceskoslovensko-polsk%C3%BD_spor_o_Ora...

3. Poľsko spolu s Maďarskom chcelo spáchať genocídu Slovákov https://cs.wikipedia.org/wiki/Prvn%C3%AD_v%C3%ADde%C5%88sk%C3%A1_arbitr%...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mnichovsk%C3%A1_dohoda

4. Poľsko zabránilo tomu, aby Sovieti prišli na pomoc ČSR: https://cs.wikipedia.org/wiki/Mnichovsk%C3%A1_dohoda

Sovětský ministr zahraničí Maxim Maximovič Litvinov, který se v 30. letech snažil orientovat zahraniční politiku Sovětského svazu na spojenectví se západními mocnostmi proti nacistickému Německu,[12] byl hlavním architektem smlouvy o vzájemné vojenské pomoci mezi Francií a Sovětským svazem z roku 1935, která byla reakci na vzrůstající agresivitu Německa.[13] O několik dní později byla uzavřena Československo-sovětská smlouva o vojenské pomoci, ta však byla vázána na podmínku, že v případě napadení Německem zasáhne vojensky i Francie.[14]

Československo-sovětská smlouva z roku 1935 byla jedinou mezinárodní smlouvou vymezující vzájemnou vojenskou pomoc v případě útoku Německa.[15] Problematická byla možná účinnost zásahu Rudé armády, která nemohla být přesunuta přes Polsko, se kterým byla jednání o možnostech průjezdu neúspěšná. Pro přechod přes Rumunsko nebyla do září 1938 podepsána konkrétní dohoda o výstavbě speciální železnice pro armádní tranzit.[14] Maxim Litvinov v letech 1937 a 1938 opakovaně prohlásil, že Sovětský svaz v případě války i přes podepsanou spojeneckou smlouvu neposkytne Československu pomoc, neboť jeho armáda není na takovou operaci připravena,[6] ale Stalin v říjnu 1938 prostřednictvím svých diplomatů potvrdil tehdejší závazek sovětské vojenské pomoci Československu za předpokladu francouzského zásahu.[16]

Ale dnes žijeme v dobe neonacizmu. Nacisti sú hrdinovia, neonacizmus hlavná ideológia, obete nacizmu zločinci.

Škoda len, že sa to neonacisti boja priznať otvorene. Likvidácia Ruska, vyčistenie východu od podľudí a zjednotenie Európy bola hlavná, nosná myšlienka nacizmu. Tzv. nový životný priestor pre nadradenú rasu.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Polsko mělo územní spory jak s námi tak s Německem. Nic nové. A různé smlouvy o neútočení se v té době běžně uzavíraly, to z poláků nacisty nedělá.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Hlavně Polsko moc dobře vědělo, proč nepouštět Rusáky na své území. Všichni moc dobře víme, co se stalo, když tam pak společně s němci vtrhli. Jinak ty odkazy jsou značně trapná ruská propaganda naprosto mimo realitu. To, že se německá armáda cvičila v SSSR už od 30. let tam samozřejmě chybí.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Tak pre vás neonacistov je už aj wikipédia trápna ruská propaganda. No čo neonacisti, tak už s Nemeckom kde kto uzatváral zmluvy, ale vadí to len pri Rusku?

A čo neonacisti, prečo sa neonacisti nevyjadrujete ku snahe Poľska urobiť genocídu na Slovensku? O aha, vraj bežný územný spor. A vraj vedeli prečo nepustili Rusov na pomoc Československu. Prečo neonacisti neuvediete aj dôvod, že prečo? Že Poľsko malo dohodu s Nemeckom, že zaberú časť Česka a Slovensko si rozdelia s Maďarskom a spoločne zaútočia na ZSSR?
Vraj bežný územný spor, snaha o genocídu Slovenska, bravó náckovia, fakt bravó! Obhajovať pokus o genocídu, to je sila! Bežný územný spor, pokúsiť sa o genocídu Slovákov! Bravó nacisti, fakt bravó!
Už len napíšte, že zabratie Sudet bol bežný hraničný spor, o nič nešlo. Bravó náckovia, tlieskam!

Bolo by fajn, keď už tak verejne obhajujete nacizmus, aby ste sa ku nemu aj hrdo verejne hlásili. Napríklad, som Jirka1 a som hrdý nacista!

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Genocida Slováků, to už je naprostý blábol. Ale co už, zoufalá KGB vymyslí cokoliv a vždycky najde dost debilů, co ty hovadiny budou šířit. Někteří za prachy, jiní jako užiteční idioti.
A když už plácáš o náccích, nastuduj si jedno jméno - Putin! Nacista jak vyšitý.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Nacista držím ti palce, nech ti to tvoje obhajovanie vás nacistov, našich zločinov a zločinných plánov ešte dlho vydrží. Taká nacistická sviňa ako si ty, sa len tak nevidí.
Nacistovi nevyhovuje pravda, aké zločiny ste vy nacisti páchali či chceli spáchať, nacista Jirka1 to označí za proruskú propagandu.

Neskutočné, že v roku 2024 nacista ako ty vôbec môže existovať.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Je rozdíl mezi nacistou, co vyvraždí vesnici, a nacistou, co píše hejty na internet.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Hejtama na internetu to začíná a vyvražděnejma vesnicama to končí. Však se podívejte do ne až tak dávné historie, jak dlouho to Hitlerovi a jeho squadře trvalo přejít od řečí k akci.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Já čekat nemusím, já už to vidím ;-) Na Ukrajině.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tak ale Ukroši si o to koledovali. Nechtěli mír a neutralitu, prej že se musej paktovat ušákama i kdyby je to mělo stát krk. Kdo chce kam, pomožme mu tam.

Na druhou stranu musíte uznat, že Rusové jsou až nad míru ohleduplní k civilistům, např. ve srovnání z Izraelem. V Gaze zkape za den více dětí v důsledku bojových operací než na Ukrajině za dva roky.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Jasně, Ukrajinci se vzdali atomovek pro uznání území. Hodnej Rusák ale neumí dodržet, co slíbil, protože Putinův sen o imperialismu a Velkém Rusku. Ale aspoň Putin pomohl rozšíření NATO směrem k Rusku.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Víš co, radši už s tím chlastem přestaň. Leze ti to na mozek.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Fakta nevoní?

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

To snad ty hovado blbé ani nemůžeš myslet vážně. Takže Ukrajinci si o to koledovali, protože dělali něco samostatně, jen rusák se z toho může po.., že není po jeho. A jinak jsi zdráv, nebo jsi jen velkoruské blbé hovado, co si myslí, že ruský nadčlověk má právo diktovat ostatním? Přesně tomu se totiž říká fašismus.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Tvoje titulování nacistou každého, kdo nesouhlasí se zvrácenými názory z Moskvy, jen potvrzuje tu naprostou idiocii, kterou ta země a její příznivci trpí. Nenažraná agresivní roztahovačná hovada. Rusko je jak rakovina. Bobtná a šíří bídu do světa.
Ano, je neskutečné, že v roce 2024 nacismus může existovat v nacistickém Rusku.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

@Kozoroh - Ty si teda vypatlaný, človeku sa z toho točí hlava. Skutočný odpad.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Z čoho sa tebe neonacistovi točí hlava?
Skutočný odpad, je kto, či čo?

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Skutečný odpad je každý, kdo podporuje ruský fašistický režim a přitom ostatní označuje za nacisty!

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Víme co se stalo, Poláci dostali po válce hromadu neměckého území, které jim nepatří. Bylo totiž německé. To území vrátí, bude další polské dělení. O to se totiž poláci evidentně snaží. A okolní národy si od velkopolského nacionalismu oddechnou. I Slovensko I Česko, které Polsko v minulosti napadlo.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Další ruský blb... To území bylo Polákům Stalinem ukradeno a to německé jim bylo dáno jako náhrada až po dlouhých hádkách, protože hovado Stalin nechtěl původně po válce Polsko vůbec obnovit. Pokud by Němci měli to území získat zpět, tak pěkně i s Královcem :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

No a kdy vrátí Rusko ukradené území němcům? :)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

No určitě se tak stane dřív, než Izrael vrátí ukradené území na západním břehu Jordánu Palestincům.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Překvapivě Izrael většinu území povracel okolním státům. Rusko ještě nic.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Někdy se na západní břeh zajeďte podívat a přesvědčte se na vlastní oči, zda na něm žije více židů nebo arabů.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Protože Židy hned zabijou:
https://www.jpost.com/opinion/article-808852

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Dobre troll. Páči sa mi, ako sa vy idioti združujete. Jeden je úplne mimo v dátumoch aj vo význame viet.

Reaguje na druhú svetovú vojnu s bitkou, ktorá sa udiala 40 rokov predtým a ešte ku tomu Rusko v nej bolo totálne porazené a tým reaguje na vetu, vraj Rusko urobilo inváziu do Japonska.

