Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

3-way SLI + PhysX = 4 grafiky?

3-way SLI

Fudzilla přišla s poměrně šílenou, samozřejmě zcela pavlačovou zprávou, dle které v nVidii kutí něco vskutku maximalistického. Dle údajného slajdu z jisté prezentace by mělo být v přípravách řešení využívající tři dvouslotové hi-end grafiky zapřažené v 3-way SLI a k tomu jednu jednoslotovou obstarávající fyziku. Takové monstrum si lze samozřejmě technicky bez potíží představit již dnes, jen v tomto konkrétním případě jde o řešení určené pro sedmislotové základní desky (nic extra, víme i o desetislotové desce Foxconn).

Jestli je to pravda, nebo ne, to ponechme až týdnům nadcházejícím, už u samotného 3-way SLI a Quad CrossFire X se lze pozastavit nad tím, k čemu to vlastně je. V době, kdy i jediná levná grafika v poklidu utáhne 2560×1600 a dvě typicky umožní nahazovat AA a AF režimy, není důvodu po něčem takovém sahat. Jediné, co za tím lze spatřit, je současná až křečovitá snaha každému potenciálnímu zákazníku uvažujícímu o upgradu vnutit druhou (třetí) grafiku, kdy ta nejpomalejší obstará fyziku.

Ukázky technolgických dem jsou jedna věc, ale jak vícegrafická zapojení, tak PhysX přes CUDU stále čeká na svoji „killer“ aplikaci, která přiměje zákazníky pořídit o grafiku více. Viděli jste nějakou takovou?

Zdroje: 

David "David Ježek" Ježek

Bývalý zdejší redaktor (2005-2017), nyní diskusní rejpal.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku 3-way SLI + PhysX = 4 grafiky?

Středa, 15 Říjen 2008 - 13:58 | Anonym | NRX: Ja sem pouze chtel ukazak kolik her (potazmo...
Středa, 15 Říjen 2008 - 07:53 | Anonym | Nvidiot: z toho množstva hier čo tam boli ma...
Středa, 15 Říjen 2008 - 00:34 | Anonym | PhysX mrtvolou ktera se nevyhrabe z hliny?...
Úterý, 14 Říjen 2008 - 10:39 | Anonym | 2qee: Aha, takze Far Cry mi na moji Ti4200 jelo...
Úterý, 14 Říjen 2008 - 10:25 | Anonym | Mx: dobry napad, PhysX mozno urychluje slajdy v...
Úterý, 14 Říjen 2008 - 09:33 | Skyt | 2kernel: Jo a elektrárna ti dá nízkou sazbu na...
Úterý, 14 Říjen 2008 - 00:26 | Anonym | 3-way SLI + PhysX = zrava prasecina navic physx...
Pondělí, 13 Říjen 2008 - 23:26 | Xspy | Když jsem viděl prvně 8800 , říkal jsem že je to...
Pondělí, 13 Říjen 2008 - 21:00 | sumix | No, nahodou, ja si dokazu predstavit prakticky...
Pondělí, 13 Říjen 2008 - 18:14 | Anonym | Nvidie uz nevi co by :) Kdyby radsi udelaly novou...

Zobrazit diskusi