Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Herní PC Fujitsu Celsius Ultra

Zdá se že okurkové sezóna je v plném proudu :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

fakt sis toho všiml až na konci srpna?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

aka je to hra na videu? na to ze aky je to stroj a je tam len okolo 80fps tak to je brutalita :) ze by to spomalila ta vista? :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nexus - co ti vadi na 80fps? na co pri hrani potrebujes aby hra jela na 120fps kdyz lidske oko rozeznava pohyb jako plynuly od 24 snimku za vterinu? pak uz to na lidske vnimani nema zadny vliv takze nevidim jediny normalni duvod proc trvat na tom ze hra musi bezet na maximalnim poctu fps?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> TM:
Troufnu si tvrdit, že 24 je ještě cukatura, kdybys napsal od 30 fps, bylo by to tak na hraně, já osobně považuji za plynulý více než 30 fps. 24 je prostě každopádně cukatura, to se na mě nezlob ;). Ale 80 už i já považuji za zbytečný luxus, zejména s ohledem na to, že posílací frekvence obrazu do běžného LCD je typicky 60 Hz ;-).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ted se zeptam hloupe, lze to nastavyt tak aby grafika jela pouze 30fps?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

TM: Predstav si, ze 24 ani 30fps u mnohych hrach nestaci, hlavne pri rychlych FPS a to napriek tomu, ze oko viac snimkov nezaregistruje. A preco? Ty snad hrajes iba ocami ? Nepouzivas klavesnicu ani mys? Ak by si mal nejake skusenosti s tymito hrami, nemozes nieco podobne napisat, nikdy. FPS okrem dojmu plynulosti predsa ovplyvnuje hratelnost ako taku, rychlost odozvy engine-u. V praxi to znamena, ze pri pohlade na monitor 40 vs. 100 FPS rozdiel nezbadas, ale akonahle sadnes za jeden i druhy PC a hru si skusis zahrat, hned rozdiel spozorujes. Preco profici (a teraz fakt nemyslim "progamerske" decka), sa v hrach ako quake ci CS (rychle FPS enginy) snazia o tak vysoke FPS(100+) ? Niektore motoricko narocne operacie ako high jump v quake alebo skoky a surfing v CS, ktore vyzaduju znacny trening rychleho a zaroven citliveho ovladania, pri 30 FPS nikdy nespravis. U CS potrebujes stabilnych 100FPS, opat podotykam nie pre oci, ale pre synchronizaciu so serverom, ktory na rovnakej obnove pracuje. Engine hry a jeho rychlost obnovy (referesh) nie je len o vyslednom obraze, ale aj o rychlosti spracovania vstupnych poziadaviek, cize mys a klavesnica. A vobec to nesuvisi ani s tym, ci ma monitor 30 alebo 100Hz. ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja bych jen upozornil, ze sotek pomrvil hned prvni slovo :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Z fps se stal super marketingový nástroj. Rozdíl mezi 30 a 60 fps pozná asi jen 5% lidí, ale je fakt ze když na vás v rohu kouká čísílko 100 tak z toho musí mít uplně jinej pocit :-))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Predrazena sunka,
zpomalovana win vistamy ... nema to hodnotu 4.000 euro !

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

krakora, rozdiel medzi 30fps a 60fps rozpozna uplne kazdy, kto si aspom na pol hodku zahra nejaku hru. Ale o to tu neslo, nexus33 sa pytal preto, ze na takej high-end masine by som aj ja cakal viac fps ako 80. Na videu je hra Crysis, ta sice narocna je, ale mne doma ide na 40 fps a to mam jednu grafiku GF8800. Takze na masine za 4000 ? by som cakal kludne aj 200 fps.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pomer cenaPC/FPS nieje konstatnz ani linearne umerny.Nastastie.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

TM: 24 fps není žádná přesná hranice mezi neplynulým a plynulým pohybem, ale jakýsi deklarovaný kompromis.

Jednak je vnímání plynulosti individuální pro každého člověka a pak také hodně závisí na druhu scény a pozorovacích podmínkách.

Sledování projevu Jelcina (nebo prostě nějakého řečníka, co se během řeči vyjma úst ani nehne :-)) natáčeného ze stativu a pouštěného na displeji mobilu s 15 fps označí 99 % lidí za zcela plynulé.

Naopak třeba 24fps film na velkém plátně nebo obrazovce, natáčený venku s krátkou závěrkou (čili velmi ostré obrázky) kde je zrovna rychlejší pohyb scény, je pro většinu diváků nepřijatelně trhaný (když se na to soustředí nebo ještě lépe mají možnost srovnání).

Hry stále příliš nepracují s celkovým motion-blurem a tak při rychlejším pohybu na velké obrazovce je při nízkém FPS pro oko obtížné skákající objekty složit do pohybu. Tady bude hranice plynulosti často někde nad 50 fps.

A navíc to zpoždění u rychlých her, jak už se tu zmiňovalo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

krakora: Je vidiet, ze nie si hrac a problematike nerozumies.

bomberman: Crysis na 8800 pri 40fps mozes mat tak maximalne na medium detailoch bez akehokolvek vyhladzovania na otaznom rozliseni. Pokial hra bezala na DX10, 1920x1200, full details s AA a AF (som v praci a video mi nefunguje, takze hadam), je vysledok s 80fps adekvatny vykonu stroja.

Este k tym FPS. Dnes FPS velmi nehravam, vobec hram sa venujem pomenej, nenahanam sa za najvyssim FPS, ale potrebu vysokeho FPS plne chapem. Kto mal moznost vyskusat hry ako counter, quake, CoD a pod vie, ze tieto hry pri 30fps nie su hratelne, pokial to s nimi myslite vazne. Rozdiel 30 vs 60fps rozpozna pri takejto hre 99 percent ludi, zakladom je vsak naozaj to vyskusat a mat skusenost, co 50 percent tu diskutujucich samozrejme nema a tocia/budu si tocit svoje dokola :)
Idealnych 100fps u CS1.6 je specialny a idealny pripad, kedy je zachovana synchronizacia so serverom. Zainteresovani iste vedia, ze dokonca vyssi framerate ako 100 robi neplechu a hratelnost zhorsuje (developer 100+).
Nie kazda hra je takto hakliva samozrejme, avsak kym u RTS hry 30fps bohate staci, u FPS vobec. V RTS zadavate povely kurzorom, kdezto v FPS ste priamo pohybujucim sa objektom a na odozve a milisekundach velmi zalezi. Je to podobne ako s pingom, RTS so 100ms nema najmensi problem (a to ani reflex-RTS ako DOTA), kdezto CS hrat pri tejto odozve, dakujem pekne...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

IZAK
ty mas najhorsiu sracsku sunku doma ty vuool :SS

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zo zaciatku ked som hraval len single player hry tak som nerozoznaval rozdiel medzi 30 a 90FpS.Ale odkedy hravam COD1,2,4 multi tak som na to nejak ziskal citlivost.Milisekundy znamenaju rozdiel medzi zivotom a smrtou...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Drahý značkový šmejd, vyskladaný by vyšiel minimálne o 500 ? menej rovno s vodným chladením a Windows 7 skriňou na želanie a so značkovými komponentmi samozrejme.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.