Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Lisa Su: Existuje přes 550 FreeSync zobrazovadel

Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Who Cares ?
Podle posledního odstavce co se týká RT, defakto Lisa řekla, že nemají software a proto na RT zatím kašlou. Prostě to vzdali a pojedou si své dál a časem se uvidí, jestli jejich programátoři něco ukuchtí na RT. Ale ten postoj prostě nechápu, mají standart ve windows, nikdo po nich nechce aby se všechno lesklo jak psí koule, tak proč neudělají lehkou podporu pro windows RT. Nic by se jim nestalo a byli by konkurenceschopnější než vývojem zbytečné RX 590 ...

+1
-16
-1
Je komentář přínosný?

ba dum tss!

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

To neni windows RT ale DirectX RT (DXR). V DirectX12 je nekolik volitelnych soucasti a RT je jednou z nich. AMD nema ve svem hardwaru primou podporu pro DXR, protoze nema hardware, ktery by DXR utahnul. Logicky teda proc by zdrazovaly vyrobu hardwaru podporou DXR, kdyz nemaji realnou sanci to vyuzit?

To je znacnej rozdil od NVidie, ktera ma ve svem hardwaru podporu DXR, ac to ten hardware take neutahne a tudiz se to stejne pouzivat neda.

Realnej vysledek je ten, ze NVidia ma pripravenou podporu pro budouci generaci grafik, kterou muze okamzite nasadit. Za to AMD musi pro budouci generaci grafik podporu dodelat nez je vyda. Uplne zasadni rozdil tam pro zakaznika nevidim.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Proč? Protože než AMD vydá grafickou kartu podporující RT tak budou všechny hry s RT. Viz Vega se zpožděním rok a půl.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

"Protože než AMD vydá grafickou kartu podporující RT tak budou všechny hry s RT"
Jaroušku, ty jsi buď úplný debil a nebo ho ze sebe děláš. RT evidentně není to u čeho by uživatelé sedli na prdel a řekli WAU. Takže Jestli to bude s RT jako přechodem her na DX12 (několik let, spíš to bude mezi 5 a 10 roky než budou všechny hry na DX12), tak v tom případě má AMD minimálně 10 let času, protože RT je něco, co pro hraní NEPOTŘEBUJU a zatím ani nechci. Kolik myslíš, že herních studií bude implementovat RT do svých her? :oDDD
Ale pobavil si, vždycky je dobrý se zasmát u takových "konin" :oD

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Po pul roce co s tou bombou prisli tu mame prakticky jen jednu hru a s vyplym RT vypada lepe nez se zaplym. Raytracing s jednim samplem a navic jen ve fullHD na nejsilnejsi grafice fakt nema sanci narozsireni. To je fakt jen na radek v propagacnim materialu. Nemluve o tom, ze seznam her co se to chystaji podporovat moc dlouhej nebyl. O hernim raytracingu se mluvi minimalne 10 let. A stale to neni nic pouzitelneho pro hrani. Ja se teda radeji kouknu na hezke falesne odlesky, nez par pravych ale hroznych.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Jo tak to ses ty, kdo hraje 3d mark... Ja vzdycky myslel, ze lidi co hrajou 3d mark jsou mytus :o)

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Jaroušku a bavíme se tu o hrách nebo o benchmarku. To snad není ani možný aby byl někdo tak blbej...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Umíš kromě blaboleni své názory podložit rozumným argumenty?
https://diit.cz/clanek/patch-na-battlefield-v-zrychluje-raytracing-na-uk...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ani nVidia ho nema RT hardware jako takovy. nVidia ma podle vlastnich dokumentu specializovane RT jadra, ktere akceleruji jednu cast vypoctu nutnych pro realizaci RT ve aplikacich.

Jenze ty RT jadra nefunguji moc dobre, nebo je jich malo, nebo jejich ovladani stoji moc rezie, protoze i cip bez nich se s DXR hrou vyrovnava docela dobre (Volta).

Souhlas s tim, ze AMD nema pravdepodobne hardware, ktery by utahnul vsechny vypocty nutne pro realizaci hybridniho renderingu s RT efekty.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak AMD plnohodnotny RT umi a proc nejak vyznamne tlacit na herni radoby RT kdyz nejsou hry a ta co to umi nema univerzalni implementaci + pouziva NV primitives a to uplne opomijim fakt ze nemaji RT jednotky

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Lepší se připravit, koumat a uvést alespoň něco, než jen tupě zírat na to jak mi ujíždí vlak. Jasně nechcou zdražovat, proto tam nacpou čtyři plnohodnotné HBM2 čipy... Kdyby místo jednoho HBM čipu měli nějakej RT čip, tak mají krásných 12GB a k tomu RT, ale oni né, víc RAM vic adidas...

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele TyNyT

odpovím ti univerzální zelenou mantrou, které jistě budeš rozumět: až to bude třeba, budou to grafiky od AMD umět.

V současné době je to k ničemu.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Rafan

Ano to je velice standardní odpověď vedení NV na dotazy podpory různých technologií (často součástí DXxx). Já ale fandům zelené rozumím. Vzhledem k tomu, že většina her je dělaná primárně na konzole a na hardware AMD, bude NV nucena financovat implementaci RT do verzí pro PC dodatečně. Obava, že se to začne NV časem zajídat je na místě a omezí se jen na pár titulů ročně. To se ale zase nemusí líbit potencionálním zákazníkům jejich GK.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

A vo tom to přesně je. Příštích šest let se na konzolích RT konat nebude. Sám jako herní vývojář nevidím v herním RT nějaký zásadní přínos. Platíte krvavým výkonem za něco co nevypadá nějak zásadně lépe. Obzvláště v akčních MP FPS jako Battlefield je to naprosto zbytečná feature.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Vy jste si nevšimli, že spousta vyvojářů se teď soustředí zpět na PC, protože konzolím dochází dech? Zamyslete se nad tím proč vývojáři opouští steam? Protože konzole už je nezajímají, trh s hrami na konzole je nasycen.

