DirectX 11 benchmark Stone Giant vypuštěn
Po Unigine Heaven 2.0 tu máme další DirectX 11 benchmark, který hodně tlačí na tesselaci. Stone Giant je víceméně demonstrací DirectX 11 schopností současné generace grafik a je možné (pravděpodobné/reálné, jak chcete), že v něm použitý engine BitSquid Tech v budoucnu nalezneme ve více hrách. Pokud si tedy chcete masivní tesselaci okusit na vlastní kůži, stahujte Stone Giant přímo z domovského webu, těm z vás, kteří nedisponují Windows 7 a GeForce GTX 400 nebo Radeonem HD 5000, nabízíme ve zbytku článku ukázkové video z naší recenze GeForce GTX 480.
Tvůrci BitSquid a Fatshark také doplňují zmínky o vysokém paralelismu kódu, který zahrnuje depth-of-field (hloubku ostrosti) počítanou na bázi aktuálního Direct Compute Shaderu 5.0 či podporu Nvidia 3D Vision. V přípravě je verze enginu pro Playstation 3 a Xbox 360 (takže je asi jasné, že velkou část toho budou dřít hlavní CPU v těchto konzolích), ty očekávejme na podzim tohoto roku. BitSquid Tech engine bude k dispozici pro licencování v dohledné době.