Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k HP žaluje Acer

Tsar bombu na ně.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tohle je imho přesně to svinstvo, který by se mělo omezit - patenty jsou málem z dob krále Klacka, ale vytáhnou se na povrch až jako záchranná brzda... Ať mi nikdo neříká, že je Acer bez náležité licence používá teprve chvilku.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No jo, ale dokud se ty technologie dostatečně nerozšíříly nešlo by vytřískat dost velký balík.

Pokud by platnost patentů byla omezena časem - buďme velkorysí třeba 5 let, asi bychom se nestačili divit jak by se vývoj a nabídka technologií rozběhl vpřed. Takhle se napíše patent, technologie šoupnou pod koberec, a čeká se až se dostatečně vyrýžuje na tom co už je hotové.
Kdy jste poprvé slyšeli o kolmém zápisu na hd a discích přes 1TB, před 5 lety?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Myslím si,že na Acer by platilo,kdyby šel HP s cenou dolů.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

...a mal sluzby ako Acer. 14 mesiacov som zhanal recovery CD k Acer PC a to nie som maly zakaznik. Nakoniec som ho dostal, stalo asi 2000Sk.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vista: Maslim ze HP je cenove hodne dole - kdo jina prodava notebook za 11000,- s dani?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proste zijeme v dementni dobe, kdy je v mode, ze kazdej podava zalobu na kazdyho. Na tohle my jako zapadni svet (pokud se tam muze nas bananistan pocitat) ekonomicky dojedeme, a nebude to dlouho trvat - nebudeme mit ani prumysl ani zemedelstvi, zato budeme mit bandy pravniku a podobnejch xindlu, ktery budou vest zaloby a obhajoby kazdyho proti kazdymu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Morlaw: In Law We Trust

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

WIFT, absolutne suhlasim. Pouzivam laptopy oboch spolocnosti, a musim povedat ze s Acerom som rozhodne spokojnejsi. Neviem, preco sa snazia diskriminovat svojim pristupom niekoho kto ma dobru podporu a servis. Nech sa radsej nad sebou zamyslia. Nutia zakaznikom si kupovat VISTU, nemate moznost si kupit laptom bez OS. Ani sa necudujem, ze Acer prichadza medzi prvymi s tym, co skutocne zakaznici si ziadaju a potrebuju. Musi sa to prejavit na predajnosti... A to uz nehovorim o podpore HP. Ved si len pozrite stranku s ovladacmi, su tam aj 2 roky stare ovladace o ktorych oni tvrdia ze su posledne apod. Kontakt na HP, nula bodov, pytate sa nieco mailom, odpoved ziadna alebo uplne mimo meritu veci apod.
Drzim palce Aceru. A este jedna poznamka na DELL. Od DELLu sa mi nepodarilo ani ziskat OEM CD Windows. Tvrdia, ze mam vsetko na HDD. Tam to bohuzial nebolo. Takze som ani nedostal nieco co som zaplatil... 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Bohužel máme ve firmě notebooky obou společností.

10x ACER = 18 reklamací :E
5x HP = 1 reklamace

Dle mého názoru je Acer dobrý pro Pepíka Šulínka z Michulova Hradiště, který se živí jako popelář a po nocích hraje solitari.

Pokud to chci do práce a na zátěž, tak rozhodně notebooky HP + dokoupení 4 leté záruka.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já po zkušenostech myslím, že na práci je ThinkPad.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

j D ja mam oba a v pohode, ACER dava teraz 3 rocnu zaruku. Musis si ju vsak kupit :-( plati to aj pre ostatnych  :-( Akurat HP nulova podpora a servis...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Poznámky ACER vs HP

Teď 3xACER
Případ 1: servisní ACER společnost v Brně - kousek od Levi...přijel jsem tam osobně, opravu odflákli a vyúčtovali mi dopravné za obě cesty

Případ 2: Notebook ACER starý rok a 14 dní
Dle obchodního zákoníku je pro firmy záruka jen rok, takže pane Fuck Off...

