Vždyť ta karta má za stejný prachy horší parametry než ta Vega FE ?
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Vždyť ta karta má za stejný
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
12. 8. 2018 - 18:47https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuseVždyť ta karta má za stejný prachy horší parametry než ta Vega FE ? https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuse#comment-1173717
+
Vis proc i mrnave low profile jednoslotove quadro ci radeon pro WX stoji tolik ac nemaji adekvatni vykon ;) a proc wx9100 stoji trikrat tolik nez FE ;)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Vis proc i mrnave low profile
Tom https://diit.cz/profil/tomas-recht
12. 8. 2018 - 18:57https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuseVis proc i mrnave low profile jednoslotove quadro ci radeon pro WX stoji tolik ac nemaji adekvatni vykon ;) a proc wx9100 stoji trikrat tolik nez FE ;)https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuse#comment-1173720
+
Těmi parametry myslíš Shader Units a porovnáváš mezi sebou 2 generace GPU? To mi přijde jako čím víc proužků, tím víc Addidas, čím víc jader, tím víc Android,... I mnohem výkonnější GPU od NVidie mají mnohem méně CUDA jader (ekvivalent SU u AMD). Tzn. z mého pohledu budou obě (Vega FE i Pro WX8200) stejně výkonné, za stejné prachy, jen s tím rozdílem, že WX bude certifikovaná. Tzn. že Vegu překonává (kdyby byla bez certifikace, tak bude cena určitě i pod Vegou a bude odpovídat i nižšímu počtu SU (přestože pochybuji že by tento počet SU na novější generaci (nebo spíše proces) byl “méně výkonný”...) ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Těmi parametry myslíš Shader
BBCB2 https://diit.cz/profil/plavec
12. 8. 2018 - 19:01https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuseTěmi parametry myslíš Shader Units a porovnáváš mezi sebou 2 generace GPU? To mi přijde jako čím víc proužků, tím víc Addidas, čím víc jader, tím víc Android,... I mnohem výkonnější GPU od NVidie mají mnohem méně CUDA jader (ekvivalent SU u AMD). Tzn. z mého pohledu budou obě (Vega FE i Pro WX8200) stejně výkonné, za stejné prachy, jen s tím rozdílem, že WX bude certifikovaná. Tzn. že Vegu překonává (kdyby byla bez certifikace, tak bude cena určitě i pod Vegou a bude odpovídat i nižšímu počtu SU (přestože pochybuji že by tento počet SU na novější generaci (nebo spíše proces) byl “méně výkonný”...) ;)https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuse#comment-1173723
+
V této výkonnostní relaci je to nejvýkonnější karta s profesionálními ovladači a certifikací. Druhá věc je, že FE neměla podporu pro všechny technologie Vegy, obzvlášť pro pokročilé řízení spotřeby, takže více žere, v důsledku toho běží na nižších taktech a je proto méně výkonná než RX Vega 56 s 3584 SP. Srovnávat počet stream-procesorů proto nemá smysl.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
V této výkonnostní relaci je
no-X https://diit.cz/autor/no-x
12. 8. 2018 - 20:27https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuseV této výkonnostní relaci je to nejvýkonnější karta s profesionálními ovladači a certifikací. Druhá věc je, že FE neměla podporu pro všechny technologie Vegy, obzvlášť pro pokročilé řízení spotřeby, takže více žere, v důsledku toho běží na nižších taktech a je proto méně výkonná než RX Vega 56 s 3584 SP. Srovnávat počet stream-procesorů proto nemá smysl.https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuse#comment-1173726
+
Proč by měla mít horší parametry? Teoretické předpoklady zaujmou, s odpuštěním, jen prostáčky, recenzenty, novináře a diskuzní odborníky všech témat. S veškerým přehledem o technologiích a hrubém výkonu, nedokáží pochopit hlediska skutečných pracovních potřeb různých profesí. Dnes a denně se opakuje stejná situace, kde si "odborníci" dávají své kladné hlasy, ačkoliv v životě nepřičichli k potřebám, obzvláště pracovních stanic (např.: CAD/CAM/CAE/FEA...). Jinými slovy, kdo netáhne za jeden provaz, toho na něm oběsí.