Normálne vy ste idioti, doslova, v celom význame toho slova.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Ty jsi nenapsal konkrétní bitvu, jen WW2 jako celek.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Prezraďe, ako môžete byť takí idioti, reagovať na

"A ta výprava do Japonska byla taky přátelská."
Napíš o tom viac. Aká výprava do Japonska?

odkazom na bitku, kde bolo Rusko totálne porazené, na vojnu, kde Japonsko bolo opäť agresorom
"Rusko-japonská válka byl válečný konflikt od února 1904 do září 1905 na Dálném východě mezi carským Ruskem a Japonským císařstvím o nadvládu nad Mandžuskem a Korejským poloostrovem. Bojovalo se převážně na území (a o území), které patřilo (ať přímo, či nepřímo) slábnoucí čínské říši dynastie Čching."

"Důsledky války
editovat
Výsledky míru byly v Japonsku přijaty s velkou nevolí. Japonsko sice získalo území Port Arthuru, jižní části ostrova Sachalin a Koreu, avšak nezískalo žádné válečné reparace od Ruska. Velká Británie a USA si nepřály výrazné posílení Japonska, a proto naléhaly na Japonsko, aby uzavřelo mír. Japonsko nemělo další finanční prostředky pro vedení války. Rusku finanční prostředky nechyběly, avšak na jeho území probíhaly nepokoje a bouře, které vedly k první ruské revoluci. Japonsko získalo rozhodující vliv v jižním Mandžusku a hlavní vliv v Koreji. Korea byla v roce 1910 Japonskem anektována."

že vy idioti sa netrafíte ani do časového obdobia a dokonca ani do významu vety, ktorú cchete potvrdzovať a dokážete presný opak, že JAponsko bolo okupačným agresorom a Rusko bolo porazené.

Ako možte byť až takí idioti?

Ja si to ani neviem predstaviť, ako môže byť niekto taký idiot a pri 2. sv. vojne spomenie bitku z roku 1905. Úplní idioti ste, ani len netušíte kedy bola 2. svetová vojna a ani nerozumiete česky písanému textu.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Po vzoru Ruska budeš tvrdit, že WW2 nezačalo, kdy začalo?

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Idiot, podľa teba 2. svetová začala 1905.
Nájdi si podobného idiota ako si ty a spolu diskutujte. Mňa ty idiot vynechaj.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Ale Rusko taky tvrdí něco jiného.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Drvivá väčšina okrem vás idiotov tvrdí niečo iné, a nie ako vy, že 2. sv. začala v roku 1905. Budeš sa musieť s tým nejak psychicky vyrovnať, že podľa všetkého vy idioti ste v menšine.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Ty se psychicky vyrovnej s Rusáckem.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Zapomínáš na to, že historii píší vítězové. Bohužel, naši mocipání dělají vše pro to, aby válku na Ukrajině prohráli.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

To by bylo pro fanoušky Ruska dobré, ne?

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Nevím, zkus se jich na to zeptat. Nám se to ale zřejmě moc líbít nebude. Trendy jsou více než zřejmé. Už před plandémií v roce 2020 se BRICS ekonomcky vyrovnal G7. K letošnímu roku už nás ekonomicky překonávají o více než 10%.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

A pak ses probudil?

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

O mně nejde, jako spíš o evropskou komisi, případně naší vládu, ...

https://www.reddit.com/r/Sino/comments/14kj4wx/gdp_ppp_g7_vs_brics/

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Pozor, není GDP jako GDP. Přímo z odkazovaného příspěvku:

"Generally PPP is useful when measuring internal production, while nominal helps if you measure what the country can buy from other countries. However since most countries do trade, economists argue all the time over which is the better marker. To go in more detail.

PPP can be used to measure historical GDP, so if you want to know if Rome had a bigger economy than the contemporary Chinese one, GDP PPP is the way to go. This is because they didn't exactly trade their currencies with each other..."

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Karáše utáhli na vařený nudli a zamlčeli mu, že zločiny páchané pod rouškou demokracie jsou stejně hrůzné jako zločiny autoritářských režimů.

Desítky tisíc, dnes už možná přes 100 tisíc dětí si v posledním roce zasloužilo zemřít, že ano. Víte proč Ukrajina nemá munici na válku s Ruskem? Bombardování ručníkářů v Gaze je totiž důležitější než cokoliv jiného. Přepočteno na kilotuny, v Gaze vybouchlo 5 atomovek.

Půl miliónu iráckých dětí si o to taky říkalo. Když nebudete skákat jak strýček Sam píská, škrtnutím pera vás nechá umřít hlady.

Allende v Chile si taky o to říkal tím, že se nechal demokraticky zvolit. Pinocheta na vás, hajzlové demokratický!

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Ono to originální "ру́сский мир" [rúskij mir] je vlastně homonymum s takovou pěknou konotací, která zápaďáků, co neumí Rusky uniká. Mir v Ruštině znamená jak mír (protiklad války), tak svět (přeneseně i doslovně celý svět).
Russové nepřináší mír, oni přináší svůj svět.
:]

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Neblábol, zmrde.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Koukám, že Vás omínuskovali. Jenže oni nic netuší o státní politice odchodu od Windows.. podobně jako v Číně. Zrovna tihle hoši od ovladačů a kernelu jsou horké a drahé zboží. IMHO.. a až na výjimky netuší místní obecenstvo, že problém Intelu s GK a jeho ovladači souvisel se zrušením výzkumného centra v Nižním Novgorodu, kde se ty oladače pro /i/ windows psaly.. Z politických důvodů si Intel zrušil vývojáře a pěkně si nakakal do vlastních kalhot.. Holt Indové to spasí.. asi.. Ale jinak pro IT v Moskvě hodně slušněj level platů a životní úrovně. Na to Česko nemá.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Odchod od Windows souvisí i s tím, že dřív dostali verze Windows upravené pro ně, včetně zdrojáků. Takže si mohli pro státní správu zbuildovat vlastní verzi. Teď už jim Microsoft zdrojáky nedá, takže nové verze Windows nemůžou použít a staré dosluhují.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Už když jsem viděl titulek článku, věděl jsem, že v diskuzi bude nablito od retarda Mirdy. Nezklamal. Mirdo, neblábol zmrde!

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Šlo by to slušně a bez vulgarizmů a osobních výpadů? Tímto jste se dostal hluboko pod pomyslnou úroveň toho, kterého takto napadáte.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Mě se taky těžko mírní emoce, když někdo obhajuje nebo podporuje takový zvěrstva. Když sotva za humny umírají lidi a tady to českej/slovenskej debílek ať už z blbosti nebo zkaženosti obhajuje, to by dobrýho člověka klidným nechávat nemělo.

No a vedle toho jsou ty jejich žvásty taky součást té hybridní války reálně vedené proti nám. Malé (pravda, u dsot těch individuí neustále přinášené) avšak reálné kolaborantské trošky do fašounského mlýna, který by nás rád krvavě semlel, kdyby na to měl.

Sorry jako, podporovači ruska/východu/dezinfa a celýho tohohle "greater internet fuckwadu" jsou buď hrozný blbci (a škodlivej blbec je něco, nad čím se nedají prostě tolerantně krčit ramena) nebo svině.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

snad ste rovnako bil za prava ludi, ked bol napadnuty Irak, Libya, Afganistan.
A vlastne dodnes je okupovana Syria.
Veru mali by sme od tych zlocincov z NATO odskocit cim skor

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Odevšad Američani odešli. Rusové ještě odnikud. V Sýrii maj USA jen jednu bázi o 900 lidech, která chrání Kurdy. Ti se totiž významně podíleli na poražení IS a vzdali se dobitého území za zajištění bezpečnosti (nehodnotím, jestli jsou Kurdové "hodní", nebo "zlí").

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Odevšad Američani odešli. Rusové ještě odnikud." Né, vůbec neodešli z celé východní Evropy, kdepak. Člověče, co to hulíte, to musí ale být matroš.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

On tak nějak Sovětský svaz skončil. I když pro vás a Putina asi ne.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Když jsem řešil jak oživit HW, který už při uvedení na trh byl pomalý. (NTB, tablety, telefony,..)
Tak jedině ruské stránky poskytli nějaké návody.
Linux sice bude fungovat skvěle i nadále. Ale zahodit podporu pro levný HW jako je "Acer Aspire 1" je škoda.
Pochybuji že někdo ze západu se bude věnovat HW, který stojí méně než hodina jeho platu.
Bazarová cena AA1 je pod 2000Kč/100EUR. Kamarád ho má a nemá důvod ho měnit za něco jiného.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Jak Rus obejde, že to má připájené jen 4 GB RAM? To i víc jak 4 taby v prohlížeči bude problém.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Vykastrovanou a komprimovanou edicí windows.. Občas tu jsou na diitu články o nějakém modu windows, jako že se zmenšil na 4GB. Ale řeknu Vám tajemství, je to školka proti releasům na východě.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

".. jen 4 GB RAM? To i víc jak 4 taby v prohlížeči bude problém .."