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele no-X

Jen těžko si lze všimnout situace, která nenastala.

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Mas to nejaky popleteny. Pokud vyvojari opousti steam (distribucni platformu pro pc), tak to spise znamena ze opousti pc... a ne konzole.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Nechci ti kazit iluze, ale Steam slouží pro prodej her na PC ;)

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

A co ukončení snu steam konzole? hm?

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

To ti asi unikla dosti dulezita informace, ze ta "steam konzole" bylo obycejny pc s linuxem...

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

A bohužel steam os lze prohlásit za dosti nedodělaný linux.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Buď spravedlivý, jde o distro, které se snažilo Valve ohnout jako jednoúčelový systém. Nikdy to neměla být plnohodnotná distribuce a mezi námi, byť mám Debian poměrně rád, na herní platformu opravdu vhodný není.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Chápete to? Já napíšu že se výrobci soustředí na PC, a všichni do mě začnou šít že né že konzole jsou svatý grál. A pak tu napíšou že jsou konzole vlastně PC. No mám dost jako.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Ty jsi fakt mimon :))

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Hrdina

Járo, já tě teda odháčkuju z tvojí myšlenky. TO, že Valve šlo do své konzole, která absolutně neměla šanci (uchytit se v "rozjetém vlaku"), jen dokazuje, jak je trh s konzolema lukrativní a atraktivní: dokonce tak, že to firmám stojí i za sebevražedné pokusy, v jejichž úspěch snad nevěřili ani oni sami. Dále tu máme další konzolové pokusy, čínské, retro, nezávislé z kickstarteru a jiné. To dokazuje, že nikdo od konzolí neodchází, žádní programátoři nic neopouští, to jen tvůj mozek opouští hovna. Ale zvykli jsme si, že tvůj pohled na IT dění prismatem odborníka na míchání betonu a zaměstnávání Úček je trochu vychýlený. Zkus měsíc psát opak toho, co si myslíš a pozoruj, jestli budeš mít mínuska nebo pluska.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

kdyby opouštěli tak ještě dobrý, ale oni se tam množí :))) a lezou všemi otvory ven ..

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ano dost mas. Pises bludy a uz se ani neorientujes v tom co si napsal. Nikdo nepsal, ze konzole je vlastne pc. Psano bylo, ze steam machine je pc. Valve dalo nejaky rozsah hardware co to mohlo obsahovat. A mohl to vyrabet prakticky kdokoliv. Nektere steam machines dokonce umoznovali dual boot s windows.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ne nechápeme to tak, protože to prostě není pravda. Bohužel jsi naprostý idiot který vlastně nechápe ani to co sám píše. Steam machines byl pokus o ekosystém kde by pc hry běžely místo windows pod upraveným linuxem bohužel Valve ho nebylo schopno smysluplně dokončit a začalo se zaměřovat na streamování her. Steam machine nebylo nic jiného než klasické PC v určité konfiguraci které mohl dodávat a prodávat na steamu prakticky kdokoliv.
Ano máš dost jako.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Občas vyplodíš celkem slušnej komentář, ale jinak to jsou dosti pomatené.

Proč opouští vývojáři steam? Protože má velkou finanční režiji a komu se chce platit bakšiš za to, že má nějakou hru na steamu a ještě si snížit příjmy, protože si pára/uzávěr řekne o 30% ze zaplacené ceny. Je to jeden z mnoha důvodů, proč se postupně od páry/uzávěru odtrhávají a vytváří si vlastní platformy. Mají pak distribuci ve svých rukou, umožňuje jim to vytvořit vlastní systém, chat, ochrany, kde co (a samozřejmě je to taky něco stojí, ale asi se jim to časem vyplatí). Samozřejmě zákazník na tohle dopatí tím, že se musí registrovat u každého prdu, mít miliardu klientů a účtů, ale co, zákazník snese všechno, tunelvision a jde za svým cílem - hrou.

S konzolema, ani steam machines to nemá společného nic.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Možná v nějakých vašich snech. A ty jsou dosti zvrácené.
Na to že konzolím dochází dech tak se obzvláště slabší playstation prodává velmi dobře takže se nového dočkáme až někdy v závěru 2020
Vývojáři opouští steam protože konzole je už nezajímají? Co to má sakra znamenat? Co má steam společného s konzolema, toto je věta za hranicí idiotsie. Trh s hrami na konzole nasycen? To nikdy nebyl a nebude.
A jestli někdo ten steam opouští tak jen firmy které mají vlastní obchod. EA UBI Epic.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Steam Machines

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

A co jako s neúspěšnými steam machines které valve už na jaře odpískal? Co jsi tím výkřikem do tmy chtěl naznačit?

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

s malými dětmi nemá cenu vést diskuzi, je to jak házet hrách na stěnu.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Ajeje Jarouškovi skončil rauš. Pravidelný dení výdej sraček byl ukončen. To že by jsi diskutoval toho jsme si snad ani nevšimli. Tvé příspěvky spíš připomínají špatně nakóděného troll chat bota.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

:oDDD Já se bavím, jak se Jaroušek vzteká, to už tu dlouho nebylo, Co jeho komentář, to výplod chorého mozku. Sakra, ten zezelenal až to hezký není.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

to víš jsem chudák, jím plesnivý sýr, piju staré víno, jezdím autem bez střechy...

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Udělali ti skluzavku na klecovém lůžku?

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Hrdina

Mám pocit, že tvůj neuron zodpovědný za blití do diskuzí je už pro dnešek nasycen...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

To je mimo na tolika urovnich, ze je to k nevire.

1) Primarne se vyvyji na konzole. Napriklad Red Dead Redemption II, pak se teprve portuje na PC. To mimochodem stoji za kolikrat zprasenymi porty at uz vykonem, nebo ovladanim.

