Docela by mě zajímalo, jestli to někdo používá (myslím legálně - zaplacený).
Pálím v K3B a nenám ani nejmenší důvod zkoušet nero (asi to bude tím, že jsem ho používal na woknech a vím co umí - to co K3B) ??
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mikilbc (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 06:28https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseDocela by mě zajímalo, jestli to někdo používá (myslím legálně - zaplacený).
Pálím v K3B a nenám ani nejmenší důvod zkoušet nero (asi to bude tím, že jsem ho používal na woknech a vím co umí - to co K3B) ??https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394729
+
No Nero jsem používal řadu let.Zkoušel jsem i verzi pro Linux, ale K3B mě rychle dostalo. Tahle killer aplikace prostředí KDE posbírá většinu uživatel a osobně neznám nikoho, kdo by Nero-linux používal, zvlášť když je to placené. Navíc mi K3B přijde mnohem méně zatěžující systém (subjektivní dojem)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 06:43https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseNo Nero jsem používal řadu let.Zkoušel jsem i verzi pro Linux, ale K3B mě rychle dostalo. Tahle killer aplikace prostředí KDE posbírá většinu uživatel a osobně neznám nikoho, kdo by Nero-linux používal, zvlášť když je to placené. Navíc mi K3B přijde mnohem méně zatěžující systém (subjektivní dojem)https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394730
+
Ja kdyz potrebuju palit, sahnu po GnomeBakerovi. K3B mi prisel takovej divnej, ale to muze byt tim, ze jsem zvykly na prostredi Gnome (/noflame).
Dokazu si predstavit, ze do firmy by se mohlo Nero vzit, kvuli technicke podpore, pokud ji Nero poskytuje. Jinak to ma smysl asi jedine kvuli podpore BD/HDDVD
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
peca https://diit.cz/profil/peca007
6. 3. 2008 - 07:14https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseJa kdyz potrebuju palit, sahnu po GnomeBakerovi. K3B mi prisel takovej divnej, ale to muze byt tim, ze jsem zvykly na prostredi Gnome (/noflame).
Dokazu si predstavit, ze do firmy by se mohlo Nero vzit, kvuli technicke podpore, pokud ji Nero poskytuje. Jinak to ma smysl asi jedine kvuli podpore BD/HDDVDhttps://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394740
+
No to je jasne. KDE a GNOME to je jako nebe a dudy :) I když většina Qt a GTK+ apliací nepatří implicintně do žádného. jinak... Z GTK+ aplikací je ještě hodně využíváné Brasero.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 07:28https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskusepeca007
No to je jasne. KDE a GNOME to je jako nebe a dudy :) I když většina Qt a GTK+ apliací nepatří implicintně do žádného. jinak... Z GTK+ aplikací je ještě hodně využíváné Brasero.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394741
+
Já osobně takový SW velmi vítám, i když jej také nevyužívám. Dle mě symbolizuje konec opomíjení linuxu. Firmy tvořící sw konečně vidí možné finanční zisky i v této oblasti :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Josef Svatuška https://diit.cz/profil/guzii
6. 3. 2008 - 08:28https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseJá osobně takový SW velmi vítám, i když jej také nevyužívám. Dle mě symbolizuje konec opomíjení linuxu. Firmy tvořící sw konečně vidí možné finanční zisky i v této oblasti :)https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394765
+
Na win jsem pouzival Nero hodne dlouho. Po prechodu na linux mi prislo K3B rozhodne intuitivnejsi a snadnejsi na pouzivani Jinak Nero express jsem driv nepouzival, obvykle jsem na poprve nic nenaklikal (divny co) a neprislo mi to s pruvodcem nijak rychlejsi. Ted kdyz se dava k mechanikam jen ten express, tak uz to v praci... :(
Jinak jsem mel (rekl bych po upgradu z Debian Sarge na Etch) problem s palenim DVD-RW 6x na moji supr Lite-On XXX (cislo ted z hlavy nevim). Vona je teda vypaleny na jiny mechanice vetsinou ani neprecte, pokud se ale jen pridala session, tak to vetsinou zase precte. Tady Nero zabodovalo, protoze fungovalo bez problemu. Mechaniku jsem hodil, z vicero duvodu, do starsiho PC, kde ji pouzivam jen vyjimecne na cteni a s ni slo i Nero :).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mates_ (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 08:41https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseNa win jsem pouzival Nero hodne dlouho. Po prechodu na linux mi prislo K3B rozhodne intuitivnejsi a snadnejsi na pouzivani Jinak Nero express jsem driv nepouzival, obvykle jsem na poprve nic nenaklikal (divny co) a neprislo mi to s pruvodcem nijak rychlejsi. Ted kdyz se dava k mechanikam jen ten express, tak uz to v praci... :(
Jinak jsem mel (rekl bych po upgradu z Debian Sarge na Etch) problem s palenim DVD-RW 6x na moji supr Lite-On XXX (cislo ted z hlavy nevim). Vona je teda vypaleny na jiny mechanice vetsinou ani neprecte, pokud se ale jen pridala session, tak to vetsinou zase precte. Tady Nero zabodovalo, protoze fungovalo bez problemu. Mechaniku jsem hodil, z vicero duvodu, do starsiho PC, kde ji pouzivam jen vyjimecne na cteni a s ni slo i Nero :).https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394770
+
ad Guzii)
joo, s tim se da souhlasit. A myslim, ze je to jen dobre.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mates_ (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 08:42https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskusead Guzii)
joo, s tim se da souhlasit. A myslim, ze je to jen dobre.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394771
+
Urcite to nekdo pouziva. Producent Nera je komercni firma a pochybuji, ze by investovala cas a penize do neceho co by bylo uplne zbytecne. To, ze vydavaji stale nove verze svedci o tom, ze zakazniky maji.