Ani ne.
Problém je to množství @$#@, co účinně zabere paměť a vytíží několik jader.

Někde tomu říkají "pokrok".

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Odpověď oboum: OS jde ořezat. Jak speciální verze Windows, tak distribuce Linuxu. Ale webová stránka žere podobně, protože neexistuje nějaké úsporné jádro pro HTML a JS. Dřív byl IE nebo singleproces Chromium, ale to vše už skončilo.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Palemoon

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ale tak už některý weby nejdou.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ano. A kvůli tomu jsem zlomil hůl nad slabým HW.
PaleMoon měl optimalizace pro intel Atom. Takže z těch všech netbooku byl rázem použitelný stroj.
Je nejvyšší čas se odpoutat od východu a dohnat západ.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

PM byval super, ale ted uz je bohuzel marnej. Ja ho porad pouzivam, protoze setrvacnost a asi i nejaky masochisticky sklony. Ale u "modernich" (= preskriptovanych) webu je rozdil mezi aktualnim FF a PM den a noc, v neprospech PM. A cim slabsi HW, tim horsi. PM sice dokaze usetrit trosku pameti (coz muze ovlivnit i uzivatel, staci toho neotvirat moc najednou), ale zabije procesor (neresitelny problem). Na mym PC to jeste kritickou mez neprekrocilo, ale na rodinnym "atomovym" brouzdadle uz pred casem ano.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Osobně nejsem extra kovaný v Linuxu, vystačím si s nastavením web serveru a instalací nějakých extra balíčků, takže když řeším nějaké problémy a nechce se mi pročítat fóra, obrátím se na ChatGPT. Většinou se velmi rychle doberu řešení.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

ChatGPT asi těžko pošle odkaz na ROMku do čínského tabletu.
Nebo Firmware SSD, který zázračné zrychlil netbook z Mountfieldu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To jsem ještě nezkoušel, páč jsem neměl tu potřebu.
Nicméně mám ověřené, že mi ChatGPT často navede správným směrem k řešení konkrétních problémů.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je to znamení doby.
Dříve se znepřátelené strany potkali jen na neutrální půdě. Takže skoro vůbec.
Ale dnes většinu života žijeme online. Takže se potkávají stále častěji.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Obdoba protiruských sankcí v tzv. svobodném softwaru? Dopadne to stejně jako v jiných oborech - západ na tom bude bit a Rusko vydělá.

+1
-17
-1
Je komentář přínosný?

Jaké jsou ty jiné obory?

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Příjmy ruského rozpočtu z ropy a plynu se v letošním prvním pololetí meziročně zvýšily zhruba o 41 procent na 5,698 bilionu rublů (asi 1,5 bilionu Kč).
ČTK https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/2539681
VYdělává se více i na tom Českém plynu, co v něm je 0,000000000prd svobodné molekuly. Akurát vy ho máte nějaký mooc drahý.. A ropa v bleděmodrém.. To jsou jen ty křiklavé příklady. JoČTK tvrdí,že ten limit ceny ropy na 60USD nefunguje.. tak nevím, jestli to není dezinfo.. Tak přestańte blábolit, Válčíte bez armády a všechno jenom cálujete všem okolo. Bylo by to směšné,kdyby to nebyla národní tragedie..

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

A proto je Gasprom ve ztrátě a zdražuje plyn Rusům. Ony ty alternativní trasy mají omezenou kapacitu.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Kdybys aspon nelhal. Žádné velké zdrazovani plynu nexistuje. Platim furt 2 korun za M3. A Gazprom ve ztrate? Ale ano.. To je správně. Velkou cast akcii vlastni I zahranicni entity z nikoli pratelskych zemi. Takze misro vyplaceni dividend Gazprom zavádi plyn do kazde vesnice a to za těžké penize. Za penize zahranicnich akcionaru.. vyplacet dividendy? Tůdle. Národ se ekolologicky ohreje, misto toho aby se plyn dovazel levne k Vám a ruske deti byly nemocne z emisi z uhelnych kotlu. A Tak je to SPRAVNE.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

"Ruským státem vlastněný plynárenský gigant Gazprom se v roce 2023 propadl do čisté ztráty 629 miliard rublů (6,9 miliardy USD), což je jeho první reportovaná ztráta za více než 20 let. Důvodem je především prudký pokles prodejů plynu do evropských států z důvodu ruské invaze na Ukrajinu."
Např https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cekali-velky-zisk-gazprom-ale-sk...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Tak výsledek Gazpromu se nemusí nutně rovnat příjmům rozpočtu RF. Jestli Gazprom méně prodává, ale je schopný do rozpočtu dodávat víc třeba z rezerv nebo místo investic, tak to pak docela zapadá.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

To ale nebude fungovat dlouho. Tak snad se krachu Ruska dočkáme. Nebo unést šéfku Ústřední banky Elviru Nabiullinovou...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na tu prozápadní čubku, už vymalovali celu.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Ona kormidluje pád ruské ekonomiky, aby to trvalo co nejdéle (ale nejde donekonečna). Proto jí Putin odmítl rezignaci. Ale průměrný Rus nechápe, proč si ji tam Putin drží a Putinovi vyhovuje, že ekonomický hate je směřován na ní.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ne, důvody jsou ústavní. Ústavu napsali američtí poradci v 90 letech. Putin s ní nemůže hnout, nějak dramaticky rychle. Dokud nepřijde čas. A On přijde.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Na co reaguješ? Ona sama nabídla demisi.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak hlavne ze aspon to dozivotni prezidentstvi se podarilo, co by si jinak Rusko pocalo. :D

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

To nevymyslíš. Putler změnil ústavu ze dne na den už několikrát. Například ta původní v souladu s mezinárodním právem neumožňovala anexi cizích území, jen jejich převzetí po vzájemné dohodě. A najednou to v březnu 2014 padlo, stejně jako anexe území v roce 2022 včetně těch, co rusák doteď neovládá. A ty tu budeš lhát o tom, že Puťka nemůže změnit ústavu. Jste v tom Petrohradě fakt směšná banda lhářů....

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Porzápadní č. a proto to puťkovi zuby nehty drží pohromadě, myslíš? Ten by bez schopnýho ekononoma najednou určitě všechno zachránil, co?
(Stačilo by mu vylovit z moře milion amfor a odkojit vlastníma prsama milion medvědů a prodat je v Číně a západ bude čumět, počítám)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Schopný ekonom je to jen pro Vás. Asi jako ten super centrální bankéř co vyprodal české zlato..za babku, protože prý není moderní. Nemusíe mi to opakovat bláboly, terými Vám vymyli mozek.. My s tou čubkou poradíme.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Stačilo by ji dovolit odejít. Ona sama tam nechce být a sloužit orkům.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Už jen to její označování za čubku ukazuje vypatlanost ruské politiky, její neustálou snahu hledat nepřítele a naprosté nepochopení demokracie. Prostě stejně jak v nacistickém Německu nebo za komančů jsi buď s vůdcem, nebo skončíš v lágru.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Na Novinkách psali taky to o o těch ukradených pračkách a čipech z nich v raketách..
Kdybyste tu neodkazoval na jejich bláboly, tak by Vám třeba i někdo uvěřil. Víte co jsou to účetní kouzla? Třeba ztráta se hradí z nerozdělenoho zisku předešlých let. Vytřeli si s nikoli přátelskými akcionáři zadnici. Prachy z drancování ruského plynu neuvidí, skončí proinvestované v infrastruktuře...
Ale Vám jako čechum doporučuji kauzi 4NETGAS, ti s Vámi vyje..li.. Zisky si rozdávali po celá léta a pak Vám to nechali i s miliardovámi ztrátami a dluhy.. hezky zaplatit ze státního.. Další důvody nemáte na ty důchody víme.. , a normální zdravotní péči, lidi u V8s umírají protože se s rakovinou nedočkají ani té magnetické rezonance a operace.. čekají na banální vyšetření měsíce.. je ekonomické, hodně z nich už nic nestojí, pohřeb zaplatí příbuzní.. Ajajaj... Víte, že já si magnetickou můžu vybrat na několika místech a nečekám? V Rusku, kde podle Novinek nemají záchody. Tak honem, ještě od nich něco citujte...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Pro kolik % Rusů je takové zdravotnictví k dispozici? A jaké mají důchody v Rusku? Čeští důchodci mají jedny z nejvyšších na světě vzhledem k pracující populaci (průměrný důchod 40 % průměrné mzdy). A jaké zpravodajské weby doporučujete? Aeronet? Sputnik?

