Tento názor se může vyskytnou pouze v zemi Viktora Koženého, LTO a kampeliček.
Podobní šikulové ....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martinp (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 08:23https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseTento názor se může vyskytnou pouze v zemi Viktora Koženého, LTO a kampeliček.
Podobní šikulové ....https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109744
+
tohle ale není hacking, ale phishing! :-)
a jinak souhlasím s Martinemp. V zemi, kde politici vrtají do policie a soudů aby nebylo vidět jejich levárny a skrývají to za "policejní stát" a "grosstapo" za nadšeného aplausu davů je fakt asi možné téměř vše.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
TyNyT (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 09:52https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusetohle ale není hacking, ale phishing! :-)
a jinak souhlasím s Martinemp. V zemi, kde politici vrtají do policie a soudů aby nebylo vidět jejich levárny a skrývají to za "policejní stát" a "grosstapo" za nadšeného aplausu davů je fakt asi možné téměř vše.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109765
+
Souhlas, nedávno jsem se bavil se známým na téma vyloupení bytu (domku, chaty) a došli jsme k neradostnému závěru, že jsou u nás zákony tak pitomé, že se ani nelze bránit a ještě aby měl majitel strach, že si zloděj v jeho objektu nějak ublíží a on za to bude zodpovědný. Asi nejlepší by bylo na dveře nalepit podrobný plán rozmístění cenných věcí a rizikových míst, jako jsou zásuvky, prodlužovačky. rozvodky, lampičky a vůbec všechno od čeho si může nešika přivodit nějaký ten úraz. Zda by to pomohlo, nevím. A pokud zloděje přistihnete, jak vám vynáší zařízení, pomozte mu chudákovi, ať se tak nedře a neužene si infarkt, hlavně ho nebijte, nepodrážejte mu nohy na schodech nebo dokonce proboha nepoužijte něco jako zbraň, byť by to byla pouhá "rybička". Pokud něco takového zkusíte, skončíte za mřížemi, zatímco on se vám bude na svobodě smát a případně "obšťastňovat" vaši opuštěnou a smutnou manželku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pavel (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 09:56https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseSouhlas, nedávno jsem se bavil se známým na téma vyloupení bytu (domku, chaty) a došli jsme k neradostnému závěru, že jsou u nás zákony tak pitomé, že se ani nelze bránit a ještě aby měl majitel strach, že si zloděj v jeho objektu nějak ublíží a on za to bude zodpovědný. Asi nejlepší by bylo na dveře nalepit podrobný plán rozmístění cenných věcí a rizikových míst, jako jsou zásuvky, prodlužovačky. rozvodky, lampičky a vůbec všechno od čeho si může nešika přivodit nějaký ten úraz. Zda by to pomohlo, nevím. A pokud zloděje přistihnete, jak vám vynáší zařízení, pomozte mu chudákovi, ať se tak nedře a neužene si infarkt, hlavně ho nebijte, nepodrážejte mu nohy na schodech nebo dokonce proboha nepoužijte něco jako zbraň, byť by to byla pouhá "rybička". Pokud něco takového zkusíte, skončíte za mřížemi, zatímco on se vám bude na svobodě smát a případně "obšťastňovat" vaši opuštěnou a smutnou manželku.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109766
+
TyNyT: Phishing to není, při něm jde o to, že někoho ukecáš, aby ti pod nějakou záminkou dal svoje heslo, číslo/PIN kreditky nebo dokonce přímo někam převedl peníze.
Tady šlo ale o to, že poškozeným protlačili na komp "štěnici", co jim posílala údaje, které pak použili k vyluxování účtů takto napadených.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
phanatic (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 11:07https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseTyNyT: Phishing to není, při něm jde o to, že někoho ukecáš, aby ti pod nějakou záminkou dal svoje heslo, číslo/PIN kreditky nebo dokonce přímo někam převedl peníze.
Tady šlo ale o to, že poškozeným protlačili na komp "štěnici", co jim posílala údaje, které pak použili k vyluxování účtů takto napadených. https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109776
+
Kazdopadne NEJDE O HACKING, protoze hacker jen nekam pronika, ale NEPUSOBI NIKDE A NIKOMU ZADNE SKODY!!!
Tohle je cracking.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
25. 10. 2004 - 11:28https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseKazdopadne NEJDE O HACKING, protoze hacker jen nekam pronika, ale NEPUSOBI NIKDE A NIKOMU ZADNE SKODY!!!
Tohle je cracking.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109790
+
a neni jedno jak se "to" jmenuje? tak jako tak, ti co oteviraji donekonecna prilohy v mailech a pak "se divi" si to asi fakt uz zaslouzi, nebo uz nevim....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
roxik (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 12:11https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusea neni jedno jak se "to" jmenuje? tak jako tak, ti co oteviraji donekonecna prilohy v mailech a pak "se divi" si to asi fakt uz zaslouzi, nebo uz nevim....https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109794
+
phanatic: no, s ohledem na způsob infekce a popisovanou "hloupost" uživatelů to IMHO přesně naplňuje právě definici phishingu -- pomocí sociálního inženýrství se dostat k citlivým datům o bankovních účtech. To, že použili nestandardní metodu je IMHO věc druhá.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
TyNyT (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 13:44https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusephanatic: no, s ohledem na způsob infekce a popisovanou "hloupost" uživatelů to IMHO přesně naplňuje právě definici phishingu -- pomocí sociálního inženýrství se dostat k citlivým datům o bankovních účtech. To, že použili nestandardní metodu je IMHO věc druhá.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109815
+
to Evzen: Cracking ??? Tohle je prece cisty "prunik" a vyuziti "hlouposti"
lameru sedicimi za pocitaci, ktery si mysli ze vsechno je jen o "klikani".