2) Odhod vyvojaru ze steamu nesouvisi nikterak s konzolemi. Konzole maji vlastni silne distribucni kanaly, nejsou nijak zvlast zavisle na steamu, ktery je primarne pro windows PC. I kdyz se tam daji koupit hry pro konzole, nebo pro linux.

3) Krome steamu funguji i jine sluzby, napriklad GOG, a nebo tedka nove Epic Games (unreal, fortnite). Steam ma docela velke poplatky za zverejneni a odchod z nej nesouvisi s hardware, jako spis s nastavenim te platformy jako takove.

4) Trh neni presycen, jen maloktera hra je hratelna delsi dobu. A i z tech onlinovek, ktere jako jedine nabizi zabavu na X tydnu, oproti vetsinou par desitkam hodin u klasickych her, lidi odchazeji. WoW ztraci, Destiny take, Fallout 76 je propadak... Trh s hrami rozhodne neni presycen. Spise davaji lide sezrat firmam jako EA, Activision, Bethesda to, ze vydavaji sracky. Ale hry jako RDR2, nebo prichazejici Cyberpunk, nebo Anthem,... to porad lidi budou kupovat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

K wowku, ono je to směska všehomožného. Přepískli to, není tam moc content, mladý to tolik netáhne, staří už mají toho dost a nechtějí se tolik přizpůsobovat hře. Proto se víc rozevřely ony nůžky causual×nerd a ta prostřední oblast pomalu mizí. Táhnou víc hry, kde se logneš a rovnou hraješ, kdo chce dneska expit char, kterej skoro nic neumí (jo, nemusíš expit, stačí si koupit boost v ceně 60€, jojo, to chce hodně lidí vysolit).

Jinak to neber jako kritiku, jen doplnění, s výše uvedeným souhlasím. Sám jsem teď vedl guildu středního proudu a už jsem to vzdal, prostě lidé byli, postupně odpadli a to co zbylo bylo tak nestabilní, že jsem už neměl sílu a náladu pálit čas v něčem, co nikdo ani nijak neocení a mě už ani nenaplňovalo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mám podobný názor jako ty. Jen bych doplnil, že v konzolích neplatí plošně, že v nich je OS s DirectX. Čili i z tohoto pohledu jde ještě o menší rybníček, než se PC hráči zdá. Pokud se ještě zamyslíme nad tím, o jakou HW režii si použití RT, resp. DXR, v tuto chvíli řekne vs logicky nízký výkon HW v konzolích, nevidím zde příliš prostoru k reálnému použití. V tomto duchu vnímám i prohlášení Su, kdy mluvila o (ne)možnostech využití v mainstreamu.

Nezhlehčuji pokusy o inovaci či o zavedení nové technologie coby standardu, ale zdaleka ne vždy to tak dopadne. Ač je Nvidia pro hraní na PC v highendu nespochybnitelná jednička několikátým rokem, z pohledu herního průmyslu jde jen o jeho malou část. Jistě se dočkáme několika nových her s využitím DXR, ale mám trochu obavy, že to dopadne jako s celou řadou jiných technologií, které měly potenciál, ale nikdy se z nich standard nestal.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Aby se nestalo to, že konzole přejdou na nvidia grafiky.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Koukni se kolik stoji takova bezna konzole. A pak se kouknu kolik stoji nejlevnejsi nvidia grafika s parodii na raytracing. A odpoved je jasna.. neprejdou.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Drahoušku konzole nepřejdou na dedikovanou grafiku ani kdyby ses v kině pokakal. Svorně pojedou všechny na APU a zatím jediný kdo je schopen dodat smysluplné APU je AMD. Navíc oba hráči už oznámili že další generace bude opět řešení AMD. Uvidíme jak šlápne do grafického boje Intel. Ale pro konzole Nvidia nemá a nebude mít co nabídnout.
p.s. seš opravdu tak blbej nebo to je jen nějaký druh divné zábavy?

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Pominu to, jak se prezentuješ na netu a jaký postoj zastáváš. V současné době je možné provozovat DirectX pouze na jedné konzoli, pokud vím - nesleduji to. Budou to kvůli ní brát vývojáři her v potaz plošně? Jak výkonný HW musí být byť jen na FullHD hraní, pokud chci využívat DXR? Kolik by taková konzole stála, jakou by měla spotřebu, jak by byla velká, aby šla uchladit? Toho jsou témata, která jsou pro výrobce konzolí a vývojáře her pro konzole, důležitá. Pokud tu tato technologie bude ještě za pár let a bude jí moci využívat mainstream, třeba se do konzolí dostane. Kdo ví, ale skoro bych se vsadil, že je pravděpodobnější, že v takovém případě by AMD použilo RT jádra v APU, než že Nvidia získá licenci na x86. Podle mého názoru bude jednočipové řešení těmto zařízení kralovat dlouhodobě a vůbec bych se nedivil, kdyby se za pár let pokusil do tohoto segmentu vstoupit Intel, pokud se jim opravdu podaří vyrobit dostatečně výkonnou grafiku.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

vzpamatuj se, konzolím ujždí vlak. Máš teď všude obrazovky 4K, frčí to ve velkým, k čemu ti bude konzole která umí FullHD? Výrobci konzolí budou tlačit aby měli hry ve 4K. Co jim AMD nabídne? RV7 300W TDP ? looooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllll

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Jaroušku. Vem si ručník namoč no do studené vody, omotej kolem hlavy, a zkus vstřebat informaci že na PS4pro a XOX hrajeme ve 4K již dnes. Zrovna minulý týden jsem si dal 4K HDR remaster Last of us a byl to velice příjemný zážitek. U nastávající genereace konzolí se šušká o 8K upscalingu, ale tomu uvěřím až uvidím devkit.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Odborníci z herného priemyslu sa zhodli že pre 4k na konzolách je potrebný výkon 8 TFLOPs v jednoduchej presnosti (FP32). Aktuálne má Xbox One X 6 TFLOPs (245W), PS4 Pro 4.19 TFLOPs (310W).
Tak čo vy odborník? Ešte stále si myslíte že AMD nevie dodať integrovanú kartu pre 4k do 200W (100W treba rátať na CPU a ostatnú elektroniku)?
A keď AMD malo v grafických kartách implementáciu tesalácie a nVidia ju roky ignorovala, to Vám nevadilo?

