ATI CrossFire nabídne 3 způsoby zpracování obrazu
ATI CrossFire, neboli technologie umožňující zapřáhnout do zpracování 3D scény naráz dvě grafické karty ATI, má být oficiálně uvedena 31. května. Již nyní se objevují informace o tom, jakým způsobem budou dvě grafiky ATI zpracovávat 3D scénu. U nVidia SLI je použita metoda SFR (Split Frame Rendering), kdy se obraz rozdělí na dvě části a každá karta zpracuje jednu z nich. Také je možné použít metodu AFR (Alternate Frame Rendering), kdy se prostě karty ve zpracovávání snímků střídají. To vše bude umět ATI CrossFire také, navíc k tomu však přidá metodu třetí: SuperTiling.
Z názvu vás může trknout slovo „Tile“ (v překladu „dlaždice“). SuperTiling zjednodušeně řečeno rozdělí celou scénu na spoustu malých čtverců a karty se pak o ně podělí. Jednou z výhod je prý kompatibilita se všemi Direct3D aplikacemi, byť nejrychlejší metodou zřejmě bude AFR (v případě zpracování pomocí SFR se ještě musí ovladač starat o vyvážené rozdělení scény co do náročnosti pro obě karty). Předpokládáme, že další podrobnosti se objeví v době uvedení, případně i dříve.