Havok Complete pro nekomerční využití zdarma!
Osud Havoku, pokročilého fyzikálního systému, který pohání hry jako Half-Life 2, World in Conflict či BioShock a také chystaný Starcraft 2, není zpečetěn. Po odkoupení stejnojmenné firmy Intelem se mnozí obávali, proč tak Intel učinil a co s Havokem zamýšlí, ale včerejší informace z právě probíhající Game Developers Conference 2008 vnáší do celé věci pořádek. Havok informoval, že uvolňuje svůj základní fyzikální systém zvaný Havok Complete pro nekomerční využití zdarma. Balík zahrnuje samotný fyzikální engine a animační řešení Havok Animation a ke stažení bude nezávislým vývojářům k dispozici v květnu tohoto roku, a to prost jakýchkoli poplatků, licenčních či jiných. Otevírá se tak velká šance na obohacení řady nezávislých her o pokročilou fyziku, která pohání v současné době desítky komerčních her.
Současně také Havok uvolňuje dva nové produkty. Havok Cloth a Havok Destruction již v názvech ukrývají, k čemu jsou určeny. Vývojářům dávají do rukou nástroje k pokročilému vývoji a přesné kontrole chování oděvu herních postav a zničitelných objektů ve hře. Rozšiřuje se tak záběr úloh, které dokáže Havok počítat v rámci svého fyzikálního modelu. Havok zkrátka není pohřbíván, právě naopak.