Bude GPU fyzika AMD dostupná v Autodesk Maya 2011?
Na nedávné Game Developer’s Conference (GDC) předváděla AMD zajímavý plug-in, který v Maye 2011 zpřístupňuje GPU implementaci fyzikálního enginu Bullet Physics. Kód je pochopitelně napsán v OpenCL a herním a dalším vývojářům dává v tomto programu do rukou nástroj pro řadu simulaci týkajících se šatů. (zvláštní, zpráva nezmiňuje věci jako pevná tělesa, voda, další částicové systémy jako oheň ani nic jiného kromě šatů).
Jako zatím u každé GPU fyziky co kdy AMD někde předváděla (vzpomeňme letité zvěsti o Havoku než jej koupil Intel, ač to s pozdější ohlášenou úzkou spoluprací vypadalo slibně), není v tuto chvíli jasné, kdy by se plug-in mohl objevit ve finální podobě a majitelé pracovních stanic s FirePro kartami tak být o něco štastnější (předváděčky běžely na ATI FirePro V8800).