Dovedu si predstavit, ze to pouzivaji lide, kteri bud presli z Windows nebo pouzivaji oba OS na ruznych PC paralelne a na Nero jsou proste zvykli.
Koneckoncu K3B ma take sve mouchy (jako vsechno) a ja osobne bych mozna linuxove Nero i mozna obcas pouzil - pokud by bylo dodavano podobne jako Windowsova verze - tedy alespon pokud si pamatuji, byvalo prilozene na CD k nekterym vypalovackam - pokud vim, tato licence ale s tim Linuxovym pouzit nejde, coz moc nechapu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
B2 (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 08:48https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseUrcite to nekdo pouziva. Producent Nera je komercni firma a pochybuji, ze by investovala cas a penize do neceho co by bylo uplne zbytecne. To, ze vydavaji stale nove verze svedci o tom, ze zakazniky maji.
Dovedu si predstavit, ze to pouzivaji lide, kteri bud presli z Windows nebo pouzivaji oba OS na ruznych PC paralelne a na Nero jsou proste zvykli.
Koneckoncu K3B ma take sve mouchy (jako vsechno) a ja osobne bych mozna linuxove Nero i mozna obcas pouzil - pokud by bylo dodavano podobne jako Windowsova verze - tedy alespon pokud si pamatuji, byvalo prilozene na CD k nekterym vypalovackam - pokud vim, tato licence ale s tim Linuxovym pouzit nejde, coz moc nechapu.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394772
+
Ano. Jedno tohle CD k mechanice se mi tu bez užitku válí. Další důvod proč Nero-Linux nepoužít :) člověk dostane k mechanice nepoužitelnou licenci pro Win.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 09:07https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseto B2
Ano. Jedno tohle CD k mechanice se mi tu bez užitku válí. Další důvod proč Nero-Linux nepoužít :) člověk dostane k mechanice nepoužitelnou licenci pro Win.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394777
+
Kdyz uz jsme tak u vypalovani pod Linuxem, cim palit, to vim. Ale cim se da zmerit pod Linuxem PI/PO?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
TOW (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 09:11https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseKdyz uz jsme tak u vypalovani pod Linuxem, cim palit, to vim. Ale cim se da zmerit pod Linuxem PI/PO?https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394778
+
Nero Linux nemá podľa môjho názoru vôbec žiadnu perspektívu. Verziu 3.5 síce ešte poznať nemôžem, ale predpokladám, že aj toto bude platený softvér a neprekoná schopnosti a vybavenosť K3b či GnomeBaker. Nero je v Linuxe úplná zbytočnosť a vôbec mi nechýba a ani existovať nemusí.
Ozaj, viete si predstaviť Microsoft Office Linux? Komu by chýbal?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Lipocky https://diit.cz/profil/thim
6. 3. 2008 - 09:59https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseNero Linux nemá podľa môjho názoru vôbec žiadnu perspektívu. Verziu 3.5 síce ešte poznať nemôžem, ale predpokladám, že aj toto bude platený softvér a neprekoná schopnosti a vybavenosť K3b či GnomeBaker. Nero je v Linuxe úplná zbytočnosť a vôbec mi nechýba a ani existovať nemusí.
Ozaj, viete si predstaviť Microsoft Office Linux? Komu by chýbal?https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394787
+
co je to PI a co je to PO
je to pre mna neznamy pojem
ja teda pouzivam XCDROAST, mam taky dojem, ze z neho cerpal aj Nero Express
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Peter Fodreknickfotob https://diit.cz/profil/fotoba
6. 3. 2008 - 10:01https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseTow>
>Ale cim se da zmerit pod Linuxem PI/PO?