Případ 3: Notebook starý 2 roky - v pozáručním servisu v Praze
Desku je potřeba opravit, oprava bude stát 8táců a bude to bez záruky

Případ 4: Notebook ACER starý 1,5 roku - oprava v pozáručním servisu, pro firmu je zároka rok ..fuck off.... v pozáručním servisu výměna displaye 14000

Případ 5: Notebook ACER starý 2 roky a 1 měsíc, odešel již reklamovaný disk, na díly z opravy se vztahuje záruční doba jen 6 měsíců, takže fuck off -> koupený disk v krámě se zárukou 3 roky

Případ 6: Notebook ACER starý 2 roky, vypíná se..... záruka pro firmy je rok a proto fuck off.... v pozáručním servisu: Diagnostika litr, vypínání je vlastnost a proto to není závada

Případ 7: Notebook ACER starý 3 měsíce, výměna klávesnice, 3 pokusy, 3 úspěšný

Případ 8: Notebook ACER nový, nestartuje, reklamace, nestartuje, reklamace, nestartuje, výměna, odešel disk, reklamace, odešel disk, reklamace, odešla deska, výměna.... :D :D :D :D

A mohl bych psát dál.
ACER zavřít, lidi prospustit a továrnu zbourat :(

A teď HP:
Notebook starý 2 roky a měsíc: Odešla deska, potřeba koupit novou

Toť vše.

Jak mi při příjmacím pohovoru řekne, že by rád kupoval ACER a MSI, dál se s ním nebavím a řeknu, že se mu ozvu :D

Kdyby chtěl někdo znát typy těch notebooku co odešli, tak klidně můžu sloužit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mě do firmy může z notebooků už jen HP, IBM, Fujitsu

Z Desek: Originál Intel, pro AMD jedině ASUS, v nejhorším Gigabyte

Do firmy nesmí:
ACER, MSI po ještě mnohem horších zkušenostech než s ACEREM

Nevýhody HP: Dražší náhradní díly
Výhody: Rozšíření záruky na 4 roky za cca 2 - 3 tisíce

Fujitsu:
Levné náhradní dily
Lifebooky mají záruky 3 roky i pro firmy

IBM výhody: Po nezbyteném dokoupení záruky - obvykle žijí mnoho let

ASUS: Desky vydrží dlouho

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

co byste chteli po firme, ktera zacinala s nekvalitnima cd-romkama.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Marcel: nevím jak v UK ale u nás jste vedle. A pochybuji, že by zastoupení v ČR bylo o tolik lepší, než v UK.

- Nutia zakaznikom si kupovat VISTU - nenutí, to spíš Acer, ten má modely pevně konfigurovaný a nedají se změnit, HP u nás Visty ještě nemá a až bude mít, tak bude DualOS XP/Vista a zákazník si vybere. Navíc lze HP objednat namíru
- nemate moznost si kupit laptom bez OS. Samozřejmě lze, bez OS mají téměř ve všech řadách a navíc lze HP objednat na míru

- su tam aj 2 roky stare ovladace o ktorych oni tvrdia ze su posledne apod. - asno někdy jsou staré, ale jsou i na dost dlouho nevyráběné produkty

- Kontakt na HP, nula bodov, pytate sa nieco mailom, odpoved ziadna alebo uplne mimo meritu veci apod. - záleží co tím myslíte, ale dost otřesné případy mám s linkami prakticky všech společností.

Drzim palce Aceru. A este jedna poznamka na DELL. Od DELLu sa mi nepodarilo ani ziskat OEM CD Windows. Tvrdia, ze mam vsetko na HDD. Tam to bohuzial nebolo. Takze som ani nedostal nieco co som zaplatil...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

j D: Jako sorry ale nevím co tam s těma notebookama děláte. To s nima hrajete fotbal? :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lacné Acer notebooky sú hádam najhoršie. Obrovské množstvo reklamácií.
Drahé Acer notebooky sú najlepšie. Najspolahlivejšie.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to HPac
a co myslíte drahými Acery? Ferrari? ano ty jsou docela slušné, ale za tu cenu mám IBM řadu T. A TM8000 taky ujdou, ale všechny ostatní acery používají stejné komponety. Kromě nových 6000, které mají IMHO asi nejlepší design z Acerů, ale ty jsou dost nové a nemáme zkušenosti