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

No tak tím, že jste po 35 letech nedohnali v platech vyspělé Německo ani zdaleka, se tedy otroci z montovny fakt chlubit nemusíte.. K popukání.. Ty montovny už brzy skončí.. jasná páka.. zelený úděl, žerte brouky. Nebo co to budete mít na tom transparentu? Za posledních 5 let jedete jak po skluzavce přímo.. A já si na to počkám.. mimochodem, na východě obráncům hodnot dochází maso, zbylí ukrajinci se nechtějí nechat lovit po ulicích. . Nehlásíte se?

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Furt odbíháte, ale budiž. Platy v Německu klesají a v Česku rostou, takže se přibližují. Jen montovna nejsme, je tu hodně vývoje. Jak v automobilkách, tak subdodavatelích. O zakázky se nebojím, Češi přebírají ty od krachujících Němců. Takže k nám to dojde se zpožděním.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

To je Super.. místo argumentu o růstu tu argumentujete, kdo jde s ekonomikou do prdele rychleji. Jestli vy nebo Německo. To mě baví.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Váš styl.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co se ztráty Gazpromu týče: Jedním z cílů serveru Novinky.cz je formovat veřejné mínění. Pokud chcete věcem porozumět, je potřeba získávat informace i z jiných zdrojů. Novinky samozřejmě mají pravdu, že pokles prodejů plynu do evropských států byl hlavní příčinou. Záměrně ale už neuvádí, že Gazprom musel (i) investovat do výstavby plynovodů do Asie a rozšiřování výroby LNG, (ii) nahrazovat západní komponenty (turbíny) komponentami z Činy, a (iii) snížit ceny, aby získal zákazníky na nových trzích. Je jasné, že se časem vrátí do zisku. O tom ale už Novinky.cz psát nebudou.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Akorát že vůbec.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Ale to dělají, protože přišli o část příjmů z Evropy. Jinak by to nechali na později/vůbec. A jako každá investice, je otázka, jestli si na sebe vydělá.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Když vidím nadšení Číňanů cokoli platit, tak bych měl takové tušení, jak to dopadne ;-)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Nejsem ekonom, a tak mi to prosím vysvětlete. Reuters píše následující o roku 2023: "Gazprom plunged to a net loss of around $7 billion in 2023, its first year in the red since 1999, as its gas trade with Europe, once its main sales market, dwindled due to the military conflict in Ukraine."

O roku 2024 píše: "MOSCOW, Aug 29 (Reuters) - Kremlin-owned gas giant Gazprom (GAZP.MM), opens new tab said on Thursday its first-half net income more than tripled from a year earlier to more than 1 trillion roubles ($10.9 billion), thanks to rising gas exports and cost controls."

Takže ze ztráty 7 miliard USD v roce 2023 se Gazprom dostal do čistého příjmu 10.9 miliard USD v prvním pololetí 2024.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Uvidíme uzávěrku za rok. Všechno musí investovat že svého, protože Čína se jim na to vykašlala.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Vysvětlete mi prosím, proč by Čína měla investovat do infrastruktury Gazpromu. Zvlášť když viděla, jak podobný projekt mezi Gazpromem a Německem (Nord Stream 2) odstřelili "ukrajinští potápěči". Gazprom je z velké části vlastněn ruským státem, a tak určitě nemá problém půjčit si peníze. Mimo jiné si může půjčit i u Nové rozvojové banky, což je obdoba Světové banky a MMF založená zeměmi BRICS.

Co se uzávěrky týče: pokud ukrajinští potápěči rozbombardují infrastrukturu Gazpromu nebo Číny, pak samozřejmě žádný zisk nebude. V opačném případě těch důvodů mnoho nevidím.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Třeba proto, že číňaňi
- nejsou blbý a nebudou si ničit vlastní energetickou infrastrukturu, narozdíl od nás.
- maj tolik prachů, že neví co s nima tudíž je pro ně stavba plynovodů zajímavá investice, která se jim v střednědobém horizontu vyplatí díky nižší ceně za tranzit

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

A teď realita:

"Nová Síla Sibiře u ledu. Čína Rusku nepodepsala plynovod ani další ...
18. 10. 2023"

"Ruský plynovod Síla Sibiře 2 narazil po Číně už i v klíčovém Mongolsku
22. 8. 2024"

Ona vůbec ta Hedvábná stezka 2.0 končí, protože Číně už došly peníze. Jejich ekonomika se propadá.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tak do jakejch plynovodů teda Gazprom investuje?

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Asi jen uvnitř území Ruska. Na tom ale nevydělá (prodával by jen chudým Rusům).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Cituji z worldpipelines.com, 30.9.2024: "Jak bylo uvedeno, generální ředitel Gazpromu Alexej Miller před měsícem uvedl, že koncern již zahájil výstavbu trasy Far East pro dodávky plynu do Číny, a že plyn by měl být exportován prostřednictvím tohoto plynovodu na konci ledna 2027."

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Asi doufaj, že Čína ten plyn bude chtít, když jim ho tam docpou sami.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Čína to i tak oznámila. Pokud chce rusák exportovat do Číny plyn, musí si ty plynovody postavit. Čína do nich investovat nebude, materiál jim samozřejmě ráda prodá.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ona v Rusku je vnitrostátní plynofikace mizerná, IIRC.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Doteď nebyl důvod plynofikovat. Zisky zlomek, velké vzdálenosti, oligarchy stejně Rusko nezajímá za hranicemi jednotek velkých měst.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ono taky plynofikací zemljanek nezískáš zákazníky, co můžeš kvalitně podojit.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

ChatGPT 4o: V roce 2023 dosáhla úroveň plynofikace domácností v Ruské federaci 73,8 % a vláda si klade za cíl zvýšit ji na 83 % do roku 2030. Program sociální plynofikace, spuštěný v roce 2021, pomáhá občanům připojit domácnosti na plyn zdarma, pokud se nacházejí v již plynofikovaných oblastech. V roce 2023 byly regionální rozpočty posíleny o 6,7 miliardy rublů na podporu plynofikace pro určité skupiny obyvatel, včetně dotací na plynárenská zařízení a instalace přípojek​.

Doporučuji přečíst si knihu "Factfulness: Ten Reasons We're Wrong About the World--and Why Things Are Better Than You Think" od Hanse Roslinga.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Taky by sis ji měl přečíst, když cituješ Chat-GPT.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Placená verze ChatGPT uvádí odkaz na původní zdroj. Proto jsem zmínil, že jsem použil model 4o. Zde je odkaz: https://interfax.com/newsroom/top-stories/98755/. Jinak Interfax má sídlo v Londýně a u OpenAI si dali velký pozor, aby odpovědi ChatGPT byly politicky korektní a v souladu se západním narativem.

Roslingovu knihu jsem četl, jinak bych ji nedoporučoval. Mimochodem, Bill Gates o ní prohlásil: “One of the most important books I’ve ever read―an indispensable guide to thinking clearly about the world.”

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale o tom se tu nikdo nehádá, že po ztrátě části evropských příjmů rozšiřují domácí síť. Nicméně s procenty plynofikace bych byl opatrný. Je to stejné jako s pokrytím mobilními operátory. Např. populace velkých měst a jejich okolí vs širé lány okolo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Západ bude bit hlavně tehdy, když Rusku projde vše, co si zamane, včetně porušování smluv, které sami podepsali.

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

Tím myslíte krádeže ruských devizových rezerv? Nebo ukradé zlato Venezuely v Britské úschově? Víte, že nejspíš Rusku ty ukradené rezervy budete muset zaplatit a utrhnout si od huby? Protože ti politici, kteží to způsobili nejspíše utečou za vytunelované peníze?

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

Zloděj volá "chyťte zloděje"...

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Presne tak. Království lží a zloději. Cely tzv demokraticky západ. Připomenu slova Merkelove. Mirovou smlouvu v Minsku jsme podepsali jen anychom získali čas na vyzbrojeni Ukrajiny /a dalsi válku/. Podepsat smlouvu s tim, ze ji nedodrzim tomu se říká podvod mezi slusnymi lidmi. A teď za to platíte. Bez duchodu, v zime ve svetru, automotive a tudíž vaši zamestnavatele na bankrot.. coming soon.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Rozumím. Je těžké vymanit se z bludných představ, když už jsou tak hluboce rozvinuté.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V zimě ve svetru? Tuhle trapnou propagandu, jak Evropa zmrzne, vysílal rusák před dvěma roky a nějak na ní nedošlo. Měl by sis upgradovat notičky. A nebo jste v Petrohradu pořád pozadu? :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Vliv na základní emoce a pudy lidí je nejjednodušší cesta k ovládání davů. Bohužel u mnoha lidí převládají instinkty nad kritickým myšlením.