co je to PI a co je to PO
je to pre mna neznamy pojem
ja teda pouzivam XCDROAST, mam taky dojem, ze z neho cerpal aj Nero Express
https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394794
+
>B2: Zvyk Windowsákov na Nero, ako ho všetci poznáme, linuxovská verzia vôbec nerieši. Tie porty sa navzájom vôbec nepodobajú. Majú spoločnú len značku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Lipocky https://diit.cz/profil/thim
6. 3. 2008 - 10:02https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse>B2: Zvyk Windowsákov na Nero, ako ho všetci poznáme, linuxovská verzia vôbec nerieši. Tie porty sa navzájom vôbec nepodobajú. Majú spoločnú len značku.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394795
+
PI/PO? Zbytočná diskusia. Vypaľovanie v Linuxe je jednoduhšie, kvalitnejšie a rýchlejšie ako vo Windowse. Meriať nič netreba.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Martin Lipocky https://diit.cz/profil/thim
6. 3. 2008 - 10:04https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskusePI/PO? Zbytočná diskusia. Vypaľovanie v Linuxe je jednoduhšie, kvalitnejšie a rýchlejšie ako vo Windowse. Meriať nič netreba.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394796
+
>> Thim:
Vysvětli, jak může být vypalování v Linuxu KVALITNĚJŠÍ, jinak jsi tlučhuba :).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
6. 3. 2008 - 10:53https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse>> Thim:
Vysvětli, jak může být vypalování v Linuxu KVALITNĚJŠÍ, jinak jsi tlučhuba :).https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394806
+
ad Thim)
MS office by urcite pouzivalo dost lidi. Temer vsechny referaty a cviceni jsou vypracovany v ms office. Alespon na cvut to tak bylo a kdyz si vzpomenu, kolik lidi pouzivalo linux... A rovnice z ms office v OOo neprepisete.
Osobne ale nemam potrebu ms off pouzivat ani ve win.
a vzhled Nera? Ja myslim, ze se win a lin verze zas tak moc nelisi. Minimalne rozlozeni menu a dialogu mi prislo stejny. Spojeni "vôbec nepodobajú" bych rozhodne nepouzil ;)
ad Fotoba)
jj, Nero-linux je postavenej na Xcdroaster. Nejak to "koupili" nebo vyvojare nebo tak neco.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mates_ (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 10:55https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskusead Thim)
MS office by urcite pouzivalo dost lidi. Temer vsechny referaty a cviceni jsou vypracovany v ms office. Alespon na cvut to tak bylo a kdyz si vzpomenu, kolik lidi pouzivalo linux... A rovnice z ms office v OOo neprepisete.
Osobne ale nemam potrebu ms off pouzivat ani ve win.
a vzhled Nera? Ja myslim, ze se win a lin verze zas tak moc nelisi. Minimalne rozlozeni menu a dialogu mi prislo stejny. Spojeni "vôbec nepodobajú" bych rozhodne nepouzil ;)
ad Fotoba)
jj, Nero-linux je postavenej na Xcdroaster. Nejak to "koupili" nebo vyvojare nebo tak neco.
https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394808
+
P4 Northwood, 512 RAM, Intel P845PE, 80GB HDD, vypalování DVD maximální rychlostí 16x:
---------------------------------------------------
Windows XP (téměř čistá instalace) + Nero 6.: Nepoužitelné. Nelze psát ani dokument ve Wordu, kouše se, dokud nedovypaluje
openSUSE 10.1 + K3B: kromě hluku ani nevím, že se vypaluje...
stačí?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 10:58https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseto WIFT:
P4 Northwood, 512 RAM, Intel P845PE, 80GB HDD, vypalování DVD maximální rychlostí 16x:
---------------------------------------------------
Windows XP (téměř čistá instalace) + Nero 6.: Nepoužitelné. Nelze psát ani dokument ve Wordu, kouše se, dokud nedovypaluje
openSUSE 10.1 + K3B: kromě hluku ani nevím, že se vypaluje...
stačí?https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394809
+
Třeba já to Nero mám koupené, stojí pár šupů. K3B toho umí dost, ale já jej tak nějak nemám rád. A za další si říkám : distro linuxu je zadara, je spousta sw od komunity. Ale taky ho spousta chybí. Mě osobně by nevadilo, pokud by bylo placeného softu na linux více. Jenže pokud jej nikdo nebude kupovat, tak ho taky nikdo nebude dělat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Eser https://diit.cz/profil/eser
6. 3. 2008 - 10:59https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseTřeba já to Nero mám koupené, stojí pár šupů. K3B toho umí dost, ale já jej tak nějak nemám rád. A za další si říkám : distro linuxu je zadara, je spousta sw od komunity. Ale taky ho spousta chybí. Mě osobně by nevadilo, pokud by bylo placeného softu na linux více. Jenže pokud jej nikdo nebude kupovat, tak ho taky nikdo nebude dělat.
https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394810
+
To máš těžké. Rohodně lze říci, že mezi opensource uživateli je o poznání méně pirátů. Třeba takový Photoshop by si zakoupilo mnohem větší procento než na widlích. Dcera mého známého dělá do grafiky, a nezná nikoho ani z konkurence, kdo by Photoshop neukradl ale koupil!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 11:02https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseto Eser:
To máš těžké. Rohodně lze říci, že mezi opensource uživateli je o poznání méně pirátů. Třeba takový Photoshop by si zakoupilo mnohem větší procento než na widlích. Dcera mého známého dělá do grafiky, a nezná nikoho ani z konkurence, kdo by Photoshop neukradl ale koupil!https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394811
+
>> JKK:
Problém bude mezi klávesnicí a židlí. Mě normálně ve WinXP během vypalování v Neru funguje cokoli (svého času běžně provozováno na Athlonu XP @ 2,26 GHz).
