Kez by se radsi nekdo zabyval vyssi kvalitou textur pri priblizeni a vetsim pocten vektoru pro presnejsi zobrazeni tvaru, nez nejakym nesmyslnym vyhlazovanim...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
rman https://diit.cz/profil/r-man
8. 1. 2009 - 12:34https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuseKez by se radsi nekdo zabyval vyssi kvalitou textur pri priblizeni a vetsim pocten vektoru pro presnejsi zobrazeni tvaru, nez nejakym nesmyslnym vyhlazovanim...https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461018
+
r-man: 100% souhlas, vědátoři pořád vymýšleji kraviny, místo toho, aby už konečně vymysleli něco užitečnýho .... jako teleport, nesmrtelnost nebo mluvící záchodový prkýnko.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Azazel (neověřeno) https://diit.cz
8. 1. 2009 - 19:09https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuser-man: 100% souhlas, vědátoři pořád vymýšleji kraviny, místo toho, aby už konečně vymysleli něco užitečnýho .... jako teleport, nesmrtelnost nebo mluvící záchodový prkýnko.
https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461118
+
Azazel: japonske zahody maju aj tuto funkciu, predtym nez budes kritizovat nedostatok na trhui tak sa poohliadni v obchodoch prosim.
(P.S. ten najlepsi zachod v Sims ma prave dobru popisku a ako model mu sluzi skutocny vyrobok)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jojo2 (neověřeno) https://diit.cz
8. 1. 2009 - 20:06https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuseAzazel: japonske zahody maju aj tuto funkciu, predtym nez budes kritizovat nedostatok na trhui tak sa poohliadni v obchodoch prosim.
(P.S. ten najlepsi zachod v Sims ma prave dobru popisku a ako model mu sluzi skutocny vyrobok)https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461134
+
r-man: pochybujem ze niekedy budu bitmapove (BITMAPOVE) textury s rozlisenim ludskeho zraku. To jest, aby to malo 4000x4000 pixelov ked sa na to budem pozerat z pol metra. Za dalsie na to nie su displeje - a aj keby boli nie su k tym displejom metody ako dostatocne rychlo napojit ten displej datami (ak nepocitame 4 DVI kable).
Takze tak... jedine ak by si bol spokojny s o nieco nizsou kvalitou ako dostupne rozlisenie ludskeho zraku. Mne celkom vyhovovalo pobehovanie ake umoznuje Oblí Vion. Tam je celkom pekne :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jojo2 (neověřeno) https://diit.cz
8. 1. 2009 - 20:17https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuser-man: pochybujem ze niekedy budu bitmapove (BITMAPOVE) textury s rozlisenim ludskeho zraku. To jest, aby to malo 4000x4000 pixelov ked sa na to budem pozerat z pol metra. Za dalsie na to nie su displeje - a aj keby boli nie su k tym displejom metody ako dostatocne rychlo napojit ten displej datami (ak nepocitame 4 DVI kable).
Takze tak... jedine ak by si bol spokojny s o nieco nizsou kvalitou ako dostupne rozlisenie ludskeho zraku. Mne celkom vyhovovalo pobehovanie ake umoznuje Oblí Vion. Tam je celkom pekne :)https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461141
+
Nejlepší antialiasing je pár piv a potom aji TNT2 kreslí obraz stejný jako tyhle 295. :D Navíc je to řešení výrazně levnější, chutnější a dá se s tím dělat i spousta jiné srandy. Akorát nejdou dělat screenshoty. ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Brepta (neověřeno) https://diit.cz
14. 1. 2009 - 16:08https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuseNejlepší antialiasing je pár piv a potom aji TNT2 kreslí obraz stejný jako tyhle 295. :D Navíc je to řešení výrazně levnější, chutnější a dá se s tím dělat i spousta jiné srandy. Akorát nejdou dělat screenshoty. ;)https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-462424
+
jojo2: Co ma spolecneho rozliseni displeje s artefakty nebo "kostickami" v texture? To je snad otazka preprocessingu a tedy graficke karty /nebo kdysi procesoru/, software nebo zdroje dat, ale ne zobrazovaciho zarizeni.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
enjoey (neověřeno) https://diit.cz
8. 1. 2009 - 21:42https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskusejojo2: Co ma spolecneho rozliseni displeje s artefakty nebo "kostickami" v texture? To je snad otazka preprocessingu a tedy graficke karty /nebo kdysi procesoru/, software nebo zdroje dat, ale ne zobrazovaciho zarizeni.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461159
+
Presne tak k cemu je vyhlazeni hrany objektu, kdyz je na nem textura s kostickama jako prase...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
tt (neověřeno) https://diit.cz
8. 1. 2009 - 12:55https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskusePresne tak k cemu je vyhlazeni hrany objektu, kdyz je na nem textura s kostickama jako prase...https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461026
+
r-man: to prve sa vola Anizotropne Filtrovanie a to druhe Tesselacia.
Je mi jasne ze to ovladate, ja len tak pre tych ostatnych. V sucasnosti ma AF na urovni zhruba 32x velmi tesi, je to pri pohlade do dialky znacne poznat. Oproti tomu co mali nVidia karty rady 7000 na 16xAF je to aspon 2x lepsie. (16xAF Quality with full trilinear na HD4800)
P.S. na 4xAA v Edge Detect mode (12xAA) si tiez nemozem stazovat. Velmi rychle.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jojo2 (neověřeno) https://diit.cz
8. 1. 2009 - 13:08https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuser-man: to prve sa vola Anizotropne Filtrovanie a to druhe Tesselacia.