To je podle mě hlavní schopnost sociopatů. Protože necítí emoce k nikomu jinému než k sobě, využívají strach, dokud jim to funguje. A vždy se najde někdo, kdo jim skočí na špek.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Tak svetr Vám Čechům doporučila Vaše kokainová Adamová Pekarová..
Stačí si pamatovat. A jsou lidé co nezapomínají.. Pořád Vám to nevychází.. soudruzi liberálové.
https://www.reddit.com/r/czech/comments/yl9h75/pro%C4%8D_si_z_adamov%C3%...

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Povidej mi jeste chvili o tom, jak jsem predloni umrznul, zmrde.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Neboj, ono jednou dojde i na tebe. Zrovna včera ve zprávách psali o tom, jak nenažraný obchodníci znovu pod různymi záminkami znovu šponují ceny, a to i přes nízkou spotřebu a plné zásobníky.
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cena-plynu-na-burze-se-dostala-n...

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Ses nechal chytit na clickbait titulek:

> Cena plynu na burze je aktuálně o 23 % níže než vloni tento den. A stejně se tu najdou fňukálci, kteří vidí jen ten růst.

> Když se člověk pořádně podívá na ten graf tak by titulkáře měl vyplísnit za zbytečně senzačně negativní zprávu.

Navíc narozdíl od elektřiny plyn nemáš možnost kupovat za spotové ceny. PS: Třeba já plyn nepoužívám .

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

MMM, To je přímo pohlazení, dám si na to pixlu kaviáru a kamčatskýho kraba..
Pokračuj, dělá mi to dobře..

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

jj, Muti merkel, velka tragedia ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

paranoidní čurák z vykastrovaným kauzálním i kritickým myšlením..!

programátoři přece nemůžou za to , že zkurvení Američani, potřebují ekonomicky zničit Evropu, aby ji pak mohli vysávat i obcházet, pomocí zničení Ruska, které kromě sankcí, donutí ještě se dlouhodobě bránit i vojensky a tím, co nejvíce EKONOMICKY poškodit..!!

nebýt obětavých ruských program. tak spousty staršího železa na nových systémech nemá šanci, x-krát mi to zachránilo život.

+1
-22
-1
Je komentář přínosný?

Zkurvení Američani dosadili agenta CIA Putina do vedení Ruska, aby ho poslal do sebezničující války!!!111!11

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

kdo ví, ty kurvy jsou schopné všeho...

nic méně putina, dosadil Jelcin.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Další agent CIA :-/

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

nesmíš věřit kdejaké konspiraci ..! :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Putina dosadila ruská mafie. Jelcin na něho měl svůj názor, říkal mu Krasněnko, rusky asi Rudoušek :-)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Kolegové z Ruska mi říkali už v roce 2000, že žádný Putin není, jsou to všechno herci, Putin jako osoba neexistuje.

Navíc na Západě evidentně nerozumí tomu, že v Rusku se nepovažuje CIA či USA za nějaké vládce světa, ale vše vede zpět k Britské královské rodině. A občas se k tomu přilepí i Vatikán.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

přesně tak, Americká hegemonie za každou cenu, je mýtus, který neúprosně skončí tak jako tak..!!

židovským bankéřským klanům, původem pochopitelně s Británie, je to stejně fuk, přes peníze, ovládnou vždy většinu světa tak, jak se jim to hodí.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Psst, neplýtvejte perlami Karáši.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

CIA měla moc jen v 60. letech pak její ředitel dostal vyhazov. Bylo by fajn ty informace říkat celé.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Tvrzení, že "paranoidní čurák z vykastrovaným kauzálním i kritickým myšlením" by dokázal vymyslet jeden z nejrozšířenějších a nejspolehlivějších OS, evidentně postrádá známky jakéhokoliv kritickéhi i kauzálního myšlení.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Bohužel..
politické neandrtálství, nemá absolutně nic společného z program. talentem.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Můj děda říkal:
"Politika není nic pro slušné lidi."
Takže souhlasím s tím, že jakýkoliv talent nemá nic společného s politickým myšlením.
Ale právě pro programování je třeba kauzální a kritické myšlení.

Linus je největší žijící génius a vizionář.
Kopáním do něj jste odkopal sám sebe.
A jestli jeho hypoteticky děda obléhál Leningrad..
Linus má dost rozumu, aby takový čin odsoudil.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Právě teď si protiřečíš. Zrdovna finové moc dobře ví, proč s Ruskem a SSSR neměli přátelské vztahy. A pokud linusův děda byl u Stalingradu, ví taky proč. Oni totiž sověti taky 40 let okupovali východní Evropu. To ti asi uniklo.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Jen poznamenám, že Američané ji okupují dodnes. A nejen Německo. To je srandovní..

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Taky je srandovní, že pokud Němci jejich bázi chtít nebudou, tak jim můžou říct, ať odejdou. Zkuste tohle říct Rusákům.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Zrovna v tomto ohledu není mezi ušákama.a rusákama žádnej rozdíl. Zkuste ušákům v Sýrii řict, aby vyklidili své illegální základy na cizím území. Myslím si, že se se zlou potážete.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Jenže v té Sýrii je ta základna na okraji, které je mimo dosah centrální vlády a bez vojáků by tam byly furt boje.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tímhle agumentem můžete oddůvodnit přítomnost vojenské základny kdekoliv a kdykoliv. Rusáci u nás byli taky jenom kvůli pro udržení pořádku. Zkuste vymyslet něco lepšího.

Dlouhodobé problémy s emerickou základnou mají na Okinawě. Místním se nelíbí znásilnění, vraždy a další zvěrstva, kterých se emeriční vojáci dopouštějí. Myslíte si, že se jim podaří této základny se zbavit? Zatím to tak nevypadá.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Jo v té Okinawě, to jsem četl. Bylo chvilku po druhé světové válce. Japonky pak pálily panenky, které dostaly od vojáků. A ne, není to argument, kterým se dá odůvodnit každá základna. Asi nechápete, jak funguje ovládání území ve Středním Východě.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jak funguje ovládání území na Středním východě to náhodou vím zcela přesně. Je to stejné jako kdekoliv jinde - prostřednictvím armády, policie atd. Důvod emerické základny v Syrii spočívá v tom, že si tam emeričani pěstujou kurdský teroristy, který pak v jejich zastoupení a ve spolupráci s Izraelem terorizujou okolní země. Nastudujte si něco o PKK.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Jenže Kurdové dost pomáhali proti IS, a pak si nechali vzít většinu obsazeného území po IS. Výměnou za záruku bezpečnosti, která je tam realizovaná západní základnou.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

takze vlastne okupacia, je ok.
to budu asi tie "zapadne hodnoty"

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Chrání území, které nezvládne chránit centrální vláda. Pro USA, narozdíl od Rusů, není problém území vrátit. Vlastně argumentace jednou 900členou bází na kraji Sýrie je jediné, co vám proruským trollům zbylo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dobrej vtip. Nemůžou.. , Stejne jako v Jižní Koreji, nebo Japonsku. Jsou to okupační jednotky a Ty kolonie co prohrály válku s tím nic neudělají.. Resp. jejich občané, vlády jsou USA loajalní.. ostatně protektoři.
IMHO stejně tak nemůžou dostat zptáky své zlato z US trezorů,i když se o to již pokusili.. /Německo/

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Jsou loajální USA, protože si spočítali, jaké jsou alternativy.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Z právního hlediska to nejsou okupační jednotky. Jejich přítomnost je na bázi dohod. Kachní princip se v mezinárodním právu používá jen zřídka. (Pokud to vypadá jako kachna, plave jako kachna a kváká jako kachna, pak je to pravděpodobně kachna.)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

PŘESNĚ TAK ..!!!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A NE JINAK!!11!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

meleš nesmysly, kdyby si tohle němci dovolili, tak jim usa pohrozí vyhozením z nato, což němci zatím nechtějí
a vykurvenci američtí, chtějí naopak mít svůj vliv v evropě, za KAŽDOU CENU..!

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Ta základna v Německu už dávno není nějaký "hrad" Američanů, odkud vládnou. Dnes je to jeden z největších dopravních vojenských leteckých uzlů v Evropě a zároveň sídlo alianční letecké velitelství AIRNORTH. Jsou tam vojáci odevšad, včetně Čechů ( https://www.mo.gov.cz/scripts/detail.php?id=1329 )

> za KAŽDOU CENU..!

Platí to USA.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

ano, potvrzuješ přesně to, co říkám, ti se z tama nemíní hnout nikdy a to ani o centimetr...!!!

ještě jsi zapomněl dodat, že tam mají jaderné hlavice i jejich nosiče a momentálně v pohotovosti ..!

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Taky můžem mít jaderné střely. Francie je nabízela. Z jaderných střel si ucvrnkávají akorát diktátoři.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

a právě přesně proto, je tam Američani mají a mít chtějí i nadále...!!