Pokud jde o tu druhou vec ze "HACKER NEPUSOBI ZADNE SKODY". Jiste,
nekomu staci ten prunik a ze zdvorilosti necha adminovi vzkaz o dirach v
jeho systemu, ale jsou taky lidi co si neberou rukavicky......FORMAT
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
chavez (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 15:48https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseto Evzen: Cracking ??? Tohle je prece cisty "prunik" a vyuziti "hlouposti"
lameru sedicimi za pocitaci, ktery si mysli ze vsechno je jen o "klikani".
Pokud jde o tu druhou vec ze "HACKER NEPUSOBI ZADNE SKODY". Jiste,
nekomu staci ten prunik a ze zdvorilosti necha adminovi vzkaz o dirach v
jeho systemu, ale jsou taky lidi co si neberou rukavicky......FORMAThttps://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109859
+
To, že si na to můžou v podstatě sami je pravda. Bezhlavé klikání a povolování všeho je neštěstí. Nic to ale nemění na tom, že jsou to sprostí zloději.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JVC (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 17:35https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseTo, že si na to můžou v podstatě sami je pravda. Bezhlavé klikání a povolování všeho je neštěstí. Nic to ale nemění na tom, že jsou to sprostí zloději. https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109884
+
To MARTIN
....trestat postižení a ne ti šikulové.
Mate pravdu, lide kteri jsou natolik zdatni,aby napsali cerva, pomoci ktereho okradou ostatni, jsou sikulove a zaslouzi si nas respekt.Kdezto ti hloupi obycejni uzivatele,kteri pocitacum odborne nerozumi a pouzivaji je pouze ke sve praci,aby diky nim ci s jejich pomoci vydelavali penize na zivobyti, si zaslouzi byt okradeni.Dobre jim tak, proste kdyz jsou hloupi, tak at je nasi hrdinove okradou....zajimalo by me, co byste psal, kdyby se to nahodou stalo vam(co treba novy vir vyuzivajici nejake diry v SW produktu na vasem PC?).Pak uz by to asi takovi sikulove nebyli, nebo se pletu? Pokud jste to myslel sarkasticky, tak se omlouvam, ale nejak se to tam nevidel. Pokud ne, tak se prosim zamyslete. Ne vsichni jsou experti jako vy, ani proste byt nemuzou!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Peter (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 17:54https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseTo MARTIN
....trestat postižení a ne ti šikulové.
Mate pravdu, lide kteri jsou natolik zdatni,aby napsali cerva, pomoci ktereho okradou ostatni, jsou sikulove a zaslouzi si nas respekt.Kdezto ti hloupi obycejni uzivatele,kteri pocitacum odborne nerozumi a pouzivaji je pouze ke sve praci,aby diky nim ci s jejich pomoci vydelavali penize na zivobyti, si zaslouzi byt okradeni.Dobre jim tak, proste kdyz jsou hloupi, tak at je nasi hrdinove okradou....zajimalo by me, co byste psal, kdyby se to nahodou stalo vam(co treba novy vir vyuzivajici nejake diry v SW produktu na vasem PC?).Pak uz by to asi takovi sikulove nebyli, nebo se pletu? Pokud jste to myslel sarkasticky, tak se omlouvam, ale nejak se to tam nevidel. Pokud ne, tak se prosim zamyslete. Ne vsichni jsou experti jako vy, ani proste byt nemuzou!https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109891
+
Ach ta srozumitelnost. Az do pulky druheho odstavce jsem byl v domneni, ze cervy rozesilala policie, aby pochytala hackery :-).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dimik (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 18:35https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseAch ta srozumitelnost. Az do pulky druheho odstavce jsem byl v domneni, ze cervy rozesilala policie, aby pochytala hackery :-).https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109907
+
Stačí se podívat na www.viry.cz a uvidíte že i uživatelé co ví o nebezpečí co se červů přes email týče, můžou za šíření virů. Našel jsem tam příspěvek, kde se někdo málem chlubí, že v OE dává email do náhledu, email o kterém neví od koho je. Mnoho lidí si totiž nenechá ujít příležitost si přečíst email s .cz domény. Takoví za to mohou, ne úplní magoři
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Petr (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 19:47https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseStačí se podívat na www.viry.cz a uvidíte že i uživatelé co ví o nebezpečí co se červů přes email týče, můžou za šíření virů. Našel jsem tam příspěvek, kde se někdo málem chlubí, že v OE dává email do náhledu, email o kterém neví od koho je. Mnoho lidí si totiž nenechá ujít příležitost si přečíst email s .cz domény. Takoví za to mohou, ne úplní magořihttps://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109923
+
Autor ma svatou pravdu - jenom hlupak otevira prilohy, o kterych si neni jisty, co obsahuji. A dobre mu tak, pokud ho okradou. Stejne tak pouze hlupak si necha ukrast penezenku - dobre mu tak, ze si ji nepohlidal. Pouze hlupak si necha vrazit nuz mezi zebra - mel si davat vetsi pozor. Zenska, kterou nekdo znasilnil, si za to taky muze sama - nemela se chovat vyzyvave... Lupice, zlodeje, vrahy, nasilniky...proste vsechny, kteri porusuji pravo - netrestat! Jsou to "sikulove" a ti pitomci - obeti, kteri se nechaji okrast/zabit/znasilnit, si za to muzou sami!