U pracovních stanic jsou nároky různého charakteru např.: procesor, operační paměť, diskové pole a samozřejmě grafický čip s grafickou pamětí. Maximálně si vyhledají obecný benchmark (benchmark ve skutečnosti pouze napodobuje chování, ale nikdy se nechová jako skutečná sestava) a absolutně ignorují nároky dané složitostí sestavy a projektu. Více teoretického výkonu neznamená více Adidas. Např.: Umíte si představit, že na CAD nepotřebujete ani speciální SSD disk, protože většina společností používá PLM systémy a všechno se tahá ze sítě a vlastní SSD disk je tam vlastně jen proto, aby se dříve spustil. Opačná situace nastavá u iterací, pro které není žádný disk dostatečně výkonný, ale to už jde o simulace, analýzu, koncové prvky. Pokud v sestavě (projektu) otáčíte jedním malým převodovým mechanizmem (pár koleček), tak se nic neděje. Ale zkuste otáčet s detailně vymodelovanou lodí a všemi jednotlivými komponentami, toz už se zapotí i dvojice karet Quadro P6000.
Veškeré vykreslování modelu a komponent leží na bedrech grafického čipu (zpravidla se užívá OpenGL) a žádná další komponenta nepomůže. K tomu potřebujete specializované ovladače, které nebudou sypat jednu chybu za druhou a z práce udělají utrpení. A co vlastně specializovaná karta vykresluje? Rozhodně nevykresluje shaderové efekty, masky průhlednosti, textury a scény, které jsou plné trojúhelníků potažené texturami a na to všechno se potom ještě aplikují post-processing, tedy dodatečné úpravy, kterých jsou hry doslova plné. Jenže v CAD (např.: Solidworks a Catia) na tohle kadí pes, protože různé pixel shader, mip-mapping, průhlednost ... pokud jsou vůbec využívány (což téměř nejsou), zůstávají mnohem jednodušší. V CAD potřebujete vykreslovat zejména čáry a další "primitiva" a k tomu se používají specializované čipy. Respektive lezou z jedné pece, ale jsou zcela jinak využity a aktivovany. Nesmíte soudit podle parametrů, nebo benchmarku, ale musíte vyzkoušet na skutečném projektu. SPECviewperf patří k lepšímu, ale slouží pouze a pouze k orientačnímu srovnání, nikoliv přímemu porovnání a nedokáže simulovat skutečně složitý projekt.
Možná horší parametry, ale mnohem vyšší výkon a stabilní certifikované ovladače, které (chyby se najdou) nebudou peklem pro uživatele. To všechno stojí peníze a lidskou práci, kterou musí někdo zaplatit. Navíc ani VEGA FE neumí pořádně vykreslovat OpenGL, natož přidat 10 a 12 bitovou hloubku (barva/šeď) apod. Neumí, není k tomuto účelu stavěna a trumfne jí kdejaké Firepro/Radeon Pro WX za poloviční cenu.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Proč by měla mít horší
Step https://diit.cz/profil/jakub-stepnicka
12. 8. 2018 - 21:31https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuseProč by měla mít horší parametry? Teoretické předpoklady zaujmou, s odpuštěním, jen prostáčky, recenzenty, novináře a diskuzní odborníky všech témat. S veškerým přehledem o technologiích a hrubém výkonu, nedokáží pochopit hlediska skutečných pracovních potřeb různých profesí. Dnes a denně se opakuje stejná situace, kde si "odborníci" dávají své kladné hlasy, ačkoliv v životě nepřičichli k potřebám, obzvláště pracovních stanic (např.: CAD/CAM/CAE/FEA...). Jinými slovy, kdo netáhne za jeden provaz, toho na něm oběsí.
U pracovních stanic jsou nároky různého charakteru např.: procesor, operační paměť, diskové pole a samozřejmě grafický čip s grafickou pamětí. Maximálně si vyhledají obecný benchmark (benchmark ve skutečnosti pouze napodobuje chování, ale nikdy se nechová jako skutečná sestava) a absolutně ignorují nároky dané složitostí sestavy a projektu. Více teoretického výkonu neznamená více Adidas. Např.: Umíte si představit, že na CAD nepotřebujete ani speciální SSD disk, protože většina společností používá PLM systémy a všechno se tahá ze sítě a vlastní SSD disk je tam vlastně jen proto, aby se dříve spustil. Opačná situace nastavá u iterací, pro které není žádný disk dostatečně výkonný, ale to už jde o simulace, analýzu, koncové prvky. Pokud v sestavě (projektu) otáčíte jedním malým převodovým mechanizmem (pár koleček), tak se nic neděje. Ale zkuste otáčet s detailně vymodelovanou lodí a všemi jednotlivými komponentami, toz už se zapotí i dvojice karet Quadro P6000.