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Na obranu před těmi diktátory (resp. protiútok).

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

jenom totální kretén, by si nechal dobrovolně na záda nakreslit terč, proto jsme to také zcela LOGICKY, chvála Bohu ODMÍTLI.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ale o to víc to musí být někde poblíž.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ale určitě NE, v evropě.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Čemu nerozumíš na "poblíž"?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

čemu nerozumíš na: "určitě NE, v evropě" ???

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Čemu nerozumíš na "poblíž"?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

pro tupce, to můžu přeložit:
poblíž, NENÍ v Evropě.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Poblíž *je* v Evropě ;-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

pro magory, kteří chtějí chcípnout dřív, než musí, tam patříš.
pro normální, je poblíž tam, odkud už nedojdou přímé následky jaderného útoku.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

A ty nejsi magor, když chceš dát svůj krk Putinovi bez boje? PS: Dnešní jaderné střely obletí planetu a bouchnou do tebe z druhé strany. Kam by ses chtěl schovat?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Rusák vyhrožuje jaderným útokem zemím, které jaderné zbraně nemají. O tom ale nic neřekneš. Na Ukrajinu by si nedovolili zaútočit, kdyby jaderné zbraně měla. Bohužel v roce 1994 uvěřila ruským lžím.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

ty tupé americké koště, střílet se bude tam, odkud jde hrozba ..!!! Rus, se pouze BRÁNÍ ..!!!

UA, žádné atomovky nikdy neměla!! pouze Rus tam mněl ty své, dočasně odložené ..!!!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 věty a 2 lži.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jsem si téměř jistý, že nechápete význam slova okupace.
Možná tím chcete naznačit, že USA mají lepší vztahy s východní Evropou, než Rusko a že je vám to proti srsti.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Ten poslední odstavec učitě. V ruskojazyčných forech jsou věci.. a kusy kódu.. jedna báseň.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

3 denní speciální báseň, o tom jak tatíček Biden pískne a šachista Vovka hned mašíruje :)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Pominu slovní salát a to, že si nejspíš píšu s botem.

Být občanem státu, který má jaderné zbraně, vede full scale válku v Evropě a páchá válečné zločiny ve stylu ISIS, má své důsledky. Například nemůžeš být správcem v linux kernelu. To není tak složitý na pochopení.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Uz som si chvilu myslel, ze hovoris o USA. Ale pri ich vycinani sa nic taketo nedeje, preco asi?

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

A k tématu nic, jako vždy. Hlavně ukázat na někoho jiného. Nasrat. Pravda je taková, že Rusko se chová podobně jako hitlerovské Německo a to má svoje důsledky. Zatím bohužel příliš mírné.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Tema je, ze ste vsetci zas*ani pokrytci. No a hadaj, kto v minulosti zaviedol pojem kolektivna vina a k comu to viedlo. Boli to presne taki ludia, ktori tu teraz blokuju vsetko, co ma nieco spolocne s ruskom.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Máš pocit, že bys byl zablokován?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ja som nikto, obycajne howno. Ale pozri sa na ludi, ktory maju nejaky dosah co sa s nimi deje. Alebo staci zit v anglicku, a pridu si po teba aj za jeden posrany prispevok na FB.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Proto žijeme tady.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Posledni vetou by se mel ridit predevsim sam. A nejen on.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Aneb sebevražda západní civilizace probíhá plným tempem. Bohužel, zase se dostáváme do období tvrdé normalizace, kdy ideologické cíle mají přednost před zdravým rozumem. Jak to dopadne to všichni víme. Hodně blbě.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Teprve tímhle článkem jsem pochopil rozhovor s vývojáři jistého průmyslově důležitého SW, kde nejprve zcela zrušili další vývoj pro windows a kompatibilitu se západními edicemi linuxu posílali na možná někdy.. a zmiňovány pro vývoj byly forky ruské provenience asi s nějakými patchy jádra.. Nechápal jsem proč, Tak už to vím..

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Jsou ty patche opensource?

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

PŘESNĚ TAK ..!!!!

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To je jako mazec kolik je tady proruských švábů. Na novinkách to jako člověk čeká, že jo, ale tady?

+1
+14
-1
Je komentář přínosný?

Neboj, náš demokratický režim se proruskejma švábama brzo vypořádá. Stačí je povyhazovat z práce, a ty drzejší obžalovat podvracení republiky. Pokud budou muset řešit existenční problémy, tak je hned ty blbý kecy na internetu přejdou. Tohle je osvědčený a prověřeny recept jak zatočit se švábama všeho druhu a je jenom otázka času, než začne být aplikován v širším měřítku.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Popisuješ chování rusáků?

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

No pokud vím, tak v Rusku demokracii nemají. Nebo se pletu?

Ale v zásadě máš pravdu, že i rusáci se ochotně učej od nás, jak se efektivně vypořádat s těmi, kteří mají tu drzost kritizovat vládu.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Od koho se naučili to vyhazování z oken?

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Nejspíš od nás, my v tom máme historicky bohaté zkušenosti.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ale u nás už středověk skončil.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

To se vám jenom zdá.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Ti mrtví a města srovnaná se zemí na Ukrajině se mi taky jen zdají?

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Ano, všechno se vám jenom zdá.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Tak teď nám pochybnosti, komu se co zdá.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

A zase blbě. České defenestrace byly vždy aktem veřejným a nepořádal je stát, ale byly pořádány proti představitelům státu nebo města.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

ANO, Bohužel i mez ajťáky, je spousta rusofobních kokotů a jednorychlostních ořežprutů ..!

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

-fobie je strach z neznámého. My ale vidíme, co Rusové dělají.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

pokud nevíte, co dělají usa, tak víte úplnou piču o světě i o životě.

zařaď se do šiku kokotu a hlupáku a v klidu spi dál, v své tupé nevědomosti.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Mně je úplně jedno, co dělají USA, ty nemám za humny.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

právě že máš, pro svou tupost, si to jen nepřipouštíš..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak koukám pán neumí moc zeměpis.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Rusofob je trapné označení ruské propagandy pro každého, kdo nesouhlasí s Kremlem. Jsi zde zástupce ruské propagandy? :-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

rád ti odpovím, pokud mi vysvětlíš na JASNÝCH příkladech CO, je to ta ruská propaganda ...????

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Třeba to, co tu provozuješ, několik dní po tom, co diskuze proběhla. To jsi mezitím oběhl iDnes, Novinky, Parlamentní listy apod.?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

tobě proběhl mozek..,
pod nosem.. :-)
mně nezajímá co čteš, ale jestli máš nějakou propagandu, uveď příklad.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Opět reaguješ po několika (dvou) dnech.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

a dál ..??

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Opět, 20 hodin.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

a dál ..??

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Uvidíme, za jak dlouho se ozveš příště.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

a dál..??

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pak budem dál čekat...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

tak čekej...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Čekám...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to je od tebe šlechetné...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jo je.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

já vím, že za to nemůžeš ...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ty taky ne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

foukej si na to.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ty víc.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

já dělám něco jiného.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Ani ne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Neonacisti z Linuxu sú úplne rovnaký ako Hašek.
Rusov chorobne nenávidia, ale prachy od nich im nevadia.
Ešte "včera" bola kolektívna vina zakázaná, lebo nacizmus a dnes je oslavovaná, lebo neonacizmus.

Torvalds si vybral princíp rasovej nenávisti kombinovanej s kolektívnou vinou, nenávidí všetkých s emailom ru. Zároveň ak niektorá z nadácií dostala peniaze z Ruska, tie predpokladám, nevrátia, rovnako ako nevyhodia z linuxu všetok kód od Rusov.

Vtipné je to aj o to viac, že spoluzakladateľ googlu je Rus.

Na druhú stranu, pokiaľ o linuxe rozhoduje neonacista, je čas skúsiť BSD. Jedného dná neonacistovi Torvaldsovi sa nebude páčiť prípona sk, či cz.

Páči sa mi, ako v roku 2024 nie je najmenší problém verejne prezentovať neonacizmus a hrdo sa ku nemu hlásiť. Na jednej strane akože odzsudzujeme protižidovské rasové zákony a na druhej podporujeme protiruské rasové zákony. Proti Židom, ilegálom kolektívna vina je zlá, proti Rusom je dobrá a žiadaná.

Rusi by urobili najlepšie, keby žiadali odstrániť svoj kód z linuxu a začali pracovať na BSD. Ruskí a čínski programátori patria medzi špičku.

Niekoľko Open source programov používam, ale že sú Ruské som zistil až v diskusií, keď ich vedú v english i russia.
Totálna legitimizácia nacizmu. Len vynechané konečné riešenie Židovskej otázky (to nebol pôvodný zámer nacizmu) a byť neonacista, riadiť sa zásadami nacizmu, je super!