Blahopreji autorovi clanku ke skvele logice a celemu serveru v podpore podobne smyslejicich lidi!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hawk (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 19:52https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseAutor ma svatou pravdu - jenom hlupak otevira prilohy, o kterych si neni jisty, co obsahuji. A dobre mu tak, pokud ho okradou. Stejne tak pouze hlupak si necha ukrast penezenku - dobre mu tak, ze si ji nepohlidal. Pouze hlupak si necha vrazit nuz mezi zebra - mel si davat vetsi pozor. Zenska, kterou nekdo znasilnil, si za to taky muze sama - nemela se chovat vyzyvave... Lupice, zlodeje, vrahy, nasilniky...proste vsechny, kteri porusuji pravo - netrestat! Jsou to "sikulove" a ti pitomci - obeti, kteri se nechaji okrast/zabit/znasilnit, si za to muzou sami!
Blahopreji autorovi clanku ke skvele logice a celemu serveru v podpore podobne smyslejicich lidi!https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109925
+
Hawk a Peter: Absolútny súhlas. Takýto autor na verejnom serveri nemá čo robiť. Po prečítaní tejto newsky si prajem aby niektorý z tývh hackerov(crackerov) sformátoval práve tento server, ak ho vedú ľudia s takými názormi ako tento dotyčný
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Peter Klein https://diit.cz/profil/ax3str
25. 10. 2004 - 20:17https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseHawk a Peter: Absolútny súhlas. Takýto autor na verejnom serveri nemá čo robiť. Po prečítaní tejto newsky si prajem aby niektorý z tývh hackerov(crackerov) sformátoval práve tento server, ak ho vedú ľudia s takými názormi ako tento dotyčnýhttps://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109927
+
Kazdy ma pravo povedat svoj nazor. Svoj nazor povedal aj autor. Ak s tym nesuhlasite, tak je to vas problem. Hovori sa tomu demokracia. A s tym nazorom suhlasim. Je uplne rozdiel znasilnenie zeny, vykradnutie bytu, a debil ktory otvori prilohu od CUDZEJ ADRESY KTORU V ZIVOTE NEVIDEL.
To je ako prijat postu na dobierku za 100 000 korun, a nevies ani kto ti to poslal. Spamatajte sa
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dominik (neověřeno) https://diit.cz
25. 10. 2004 - 22:12https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseKazdy ma pravo povedat svoj nazor. Svoj nazor povedal aj autor. Ak s tym nesuhlasite, tak je to vas problem. Hovori sa tomu demokracia. A s tym nazorom suhlasim. Je uplne rozdiel znasilnenie zeny, vykradnutie bytu, a debil ktory otvori prilohu od CUDZEJ ADRESY KTORU V ZIVOTE NEVIDEL.
To je ako prijat postu na dobierku za 100 000 korun, a nevies ani kto ti to poslal. Spamatajte sahttps://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109957
+
Pro Dominika:
neni pro me velky problem predelat klasicky dopis (obalku) tak, aby vypadala jako od mestskeho, financniho, nebo jineho uradu, anebo firmy (ale bombu tam radeji davat nebudu).
Takze jestli to chapu dobre, tak takovy dopis hned vyhodis, ani ho neotevres... Nesmysl.
A proc tohle cekas od lidi, kteri nevedi na co kliknout 2x a na co 1x ??????
Timhle clankem,resp. komentarem, me lidi na CDR pekne vytocili. Asi jim zacnu posilat klasickou postu s bilym praskem, aby se probrali...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Shafa (neověřeno) https://diit.cz
26. 10. 2004 - 00:12https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusePro Dominika:
neni pro me velky problem predelat klasicky dopis (obalku) tak, aby vypadala jako od mestskeho, financniho, nebo jineho uradu, anebo firmy (ale bombu tam radeji davat nebudu).
Takze jestli to chapu dobre, tak takovy dopis hned vyhodis, ani ho neotevres... Nesmysl.
A proc tohle cekas od lidi, kteri nevedi na co kliknout 2x a na co 1x ??????
Timhle clankem,resp. komentarem, me lidi na CDR pekne vytocili. Asi jim zacnu posilat klasickou postu s bilym praskem, aby se probrali...
https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109977
+
chavez:
Zjevne jsi to nepochopil... kdyz se jedna o prunik a nasledne jakoukoliv destrukcni cinnost, je to uz cracking. Hacking je jen vyhledavani der a prunik.
HawK, Ax3str:
Taky nechapete... Nikdo netvrdi, ze JEN poskozeny je vinen. Pochopitelne nejvic vinen je pachatel. Ale pokud se o nebezpeci vseobecne vi a nekdo ho ignoruje, ma na nasledcich nemaly podil! Nechas si snad dvere od domu dokoran, kdyz vis, ze ti tam muze kdokoliv vlezt a vykrast te?! Nechas si snad v narvanem autobusu jen tak trcet ze zadni kapsy kalhot petitisicovku?! Soudna zenska v minisukni taky nepujde ve tri v noci sama parkem...
Nikdo nerika, ze by se pachatele nemeli trestat! Ale plne souhlasim s tim, ze by se snad meli pomalu trestat i ti pitomci, KTERI TEM PACHATELUM DAVAJI PRILEZITOST k pachani zlocinu!
Kdyz moji mame pred casem ukradli penezenku v obchodaku, opravdu jsem musel konstatovat - jakkoli to byla neprijemna udalost - ze ji to patrilo, protoze nechat si penezenku lezet viditelne v tasce muze dneska fakt jenom trotl.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
26. 10. 2004 - 02:10https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusechavez:
Zjevne jsi to nepochopil... kdyz se jedna o prunik a nasledne jakoukoliv destrukcni cinnost, je to uz cracking. Hacking je jen vyhledavani der a prunik.
