Call of Duty 4, Crysis, NFS: Pro Street
Kapitoly článků
|
Jako testovací sestavu jsme i tentokráte, narozdíl od recenze Radeonu HD 4850, nezvolili našlapané čtyřjádro s drahou hi-end deskou, ale opět naši osvědčenou redakční, dnes již prakticky low-end AMD herní sestavu s úsporným dvoujádrem. Všechny testy proběhly v rozlišení 1680×1050, vyjma testů ve starých hrách.
Call of Duty 4
Call of Duty 4 je v rozlišení 1680×1050 nad síly Radeonu HD 4550 i při vypnutých AA/AF režimech. O trochu méně, například 1440×900, nebo 1280×1024, již karta utáhne.
Crysis
Crysis dokáže potrápit i výkonnější karty, osobně jsem očekával horší výsledek. Ten se sice při středních detailech a dalších vyšších nastaveních skutečně dostavil, ale dodatečné dotestování nízké kvality detailů vyhouplo Radeon HD 4550 téměř na hranici plynulosti. Samozřejmě ve vypjatých pasážách hry bude trhaná, ale opět se dá říci prakticky totéž, co u Call of Duty 4. Navíc Crysis i v nízkých detailech vypadá poměrně slušně.
Need for Speed: Pro Street
Pro Street má engine o poznání shovívavější k výkonu GPU, testovací rozlišení tak pro Radeon HD 4550 není problémem, dokonce lze i trochu laborovat s přidáváním detailů (nicméně i zde platí, že opatrnosti při „hejbání s hejblátky“ není nikdy dost).