Veškeré vykreslování modelu a komponent leží na bedrech grafického čipu (zpravidla se užívá OpenGL) a žádná další komponenta nepomůže. K tomu potřebujete specializované ovladače, které nebudou sypat jednu chybu za druhou a z práce udělají utrpení. A co vlastně specializovaná karta vykresluje? Rozhodně nevykresluje shaderové efekty, masky průhlednosti, textury a scény, které jsou plné trojúhelníků potažené texturami a na to všechno se potom ještě aplikují post-processing, tedy dodatečné úpravy, kterých jsou hry doslova plné. Jenže v CAD (např.: Solidworks a Catia) na tohle kadí pes, protože různé pixel shader, mip-mapping, průhlednost ... pokud jsou vůbec využívány (což téměř nejsou), zůstávají mnohem jednodušší. V CAD potřebujete vykreslovat zejména čáry a další "primitiva" a k tomu se používají specializované čipy. Respektive lezou z jedné pece, ale jsou zcela jinak využity a aktivovany. Nesmíte soudit podle parametrů, nebo benchmarku, ale musíte vyzkoušet na skutečném projektu. SPECviewperf patří k lepšímu, ale slouží pouze a pouze k orientačnímu srovnání, nikoliv přímemu porovnání a nedokáže simulovat skutečně složitý projekt.
Možná horší parametry, ale mnohem vyšší výkon a stabilní certifikované ovladače, které (chyby se najdou) nebudou peklem pro uživatele. To všechno stojí peníze a lidskou práci, kterou musí někdo zaplatit. Navíc ani VEGA FE neumí pořádně vykreslovat OpenGL, natož přidat 10 a 12 bitovou hloubku (barva/šeď) apod. Neumí, není k tomuto účelu stavěna a trumfne jí kdejaké Firepro/Radeon Pro WX za poloviční cenu.
https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuse#comment-1173738
+
Vy jste mě nepochopili, nejde o soft, jde mi o to, že nechápu proč vyrábí hardwareově slabší kartu? Vždyť ukázali že to umí, proč se najednou člověk má spokojit jen 8GB a 11TFLOPs ?
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Vy jste mě nepochopili, nejde
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
13. 8. 2018 - 10:41https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuseVy jste mě nepochopili, nejde o soft, jde mi o to, že nechápu proč vyrábí hardwareově slabší kartu? Vždyť ukázali že to umí, proč se najednou člověk má spokojit jen 8GB a 11TFLOPs ?https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuse#comment-1173816
+
13. 8. 2018 - 11:35https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuseten kdo tu nechape, nejsou oni, Jarousku.. (:https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuse#comment-1173825
+
Precti si jeste jednou clanek. Je to tam velice jasne popsano. Vcetne motivace pro uvedeni tehle grafiky s temito parametry.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Precti si jeste jednou clanek
Mali https://diit.cz/profil/tomas-malecek1
13. 8. 2018 - 14:45https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskusePrecti si jeste jednou clanek. Je to tam velice jasne popsano. Vcetne motivace pro uvedeni tehle grafiky s temito parametry.https://diit.cz/clanek/amd-uvadi-radeon-pro-wx-8200/diskuse#comment-1173918
+
Vždyť ta karta má za stejný prachy horší parametry než ta Vega FE ?
Vis proc i mrnave low profile jednoslotove quadro ci radeon pro WX stoji tolik ac nemaji adekvatni vykon ;) a proc wx9100 stoji trikrat tolik nez FE ;)
Těmi parametry myslíš Shader Units a porovnáváš mezi sebou 2 generace GPU? To mi přijde jako čím víc proužků, tím víc Addidas, čím víc jader, tím víc Android,... I mnohem výkonnější GPU od NVidie mají mnohem méně CUDA jader (ekvivalent SU u AMD). Tzn. z mého pohledu budou obě (Vega FE i Pro WX8200) stejně výkonné, za stejné prachy, jen s tím rozdílem, že WX bude certifikovaná. Tzn. že Vegu překonává (kdyby byla bez certifikace, tak bude cena určitě i pod Vegou a bude odpovídat i nižšímu počtu SU (přestože pochybuji že by tento počet SU na novější generaci (nebo spíše proces) byl “méně výkonný”...) ;)
8GB namísto 16GB ?