HawK, Ax3str:
Taky nechapete... Nikdo netvrdi, ze JEN poskozeny je vinen. Pochopitelne nejvic vinen je pachatel. Ale pokud se o nebezpeci vseobecne vi a nekdo ho ignoruje, ma na nasledcich nemaly podil! Nechas si snad dvere od domu dokoran, kdyz vis, ze ti tam muze kdokoliv vlezt a vykrast te?! Nechas si snad v narvanem autobusu jen tak trcet ze zadni kapsy kalhot petitisicovku?! Soudna zenska v minisukni taky nepujde ve tri v noci sama parkem...
Nikdo nerika, ze by se pachatele nemeli trestat! Ale plne souhlasim s tim, ze by se snad meli pomalu trestat i ti pitomci, KTERI TEM PACHATELUM DAVAJI PRILEZITOST k pachani zlocinu!
Kdyz moji mame pred casem ukradli penezenku v obchodaku, opravdu jsem musel konstatovat - jakkoli to byla neprijemna udalost - ze ji to patrilo, protoze nechat si penezenku lezet viditelne v tasce muze dneska fakt jenom trotl.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-109997
+
Evzene, možná se budeš divit, ale ještě existují místa na Zemi, kde se domy nezamykají na 10 západů, kde si lidé nekradou peníze, ačkoliv je nechávají téměř ležet na ulici a kde se jakákoliv kriminální činnost netoleruje - jak z hlediska práva, tak z hlediska společenského. Pokud všichni rezignujeme na vynucování dodržování mravnostního kodexu (a omezíme se jen na "obrannou taktiku"), ztratíme jako civilizace.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
TyNyT (neověřeno) https://diit.cz
26. 10. 2004 - 08:57https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseEvzene, možná se budeš divit, ale ještě existují místa na Zemi, kde se domy nezamykají na 10 západů, kde si lidé nekradou peníze, ačkoliv je nechávají téměř ležet na ulici a kde se jakákoliv kriminální činnost netoleruje - jak z hlediska práva, tak z hlediska společenského. Pokud všichni rezignujeme na vynucování dodržování mravnostního kodexu (a omezíme se jen na "obrannou taktiku"), ztratíme jako civilizace.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-110031
+
>> Evzen:
Tedy vzato kolem a kolem by měl být také Microsoft trestán za to, že umožňuje crackerům dostat se do PC uživatele, který si jejich OS/aplikace nainstaluje? Nebo za to zase může uživatel, který prostě připojí PC k internetu (ať už je tam za OS cokoliv)? Tohle je pro mě docela zásadní otázka :-).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
26. 10. 2004 - 09:15https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse>> Evzen:
Tedy vzato kolem a kolem by měl být také Microsoft trestán za to, že umožňuje crackerům dostat se do PC uživatele, který si jejich OS/aplikace nainstaluje? Nebo za to zase může uživatel, který prostě připojí PC k internetu (ať už je tam za OS cokoliv)? Tohle je pro mě docela zásadní otázka :-).https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-110034
+
Co to je za clanek ze jenom stupidni clovek otevre prilohu ??!! XP-cka maj takovy diry ze ty soubory se SPUSTI SAMY. Staci jenom kliknout na email/stranku a uz mate komp. zasr. spywarem. Wake UP!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kkk (neověřeno) https://diit.cz
26. 10. 2004 - 14:46https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseCo to je za clanek ze jenom stupidni clovek otevre prilohu ??!! XP-cka maj takovy diry ze ty soubory se SPUSTI SAMY. Staci jenom kliknout na email/stranku a uz mate komp. zasr. spywarem. Wake UP!https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-110130
+
Petr: Když už to PC používají, měli by vědět nějaké základní zásady jeho používání, stejně jako třeba u auta. Tak třeba já sem neměl virus v PC snad deset let. Naposledy tuším slavného Michelangela z nejaké diskety, co jsme nechal v mechanice.
Petr, Hawk, Shafa: A co takhle skousnout trochu nadsázky?
Evžen: Uaa, zase s tebou musím souhlasit, co se to děje? Jo a díky, přesně tak jsem to myslel.
kkk: Opravdu? Sem na netu asi 8 let a nic podobného se mi nikdy nestalo. Že bych byl na jiném internetu než ty? Nebo že by to bylo něčím jiným? Myslím, že vymyslíš čím ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
26. 10. 2004 - 16:50https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusePetr: Když už to PC používají, měli by vědět nějaké základní zásady jeho používání, stejně jako třeba u auta. Tak třeba já sem neměl virus v PC snad deset let. Naposledy tuším slavného Michelangela z nejaké diskety, co jsme nechal v mechanice.
Petr, Hawk, Shafa: A co takhle skousnout trochu nadsázky?
Evžen: Uaa, zase s tebou musím souhlasit, co se to děje? Jo a díky, přesně tak jsem to myslel.
kkk: Opravdu? Sem na netu asi 8 let a nic podobného se mi nikdy nestalo. Že bych byl na jiném internetu než ty? Nebo že by to bylo něčím jiným? Myslím, že vymyslíš čím ...https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-110225
+
Pro Martina:
Uznavam ze jsem se trochu nechal unest. Na druhou stranu vidim ze treba v moji praci opravdu jen malokdo dokaze alespon castecne rozlisit infikovanou postu :-(((
Navic dostavame spoustu korespondence ze zahranici a anglicky z mych kolegu vpodstate nikdo neumi...