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

jo jenže je 4K a 4K... hry osekané na kost aby se to vůbec hýbalo a locknuté na 30fps. děkuji nechci.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

celé roky jednou konzole na 30fps až teď přišla u některých titulů možnost volby jestli 4k@30fps nebo FHD@60fps >> obojí jen někde a s občasnými propady snímkování a nevidím, že by se jim nějak nedařilo :) víš Jaroušku pro lidský mozek je lepší 30 fps s dobrou frame latencí než 60 fps se špatnou a jinými neduhy k tomu ...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

O tom tady nikdo nemluvil. Měl jsme na mysli že hry jsou osekané aby jeli na konzolích, takže jasně že je PC pak zvládne. Ale naopak to jsou hodiny a hodiny osekávání.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Ne blbečku, vývoj probíhá primárně na konzole. Pak se přidává, je to rychlejší.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

tak na konzolích se ale nehraje v nativním 4k, 4k umím na 60+ FPS v počítači i s relativně slabou kartou když nastavím vhodně rendering resolution které se dopočítá na plné rozlišení, to je to co drtivá většina konzolí dělá a o 60FPS taky většinou není řeč. O kvalitě grafických efektů taktéž

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Tak si Jiříčku zahraj třeba poslední God of War. Jejich efekty může většina pc titulů jen tiše závidět. Ono to není o mrhání výkonem na nesmysly jako je raytracing, ono je to o týmu geniálních grafiků kteří upletou z hovna bič a ještě s ním zapráskají.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Hral som na PS4 Pro Mass Effect Andromeda a aj Horizon Zero Down. Obe v 4K. Tak isto mám aj 4K PC takže to viem pekne porovnať. A aj keď spomínané hry na konzole vyzerajú výborne, s PC sa to nedá porovnávať. Konzole majú nepopierateľne vynikajúci pomer cena/výkon, ale nepreháňal by som to vyhláaseniami typu "Jejich efekty může většina pc titulů jen tiše závidět". :-) Detto som si takto porovnal Zaklínača 3 a aj pri veľkej snahe je PC verzia graficky o dosť lepšia. Samozrejme opäť sa bavíme o plných detailoch na 4K.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pak uz nastupuje posledni a absolutni argument .. a to je cena reseni :))
Jsme zvedavy co prinese nova generace. Pokud mne jeste budou hry bavit, mozna zvazim spis upgradnuti konzole nez grafiky ;)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tiež to tak vidím. Keby vyšla PS5, tak ju kúpim určite radšej namiesto investovania do PC. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

škoda že to neznamená že tady přestanete lozit.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Ty jsi fakt takový neskutečný troll. Máš samozřejmě právo na svůj názor, ale smiř se s tím, že nikoho nezajímá. Bohužel některým lidem by měli zakázat přispívat do diskuzí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"ak na konzolích se ale nehraje v nativním 4k"
Nejlepsi je Jiricku mluvit o necem, o cem nemas ani paru co... Treba jedna z nejlepe vypadajicich her na XOX One.. Red Redemption 2 jede nativne ve 4K.
Ty jsi opravdu troubovity mamlas, ktery neumi ani otevrit google, aby si neco overil, nez napise kravovinu jako vrata...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Záleží od konzoly. Ja mám PS4 Pro a som s ňou spokojný. Na to koľko to stojí, je grafika výborná. A ako píše tombomino, XOX je na tom výkonovo ešte citeľne lepšie a dokáže utiahnuť hry aj v 4K. Samozrejme nie je to také čisté ako 4K na PC, ale také PC aj stojí nezrovnateľne viac.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ono je to vubec zajimave s tim, koik grafickeho vykonu dokazi konzole z toho HW vytriskat. Kdyz jsem se dival na nejake porovnanvani PS4 Pro vs XOX One a dochazelo k snzeni fps pod 30, tak casto to byl spis problem neostatecneho vykonu CPU nez GPU, coz vlzhledem k tem malym bobcat jadrum neni divu. Fascinujici co konzole dokazi.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sa teším na PS5. Tie by mali mať Zen procesor a preto dúfam, že CPU bottleneck tam nebude.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Grafika výborná? Ted marně pátrám po těch srovnávacích obrázcích z FF jak jste lupou hledali že tamta skála v dálce je trošku jiná než s DLSS. Jo a tamto zábradlí bylo líp vykreslené. A najednou je grafika na konzolích pěkná.... To jo, je vidět ta digitální slepota. Už nepoznáte rozdíl mezi pěkná a pěkná.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Mohl bys mi, prosím, dodat zdroj, který říká, že 4k je všude (domácnosti - TV a monitory)? Rád si doplním informace a vzpamatuji se. Soudím podle statistik z netu, ale hlavně z reality. Pohybuji se v ČR, D, S a že by bylo běžné, že mají lidé doma 4k TV, 4k monitory u PC, jsem nezaznamenal. Postupná obměna se děje, což je proces dlouhodobý. Ale opravdu, rád kouknu na tvůj zdroj.

Věřím, že by výrobci konzolí měli rádi nálepku 4k na svých zařízeních a je možné, že tam bude. Opravdu konzole nesleduji, stejně jako netuším, co bude zač APU, které do nich bezesporu nacpou - minimálně podle jejich prohlášení.

