Crysis (DX10.0) + Stalker: Clear Sky (DX10.1)
Kapitoly článků
Výkon grafiky v Crysis (a tuhle písničku budeme hrát v této recenzi vícekrát) odpovídá očekávání dle počtu CUDA procesorů. V 1920×1200 je to maximálně tak na střední detaily a i tak je to jen tak tak, nicméně vše případně vyřeší shození anti-aliasingu na 4×, lépe 2/0×. Nvidia cílí GeForce GTS 450 pro rozlišení 1680×1050 a s tím u této konkrétní hry víceméně souhlasíme, pouze dodáme, že pokud máte například 22palcový LCD s rozlišením 1920×1080, tak si na této kartě v tomto rozlišení zahrajete Crysis bez problémů.
Ani ve starším Stalkerovi jsme zázraky nečekali, přeci jen jeho engine není ještě tak pokročilý a není schopen využívat Direct3D 11 specialitek usnadňujících GPU jeho práci. FullHD zde bude trochu náročnější na zprovoznění, opět bude třeba sahat k radikálnějšímu snižování kvality renderingu, ale nic, co by se nedalo zvládnout. Ostatně v obecném slova smyslu jsme během testů nabyli dojmu, že Nvidia neuvádí u GTS 450 "1920×1080" právě kvůli těm úplně nejnovějším velmi náročným hrám, kde opravdu bude GTS 450 docházet dech, nepochybně zejména kvůli úzké paměťové sběrnici.