Zbytek asi neni potreba komentovat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Shafa (neověřeno) https://diit.cz
26. 10. 2004 - 17:24https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusePro Martina:
Uznavam ze jsem se trochu nechal unest. Na druhou stranu vidim ze treba v moji praci opravdu jen malokdo dokaze alespon castecne rozlisit infikovanou postu :-(((
Navic dostavame spoustu korespondence ze zahranici a anglicky z mych kolegu vpodstate nikdo neumi...
Zbytek asi neni potreba komentovat.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-110250
+
Shafa: No ale vo tom to je. Používají něco, čemu ne moc rozumí a asi by bylo velmi vhodné je k tomu alespoň minimálně vyškolit, nebo se pletu? Jak se říká, neznalost neomlouvá.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
26. 10. 2004 - 22:31https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseShafa: No ale vo tom to je. Používají něco, čemu ne moc rozumí a asi by bylo velmi vhodné je k tomu alespoň minimálně vyškolit, nebo se pletu? Jak se říká, neznalost neomlouvá.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-110349
+
martin: haha, zkus si nainstalovat windows bez SP2 a projed si par "komercnich" stranek. Pokud ti spybot nebo jiny program najde pod 20 a min spywaru a trojanu tak si surfoval min jak 10minut. Tim samozrejmne nechci rict ze je dobry nepouzivat nejnovejsi zaplaty ale doba nez vysel SP2 byla neco pres pul roku. A to je dost.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
kkk (neověřeno) https://diit.cz
27. 10. 2004 - 00:27https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusemartin: haha, zkus si nainstalovat windows bez SP2 a projed si par "komercnich" stranek. Pokud ti spybot nebo jiny program najde pod 20 a min spywaru a trojanu tak si surfoval min jak 10minut. Tim samozrejmne nechci rict ze je dobry nepouzivat nejnovejsi zaplaty ale doba nez vysel SP2 byla neco pres pul roku. A to je dost.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-110382
+
kkk:
Ja SP2 nainstalovany nemam, lezu po vselijakych strankach (BTW, co je to "komercni" stranka?!) a asi te to prekvapi, ale NEMAM ZADNY SPYWARE.
Jestli ono to nebude tim, ze nepouzivam IE, takze jsem imunni vuci vselijakym kokotinam typu ActiveX, skrytym IFRAME a kdovi cemu dalsimu.
Takze zase je to jen a pouze o TOM, KDO POCITAC POUZIVA a jak ho pouziva.
TyNyT:
Pri vsi ucte, ty by sis mel dat spis nick "Tydýt", protoze to vypada, ze jsi beznadejny pacifista a idealista cerstve spadly z visne...
Samozrejme, ze me netesi, jaci lide jsou. Samozrejme, ze tusim, ze nekde existuji lide, kteri jsou na vsechny kolem hodni a jsou cestni jako Mirek Dusin. Samozrejme, ze se snazim ve svem okoli si vynucovat dodrzovani mravniho kodexu a zasad slusneho jednani... jenze pri tom vsem zaroven NEZAPOMINAM NA REALITU VSEDNIHO DNE a ten barak a auto si zamykam, penezenku si hlidam a pri pruchodu kolem skupiny ciganu se jim neposmivam.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Evzen Polenka https://diit.cz/profil/evzen
28. 10. 2004 - 01:12https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusekkk:
Ja SP2 nainstalovany nemam, lezu po vselijakych strankach (BTW, co je to "komercni" stranka?!) a asi te to prekvapi, ale NEMAM ZADNY SPYWARE.
Jestli ono to nebude tim, ze nepouzivam IE, takze jsem imunni vuci vselijakym kokotinam typu ActiveX, skrytym IFRAME a kdovi cemu dalsimu.
Takze zase je to jen a pouze o TOM, KDO POCITAC POUZIVA a jak ho pouziva.
TyNyT:
Pri vsi ucte, ty by sis mel dat spis nick "Tydýt", protoze to vypada, ze jsi beznadejny pacifista a idealista cerstve spadly z visne...
Samozrejme, ze me netesi, jaci lide jsou. Samozrejme, ze tusim, ze nekde existuji lide, kteri jsou na vsechny kolem hodni a jsou cestni jako Mirek Dusin. Samozrejme, ze se snazim ve svem okoli si vynucovat dodrzovani mravniho kodexu a zasad slusneho jednani... jenze pri tom vsem zaroven NEZAPOMINAM NA REALITU VSEDNIHO DNE a ten barak a auto si zamykam, penezenku si hlidam a pri pruchodu kolem skupiny ciganu se jim neposmivam.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-110620
+
Pro Martina:
Sorry, ale v tomto pripade je slogan "NEZNALOST NEOMLOUVA" neskutecne scestny!
Prirovnani - kdyz budou po dalnicich jezdit auta a ze srandy bourat do ostatnich, je z hlediska systemu nesmysl si kupovat obrneny auta.
Spravne je zamezit debilum vjezd na dalnici. Je precenesmysl aby lidi zkoumali jestli jako brneni pouzijou martenzitickou, nebo bainitickou ocel (ktera ma lepsi parametr K IC - vyhodne z duvodu deformace), pripadne duplexni - s nejakym austenitem.
Chapes me? Nelze rozumet vsemu!!!
Chci proste jet po silnici bez toho, aby me debilove otravovali.
Howgh.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Shafa (neověřeno) https://diit.cz
1. 11. 2004 - 00:51https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusePro Martina:
Sorry, ale v tomto pripade je slogan "NEZNALOST NEOMLOUVA" neskutecne scestny!
Prirovnani - kdyz budou po dalnicich jezdit auta a ze srandy bourat do ostatnich, je z hlediska systemu nesmysl si kupovat obrneny auta.