Nicméně to není o kvalitě vypalování, na kterou jsem se ptal, ale o možnostech během vypalování dělat ještě něco dalšího. V případě problémů, které popisuješ, bych to viděl na skutečnost, že Nero si prostě nastaví vyšší prioritu - nic, co by nešlo změnit.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
6. 3. 2008 - 11:24https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse>> JKK:
Problém bude mezi klávesnicí a židlí. Mě normálně ve WinXP během vypalování v Neru funguje cokoli (svého času běžně provozováno na Athlonu XP @ 2,26 GHz).
Nicméně to není o kvalitě vypalování, na kterou jsem se ptal, ale o možnostech během vypalování dělat ještě něco dalšího. V případě problémů, které popisuješ, bych to viděl na skutečnost, že Nero si prostě nastaví vyšší prioritu - nic, co by nešlo změnit.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394814
+
to WIFT:
heh. jáká priorita proboha? To jako upozadníme vypalování aby nám pro jistotu podtekl buffer? Rozumný vypalovací program potřebuje jen tolik, aby stihl data z disku posilat do vypalovačky. Né víc, né míň. Víc je zbytečnost, míň je defektní výsledek! Tak co mi to tu vykládáš o prioritách? V openSUSE mám K3B s nejvyšší prioritou! podívej se do toho svého Nera na systémové požadavky a pak mluv. Jsou mnohonásobně vyšší! Proč?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 11:34https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseto WIFT:
heh. jáká priorita proboha? To jako upozadníme vypalování aby nám pro jistotu podtekl buffer? Rozumný vypalovací program potřebuje jen tolik, aby stihl data z disku posilat do vypalovačky. Né víc, né míň. Víc je zbytečnost, míň je defektní výsledek! Tak co mi to tu vykládáš o prioritách? V openSUSE mám K3B s nejvyšší prioritou! podívej se do toho svého Nera na systémové požadavky a pak mluv. Jsou mnohonásobně vyšší! Proč?https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394815
+
>> JKK:
A jseš si jist, že ten buffer fakt podteče? :) A kromě toho - to něčemu vadí (kromě toho, že pálení skončí o nějakou tu sekundu později)? Můžu ti s klidným svědomím říci, že rozdíl v kvalitě vypálení DVD, které se vypalovalo zcela bez přerušení a které se vypalovalo s přerušováním z důvodu nedostatečné rychlosti zásobování bufferu vypalovačky, je ještě méně markantní než rozdíl mezi vypálením dvou placek ze stejného balení.
Ano, nároky Nera jsou možná vyšší, ale pořád mi to nedává odpověď na otázku "KVALITNĚJŠÍHO" vypalování, se kterým se tu Thim oháněl s odkazem na zbytečnost diskuze o PI/PO - z jeho postu vyplývá, že pálení pod Linuxem končí výsledkem kvalitněji zapsané placky než ve Windows, což já považuji za jasné matení.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
6. 3. 2008 - 13:04https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse>> JKK:
A jseš si jist, že ten buffer fakt podteče? :) A kromě toho - to něčemu vadí (kromě toho, že pálení skončí o nějakou tu sekundu později)? Můžu ti s klidným svědomím říci, že rozdíl v kvalitě vypálení DVD, které se vypalovalo zcela bez přerušení a které se vypalovalo s přerušováním z důvodu nedostatečné rychlosti zásobování bufferu vypalovačky, je ještě méně markantní než rozdíl mezi vypálením dvou placek ze stejného balení.
Ano, nároky Nera jsou možná vyšší, ale pořád mi to nedává odpověď na otázku "KVALITNĚJŠÍHO" vypalování, se kterým se tu Thim oháněl s odkazem na zbytečnost diskuze o PI/PO - z jeho postu vyplývá, že pálení pod Linuxem končí výsledkem kvalitněji zapsané placky než ve Windows, což já považuji za jasné matení.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394853
+
Otázka "kvalitnějšího" vypalování je poněkud podivná. Buď je DVD vypáleno bez chyby a nebo je nepoužitelné. Do jaké míry je poškozené je nezajímavé.... Proto u mě "kvalita" znamená spíšeto okolo. Jak zatížím systém, jak dlouho to trvá, jak mě to omezuje...atd..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 13:14https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseto WIFT:
Otázka "kvalitnějšího" vypalování je poněkud podivná. Buď je DVD vypáleno bez chyby a nebo je nepoužitelné. Do jaké míry je poškozené je nezajímavé.... Proto u mě "kvalita" znamená spíšeto okolo. Jak zatížím systém, jak dlouho to trvá, jak mě to omezuje...atd..https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394856
+
>> JKK:
Ano, vy hovoříte o tom pohodlí kolem pálení, což je něco jiného než "kvalita vypálených DVD", která se točila kolem dotazu "co je to PI a co je to PO". Do jisté míry vás chápu, že vám připadá pálení pod Linuxem lepší a neberu vám to, neboť nemám jak a ani důvod to vyvracet (každému co jeho jest a proti gustu žádný dišputát, někomu může zase zcela vyhovovat vypalování v příkazové řádce cdrecordem). Jen mi přišla škoda, že jsem se nedozvěděl, jak může Linux vypalovat DVDčka kvalitněji (ve smyslu měřitelnosti PI/PO), což vyplývá z Thimova tvrzení - ono to totiž spíše než jako pouhé tvrzení vypadá jako honění si trika, kterému já prostě říkám tlučení hubou, potažmo potřeba něco si dokazovat. Mně je ostatně úplně jedno, jestli někdo říká "linux ruléééz windows suxxx" (nebo naopak). Ale tvrdit, že v Linuxu se vypálí DVD kvalitněji než ve Windows a proto není vůbec potřeba řešit nějaké měření PI/PO, to je prostě blbost.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
WIFT https://diit.cz/autor/wift
6. 3. 2008 - 13:36https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse>> JKK:
Ano, vy hovoříte o tom pohodlí kolem pálení, což je něco jiného než "kvalita vypálených DVD", která se točila kolem dotazu "co je to PI a co je to PO". Do jisté míry vás chápu, že vám připadá pálení pod Linuxem lepší a neberu vám to, neboť nemám jak a ani důvod to vyvracet (každému co jeho jest a proti gustu žádný dišputát, někomu může zase zcela vyhovovat vypalování v příkazové řádce cdrecordem). Jen mi přišla škoda, že jsem se nedozvěděl, jak může Linux vypalovat DVDčka kvalitněji (ve smyslu měřitelnosti PI/PO), což vyplývá z Thimova tvrzení - ono to totiž spíše než jako pouhé tvrzení vypadá jako honění si trika, kterému já prostě říkám tlučení hubou, potažmo potřeba něco si dokazovat. Mně je ostatně úplně jedno, jestli někdo říká "linux ruléééz windows suxxx" (nebo naopak). Ale tvrdit, že v Linuxu se vypálí DVD kvalitněji než ve Windows a proto není vůbec potřeba řešit nějaké měření PI/PO, to je prostě blbost.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394860
+
Ano. s Linuxem a Windows to vůbec nesouvisí. Je to spíše věc aplikací případně kombinace aplikací a ekosystémů OS.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 13:51https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseto WIFT
Ano. s Linuxem a Windows to vůbec nesouvisí. Je to spíše věc aplikací případně kombinace aplikací a ekosystémů OS.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394866
+
Samozřejmě, že používám k3b (pod GNOME), nicméně jsem nepřišel na to, jak pálit na dvou DVD-RW mechanikách zároveň. Tudíž poraďte, umí to vůbec k3b? Umí to NeroLinux? Pokud by to NeroLinux narozdíl od k3b umělo, asi bych jej i koupil :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Kecal https://diit.cz/profil/kecal
6. 3. 2008 - 15:27https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseSamozřejmě, že používám k3b (pod GNOME), nicméně jsem nepřišel na to, jak pálit na dvou DVD-RW mechanikách zároveň. Tudíž poraďte, umí to vůbec k3b? Umí to NeroLinux? Pokud by to NeroLinux narozdíl od k3b umělo, asi bych jej i koupil :-)https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394888
+
Ooops. Tohle mě nikdy nenapadlo zjišťovat. Dneska už mám jen jednu mechaniku, protože optická média se pro mě stávají okrajovou záležitostí... Zkusím pozjišťovat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JKK (neověřeno) https://diit.cz
6. 3. 2008 - 15:49https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseto Kecal:
Ooops. Tohle mě nikdy nenapadlo zjišťovat. Dneska už mám jen jednu mechaniku, protože optická média se pro mě stávají okrajovou záležitostí... Zkusím pozjišťovat.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394894
+
JKK: Na tej uvadzanej zostave (P4, 845PE, 512 RAM) ide vypalovanie DVD 16x uplne bez problemov (vratane beznej prace v inej aplikacii pri paleni), to vyzera na PIO mod vypalovacky alebo disku... cize chyba medzi klavesnicou a stolickou... a osobne pre mna je PI/PO parameter dost dolezity (aj ked ho nemas sancu na normalnej mechanike presne zmerat, ale mas aspon predstavu) na to, ci to DVD precitam o pol roka (a s tym nepohne ani megasuperhyper linux, to je vlastnost media a mechaniky, nie OS)..
Samozrejme si linuxak nemoze odpustit rypnut do Windows...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
prophet https://diit.cz/profil/prophet
6. 3. 2008 - 15:52https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseJKK: Na tej uvadzanej zostave (P4, 845PE, 512 RAM) ide vypalovanie DVD 16x uplne bez problemov (vratane beznej prace v inej aplikacii pri paleni), to vyzera na PIO mod vypalovacky alebo disku... cize chyba medzi klavesnicou a stolickou... a osobne pre mna je PI/PO parameter dost dolezity (aj ked ho nemas sancu na normalnej mechanike presne zmerat, ale mas aspon predstavu) na to, ci to DVD precitam o pol roka (a s tym nepohne ani megasuperhyper linux, to je vlastnost media a mechaniky, nie OS)..