Je úplne jedno čo robíš, ako robíš, či tvoja práva je kvalitná, špičková, či zlá, si zlo, ak máš email s ru. Narozdiel od nacistov, bez výnimky. Ešte aj tí nacisti potrebným Židom dávali výnimky.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Je příčina a je následek. Příčinou je ruská agrese, nic jiného, tak jednoduché to je. Nevíte ani co nacizmus znamená, případně fašizmus znamená. Pokud chcete ukázku fašizmu, podívejte se do Ruska.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Ake nasledky mali americke vojnove avantury? Jaj, ziadne, lebo oni mozu. A fasizmus prekvita vo velkom prave na ukrajine. Hakove krize, trojzubce, oslavovanie banderu,... A vies aka je pricina tej ruskej agresie, ked uz tak hladas dovody?

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Smútiaci Česi si prišli uctiť Heydricha https://www.youtube.com/watch?v=MF10bxdSqOY

Atentát na Heydricha ohrozil Novú Európu: https://youtu.be/0BX9JfdXtJI?t=136

Kto bol proti nacistom, bol agent moskvy, kto je proti neonacistom, je Putinov agent.
Nacisti budovali Novú Európu. Mimochodom, v Europarlamente je frakcia progresívcov, najväčších kámošov Česka, agenta Pávka, Čaputovci, s názvom Renew Europe. Vynovená Európa. Ich slogany sú: proeurópske Česko, proeurópske Slovensko, Rusko je zlo, musíme byť jednotní, kto je proti nám, je protieurópsky, agenti Moskvy, Kremla, Putina.

"Najvtipnejšie" je, že ak im poukážeš, že nerobia nič iné, len kopírujú nacistov z pred 80 rokov, označia ťa za fašistu, veď oni bojujú len za Európu proti zlu z východu. Rovnako ako ich dedovia.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Zírám, jak může mít v hlavě takové prázdno. Co tak vytáhnout Slovenský štát a kolaboraci celého Slovenska s nacisty? Jak a a v čem prosím kopírují Pavle, Čaputová a další nacisty. Rozpoutali snad válku? Posílají někoho do plynu? Pálí knihy? Vraždí lidi? Vy ani nevíte co nacizmus nebo fašismus je...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tak ho neonacista vytiahni, keď nácek nemáš čo ku faktom. No daj neonacista niečo o Slovenskom štáte a tej tvoje kolaborácií. Potom plynulo prejdi na České zbrojovky a Českých robotníkov, ktorí hrdo, kvalitne a vo veľkých množstvách zásobovali Nemcov intenzívnejšie a bez sabotáži, narozdiel od Nemeckých fabrík. Dokonca si pochvaľovali, ako im, nacisti zvýšili platy a zaviedli sociálne výhody. Potom plakali na Heydrichom, ktorý im zabezpečil prosperitu.

Neonacista, válka na Ukrajine nie je? Zmizla? České zbrane opäť nezabíjajú Rusov? Zmizli? Nerobia Česi zbierlky na zabíjanie Rusov? Neprímajú Česi rasové zákony proti Rusom?
Nevyjadril sa agent Pávek, že chce koncentráky pre všetkých Rusov? A keď aj soft neonacistom to prišlo strašné, iní sa začali vyhovárať, že to tak nemyslel, ale len že v budúcnosti by to mala byť možnosť?
Nioe je nejaký HAšek, Zdechovský a spol, vrátane vlády ČR verejne volajúci po rasovej diskriminácií všetkých Rusov, krásna nacistická kolektívna vina?

Nezakázala Česká neonacistická vláda im nepohodlné weby? Ale to nie je pálenie kníh, že? Nájdite si ešte nejaké prostosti, vraj nacista sa pozná podľa plynových komôr. Bravó! Kto neprevádzkuje plynové komory, nie je nacista. Ešte raz bravó!

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Více webů zakázalo Rusko. Dokonce má na Ukrajině pojízdné plynové komory (náklaďáky).

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Zdroj: jedna pani povedala, ze? :D

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

A co je tvůj zdroj? ;)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Zjavne si nezil pocas caputej a spol. hrozovlady na slovensku, ked sa zakazovali weby, ludia boli vyhadzovani z prace za ich nazory, ked zavrazdili 20 tisic ludi kvoli matelkovmu SNP, ked sa posliapavali zakladne ludske prava,... aky rezim mi to tak silne pripomina...

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

A pak ses probudil...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

1. Fašizmus na UA? Kdy jste byl na Ukrajině, kolik Ukrajinců znáte? Papouškujete jen ruskou propagandu.
2. Kvůli pár blbečkům s vytetovaným hákovým křížem nedává nikomu právo napadnou jiný stát. Ani to nedělá z UA fašistický stát.
3. Koneckonců ne Slovensku i v Česku je takových blbců je hromada, asi by bychom se měli napadnout, ne?
3. Aj zase Bandera a banderovci. Tak začneme vytahovat na Slováky Slovenský štát a Hlinku za 2 sv., ne? Na Slovensku je takových co tuto historii podporují dost, sedí i v parlamenutu.
4. Jaká je příčina to nevím. A je mi to jedno, i kdyby na Ukrajině byli marťani, tak to nedává Rusku žádné právo tam vtrhnout.
5. A Ukrajina snad může za vojenská tažení USA, či jiných zemí. To je argument typu, že jedna vražda ospravdlňuje jinou.
Rusko nemá na Ukrajině co dělat, tak jednoduché to je.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

O fašismu na Ukrajině, utlačování menšin, násilné ukrajinizaci, zákazu ruštiny a dalším porušování základních lidských práv na Ukrajině bychom si tu mohli dlouho diskutovat. Ovšem z hlediska války na Ukrajině je primární to, že se začali paktovat s amíkama. Americké základny na Ukrajině, případně Ukrajina v Nato, to je prostě pro Rusko něco přes co nejede vlak.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Pořád to je jejich věc, Ukrajina Rusko nenapadla. Fyzicky Rusko nijak ohroženo nebylo. To Rusko má z nějakého důvodu pocit, že může dávat ultimáta. A pokud se bavíme o utlačování. Mužná vám uniklo, kde se v minulosti vzali nacionalisti na Ukrajině. Bylo to v době, kdy Ukrajinu si zkoušelo rozdělit Polsko a Rusko, tehdy se nesměl vyučovat ukrajinský jazyk, pálili ukrajinsky psané knihy.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

No jo no, USA a EU taky nikdo nenapadnul a přesto mají z nějakého důvodu pocit, že mohou ostatním dávat ultimáta a sankcionovat je. Zkuste prosím měřit všem stejným metrem.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Je rozdíl porušovat pravidla, na kterých je mezinárodní shoda a dávat jedné zemi ultimáta taková, že je jasné, že na ně nepřistoupí a to pak brát za důvod válce.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Je rozdíl mezi sankcí a vyvražděním tvé rodiny.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Vám vyvraždili rodinu? Tak potom prosím přijměte mou upřímnou soustrast.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

"Nejdřív přišli pro komunisty,
a já jsem se neozval, protože jsem nebyl komunista.

Pak přišli pro Židy,
a já jsem se neozval, protože jsem nebyl Žid.

Pak přišli pro odboráře,
a já jsem se neozval, protože jsem nebyl odborář.

Pak přišli pro katolíky,
a já jsem se neozval, protože jsem byl protestant.

Pak přišli pro mě
a tehdy už nezbýval nikdo, kdo by se mohl ozvat."

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Cynické hovado.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Tak to mi nejspíš utekl kontext. O jakých vyvražděných rodinách byla řeč? Pokud vím, tak vyvražďováním celých rodin se v nedávné době zabýval pouze Izrael při plošných demolicích v Gaze.

Nebo máte na mysli násilné odvody na Ukrajině, kdy celé generace mužů skončily pod drnem na frontě?

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Pouze Izrael ne ;-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Když nenapíšete co konkrétně máte na mysli, tak mi nezbývá nic jiného, než diskusi převést jinam.

Jeden z důvodů proč Ukrajina válku projede je i to, že namísto toho, aby řešili průsery na frontě, vymýšlí nové funkce pro jazykové inspektory, kteří budou dohlížet na to, jestli se někdo nedopustí zločinu vyslovení slova v jazyce nepřítele. Aneb fašismus jak vyšitej.

https://strana.today/news/474117-kohda-v-ivano-frankovske-nachnut-rabotu...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Asi jako když v Rusku někdo názve operaci válkou.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jako když se nejedná o celou rodinu, tak je to v pořádku?
Jak říkám, cynické hovado.

Je smutné, kolik lidí je ochotno pod "pohrůžkou dražšího plynu" ignorovat utrpení ostatních a dělat ze sebe užitečného idiota.