V této výkonnostní relaci je to nejvýkonnější karta s profesionálními ovladači a certifikací. Druhá věc je, že FE neměla podporu pro všechny technologie Vegy, obzvlášť pro pokročilé řízení spotřeby, takže více žere, v důsledku toho běží na nižších taktech a je proto méně výkonná než RX Vega 56 s 3584 SP. Srovnávat počet stream-procesorů proto nemá smysl.
Proč by měla mít horší parametry? Teoretické předpoklady zaujmou, s odpuštěním, jen prostáčky, recenzenty, novináře a diskuzní odborníky všech témat. S veškerým přehledem o technologiích a hrubém výkonu, nedokáží pochopit hlediska skutečných pracovních potřeb různých profesí. Dnes a denně se opakuje stejná situace, kde si "odborníci" dávají své kladné hlasy, ačkoliv v životě nepřičichli k potřebám, obzvláště pracovních stanic (např.: CAD/CAM/CAE/FEA...). Jinými slovy, kdo netáhne za jeden provaz, toho na něm oběsí.
U pracovních stanic jsou nároky různého charakteru např.: procesor, operační paměť, diskové pole a samozřejmě grafický čip s grafickou pamětí. Maximálně si vyhledají obecný benchmark (benchmark ve skutečnosti pouze napodobuje chování, ale nikdy se nechová jako skutečná sestava) a absolutně ignorují nároky dané složitostí sestavy a projektu. Více teoretického výkonu neznamená více Adidas. Např.: Umíte si představit, že na CAD nepotřebujete ani speciální SSD disk, protože většina společností používá PLM systémy a všechno se tahá ze sítě a vlastní SSD disk je tam vlastně jen proto, aby se dříve spustil. Opačná situace nastavá u iterací, pro které není žádný disk dostatečně výkonný, ale to už jde o simulace, analýzu, koncové prvky. Pokud v sestavě (projektu) otáčíte jedním malým převodovým mechanizmem (pár koleček), tak se nic neděje. Ale zkuste otáčet s detailně vymodelovanou lodí a všemi jednotlivými komponentami, toz už se zapotí i dvojice karet Quadro P6000.
Veškeré vykreslování modelu a komponent leží na bedrech grafického čipu (zpravidla se užívá OpenGL) a žádná další komponenta nepomůže. K tomu potřebujete specializované ovladače, které nebudou sypat jednu chybu za druhou a z práce udělají utrpení. A co vlastně specializovaná karta vykresluje? Rozhodně nevykresluje shaderové efekty, masky průhlednosti, textury a scény, které jsou plné trojúhelníků potažené texturami a na to všechno se potom ještě aplikují post-processing, tedy dodatečné úpravy, kterých jsou hry doslova plné. Jenže v CAD (např.: Solidworks a Catia) na tohle kadí pes, protože různé pixel shader, mip-mapping, průhlednost ... pokud jsou vůbec využívány (což téměř nejsou), zůstávají mnohem jednodušší. V CAD potřebujete vykreslovat zejména čáry a další "primitiva" a k tomu se používají specializované čipy. Respektive lezou z jedné pece, ale jsou zcela jinak využity a aktivovany. Nesmíte soudit podle parametrů, nebo benchmarku, ale musíte vyzkoušet na skutečném projektu. SPECviewperf patří k lepšímu, ale slouží pouze a pouze k orientačnímu srovnání, nikoliv přímemu porovnání a nedokáže simulovat skutečně složitý projekt.
Možná horší parametry, ale mnohem vyšší výkon a stabilní certifikované ovladače, které (chyby se najdou) nebudou peklem pro uživatele. To všechno stojí peníze a lidskou práci, kterou musí někdo zaplatit. Navíc ani VEGA FE neumí pořádně vykreslovat OpenGL, natož přidat 10 a 12 bitovou hloubku (barva/šeď) apod. Neumí, není k tomuto účelu stavěna a trumfne jí kdejaké Firepro/Radeon Pro WX za poloviční cenu.
Vy jste mě nepochopili, nejde o soft, jde mi o to, že nechápu proč vyrábí hardwareově slabší kartu? Vždyť ukázali že to umí, proč se najednou člověk má spokojit jen 8GB a 11TFLOPs ?
ten kdo tu nechape, nejsou oni, Jarousku.. (:
Precti si jeste jednou clanek. Je to tam velice jasne popsano. Vcetne motivace pro uvedeni tehle grafiky s temito parametry.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.