Samozrejme si linuxak nemoze odpustit rypnut do Windows...https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394895
+
Ten kto sa tu pytal cim merat kvalitu vypaleneho media pod linuxom, tak odkazem ho na QPXTool. Povodne bol zrejme urceny pre plextory ale podla stranky zvlada aj liteon a zopar dalsich mechanik. Ja ho pouzivam na Samsung SH-S203B. Problem toho softu je (aspon u mna), ze zvykne padat. Potom je este druha moznost a to je CD/DVD Speed cez wine (tiez som sa divil, ze chodi ale zrejme chlapci od wine makaju celkom slusne).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
rejdi https://diit.cz/profil/rejdi
7. 3. 2008 - 01:28https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseTen kto sa tu pytal cim merat kvalitu vypaleneho media pod linuxom, tak odkazem ho na QPXTool. Povodne bol zrejme urceny pre plextory ale podla stranky zvlada aj liteon a zopar dalsich mechanik. Ja ho pouzivam na Samsung SH-S203B. Problem toho softu je (aspon u mna), ze zvykne padat. Potom je este druha moznost a to je CD/DVD Speed cez wine (tiez som sa divil, ze chodi ale zrejme chlapci od wine makaju celkom slusne).https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-394952
+
Wifte: to neres, oni tu kvalitu zacnou resit, az za rok dva neprectou sve kvalitne/pohodlne vypalene media. ja myslim, ze ten prvni volnomyslenkar uz ti neodpovi. ;o)
Kecal: palit naraz na dvou totez, nebo na dvou naraz ruzne data? to by mne jen tak hypoteticky zajimalo, jak jsou na tom dnesni programy. to by kluci z cdr mohli vedet a podelit se.
osobne mam vyzkousene naraz totez kdysi davno cdrwinem na dva cd-r. a dve pustene instance nera ve woknech, 2x prikazova radka v linuxu, ale ruzne data.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ho (neověřeno) https://diit.cz
7. 3. 2008 - 23:36https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuseWifte: to neres, oni tu kvalitu zacnou resit, az za rok dva neprectou sve kvalitne/pohodlne vypalene media. ja myslim, ze ten prvni volnomyslenkar uz ti neodpovi. ;o)
Kecal: palit naraz na dvou totez, nebo na dvou naraz ruzne data? to by mne jen tak hypoteticky zajimalo, jak jsou na tom dnesni programy. to by kluci z cdr mohli vedet a podelit se.
osobne mam vyzkousene naraz totez kdysi davno cdrwinem na dva cd-r. a dve pustene instance nera ve woknech, 2x prikazova radka v linuxu, ale ruzne data.https://diit.cz/clanek/cebit-2008-nero-linux-35/diskuse#comment-395041
+
Docela by mě zajímalo, jestli to někdo používá (myslím legálně - zaplacený).
Pálím v K3B a nenám ani nejmenší důvod zkoušet nero (asi to bude tím, že jsem ho používal na woknech a vím co umí - to co K3B) ??
No Nero jsem používal řadu let.Zkoušel jsem i verzi pro Linux, ale K3B mě rychle dostalo. Tahle killer aplikace prostředí KDE posbírá většinu uživatel a osobně neznám nikoho, kdo by Nero-linux používal, zvlášť když je to placené. Navíc mi K3B přijde mnohem méně zatěžující systém (subjektivní dojem)
Ja kdyz potrebuju palit, sahnu po GnomeBakerovi. K3B mi prisel takovej divnej, ale to muze byt tim, ze jsem zvykly na prostredi Gnome (/noflame).
Dokazu si predstavit, ze do firmy by se mohlo Nero vzit, kvuli technicke podpore, pokud ji Nero poskytuje. Jinak to ma smysl asi jedine kvuli podpore BD/HDDVD
peca007
No to je jasne. KDE a GNOME to je jako nebe a dudy :) I když většina Qt a GTK+ apliací nepatří implicintně do žádného. jinak... Z GTK+ aplikací je ještě hodně využíváné Brasero.
Já osobně takový SW velmi vítám, i když jej také nevyužívám. Dle mě symbolizuje konec opomíjení linuxu. Firmy tvořící sw konečně vidí možné finanční zisky i v této oblasti :)
Na win jsem pouzival Nero hodne dlouho. Po prechodu na linux mi prislo K3B rozhodne intuitivnejsi a snadnejsi na pouzivani Jinak Nero express jsem driv nepouzival, obvykle jsem na poprve nic nenaklikal (divny co) a neprislo mi to s pruvodcem nijak rychlejsi. Ted kdyz se dava k mechanikam jen ten express, tak uz to v praci... :(
Jinak jsem mel (rekl bych po upgradu z Debian Sarge na Etch) problem s palenim DVD-RW 6x na moji supr Lite-On XXX (cislo ted z hlavy nevim). Vona je teda vypaleny na jiny mechanice vetsinou ani neprecte, pokud se ale jen pridala session, tak to vetsinou zase precte. Tady Nero zabodovalo, protoze fungovalo bez problemu. Mechaniku jsem hodil, z vicero duvodu, do starsiho PC, kde ji pouzivam jen vyjimecne na cteni a s ni slo i Nero :).
ad Guzii)
joo, s tim se da souhlasit. A myslim, ze je to jen dobre.
Urcite to nekdo pouziva. Producent Nera je komercni firma a pochybuji, ze by investovala cas a penize do neceho co by bylo uplne zbytecne. To, ze vydavaji stale nove verze svedci o tom, ze zakazniky maji.
