Casablanca INT mění strategii: investuje do Datového centra a cloudových služeb
V této souvislosti oznamuje, že se dohodla se svým dlouholetým obchodním partnerem společností Dial Telecom, a.s. na prodeji své divize telekomunikačních služeb (Připojení k Internetu, Datové okruhy, Hlasové služby). Získaný kapitál bude společnost investovat do inovací a rozvoje nových produktů v rámci Datového centra. Casablanca plánuje v tomto roce také posílit a představit nové služby typu SaaS a IoT.
“Trh v oblasti telekomunikačních služeb ve firemním segmentu se dynamicky a rychle rozvíjí a zákazníci kladou velký důraz na přenosové kapacity při zachování cenové hladiny služeb. Vyhovět těmto potřebám vyžaduje investice do přístupové optické sítě, a proto jsme se rozhodli pro telekomunikační divizi najít silného strategického partnera.
Společnost Dial Telecom, a.s., se kterou nás spojuje dlouhodobá úspěšná a spolehlivá spolupráce na tomto poli, tak plynule naváže na námi poskytované služby a zajistí zákazníkům i nadále perfektní kvalitu a nadstandardní zákaznický servis.
Po více než 20 letech na trhu jsme se proto, v rámci přípravy nové strategie společnosti, rozhodli nyní věnovat segmentu, jež je naší srdcovou záležitostí, a tedy veškeré svoje úsilí investovat do rozvoje nových služeb v oblasti datových center a cloudových a ICT služeb,” sděluje Milan Švácha, jeden ze zakladatelů a jednatelů společnosti.
Již koncem minulého roku investovala přes 20 miliónů Kč do nové generace cloudového řešení BigBlueOne. Tato inovace přinesla zákazníkům výrazně vyšší výpočetní výkon a rychlejší odezvy (mnohdy až o 100%). Služba se tak stává nejmodernějším a ekologickým řešením a může nabídnout virtuální prostředí pro nejnáročnější zákaznické aplikace.