Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

AOL vydal 850 milónů dolarů za Bebo

AOL logo

Že vám Bebo nic neříká? Pak jistě nejste z Irska nebo Nového Zélandu, tam totiž patří Bebo k nejoblíbenějším stránkám patřících pod označení sociální sítě, kde si přátelé například vyměňují fotografie, videa a kde vyhledávají další kamarády. Zjednodušeně by se Bebo dalo přirovnat k naší Seznamce s hlavním rozdílem v počtu uživatelů, kterých má Bebo asi 40 miliónů po celém světě. Právě tato mohutná síla se zalíbila portálu AOL při cestě za expanzí svých příjmů z internetové reklamy. AOL by si tak rád něco odebral z bohatého reklamního košíku na americkém kontinentu, kde pozice Bebo nyní výrazně roste, v současnosti je tam trojkou za MySpace a Facebook. Koupě přichází týden poté, co AOL vypustil do světa druhou verzi kecálka Open AIM, který dává vývojářům větší možnosti a dovoluje AIM integrovat přímo na stránky a do aplikací. Jistě se tak brzy stane součástí Bebo pro přímou komunikaci jejich návštěvníků.

Podle předpokladů by se mělo v roce 2011 v podobných sociálních sítích celosvětově protočit 4,1 miliardy dolarů, když v roce 2006 to bylo pouze 480 miliónů, letošní obrat by se měl dostat na 2,1 miliardy dolarů. AOL jen v posledním roce rozjel 17 mezinárodních webů a chce expandovat do 30 dalších zemí mimo USA, podobně tak Bebo, které oznámilo spuštění stránek v pěti dalších zemích v tomto roce.

Zdroje: 

Diskuse ke článku AOL vydal 850 milónů dolarů za Bebo

Žádné komentáře.