Dovedu si predstavit, ze to pouzivaji lide, kteri bud presli z Windows nebo pouzivaji oba OS na ruznych PC paralelne a na Nero jsou proste zvykli.
Koneckoncu K3B ma take sve mouchy (jako vsechno) a ja osobne bych mozna linuxove Nero i mozna obcas pouzil - pokud by bylo dodavano podobne jako Windowsova verze - tedy alespon pokud si pamatuji, byvalo prilozene na CD k nekterym vypalovackam - pokud vim, tato licence ale s tim Linuxovym pouzit nejde, coz moc nechapu.
to B2
Ano. Jedno tohle CD k mechanice se mi tu bez užitku válí. Další důvod proč Nero-Linux nepoužít :) člověk dostane k mechanice nepoužitelnou licenci pro Win.
Kdyz uz jsme tak u vypalovani pod Linuxem, cim palit, to vim. Ale cim se da zmerit pod Linuxem PI/PO?
Nero Linux nemá podľa môjho názoru vôbec žiadnu perspektívu. Verziu 3.5 síce ešte poznať nemôžem, ale predpokladám, že aj toto bude platený softvér a neprekoná schopnosti a vybavenosť K3b či GnomeBaker. Nero je v Linuxe úplná zbytočnosť a vôbec mi nechýba a ani existovať nemusí.
Ozaj, viete si predstaviť Microsoft Office Linux? Komu by chýbal?
Tow>
>Ale cim se da zmerit pod Linuxem PI/PO?
co je to PI a co je to PO
je to pre mna neznamy pojem
ja teda pouzivam XCDROAST, mam taky dojem, ze z neho cerpal aj Nero Express
>B2: Zvyk Windowsákov na Nero, ako ho všetci poznáme, linuxovská verzia vôbec nerieši. Tie porty sa navzájom vôbec nepodobajú. Majú spoločnú len značku.
PI/PO? Zbytočná diskusia. Vypaľovanie v Linuxe je jednoduhšie, kvalitnejšie a rýchlejšie ako vo Windowse. Meriať nič netreba.
Iba pre TOW: http://dvdisaster.net/legacy/cs/download.html
TOW: http://qpxtool.sourceforge.net/
>> Thim:
Vysvětli, jak může být vypalování v Linuxu KVALITNĚJŠÍ, jinak jsi tlučhuba :).
ad Thim)
MS office by urcite pouzivalo dost lidi. Temer vsechny referaty a cviceni jsou vypracovany v ms office. Alespon na cvut to tak bylo a kdyz si vzpomenu, kolik lidi pouzivalo linux... A rovnice z ms office v OOo neprepisete.
Osobne ale nemam potrebu ms off pouzivat ani ve win.
a vzhled Nera? Ja myslim, ze se win a lin verze zas tak moc nelisi. Minimalne rozlozeni menu a dialogu mi prislo stejny. Spojeni "vôbec nepodobajú" bych rozhodne nepouzil ;)
ad Fotoba)
jj, Nero-linux je postavenej na Xcdroaster. Nejak to "koupili" nebo vyvojare nebo tak neco.
to WIFT:
P4 Northwood, 512 RAM, Intel P845PE, 80GB HDD, vypalování DVD maximální rychlostí 16x:
---------------------------------------------------
Windows XP (téměř čistá instalace) + Nero 6.: Nepoužitelné. Nelze psát ani dokument ve Wordu, kouše se, dokud nedovypaluje
openSUSE 10.1 + K3B: kromě hluku ani nevím, že se vypaluje...
stačí?
Třeba já to Nero mám koupené, stojí pár šupů. K3B toho umí dost, ale já jej tak nějak nemám rád. A za další si říkám : distro linuxu je zadara, je spousta sw od komunity. Ale taky ho spousta chybí. Mě osobně by nevadilo, pokud by bylo placeného softu na linux více. Jenže pokud jej nikdo nebude kupovat, tak ho taky nikdo nebude dělat.
to Eser:
To máš těžké. Rohodně lze říci, že mezi opensource uživateli je o poznání méně pirátů. Třeba takový Photoshop by si zakoupilo mnohem větší procento než na widlích. Dcera mého známého dělá do grafiky, a nezná nikoho ani z konkurence, kdo by Photoshop neukradl ale koupil!
>> JKK:
Problém bude mezi klávesnicí a židlí. Mě normálně ve WinXP během vypalování v Neru funguje cokoli (svého času běžně provozováno na Athlonu XP @ 2,26 GHz).
Nicméně to není o kvalitě vypalování, na kterou jsem se ptal, ale o možnostech během vypalování dělat ještě něco dalšího. V případě problémů, které popisuješ, bych to viděl na skutečnost, že Nero si prostě nastaví vyšší prioritu - nic, co by nešlo změnit.
to WIFT:
heh. jáká priorita proboha? To jako upozadníme vypalování aby nám pro jistotu podtekl buffer? Rozumný vypalovací program potřebuje jen tolik, aby stihl data z disku posilat do vypalovačky. Né víc, né míň. Víc je zbytečnost, míň je defektní výsledek! Tak co mi to tu vykládáš o prioritách? V openSUSE mám K3B s nejvyšší prioritou! podívej se do toho svého Nera na systémové požadavky a pak mluv. Jsou mnohonásobně vyšší! Proč?