Konzolím možná ve tvých očích ujíždí vlak, ale realita trhu je jiná. Uvidíme po vydání další generace, kdy se podle mého nic nezmění na poměru platících hráčů PC vs konzole a tak budou i nadále herními studii preferovány konzole.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Jakej zdroj? Když jdeš na záchod taky hledáš zdroj kdo ti říká že máš jít na záchod? Staří s epodívat na cenu televizí, stačí se podívat na leták kterej ti domů přišel z Oukej elektro. Všude ti prodávají 4K televize hlavně s DVB-T2 za cenu kdy před pár lety byla jen FHD. Pokud toto nevidíte tak jste slepý.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Ze se to da koupit neznamena ze to ma skoro kazdy doma ;) jasne postupem casu se to zmeni stejne jako se splachovacim zachodem, ktery uz ma vetsina domacnosti(taky neplati uplne pro vechny)
Btw plno lidi nema ani FHD TV nebo monitor ...to se tyka i NTB vrat se do reality a prestan vymyslet blbosti

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

ona je ani dělat nechce, je to moc práce za málo peněz

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

No konečně JirkaK uznal, že Nvidia je OUT, aspoň v konzolovém trhu. KONEČNĚ s ním v něčem souhlasím

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

To já neposoudím. Vím jen, že se NV snažila dostat licenci na x86 dlouhodobě a nedostala ji. Jaký záměr s ní Nvidia měla, to nevím.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Podle mne by konzole jako PS a XOX uricte radi. Dava to smysl uz jen proto, ze by jim to uleviio ve 'sponzoringu' PC titulu a technologii, protoze by ten HW byl vic optimalizovany uz i z konzoli...krome toho by na tom i vydelali.
Nicmene nemaji pro to technicke reseni jako AMD, takze jsou ze hry. Na tak silne konzole ARM driv nestacilo a potrebujes X86/64 CPU, ktere jak pises, nemaji.. Ted je pozde, i kdyby meli silne ARM jadra, protoze kompatibilita..

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Souhlasím, že mít GPU v herních konzolích je výhoda. Neumím posoudit, jak to tehdy Nvidia s x86 myslela, jestli by opravdu dnes dělala CPU pro desktop, jestli by byla nějaká obdoba APU atd.

Neumím posoudit, jak by vypadal velký desktopový CPU na bázi ARMu. Něco takového vzniká, ale dlouhá léta je veliký tlak na to, aby se tak nedělo. Pokud dotáhnou tento projekt do konce, tak uvidíme, jestli takový CPU smysl dávat bude nebo ne. Kompabilita by nemusela být nutně problém, minimálně pro BSD, takže za to bych ruku do ohně také nedával. Tyto věci závisí vždy na vůli zainteresovaných výrobců, my jsme jenom diváci. Každopádně víme, že velcí výrobci neradi mění něco, co funguje...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Každopádně víme, že velcí výrobci neradi mění něco, co funguje...".. to je urcite pravda. ARM jadra jsou jiny trh, ten maji obsancovany a funguje jim dobre. Protlacit se to oblasti "velkych" jader, vzhledem k tomu celemu ekosystemu co je na to navazany, neni sranda.
Kompatibliitu bych nepodcenoval, vicemene jde vyresit jen "streamovanim", ktere je stale ale "v plenkach". Prechod konzoli z X86 platformy by byl mozna myslitelny, pokud by to udelal jak SOny, tak MS zaroven, jinak by se vystavovali riziku dost velke konkurencni nevyhody.
Pak uz zbyva jen technicka..jestli by vlastne ARM v konzolich oproti X86 prinesl neco navic...to nedokazu posoudit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já to myslel s teoretickou kompabilitou na BSD tak, že pro Sony by to nemusel nutně být velký problém. Ale jak říkáš, je otázkou, jestli by to něco přineslo a jestli by to stálo za námahu. U MS je jistota, že by na ARM nepřešla, pokud to nebude vyloženě nutné. Celé je to v rovině teorie, protože už teď víme, že do další generace konzolí přistane pro nás neznámé APU od AMD.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zase blbe Jiricku... kdyz by to tak bylo, proc by dodavalo reseni na bazi Tegry do Nintenda, na kterem nejspis vydela jeste min, nez AMD na konzolich pro PS a XOX.
Ty jses nas malej mudrc.. ;)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Jaroušku z tebe dneska stříkaj moudra....

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Jarda v tom ma jasno.. vezme medovnik, na nej placne zleva tiramisu, zprava chees cake a ma novou RT kartu s 12GB ;)

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Ale takhle to AMD sama prezentovala, infinity fabrik, a jedem, poslepujeme čip podle toho co má konkurence a jedem.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

ale nejdřív se ten čip, který chtějí spojit musí vyvinout pro dané potřeby :)

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

nekecé fakt? To AMD ujíždí vlak.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

proč ? ten šnečí vlak od NV ji neujede i kdyby chtěli ....ani 7nm NV nezachrání až příjdou s MCM TSV 3D package tak teprve v ten moment začne mít RT smysl (a stále se bavíme o hybridním RT ...na to pravé RT si dlouho počkáme a do te doby je realné že než se dočkáme dostatečného výkonu pro RT tak už x86 i klasické grafiky budou v propadlišti dějin vč. primitivního true RT :) )

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

tak 7nm evidentně nezachránilo ani AMD, když tím dohnala 2 roky starou konkurenci na 16nm s pomalejšími paměťmi a menší spotřebou :)

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Koukam, ze pokracujes v dnesnim tazeni na cnews komplikatore..
Reknu Ti uprimne, ze na to, kolik prispevku postujes, tak vis teda kulovy, co se deje. Tomu pak odpovida i uroven tvych priispevku..

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

Hlavně ty tvoje keci kterým se všichni smějou jsou rozumné...