Spravne je zamezit debilum vjezd na dalnici. Je precenesmysl aby lidi zkoumali jestli jako brneni pouzijou martenzitickou, nebo bainitickou ocel (ktera ma lepsi parametr K IC - vyhodne z duvodu deformace), pripadne duplexni - s nejakym austenitem.
Chapes me? Nelze rozumet vsemu!!!
Chci proste jet po silnici bez toho, aby me debilove otravovali.
Howgh.https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-111103
+
Shafa: V tom je ale zásadní rozdíl. Řidiči prošli minimálním školením a k řízení mají oprávnění!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Bartoň https://diit.cz/profil/martin2
1. 11. 2004 - 01:27https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseShafa: V tom je ale zásadní rozdíl. Řidiči prošli minimálním školením a k řízení mají oprávnění!https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-111118
+
Ach jo, bud mi unika pointa, anebo uz nevim.
Souhlasim s tim ze ridic ma mit opravneni k rizeni, a to i v prenesenem smyslu, ma vedet kdo ma prednost, apod. Samozrejme.
Je ale prece nesmysl, aby mel detailne starat o to, jak obrnit sve auto proti magorum, co maj ridicak, umeji perfektne ridit, a cilene ho nici. Takovi nepatri na silnici.
Chyba neni na strane poskozenych, i kdyz se to tak do urcite miry muze zdat a clovek citi, ze neznalost (v pripade emailu hranicici s debilitou, to je fakt), tedy blbost, se ma trestat. Z principialniho pohledu to je ale nesmysl.
Koncim definitivne.
Pro zajemce -- shafa@email.cz
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Shafa (neověřeno) https://diit.cz
1. 11. 2004 - 18:14https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuseAch jo, bud mi unika pointa, anebo uz nevim.
Souhlasim s tim ze ridic ma mit opravneni k rizeni, a to i v prenesenem smyslu, ma vedet kdo ma prednost, apod. Samozrejme.
Je ale prece nesmysl, aby mel detailne starat o to, jak obrnit sve auto proti magorum, co maj ridicak, umeji perfektne ridit, a cilene ho nici. Takovi nepatri na silnici.
Chyba neni na strane poskozenych, i kdyz se to tak do urcite miry muze zdat a clovek citi, ze neznalost (v pripade emailu hranicici s debilitou, to je fakt), tedy blbost, se ma trestat. Z principialniho pohledu to je ale nesmysl.
Koncim definitivne.
Pro zajemce -- shafa@email.cz
https://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskuse#comment-111219
+
Diskuse k 53 brazilských hackerů za mřížemihttps://diit.cz/clanek/53-brazilskych-hackeru-za-mrizemi/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Tento názor se může vyskytnou pouze v zemi Viktora Koženého, LTO a kampeliček.
Podobní šikulové ....
tohle ale není hacking, ale phishing! :-)
a jinak souhlasím s Martinemp. V zemi, kde politici vrtají do policie a soudů aby nebylo vidět jejich levárny a skrývají to za "policejní stát" a "grosstapo" za nadšeného aplausu davů je fakt asi možné téměř vše.
Souhlas, nedávno jsem se bavil se známým na téma vyloupení bytu (domku, chaty) a došli jsme k neradostnému závěru, že jsou u nás zákony tak pitomé, že se ani nelze bránit a ještě aby měl majitel strach, že si zloděj v jeho objektu nějak ublíží a on za to bude zodpovědný. Asi nejlepší by bylo na dveře nalepit podrobný plán rozmístění cenných věcí a rizikových míst, jako jsou zásuvky, prodlužovačky. rozvodky, lampičky a vůbec všechno od čeho si může nešika přivodit nějaký ten úraz. Zda by to pomohlo, nevím. A pokud zloděje přistihnete, jak vám vynáší zařízení, pomozte mu chudákovi, ať se tak nedře a neužene si infarkt, hlavně ho nebijte, nepodrážejte mu nohy na schodech nebo dokonce proboha nepoužijte něco jako zbraň, byť by to byla pouhá "rybička". Pokud něco takového zkusíte, skončíte za mřížemi, zatímco on se vám bude na svobodě smát a případně "obšťastňovat" vaši opuštěnou a smutnou manželku.
TyNyT: Phishing to není, při něm jde o to, že někoho ukecáš, aby ti pod nějakou záminkou dal svoje heslo, číslo/PIN kreditky nebo dokonce přímo někam převedl peníze.
Tady šlo ale o to, že poškozeným protlačili na komp "štěnici", co jim posílala údaje, které pak použili k vyluxování účtů takto napadených.
Kazdopadne NEJDE O HACKING, protoze hacker jen nekam pronika, ale NEPUSOBI NIKDE A NIKOMU ZADNE SKODY!!!
Tohle je cracking.
a neni jedno jak se "to" jmenuje? tak jako tak, ti co oteviraji donekonecna prilohy v mailech a pak "se divi" si to asi fakt uz zaslouzi, nebo uz nevim....
phanatic: no, s ohledem na způsob infekce a popisovanou "hloupost" uživatelů to IMHO přesně naplňuje právě definici phishingu -- pomocí sociálního inženýrství se dostat k citlivým datům o bankovních účtech. To, že použili nestandardní metodu je IMHO věc druhá.
to Evzen: Cracking ??? Tohle je prece cisty "prunik" a vyuziti "hlouposti"
lameru sedicimi za pocitaci, ktery si mysli ze vsechno je jen o "klikani".