To vám doopravdy stačí náznak vlastního nepohodlí a/nebo poklesu životní úrovně, abyste byl ochoten stát za těmi psychopaty z Ruska?

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Jsme se zastali napadeného.

Poser se z toho.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Nastuduj si prosim nieco o kubanskej raketovej krize, a mozno pochopis.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Ano, nastuduj si ji. Byly na Ukrajině jaderné zbraně? Nebyly, tak nemel o kubánské krizi.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Neblábol, zmrde.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

To tě maminka naučila jen jedinou nadávku, že jí všude rozhazuješ kdykoli se ti zdá že ti někdo šlápl na kuří očičko? Faktická hodnota takového zařvání je sice nulová, zato ale vypovídá o autorovi.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

A co chces resit s timhle odpadem, co bleje do diskusi rusackou propagandu?

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

PŘESNĚ TAK ..!!!!!!

zmrdi američtí, vše cíleně rozpoutali, protože přesně TAK to chtěli ..!!!!

tady těm vymaštěným hlupákům, pro které je kauzalita, sprosté slovo, to stejně nikdy nevysvětlíte ...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

PŘESNĚ TAK ..!1!!11

zmrdi američtí dosadili agenta CIA Putina, aby vše cíleně rozpoutal, protože přesně TAK to chtěli ..!1!1

tady těm vymaštěným hlupákům, pro které je kauzalita, sprosté slovo, to stejně nikdy nevysvětlíte ...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

ty si dobře retardovaný.. to že se mnou souhlasíš, můžeš říct jednodušeji, než s opičit a pár vykřičníku vyměnit za 1dničky, což naprosto nic neřeší, navíc je to známka tvé pokročilé demence.

ale jestli si autista, tak si posluž...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Souhlasit s čím? S těmi sračkami?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

1. Si vazne tak blby, alebo pozeras len mainstream, aj ked aj v nom sa ukazuje ich fasizmus. Tak tu mame potlacanie mensin, zakazovanie politickej opozicie, nabozenske prenasledovanie, ved ten trubiroh dokonca zrusil aj prezidentske volby.
2. Ty si myslis, ze kvoli par potetovanym idiotom Rusko napadlo UA? Tak ty to mas v tej hlave teda luxusne povysavane.
3. U nas snad mame nejake Hlinkove gardy alebo Slovensky stat? Chodia niekde armady pod vlajkou s hakovym krizom, orlicou alebo SS? Kto co podporuje slovensky stat sedi v parlamente? Daj zopar mien.
4. Takze si sa prave priznal, ze si ignorantsky idiot. Ze ta vobec nic nezaujima, len proste sledujes trendy. Ked ti zajtra povedia, ze je trendy nenavidiet zidov, tak ich budes nenavidiet. Vazne sa nad sebou zamysli.
5. Neviem aky konstrukty si to ten tvoj chory mozog domysla. Ja som niekde pisal, ze za vojenske avantury USA moze ukrajina? Ja len hovorim, ze ste vsetci zas*ani pokrytci. U suseda vam vadi krive steblo travy na dvore, ale u seba nevidite vytekajucu zumpu.
Rusko nie je na ukrajine, Rusko je na svojom uzemi :)

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Rusko není na svém území, ty lháři. Rusko je na cizím území a nemá tam co dělat. Tvrdit opak znamená, že podporuješ agresora a zloděje.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Zdravíme odddané mínuskovače :-)

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Americké válčení nikdy nemělo v úmyslu nějakou zem anektovat. Toto zde po Hitlerovi, Stalinovi a Maovi přinesl jejich obdivovatel Putin.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Pravda, amíci si jenom postaví na vašem uzemí vojenskou základnu a pokud je nebudete poslouchat, tak vám provedou vojenský převrat. Výsledek je tedy víceméně stejný jako u Hitlera, pouze s nižšímí náklady na zajištění poslušnosti.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Pravda, Putin je jako Hitler, sebere např. domy místním a prodá je Rusům. Ale Amíci nejsou o nic lepší!!11!11

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

No konečně jste to pochopil.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Tys to nepochopil.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Nejvíc nacistů je v Rusku a nevím, proč řešíte zakladatele Googlu, když tohle je o zakladateli Linuxu.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Nečetl jsem celé. Jen mě zaujalo, jak se poslední dobou pořád hází nacisty a neonacisty ... Normálnímu člověku je jasné, že spousta lidí na celém světě tíhne k této pochybné ideologii. Třeba v armádách bývá nácků více, než v jiných sociálních bublinách. IT je dle mne na opačném konci spektra.
Za mě je nálepkování (neo)nacistou především narativ, který je určen pro méně inteligentní nebo líné publikum, a který mluvčí používá, aby svému publiku vnutil, kdo je tady ten špatný a že o tom nemá přemýšlet.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Mýlíte se v jednom. Jak je v diskusi vidět, IT není na opačném konci spektra :/

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Hlavne mi prijde zajimavy, jak si porad nevsimli, ze tohle "zaklinadlo" uz davno nefunguje. Kdyz neco pouzivam jako oznaceni pro ultimatni zlo, nemuzu tim oznacovat kazdyho kdo se mnou nesouhlasi. To pak nevyhnutelne ztraci silu, az z toho zustane jen bezobsazna nadavka. Coz se presne stalo.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

To ale přece Kreml dělá už od studená války. Každý, kdo s ním nesouhlasí, je fašista, nacista, revanšista, nakonec i nás před nimi přijeli v 1968 "zachránit". Jen Američani měli výjimku, to byli imperialisti, byť imperiální bylo vždy Rusko.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Ale na druhou stranu rusácký režim hodně nebo rovnou většinu znaků fašismu (historicky/odborně se to nepřekrývá s nacizmem, i když obojí bylo příbuzný zlo) opravdu vykazuje.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

máte ABSOLUTNÍ PRAVDU ..!!!!!!

leč Bohužel, tady těm tupým rusofobním Kokotům, to nikdy nevysvětlíte, jejich mozky, na to nemají rozsah, nevidí dál, než na špičku vlastního nosu a pro stromy, nevidí les.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Protože jsme nedostali stejný školení jako vy kremloboti :-/

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ty si dobrý chudák, že musíš chodit na školení, abys věděl co si máš myslet ...
podle čeho si ty školení vybíráš ???

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak my ostatní to nemáme bez not tak jednoduchý :-/

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Napsala bych k tomu dvě poznámky.

Historie: kdybychom svět rozdělili na západ a východ tak útočných válek vedl západ (hlavně severozápad) násobně víc, než celý východ. Já teda v historii exceloval, nemusel jsem se nijak snažit.

Důvody aktuálního konfliktu: Linus by jsi měl porovnat tuzemské zpravodajství z posledních 3 let. Většina důvodu, které protistrana uvedla jako iniciaci konfliktu byla označena nově "za parcialní příčiny konfliktu" že statusu "ruská propaganda". Je naprosto směšné jak západ přepisuje historii, sám jsem si udělal záznamy a screenshoty z wikipedie ve stylu "před a po".

Kdykoli se někdo v konfliktu označoval za "dobro" zpravidla za vyvolání konfliktu mohl. To tvrdí historie. :)

PS: ruská propaganda se z toho co lze dohledat, narozdíl od té naši, pojmu "dobro" zásadně vyhýbá. Buď jsou jednoduše chytří nebo... není vše jak se zdá. :)

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Není třeba vědí, že nejsou na té hodně straně ;-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

To je definice náboženského (nemusí se jednat o teologický předmět) fanatismu.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Pokud je ten pocit ze srdce nebo hlavy a ne vnucovaný např projevy vůdců...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Rusko se stalo největším státem na světě svou mírumilovností, zmrde.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Rusko dobývalo jako všichni. Pokud jde o WW, dle historie (té objektivní), si západ podával s Němci a Rusi doutník a u toho se dohadovali, co si kdo veme.

Blahobyt který tak často spojován s demokracií je výsledkem drancování Afriky a Asie. S demokracií nemá nic společného.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Je to sice blbost, ale i podle téhle "logiky" je prostě třeba Rusákům šlápnout do ksichtu...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Dle téhle logiky jste fanatik. Psychologický posudek.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Ne.

Řeším to idealisticky a řešení je Rusákům zatopit. Vzít to realpoliticky, řešení je to samé. A pokud člověk vezme tvou zparchabtělou verzi historie, nemůže dojít k jinému závěru.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Hloupý fanatik.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Není hloupý, a už vůbec ne fanatik. Bez urážky, ignorant jste vy. V historiii se všechny velmoci snažily rozšiřovat sféru svého vlivu všemi dostupnými prostředky. Resp. všemi prostředky, které bylo jejich domáci obyvatelstvo ochotné skousnout.

Bohužel přístup našich mocipánů je velmi krátkozraký a proto zatápíme spíše sami sobě než Rusku.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Stránky

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.