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Par zelenych fanatiku, kteri nevedi ktera bije jsou vsichni ? No to musi byt plne lecebny aspon se tam nenudite :))

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

jakou herní kartu má NV s 16GB VRAM na 7nm ? :) ani jednu očividně ...takže ani GTX 2080 Ti ji v tomhle směru nedohnala,že má VEGA VII výkon jako GTX 2080(vyjma jedné hry) a dvounásobek paměti je teda hrůza ;) zas typická matra NV fanatiků :) dokud nebude VEGA VII ofiko dostupná tak ji odmítám soudit jestli bude mít slibovaný výkon tak už jen záleží na poměru výkon/cena ;)

Jiříku ty tvoje slinty jsou zázračné, ale když už řekneš a) tak řekni i b)

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

K čemu by měli 7nm kartu? To je zas nějakej svatej grál? Vždyť oni nepotřebují 7nm a pořád jsou výkonější než AMD na 7nm. A až bude mít nvidia 7nm tak AMD může zavřít krám jestli nemá MCM infinity fabrik před dokončením.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Jirka slinta neco o dohaneni a pritom jsou napred ;) AMD je opet prvni a s 16GB VRAM ;) = NV musi dohanet ...stejne jako vzdy ...kdyz uz mluvite o dohaneni tak musite byt konkretni ...ano RTX 2080 Ti je silnejsi s mene VRAM tady je to plichta :)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

ze ty sis zase nevzal prasek?

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

další spolupacient z ústavu od tombimina.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

ty u sebe v "cele" vidíš i tombimina ? :D a řekl jsi to svému psychiatrovi ? :)

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

v labu si to klidně připraví jako součást vývoje, ale proč zbytečně zvedat náklady i při masové produkci nechápu ....a vlastně chápu, aby si pak lidé typu CRHA mohli kopnout do AMD, že vydali něco co je k ničemu, protože to nemá dost výkonu :D
Raději výkon + dostatečnou paměť než výkon omezený nedostatkem paměti ;) btw ty si myslíš, že takový čip ti vyvinou a vyrobí sampl za pár týdnů/měsíců natož aby ti rozjeli masovou produkci?? :D taky dobrý matroš ...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

máš pravdu, od firmy která zpozdí vegu o rok a půl nemá cenu brát jakékoliv zprávy vážně.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

prosím z jakých oficiálních materiálů vycházíš a jaký dle nich byl přesný datum zahájení prodeje VEGY ?

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

nedělej ze sebe vola.... všichni víme že od doby prezentace do prodeje to trvalo rok a půl... aneb dnes už legendární Kodurovina: "máme tu dva počítače, poznejte ve kterém je gtx1080 a ve kterém vega"

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Takze vola ze sebe delas akorat ty a cekam na oficialni zdroj ktery potvrdi tva slova ....

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Dle NVIDIE ale Adaptive Sync neni jednotny, pro ni totiz existuji 4 rozdilne vetvy(umele)...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele asta

Myslíš takto? :-)
1. Monitory ktoré s našimi kartami blikajú a artefaktujú, aj keď na grafikách konkurencie to beží normálne
2. Monitory ktoré na našich kartách bežia OK
3. Monitory ktoré majú GSync
4. Monitory/TV ktoré budú mať GSync aj HDR a možno budú dostupné v obchodoch, ak to nezrušíme lebo medzitým sa presadili iné štandardy a implementácie?

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Ad 1). To je největší průser Nv adaptive syncu - freesync funguje na všech monitorech co má AMD na seznamu.

Ten od NV jen na čtyřech!. Venku je 550 typů freesync monitorů/televizí. Nvidia nám tedy nepodporuje ani 1% z nich. Dá se vůbec něco takového nazvat "podporou". Ne nedá, dokud se nepřehoupnou alespoň přes 50%.

A co je vlastně špatného na monitorech kde Nvidii ten freesync bliká a artefaktuje když to s AMD kartami funguje korektně? Špatná je NV karta tak akorát, respektive implementace adaptive syncu na ni.

Zase marketing by Nvidia:
- RT - cool featura, v praxi: Jedna hra s propady
- adaptive sync - další cool featura, praxe: Funkční na 4 monitorech

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Třeba proto že NV adaptivní synchronizaci řeší jinak a jednoduše to nesežere každý krám který někdo vyrobí, pokud při návrhu HW se standardem adaptivní synchronizace nebylo počítáno tak je vůbec zázrak že to běží.

Otestovaných se štemplem je 12, ne 4 monotiry z 400 testovaných. tzn ne z 550, ano nemění to nic na tom že je jich hrstka ale fakt že vidíš moc rudě.

Na těch 12 NV říká že vše funguje jak má, na zbytku to fugnovat může a nemusí a je třeba to vyzkoušet zda výsledek bude pro uživatele ok

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

A přitom je to jen o tom že si za certifikaci musíte Nvidi zaplatit.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

12 oproti dlouhému seznamu na AMD stránkách. Je jedno jestli to funguje na 1 nebo 4%, obojí je málo, toto nelze nazývati "podporou"
Průser trvá - jak jsem psal mám lepší FS monitor s LFC i rozsahem od 30, tedy kvalita ala Gsync. Přesto můj monitor mezi těmi 12 není. Od nové grafiky požaduji, že mi sync půjde stejně jako na té současné. Nvidie je tedy nadále nekoupitelná, protože mi funkčnost nemůže zajistit, zatímco AMD ano (monitor je na seznamu na stránkách AMD).

Obviňuji Nvidii ze lži - kdyby skutečně otestovali tolik monitorů jak tvrdí, existoval by seznam konkrétních bugů, s konkrétními monitory a mohl bych tak dohledat s čím konkrétně mají Nvidia karty s mým monitorem za problém. Místo toho jen 12 podporovaných a nazdar a mám si to jako zkoušet sám a kupovat NV kartu a reklamovat ji? Jsou to lháři, podpora adaptive sync je v plenkách a zůstává velkou neznámou jestli se vůbec kdy na stávající monitory zlepší, na CESu bylo jen demo šité horkou jehlou, očividně více zatím nestihli. Zda se kdy situace s adaptive sync a nvidia kartami zlepší, nemůže aktuálně nikdo vědět. Záleží tedy jen na tom jak Nvidii věříte. To je vše. Aktuálně je pro můj monitor jediná jistota AMD karta. Ale chválím za pokus, jestli to za rok-dca dostanou do slušného stavu, mohu začít o NV kartě uvažovat. Dnes však nikoliv