Pokud jde o tu druhou vec ze "HACKER NEPUSOBI ZADNE SKODY". Jiste,
nekomu staci ten prunik a ze zdvorilosti necha adminovi vzkaz o dirach v
jeho systemu, ale jsou taky lidi co si neberou rukavicky......FORMAT
To, že si na to můžou v podstatě sami je pravda. Bezhlavé klikání a povolování všeho je neštěstí. Nic to ale nemění na tom, že jsou to sprostí zloději.
To MARTIN
....trestat postižení a ne ti šikulové.
Mate pravdu, lide kteri jsou natolik zdatni,aby napsali cerva, pomoci ktereho okradou ostatni, jsou sikulove a zaslouzi si nas respekt.Kdezto ti hloupi obycejni uzivatele,kteri pocitacum odborne nerozumi a pouzivaji je pouze ke sve praci,aby diky nim ci s jejich pomoci vydelavali penize na zivobyti, si zaslouzi byt okradeni.Dobre jim tak, proste kdyz jsou hloupi, tak at je nasi hrdinove okradou....zajimalo by me, co byste psal, kdyby se to nahodou stalo vam(co treba novy vir vyuzivajici nejake diry v SW produktu na vasem PC?).Pak uz by to asi takovi sikulove nebyli, nebo se pletu? Pokud jste to myslel sarkasticky, tak se omlouvam, ale nejak se to tam nevidel. Pokud ne, tak se prosim zamyslete. Ne vsichni jsou experti jako vy, ani proste byt nemuzou!
Ach ta srozumitelnost. Az do pulky druheho odstavce jsem byl v domneni, ze cervy rozesilala policie, aby pochytala hackery :-).
Stačí se podívat na www.viry.cz a uvidíte že i uživatelé co ví o nebezpečí co se červů přes email týče, můžou za šíření virů. Našel jsem tam příspěvek, kde se někdo málem chlubí, že v OE dává email do náhledu, email o kterém neví od koho je. Mnoho lidí si totiž nenechá ujít příležitost si přečíst email s .cz domény. Takoví za to mohou, ne úplní magoři
Autor ma svatou pravdu - jenom hlupak otevira prilohy, o kterych si neni jisty, co obsahuji. A dobre mu tak, pokud ho okradou. Stejne tak pouze hlupak si necha ukrast penezenku - dobre mu tak, ze si ji nepohlidal. Pouze hlupak si necha vrazit nuz mezi zebra - mel si davat vetsi pozor. Zenska, kterou nekdo znasilnil, si za to taky muze sama - nemela se chovat vyzyvave... Lupice, zlodeje, vrahy, nasilniky...proste vsechny, kteri porusuji pravo - netrestat! Jsou to "sikulove" a ti pitomci - obeti, kteri se nechaji okrast/zabit/znasilnit, si za to muzou sami!
Blahopreji autorovi clanku ke skvele logice a celemu serveru v podpore podobne smyslejicich lidi!
Hawk a Peter: Absolútny súhlas. Takýto autor na verejnom serveri nemá čo robiť. Po prečítaní tejto newsky si prajem aby niektorý z tývh hackerov(crackerov) sformátoval práve tento server, ak ho vedú ľudia s takými názormi ako tento dotyčný
Kazdy ma pravo povedat svoj nazor. Svoj nazor povedal aj autor. Ak s tym nesuhlasite, tak je to vas problem. Hovori sa tomu demokracia. A s tym nazorom suhlasim. Je uplne rozdiel znasilnenie zeny, vykradnutie bytu, a debil ktory otvori prilohu od CUDZEJ ADRESY KTORU V ZIVOTE NEVIDEL.
To je ako prijat postu na dobierku za 100 000 korun, a nevies ani kto ti to poslal. Spamatajte sa
Pro Dominika:
neni pro me velky problem predelat klasicky dopis (obalku) tak, aby vypadala jako od mestskeho, financniho, nebo jineho uradu, anebo firmy (ale bombu tam radeji davat nebudu).
Takze jestli to chapu dobre, tak takovy dopis hned vyhodis, ani ho neotevres... Nesmysl.
A proc tohle cekas od lidi, kteri nevedi na co kliknout 2x a na co 1x ??????
Timhle clankem,resp. komentarem, me lidi na CDR pekne vytocili. Asi jim zacnu posilat klasickou postu s bilym praskem, aby se probrali...
chavez:
Zjevne jsi to nepochopil... kdyz se jedna o prunik a nasledne jakoukoliv destrukcni cinnost, je to uz cracking. Hacking je jen vyhledavani der a prunik.
HawK, Ax3str:
Taky nechapete... Nikdo netvrdi, ze JEN poskozeny je vinen. Pochopitelne nejvic vinen je pachatel. Ale pokud se o nebezpeci vseobecne vi a nekdo ho ignoruje, ma na nasledcich nemaly podil! Nechas si snad dvere od domu dokoran, kdyz vis, ze ti tam muze kdokoliv vlezt a vykrast te?! Nechas si snad v narvanem autobusu jen tak trcet ze zadni kapsy kalhot petitisicovku?! Soudna zenska v minisukni taky nepujde ve tri v noci sama parkem...
Nikdo nerika, ze by se pachatele nemeli trestat! Ale plne souhlasim s tim, ze by se snad meli pomalu trestat i ti pitomci, KTERI TEM PACHATELUM DAVAJI PRILEZITOST k pachani zlocinu!
Kdyz moji mame pred casem ukradli penezenku v obchodaku, opravdu jsem musel konstatovat - jakkoli to byla neprijemna udalost - ze ji to patrilo, protoze nechat si penezenku lezet viditelne v tasce muze dneska fakt jenom trotl.