Je mi jasne ze to ovladate, ja len tak pre tych ostatnych. V sucasnosti ma AF na urovni zhruba 32x velmi tesi, je to pri pohlade do dialky znacne poznat. Oproti tomu co mali nVidia karty rady 7000 na 16xAF je to aspon 2x lepsie. (16xAF Quality with full trilinear na HD4800)
P.S. na 4xAA v Edge Detect mode (12xAA) si tiez nemozem stazovat. Velmi rychle.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461029
+
2JOJO2:
Ne, nemas pravdu. Ja mluvim o kvalitnich texturach, ne o nejakem dopocitavani. Proste textura nafocena makrem presne z takove vzdalenosti, z jake se na ni koukas ve hre, tedu 1:1, chapes?
A to same s modely...muzesh dopocitavat jak chcesh, ale kdyz je od zacatku tech vektoru vic (myslim radove vic), tak je to proste lepsi, mnohem lepsi.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
rman https://diit.cz/profil/r-man
8. 1. 2009 - 14:17https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse2JOJO2:
Ne, nemas pravdu. Ja mluvim o kvalitnich texturach, ne o nejakem dopocitavani. Proste textura nafocena makrem presne z takove vzdalenosti, z jake se na ni koukas ve hre, tedu 1:1, chapes?
A to same s modely...muzesh dopocitavat jak chcesh, ale kdyz je od zacatku tech vektoru vic (myslim radove vic), tak je to proste lepsi, mnohem lepsi.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461052
+
Hm, ja se tedka naramne dobre bavim u prince of persia 1 a tohle mne vubec netrapi.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vratislav Boch https://diit.cz/profil/vrata
8. 1. 2009 - 14:30https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuseHm, ja se tedka naramne dobre bavim u prince of persia 1 a tohle mne vubec netrapi.https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461060
+
joj, to si doma dam...a pekne bez C:\games\prince>prince megahit :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
rman https://diit.cz/profil/r-man
8. 1. 2009 - 14:51https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskusejoj, to si doma dam...a pekne bez C:\games\prince>prince megahit :-)https://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskuse#comment-461071
+
Diskuse k GeForce GTX 295 Quad SLI s 64 antialiasingemhttps://diit.cz/clanek/geforce-gtx-295-quad-sli-s-64-antialiasingem/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Kez by se radsi nekdo zabyval vyssi kvalitou textur pri priblizeni a vetsim pocten vektoru pro presnejsi zobrazeni tvaru, nez nejakym nesmyslnym vyhlazovanim...
2 vrata: a procházíš první level poctivě? procházíš??? :-)
r-man: 100% souhlas, vědátoři pořád vymýšleji kraviny, místo toho, aby už konečně vymysleli něco užitečnýho .... jako teleport, nesmrtelnost nebo mluvící záchodový prkýnko.
Azazel: japonske zahody maju aj tuto funkciu, predtym nez budes kritizovat nedostatok na trhui tak sa poohliadni v obchodoch prosim.
(P.S. ten najlepsi zachod v Sims ma prave dobru popisku a ako model mu sluzi skutocny vyrobok)
r-man: pochybujem ze niekedy budu bitmapove (BITMAPOVE) textury s rozlisenim ludskeho zraku. To jest, aby to malo 4000x4000 pixelov ked sa na to budem pozerat z pol metra. Za dalsie na to nie su displeje - a aj keby boli nie su k tym displejom metody ako dostatocne rychlo napojit ten displej datami (ak nepocitame 4 DVI kable).
Takze tak... jedine ak by si bol spokojny s o nieco nizsou kvalitou ako dostupne rozlisenie ludskeho zraku. Mne celkom vyhovovalo pobehovanie ake umoznuje Oblí Vion. Tam je celkom pekne :)
Nejlepší antialiasing je pár piv a potom aji TNT2 kreslí obraz stejný jako tyhle 295. :D Navíc je to řešení výrazně levnější, chutnější a dá se s tím dělat i spousta jiné srandy. Akorát nejdou dělat screenshoty. ;)
jojo2: Co ma spolecneho rozliseni displeje s artefakty nebo "kostickami" v texture? To je snad otazka preprocessingu a tedy graficke karty /nebo kdysi procesoru/, software nebo zdroje dat, ale ne zobrazovaciho zarizeni.
Presne tak k cemu je vyhlazeni hrany objektu, kdyz je na nem textura s kostickama jako prase...
r-man: to prve sa vola Anizotropne Filtrovanie a to druhe Tesselacia.
Je mi jasne ze to ovladate, ja len tak pre tych ostatnych. V sucasnosti ma AF na urovni zhruba 32x velmi tesi, je to pri pohlade do dialky znacne poznat. Oproti tomu co mali nVidia karty rady 7000 na 16xAF je to aspon 2x lepsie. (16xAF Quality with full trilinear na HD4800)
P.S. na 4xAA v Edge Detect mode (12xAA) si tiez nemozem stazovat. Velmi rychle.
r-man: přesně, hele...
Mě by spíš zajímala spotřeba takového systému...
2JOJO2:
Ne, nemas pravdu. Ja mluvim o kvalitnich texturach, ne o nejakem dopocitavani. Proste textura nafocena makrem presne z takove vzdalenosti, z jake se na ni koukas ve hre, tedu 1:1, chapes?
A to same s modely...muzesh dopocitavat jak chcesh, ale kdyz je od zacatku tech vektoru vic (myslim radove vic), tak je to proste lepsi, mnohem lepsi.
Hm, ja se tedka naramne dobre bavim u prince of persia 1 a tohle mne vubec netrapi.
joj, to si doma dam...a pekne bez C:\games\prince>prince megahit :-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.