Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

EA si bere příklad z Ubisoftu ohledně trvalého připojení k internetu

Comand and Conquer 4 obal
Hra Command & Conquer 4 bude první hrou vydanou EA (Electronic Arts), která bude vyžadovat trvalé připojení k internetu i v případě, že hru nebudou uživatelé hrát jako „onlinovku“ (tedy jen single-player režim). V EA se inspirovali u Ubisoftu i přes nechvalně známé problémy, které tento typ ochrany způsobuje (nejdou-li servery, nejde hra a zahltit servery je při požadavku na trvalé připojení tak snadné, připojení k internetu navíc musí být trvalé a i krátký výpadek hru přeruší). Na fóru hry „C&C Community Manager“ vysvětloval (svůj text mezitím změnil) tuto situaci poměrně zajímavým způsobem…

Za prvé, aby bylo jasno: Command & Conquer 4 nemá žádné DRM. … Za druhé: abyste mohli hru hrát, nepotřebujete mít v mechanice disk. … Abyste mohli hru hrát, počítač musí být připojen k internetu.

Poté, co jej uživatelé fóra vyzývali, aby přestal lhát (fráze „hra nemá žádné DRM“ a „abyste mohli hru hrát, musíte být připojeni k internetu“ si navzájem odporují), jeho text byl změněn a zmínka o tom, že „hra nemá žádné DRM“ zmizela. Ve fóru se lze také dočíst, že hra bude skutečně vyžadovat trvalé připojení a při přerušení spojení dostane uživatel možnost se znovu připojit, případně jej to ze hry „vykopne“.

Jsme velice zvědavi, co všechno si ještě zákazníci nechají líbit. Bylo by skutečně nanejvýš vhodné, aby to byly právě peněženky zákazníků, které dají jasně najevo, že tento typ ochrany je špatný a i v případě, že by skutečně pirátství dané hry zcela zabránil (je pravděpodobnější, že vám za bílého dne spadne na hlavu meteorit), stále platí, že buzeruje pouze platící zákazníky.

Tagy: 
Zdroje: 

WIFT "WIFT"

Bývalý dlouholetý redaktor internetového magazínu CDR-Server / Deep in IT, který se věnoval psaní článků o IT a souvisejících věcech téměř od založení CD-R serveru. Od roku 2014 už psaní článků fakticky pověsil na hřebík.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku EA si bere příklad z Ubisoftu ohledně trvalého připojení k internetu

Úterý, 30 Březen 2010 - 13:48 | madmojo | Jezis, tady je kazdy chytry jak radio! Ja CS...
Středa, 24 Březen 2010 - 01:48 | Fireballcz | Priteli, nevim na jake tri tydny se jiz po...
Úterý, 23 Březen 2010 - 11:34 | JVc | jj zlaty casy kdy se hry nemuseli ani instalovat...
Pondělí, 22 Březen 2010 - 22:30 | tlefanda | Moj zlaty office uz pomalicky vymieraju, nikto...
Pondělí, 22 Březen 2010 - 22:03 | tlefanda | Vela stastia,ale chcel by som vidiet tvoj blby...
Pondělí, 22 Březen 2010 - 21:58 | tlefanda | Tak to hej :-D. Viete preco nieje v Residen Evil...
Pondělí, 22 Březen 2010 - 21:47 | tlefanda | Tak si vymen tu 486 za novsi :-D, Ked nemam net...
Pondělí, 22 Březen 2010 - 21:36 | tlefanda | Lebo ked ti skape net tak si v ......, lebo ked...
Pondělí, 22 Březen 2010 - 21:30 | tlefanda | Tak na tejto sprave som sa pobavil :-D. CaC je...
Pondělí, 22 Březen 2010 - 19:04 | Tomáš asdf | Nebo je C&C4 zajímavější než AC2 :)

Zobrazit diskusi