Futuremark se přejmenuje na UL
Dříve to byl Futuremark. Pak se přejmenoval na MadOnion. Roku 2002 se přejmenoval zpět na Futuremark. K další zajímavé události, avšak většinou chybně pochopené, došlo roku 2012. Rovio, autor Angry Birds, koupil Futuremark Games Studio. Řada lidí si to tehdy vyložila jako koupi celého Futuremarku; ve skutečnosti šlo ale pouze o jednu z divizí, která na osud vydávání 3D testů neměla vliv.
Současné události se týká až akvizice celého Futuremarku (respektive toho, co z něj zbylo po odpreparování Futuremark Games Studio) ze strany společnosti UL. K tomu došlo v roce 2014, ale donedávna to nemělo na Futuremark žádné citelnější dopady, alespoň ne takové, které by byly registrovatelné z vnějšku, z pohledu uživatele.
To se změní 23. dubna 2018, kdy se Futuremark přejmenuje na UL. Změní se i adresa webu, namísto futuremark.com budeme navštěvovat benchmarks.ul.com. Jméno UL vzniklo jako zkratka pro Underwrites Laboratories. Společnost k aktuálnímu datu zaměstnává kolem 10 000 pracovníků ve 40 zemích světa.
Těžko říct, zda tento rebrand může mít nějaký pozitivní dopad na vnímání firemních benchmarků jako takových. Ty se totiž v recenzích objevují čím dál sporadičtěji, mnohde jsou jimi grafické karty otestovány pouze jednorázově k příležitosti vydání nového benchmarku, aby byla ukojena zvědavost. Dál už o ně nebývá zájem. Snad jen v úzké skupince overclockerů a sběratelů rekordů, kteří si užijí svých pět minut slávy, pokud se dočasně jejich výsledek objeví na prvním místě žebříčku v online databázi.