Evzene, možná se budeš divit, ale ještě existují místa na Zemi, kde se domy nezamykají na 10 západů, kde si lidé nekradou peníze, ačkoliv je nechávají téměř ležet na ulici a kde se jakákoliv kriminální činnost netoleruje - jak z hlediska práva, tak z hlediska společenského. Pokud všichni rezignujeme na vynucování dodržování mravnostního kodexu (a omezíme se jen na "obrannou taktiku"), ztratíme jako civilizace.
>> Evzen:
Tedy vzato kolem a kolem by měl být také Microsoft trestán za to, že umožňuje crackerům dostat se do PC uživatele, který si jejich OS/aplikace nainstaluje? Nebo za to zase může uživatel, který prostě připojí PC k internetu (ať už je tam za OS cokoliv)? Tohle je pro mě docela zásadní otázka :-).
Co to je za clanek ze jenom stupidni clovek otevre prilohu ??!! XP-cka maj takovy diry ze ty soubory se SPUSTI SAMY. Staci jenom kliknout na email/stranku a uz mate komp. zasr. spywarem. Wake UP!
Petr: Když už to PC používají, měli by vědět nějaké základní zásady jeho používání, stejně jako třeba u auta. Tak třeba já sem neměl virus v PC snad deset let. Naposledy tuším slavného Michelangela z nejaké diskety, co jsme nechal v mechanice.
Petr, Hawk, Shafa: A co takhle skousnout trochu nadsázky?
Evžen: Uaa, zase s tebou musím souhlasit, co se to děje? Jo a díky, přesně tak jsem to myslel.
kkk: Opravdu? Sem na netu asi 8 let a nic podobného se mi nikdy nestalo. Že bych byl na jiném internetu než ty? Nebo že by to bylo něčím jiným? Myslím, že vymyslíš čím ...
Pro Martina:
Uznavam ze jsem se trochu nechal unest. Na druhou stranu vidim ze treba v moji praci opravdu jen malokdo dokaze alespon castecne rozlisit infikovanou postu :-(((
Navic dostavame spoustu korespondence ze zahranici a anglicky z mych kolegu vpodstate nikdo neumi...
Zbytek asi neni potreba komentovat.
Shafa: No ale vo tom to je. Používají něco, čemu ne moc rozumí a asi by bylo velmi vhodné je k tomu alespoň minimálně vyškolit, nebo se pletu? Jak se říká, neznalost neomlouvá.
martin: haha, zkus si nainstalovat windows bez SP2 a projed si par "komercnich" stranek. Pokud ti spybot nebo jiny program najde pod 20 a min spywaru a trojanu tak si surfoval min jak 10minut. Tim samozrejmne nechci rict ze je dobry nepouzivat nejnovejsi zaplaty ale doba nez vysel SP2 byla neco pres pul roku. A to je dost.
kkk:
Ja SP2 nainstalovany nemam, lezu po vselijakych strankach (BTW, co je to "komercni" stranka?!) a asi te to prekvapi, ale NEMAM ZADNY SPYWARE.
Jestli ono to nebude tim, ze nepouzivam IE, takze jsem imunni vuci vselijakym kokotinam typu ActiveX, skrytym IFRAME a kdovi cemu dalsimu.
Takze zase je to jen a pouze o TOM, KDO POCITAC POUZIVA a jak ho pouziva.
TyNyT:
Pri vsi ucte, ty by sis mel dat spis nick "Tydýt", protoze to vypada, ze jsi beznadejny pacifista a idealista cerstve spadly z visne...
Samozrejme, ze me netesi, jaci lide jsou. Samozrejme, ze tusim, ze nekde existuji lide, kteri jsou na vsechny kolem hodni a jsou cestni jako Mirek Dusin. Samozrejme, ze se snazim ve svem okoli si vynucovat dodrzovani mravniho kodexu a zasad slusneho jednani... jenze pri tom vsem zaroven NEZAPOMINAM NA REALITU VSEDNIHO DNE a ten barak a auto si zamykam, penezenku si hlidam a pri pruchodu kolem skupiny ciganu se jim neposmivam.
Pro Martina:
Sorry, ale v tomto pripade je slogan "NEZNALOST NEOMLOUVA" neskutecne scestny!
Prirovnani - kdyz budou po dalnicich jezdit auta a ze srandy bourat do ostatnich, je z hlediska systemu nesmysl si kupovat obrneny auta.
Spravne je zamezit debilum vjezd na dalnici. Je precenesmysl aby lidi zkoumali jestli jako brneni pouzijou martenzitickou, nebo bainitickou ocel (ktera ma lepsi parametr K IC - vyhodne z duvodu deformace), pripadne duplexni - s nejakym austenitem.
Chapes me? Nelze rozumet vsemu!!!
Chci proste jet po silnici bez toho, aby me debilove otravovali.
Howgh.
Shafa: V tom je ale zásadní rozdíl. Řidiči prošli minimálním školením a k řízení mají oprávnění!
Ach jo, bud mi unika pointa, anebo uz nevim.
Souhlasim s tim ze ridic ma mit opravneni k rizeni, a to i v prenesenem smyslu, ma vedet kdo ma prednost, apod. Samozrejme.
Je ale prece nesmysl, aby mel detailne starat o to, jak obrnit sve auto proti magorum, co maj ridicak, umeji perfektne ridit, a cilene ho nici. Takovi nepatri na silnici.
Chyba neni na strane poskozenych, i kdyz se to tak do urcite miry muze zdat a clovek citi, ze neznalost (v pripade emailu hranicici s debilitou, to je fakt), tedy blbost, se ma trestat. Z principialniho pohledu to je ale nesmysl.
Koncim definitivne.
Pro zajemce -- shafa@email.cz
Jo uživatel nejde opatchovat
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.