>> JKK:
A jseš si jist, že ten buffer fakt podteče? :) A kromě toho - to něčemu vadí (kromě toho, že pálení skončí o nějakou tu sekundu později)? Můžu ti s klidným svědomím říci, že rozdíl v kvalitě vypálení DVD, které se vypalovalo zcela bez přerušení a které se vypalovalo s přerušováním z důvodu nedostatečné rychlosti zásobování bufferu vypalovačky, je ještě méně markantní než rozdíl mezi vypálením dvou placek ze stejného balení.
Ano, nároky Nera jsou možná vyšší, ale pořád mi to nedává odpověď na otázku "KVALITNĚJŠÍHO" vypalování, se kterým se tu Thim oháněl s odkazem na zbytečnost diskuze o PI/PO - z jeho postu vyplývá, že pálení pod Linuxem končí výsledkem kvalitněji zapsané placky než ve Windows, což já považuji za jasné matení.
to WIFT:
Otázka "kvalitnějšího" vypalování je poněkud podivná. Buď je DVD vypáleno bez chyby a nebo je nepoužitelné. Do jaké míry je poškozené je nezajímavé.... Proto u mě "kvalita" znamená spíšeto okolo. Jak zatížím systém, jak dlouho to trvá, jak mě to omezuje...atd..
>> JKK:
Ano, vy hovoříte o tom pohodlí kolem pálení, což je něco jiného než "kvalita vypálených DVD", která se točila kolem dotazu "co je to PI a co je to PO". Do jisté míry vás chápu, že vám připadá pálení pod Linuxem lepší a neberu vám to, neboť nemám jak a ani důvod to vyvracet (každému co jeho jest a proti gustu žádný dišputát, někomu může zase zcela vyhovovat vypalování v příkazové řádce cdrecordem). Jen mi přišla škoda, že jsem se nedozvěděl, jak může Linux vypalovat DVDčka kvalitněji (ve smyslu měřitelnosti PI/PO), což vyplývá z Thimova tvrzení - ono to totiž spíše než jako pouhé tvrzení vypadá jako honění si trika, kterému já prostě říkám tlučení hubou, potažmo potřeba něco si dokazovat. Mně je ostatně úplně jedno, jestli někdo říká "linux ruléééz windows suxxx" (nebo naopak). Ale tvrdit, že v Linuxu se vypálí DVD kvalitněji než ve Windows a proto není vůbec potřeba řešit nějaké měření PI/PO, to je prostě blbost.
to WIFT
Ano. s Linuxem a Windows to vůbec nesouvisí. Je to spíše věc aplikací případně kombinace aplikací a ekosystémů OS.
Samozřejmě, že používám k3b (pod GNOME), nicméně jsem nepřišel na to, jak pálit na dvou DVD-RW mechanikách zároveň. Tudíž poraďte, umí to vůbec k3b? Umí to NeroLinux? Pokud by to NeroLinux narozdíl od k3b umělo, asi bych jej i koupil :-)
to Kecal:
Ooops. Tohle mě nikdy nenapadlo zjišťovat. Dneska už mám jen jednu mechaniku, protože optická média se pro mě stávají okrajovou záležitostí... Zkusím pozjišťovat.
JKK: Na tej uvadzanej zostave (P4, 845PE, 512 RAM) ide vypalovanie DVD 16x uplne bez problemov (vratane beznej prace v inej aplikacii pri paleni), to vyzera na PIO mod vypalovacky alebo disku... cize chyba medzi klavesnicou a stolickou... a osobne pre mna je PI/PO parameter dost dolezity (aj ked ho nemas sancu na normalnej mechanike presne zmerat, ale mas aspon predstavu) na to, ci to DVD precitam o pol roka (a s tym nepohne ani megasuperhyper linux, to je vlastnost media a mechaniky, nie OS)..
Samozrejme si linuxak nemoze odpustit rypnut do Windows...
Ten kto sa tu pytal cim merat kvalitu vypaleneho media pod linuxom, tak odkazem ho na QPXTool. Povodne bol zrejme urceny pre plextory ale podla stranky zvlada aj liteon a zopar dalsich mechanik. Ja ho pouzivam na Samsung SH-S203B. Problem toho softu je (aspon u mna), ze zvykne padat. Potom je este druha moznost a to je CD/DVD Speed cez wine (tiez som sa divil, ze chodi ale zrejme chlapci od wine makaju celkom slusne).
Wifte: to neres, oni tu kvalitu zacnou resit, az za rok dva neprectou sve kvalitne/pohodlne vypalene media. ja myslim, ze ten prvni volnomyslenkar uz ti neodpovi. ;o)
Kecal: palit naraz na dvou totez, nebo na dvou naraz ruzne data? to by mne jen tak hypoteticky zajimalo, jak jsou na tom dnesni programy. to by kluci z cdr mohli vedet a podelit se.
osobne mam vyzkousene naraz totez kdysi davno cdrwinem na dva cd-r. a dve pustene instance nera ve woknech, 2x prikazova radka v linuxu, ale ruzne data.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.