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Jaroslav Crha

jedinej kdo tu lže seš ty.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

je vcelku prdel, jak tu nekteri nV-fans kritizovali kdyz amd rozdelila freesync na klasickej a freesync 2, co ma certifikace na vyssi rozsah a hdr, ze v tom dela bordel.. nVidie ted rozdelila g-sync na ctyri kategorie, ktery ve skutecnosti nepokryvaj ani to co dve verze freesyncu a nV-fans jsou upe hotovy, jaka je to bomba.. ((:

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Freesync 2 vznikl kvůli retardům, kteří nejsou schopni číst specky. A tak srovnávali freesync monitor za 3-4 tisíce s rozsahem 48-60 bez LFC s Gsync monitorem za 25 tisíc se superidiotským závěrem, že Gsync je lepší.

Kdo nebyl idiot, tak si jen pohlídal specky. Já koupil dobrý freesync monitor jak s LFC, tak s rozsahem od 30ti snímků. Vždycky mě pak vytáčeli ti idioti v diskuzi , kteří mi tvrdili že gsync1 je lepší a v čem? Delších latencích díky modulu a naprosto stejném rozsahu od 30+LFC?

Freesync 2 certifikaci tedy chápu i když bez HDR ho splňuje defacto i můj 2 roky starý monitor. Žádný idiot už o Freesync 2 monitoru nemůže prohlásit, že je horší/špatný než Gsync, protože rozsah od 30ti i LFC má povinně a dokonce i HDR k tomu -> mimochodem to byl důvod proč se Huang raději o freesync2 ani nezmínil a srovnával ten svůj adaptive sync 4-monitorový výsměch jen s FS1.
Ve skutečnosti Nv do CESu zvládlo připravit podporu jen pro pouhé 4 monitory. Zbytek je marketing - hlavně kecy o tom, že mají přísnější kritéria k udělení oficiální podpory - fajn to bych bral, kdyby syncnutý obraz vypadal na FS monitoru stejně, tzn. Např. By blikal na AMD i NV kartě. Pak by jako mohli říct, že to pro Nv není dost dobrý monitor. Ono to ale často bliká jen a pouze na NV kartě zatímco na AMD to se stejným monitorem nebliká (pro rejpaly - nebo jsou alespoň artefakty menší tak 10x na AMD). A Aby nevypadali jako idioti, tak prohlásili 99% ostatních adaptive sync monitorů za "nevyhovující jejich standardům" - tomu může věřit jen blb, kterých se očividně najde stále dost

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

u 4k FS2 monitorů ten FS s HDR přidává cca 2-4 ms vs G-sync u FHD je většinou FS o trošičku rychlejší než GS >> je to zanedbatelná hodnota, ale když je pak samotný monitor "horší" tak součet latencí už se může blížit k 20 ms ...ale na 4k pořád slušné ...)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

"Freesync 2 vznikl kvůli retardům, kteří nejsou schopni číst specky. A tak srovnávali freesync monitor za 3-4 tisíce s rozsahem 48-60 bez LFC s Gsync monitorem za 25 tisíc se superidiotským závěrem, že Gsync je lepší."

A nebolo to náhodou kvôli tomu, že iní idioti zasa porovnávali to isté a tvrdili, že je Freesync lepší? Alebo kvôli tým, čo tvrdili, že je Freesync vo všeobecnosti taký istý alebo dokonca lepší ako Gsync bez toho, aby rozlišovali , že nie je Freesync monitor ako Freesync monitor? :-) Pozeráš sa na to celkom jednostranne. Je dobré, že sa s FS2 uštandardizujú určité nároky na kvalitu.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

každý si to převrátí na svou stranu :) něco na tom bude
btw ptám se obou >> kdo kdy napsal z AMD fans, že monitor za 3-4 tisíce je lepší než monitor za 25k ? co si matně vybavuji tak se vždy říkalo, že se dá ušetřit několik tisíc za stejnou kvalitu (ale fakt nevím jestli mi takové extremní názory jen nevyšuměli z hlavy :D )

Freesync je papírově lepší o tom není pochyb ...to že v low cost monitorech to bylo bez LFC a snízkým rozsahem o tom žádná :) ale i G-sync umožňuje více implementací téhož :) pokud se budeme bavit všeobecně tak FS vyhrává, ale když ne tak vždy musíme porovnat konkretní produkty a nejlépe je nejdřív pořádně otestovat (papír opravdu snese vše) ...ale někdo mi nedávno předhazoval(JirkaK), že nějaký 34" Gsync panel(3440 x 1440) nemá alternativu ..tak jsem mu hned nadhodil stejně drahý a lepší panel s lepším barevným rozsahem(o 30-35%) za podobný peníz :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

"kdo kdy napsal z AMD fans, že monitor za 3-4 tisíce je lepší než monitor za 25k ? co si matně vybavuji tak se vždy říkalo, že se dá ušetřit několik tisíc za stejnou kvalitu"

Problém bol v tom, že fandovia často porovnávali Freesync a GSync bez ohľadu na kvalitu, kde Freesync bol prezentovaný ako lepší len preto lebo je free a lacnejší. Niečo v zmysle "ja si môžem kúpiť freesync monitor za 300 a mám to isté ako tvoj GSync za 700". Ja som tvrdil presne to čo ty teraz. Že sa musia porovnávať samotné monitory a nie len ich ceny a tieto dve technológie. Výhoda GSyncu bola aj v tom, že predstavoval určitú kvalitu samotnej technológie. Freesync býval v rôznej kvalite, ktorá ani nebývala v propagačných materiáloch rozlišovaná a bolo treba sa pozrieť na technické špecifikácie. Čo už ale rieši Freesync 2. Čo je len dobre. Že bude zaručená určitá úroveň.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Podle mne je FreeSync2 normalnim "pokacovanim" toho, co FreeSync zacal. Jsou nastavene jasnejsi a prisnejsi pravidla/vlastnosti, ktere musi splnovat, Nazval bych to prirozenym vyvojem, jakym prochazi/vyviji se i jine technologie a jejich certifikace.
Nicmene mi osobne prijde, ze podpora FreeSyncu ze stranu NV je de-facto priznani, ze G-Sync "prohral" minimalne ve smyslu komercniho rozsireni a uspechu. Taky je to "policek" Huangovy, ze zakaznici se nenechaji bezmezne dojit, dokud je tu aspon nejaka konkurence. Tohle je prvni krok G-Syncu na ceste do postupneho zapomeni...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

nevšiml jsem si že by někdo z "nv-fans" řešil freesync a freesync 2.

