Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Fluid Motion Frames 2: Nižší latence, vyšší kvalita, lepší podpora APU

https://youtu.be/k1BEEbT3QGI?t=388
tu to typek testoval, sposoby ako si to doma nastavit.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

nejak tu chybi zeleni hateri.. jeste nedorazily noticky, co kritizovat?? ((:

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proč by to měl někdo kritizovat? Za mě super.
Můj ryzen to sice nepodporuje, ale pro novější pouze nepřeznačená laptopová APU je to určitě dobrý krok, jak si zahrát i na neherním PC alespoň nějaké hry.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

'' Proč by to měl někdo kritizovat? ''

protoze to svata nVidie neumi.. kdyz vydali tu prvni verzi a jeste to nebylo otestovany, tak uz tu nvfans tusim s vagnerem v cele vymejsleli duvody proc to je spatny, proc to nebude fungovat a kdesi cosi..

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Neviem ja tu vidím len opak čokoľvek od NV je kritizované a zlé

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

jo, treba??

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

RT, DLSS, FG

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

cekal jsem konkretni link, kde tu bylo co kritizovany.. ja si fakt za posledni rok nepamatuju, ze by tu nekdo kritizoval naky novinky co nVidie ohlasila ale ani nebyly otestovany..

dlss i fg bylo kritizovany po recenzich kvuli chybam v obraze a omezeny kompatibilite.. to je neco trochu jinyho nez kritizovat neco, co jeste nikdo neotestoval a kritizovat to za hypoteticky smysleny problemy..

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Majklos, článek je o novince DLSS 3.5 a v diskuzi se bavíte o DLSS 2.0 a 3.0. Tedy tvůj link nic nedokazuje...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Přímo k RR a kvalitě RT po uplatnění RR:
Nedošel jsem ani do třetiny. Je to klasický hejt na nvidii že uvedla něco nového.
==================================

melkor | před 11 měsíci
Ad HL:
Srovnávání RTX on (s vylepšnými modely) vůči původnímu vzhledu, aby byl vidět přínos RT, který by bez toho zas tak moc nepřinesl.

Ad Cyberpunk:
Aby byl vidět přínos RR tak to porovnávají proti snímkům bez vyhlazení.
Proti DLSS 2.x by ten rozdíl možna nebyl dost viditelný.
================================================================

Tom Buri | před 11 měsíci
'' Jak se pozná nekvalitní raytracing od kvalitního? ''

my co mame premium mame pod nadpisem i text.. jsou tam asi tri odstavce o tom jak a proc je herni raytracing domrdanej.. (:
================================================================
aqt | před 11 měsíci
Naozaj kvalitny raytracing vyzera ako rasterizacia. NVidia sa oblukom cez X verzii DLSS a Raytracingu zrejme dostane spat k cistej rasterizacii a potom RT aj DLSS z cipov potichu odstrani. Za co si zakaznik nalezi zaplati. :)
================================================================
franzzz | před 11 měsíci
> hodnota amd karet zase o něco klesne

Tak to urcite, hlavne kdyz kazde tohle vylepseni DLSS bude sezere dalsi VRAM, lol. Ale co to rikam, tohle neni zadny problem, nove hry se prizpusobi a automaticky snizi rozliseni textur. Pak si muzete s grafikou za 500 eur zahrat jako v roce 2006. RayTracing plus RetroTracing, no nekup to.

Ja si kazdopadne pockam na generaci RTX 9000. Ta bude mit 640KB pameti primo na GPU, coz bude uplne stacit protoze 100% snimku bude generovano AI, a textury a VRAM buffer se stanou zastaralou zbytecnosti. A vsichni hateri s AMD GPU budou jenom zavidet...
================================================================

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Bez vytrhávání věcí z kontextu by to nešlo?

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Uveďte kontext

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Půl dne pryč a furt nic. Buď mají notičkáři volno, a nebo zlé jazyky čekají, co z AFMF2 bude v testech.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

ked chces mat predstavu, chod napr na guru3d a pod clankom si v diskusii pozri zakladne noty, ktore sa budu pouzivat

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To aby člověk ty noty hledal po všech čertech ...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Přistup k tomu jako k Old school adventuře.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

V hlavě se mi rozezněl Luděk Sobota jako Polda.. heheeee

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Není moc co kritizovat..
Nebo jak to myslíš?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pokud to funguje, navic bez nutnosti podpory hry, tak super věc, komu to nevyhovuje to zapnout nemusi, komu to přinese lepsi herni zážitek, hurá do toho.

Více takových. Kdyz bude více možností, vybereš tu, která pro tebe funguje nejlépe. Treba u upscalingu, kde hra podporuje FSR, DLSS, XeSS, si prostě zapnest ten co tvoje grafika umi a líbí se ti víc. Více možností je vždy lepší než jedna a jedna je lepsi nez nic.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pokud mi hra na grafice poběží na 10 FPS a tak si zapnu DLSS nebo Fluid Motion Frames (komplikovanější název zvolit nemohli), podle toho, kterou grafiku mám, vykouzlí mi to 60 FPS?

Nevykouzlí, ale pokud mám 60 FPS, tak to dokáže vykouzlit 120 FPS, což absolutně nepotřebuju, protože hraju typ her, kde víc jak 60 FPS nepotřebuju a navíc přiznejme si to stárnu a hlavně oči stárnou dvakrát, je to v prdeli.

