Radeon Software nabídne dynamické rozlišení pod názvem Radeon Boost
Lze předpokládat, že podobně jako například technologie Chill, tak i Radeon Boost vychází z rozšířené technologie společnosti HiAgo, jejíž akvizici spáchala AMD před pár lety. Boost umožňuje adaptivní změnu rozlišení během hry, automaticky a podle toho, jaká je aktuální snímková frekvence.
V okamžiku, kdy se hráč kochá výhledem na nenáročnou scenérii a FPS jsou vysoké, nastaví maximální rozlišení, takže je obraz detailnější. V okamžiku, kdy dojde na akční scénu s výbuchy a FPS se dostanou na minimální akceptovatelnou úroveň, sníží rozlišení minimálním možným způsobem tak, aby zůstala zachována plynulost obrazu.
Radeon Boost má být kompatibilní s Windows 7 a Windows 10. Fungovat bude ve hrách, pro které AMD připraví podporu. Ne tedy paušálně jako např. Radeon Image Sharpening, pro zajištění bezproblémové funkčnosti je potřeba v ovladačích určitá úroveň podpory pro jednotlivé hry. Podporovány budou grafické karty s architekturou Polaris a novější (Vega, Navi) a integrované grafiky v APU s jádry Zen. S vícečipovými systémy se nepočítá.