NV má "starý gsync" a nový pro HDR, jiný nemá, má označneí "gsync compatible" pro monitory které prošly jejich testy a ty budou mít adaptivní synchronizaci povolenou automaticky.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

njn, kdyz ma clovek sklerozu, tak si halt ty stary diskuze z uvedeni freesync2 nepamatuje..

'' Prakticky vyznam temer nulovy stejne jako u prvni verze FreeSync ''
'' Takze FreeSync standard sa ani poriadne neusadil a uz je zastaraly. ''
'' Podle me docela spatne zvoleny nazev. ''
'' Takze kdyz nekdo investoval do FreeSync monitoru a ted si bude chtit koupit Vega kartu, tak bude pritomen jak FreeSync, tak FreeSync2 a monitor neodepise nebo nove karty uz jen FreeSync2 ''
'' to, ze "freesync modul" je soucasti rozhrani monitoru neznamena, ze to bez modulu jde
kdyby to slo tak vsechny monitory zpetne freesync podporuji''

ryli do vseho, i do toho cemu nerozumeli.. ((:

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

on nema sklerozu..on ma jen vyvynute to spravne selektivni videni ;)

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

"ryli do vseho, i do toho cemu nerozumeli"

Nerobíte niektorí to isté u všetkého čo vydá NV? :-)

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Z casti to asi bude i pravda.. :))
Nicmene Jirik je opravdu trida sama o sobe...staci se podivat na tu diskusi ke konzolim..ani se nenamaha si neco overit a jednoduse to placne a ze je to kravina jako vrata mu je uplne jedno a jeste se u toho tvari, ze dela seriozni diskusi...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

tak jsem na sve RTX 2070 a LCD 34" Philips 349X7FJEW zkusil G-Sync Compatible a celkem to funguje.

Dle specifikaci by monitor mel podporovat 40-100Hz, nicmene jsem zkousel test od nVidie(G-SYNC Pendulum Demo) a pouzitelne frekvnce jsou tak 47-100Hz. Pod 45Hz obraz trosku problikne.

Ale netusim, jestli je to pouze kombinaci s nVidii a nebo jestli by stejny problem byl i s AMD.

Kazdopadne i tak, jsem spokojen a necham to zapnute :-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ted jsem cetl, ze nekteri majitele Pascalu to maji problem rozbehat ...tady to je asi o stesti a bude jeste potreba par revizi ovladacu ...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Testuji v módu borderless windows (celkem důležité). GTX1080Ti vs Vega64. Monitor MicroBoard M340 který má předpokládám stejný panel i střeva jako výše jmenovaný Philips nebo Samsung C34H/F/J. Zatím byl čas jen na jednu hru. S nastavením jsem musel trochu laborovat (chová se to trochu jinak než u AMD).
Pod hrou nesmí být spuštěn správce úloh a to ani minimalizovaný do lišty, jinak v menu hry bliká monitor celkem brutálně(o dost víc než "někdy" na AMD) a ve hře samotné pak osciluje FPS mezi 64-68 jak šílený. Pokud pod hrou nic neběží, i když je všude vypnutý V-Sync, tak se FPS ve hře omezí na max Hz monitoru(v mém případě 100FPS),což beru jako plus. U AMD mi TRFC blbne a pokročilé synchronizace nikdy přesvědčivě nefugovali, takže jsem většinou FPS omezoval RTSS a v ovladačích vynucením vsync-off.
Takže zatím to celkem jde. Obávám se ale, že se spuštěným TeamSpeakem borderless fungovat nebude a fullscreen mi dlouhodobě nevyhovuje, ale vyzkouším ho.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hm, tak chova se to nejak zvlastne. nVidia demo bezi v bordelless modu, nicmene:
- v pripade dvou monitoru se blikani neprojevuje vubec (freesync nastaven jen na jeden)
- v pripade jednoho monitoru a zapnutem taskmanageru taky ne. Kdyz taskmanager nezapnu, tak to problikava.

Tak snad v dalsi verzi ovladacu :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Obrázek uživatele Gembler

Ja se divim kolik lidi ma kombinaci fs monitor + nvidia grafika 8-o
Jinak teda me to funguje na jednicku. S blikanim, a teda fakt hnusnym (jako kdyz ve filmu nekdo heckne komp), jsem se setkal u Warframu a BF V, kde byl jeste nastaveny rezim 144 Hz, na kterem jsem doted jel. Stacilo to shodit na mych 90 Hz a jede to paradne bez blikani. Mozna jeste zkusim nekde vyhrabat navod na overclock fs 144Hz.
Podelil jsem se o to v nasi hracsky skupine a neslo to zatim jen dvema lidem. Jednomu s GTX970... coz je asi jasny proc a jeden mel redukci DVI -> DP, tak to je take jasny. Jeden si koupi novou grafiku a druhej normalni kabel.
Jinak se ozvalo jeste asi 5 lidi, vsem to funguje a jsou spokojeny.
Dokonce mi nv ovladace zacly detekovat spravne monitor. Predtim to byl jen AU Optronics, ted uz je to spravne ASUS MG279Q. Taktez na AOC G2460PF to pry jede.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.