Takže asi tak, věřim, že to nějakým hráčům pomůže, ale pro mě to není.

Jinak ten dotaz tady, kde jsou nFans a proč to tu nekritizují? Tak odpověď je, že nemají potřebu, když AMD stejně v příští generaci vynechává herní highend a jde mimo záběr gamerů. :-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jenže tady u toho furt bude stejný problém jako u každého jiného frame degradationu... pokud máš nehratelný FPS, řekněme třeba 25 FPS, což se sotva hýbe, tak s FG sice budeš mít třeba 50, což už by normálně asi bylo jakž takž hratelný pro nenáročného uživatele, jenže input budeš mít pořád jako při 25 a zkrátka se to hrát dobře nebude s takovou odezvou, i když obraz už bude koukatelný. Toto ti prostě z neherního PC nedokáže udělat herní, možná to bude působit dobře jen na někoho, kdo by tu hru jen pozoroval, ale ten samotný hráč už z toho asi tak dobrý pocit mít nebude. Toto je dobré jedině pro takové ty kochače, co „hrají“ hry jen kvůli grafice a dělají v tom akorát screenshoty, tak potom to je asi OK, ale pro normálního hráče mi to nepřipadá jako žádná spása, kvůli které bych mohl ušetřit na grafice a nepotřeboval teoreticky tak výkonnou, ten výkon prostě pořád nemám, i když mi to třeba vykouzlí 2x tolik FPS, ale jsou to pořád jen nějaké dopočítané „fake“ snímky a pocitově to prostě bude pořád znát, takže stejně budu muset upgradovat.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

jj, souhlas.
Není to tak, že by ta funkce byla zbytečná, ale obě firmy to prezentují jakoby to mělo být něco, co bude zapínat každý. Jenže ne, a spíš se to využije u výkonějších grafik než u těch slaboulinkých.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No tak taky záleží jaké hry s tím chceš vlastně hrát, pro nějaké střílečky, nedej bože online, to asi není úplně ideální řešení jak navýšit výkon.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"ale obě firmy to prezentují jakoby to mělo být něco, co bude zapínat každý"

Prezentuje to pouze jedna firma, že to bude zapínat každý.

Prezentace shitu Nvidia RTX 3050 6GB 75W
https://www.czc.cz/palit-geforce-rtx-3050-kalmx-6gb-gddr6/394183/produkt

DLSS AI akcelerace
NVIDIA DLSS 2.0 je průlomové renderování pomocí umělé inteligence, které zvyšuje snímkovou frekvenci 1,5x (a více) s nekompromisní kvalitou obrazu – to vše pomocí dedikovaných jader Tensor umělé inteligence v GeForce RTX. To vám dává výkonnostní rezervu pro ještě vyšší herní nastavení a rozlišení, které vám zajistí neuvěřitelný vizuální zážitek. Revoluce v podobě umělé inteligence vstoupila do her.

Death Stranding with NVIDIA DLSS
https://www.youtube.com/watch?v=ccPUj5cCs4c

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

"""Prezentace shitu Nvidia RTX 3050 6GB 75W"""

Tak není to shit, je to grafika co že do 75W - TO je její smysl existence.
Pokud to chceš prezentovat jako shit na hry, tak jsi nepochopil že na hraní ta karta není.

Pokud ovšem nepoužiješ DLSS, jak píšou níže. Pak se dá nenáročná hra hrát i na tom.
Viz miliony hráčů na noteboocích, kde jsou karty často maximálně srovnatelné.

A ano, DLSS / FG jsou funkce, které obě firmy prezentují v podstatě jako standardy pro hraní.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

U generování snímků je vždy dobře mít nejaky zaklad, vygenerované snímky ti pak udělají vyšší framerate a zachyceny pohyb může působit plynulejší. Pokud ale máš špatný zaklad, musis počítat s tím, že hra oorad bezi bídně, jen to tak nevypada na monitoru.

Teď bych framegen rád vyzkoušel v TFD. Našel jsem nastaveni, kde to v 3440x1440 a dlss quality bezi typicky 70-90FPS ( a pak lock 60). Hrál jsem. Teď nějakou chvíli s charakterem, který používá AoE skill a ma naboosteny range, v situaci kdy je okolo spousta nepřátel tak jich zabije teoreticky každou cca sekundu 5-10, ti bouchnou a rozleti se na kousky. Na obrazovce je particle detail peklo a fps jdou z šedesáti ruzne na 40-50 a je to hodně citelne. Ale ovládání neni problem, proste extrémně rychle sprintujes v kruhu a možná si poskocis (tomu se říká shooter, zabijis nepratele po stovkach za minutu a nevystrelis jedinou ranu). Framegen by to dění na obrazovce zlepšil a drželo by to konzistentní fps.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale no tak. Většina lidí kupuje mainstream,tohle byl slabší kopanec...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Většina lidí taky hraje rekreačně a o nějakém Fluid Motion v ovladačích ani nebudou vědět. Tyhle funkce jsou víc pro gamery (jak které) a ti mainstream obvykle až tolik neřeší.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jaktoze gameri neřeší mainstream? Odkdy? Vždyť ho má většina lidí.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

bože ty si trapko....prečo sa tu na to nevykašleš, si tu za dementa

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.