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já mám s těma Acerama ještě horší zkušenost :( :(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 Doubt:
,,j D: Jako sorry ale nevím co tam s těma notebookama děláte. To s nima hrajete fotbal? :)"

Když to tahaj obchoďáci, tak je to ještě o hodně horší než píše J D :( :( :( dát jim blok a tužku

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

K vyrobkum firmy Acer je vhodne jedno jedine pravidlo. Naprosto je ignorovat...
Ale kdo si nenecha poradit, at si ty problemy uzije. Za tu blbost se prece pravem plati...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ja mam Acer, volil jsem ho proto, ze jsem potreboval nutne koupit notak a nebylo moc penez...nasel jsem jeden model za 24k, co se mi libil vybavou, ktera u modelu stejne cenove kategorie nebyla, procetl jsem na nej kupu recenzi a diskuzi a zjistil, ze muze byt problem s palirnou, standartne tam pry davaji nejakej QSI shit a spatne dlouho a spatne pali (DVD cca 4h)...samo ze palirna nepalila dobre, ale cetla, tak jsem to nechal byt (zase toho tolik nepalim)...kdyz jsem volal na servisu aceru a ptal se na reklamaci, tak mi rekli, ze to je tak na mesic, tak jsem je poslal nekam, ze je pro me nemyslitelne byt bez notebooku tyden, natoz mesic...uz ho mam pres rok a jinak slape jak hodinky a kupodivu jeste na baterky vydrzi 3.5h, skoda te palirny...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hpac co je kriterium lacny a drahy laptop do Aceru??? Mam Acer 9301... dobry alebo zly? :-)
jD to tiez nechapem, co sa deje... mna by zaujimal ten posledny najnovsi, co je to za model... Ono laptop je rovnako ako desktop zlozeny so znackovych komponentov, aj ked sa tvrdi, ze noName. Preto nechapem, ako mohlo odist az tolko kusov ...
jfb konkretne moj pripad ked som kontaktoval HP linku, ze potrebujem zmenit firmaware na DVD-Rom nakolko mala problemy s DVD-RAM. Ono vysiel firmware na tu moju staru Toshibu SD-R2512, ale v laptope sa predstavuje ako COMPAQ. Takze prepalit sa mi neda, lebo vzdy ju nenajde flash software. V HP maju svoj firmware pre tuto mechaniku bohuzial sa neunuvali ho aktualizovat aj napriek tomu, ze toshibou bol uz davno zmeneni. Na moju otazku kedy bude a ci bude sa neozval nik ani po dvoch mailoch... Teraz mam dve moznosti, na tvrdo pustim flash a prepisem COMPAQ Toshibou alebo sa nato vykaslem...
jfb pisem, ze mam oba, oba funguju vynikajuco, nemam nic proti HP len proti ich servisu. Mne to pripada len ako rychlo predat a uz sa nepozname... A co sa tyka ovladacov, aj vychadza napr. INTEL ovladace pre 955 chipset, preco to nie je na ich stranke, je tam stary ovladac z roku 2004. Musel som to pracne hladat po strankach ako INTEL, Realtek, atd.
A co sa tyka telefonickej podpory, to mam zle skusenosti ale aj s ACER ked mi na infolinke v CR nevedeli povedat, ako zakupim ACER ADVANTEGE waranty.
A co sa tyka UK, neviem posudit ACER UK a CZ. Ja som svoj kupoval na SR kvoli narodnej klavesnici a nechcel som OS.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No, mám Acer TravelMate 4650, nemám s ním problém co se týče výkonu a funkce, dělá to co od něj očekávám (tedy po té, co jsem si na Bluetooth a wifi doinstaloval ovladače přímo od výrobců čipsetu), jen s tou vypalovačkou je to opravdu slabší, ale taky asi záleží na médiu. Reklamaci jsem měl jedinou, když se mi přehříval a tím pádem vypínal. Oprava byla během několika málo dní, zdarma včetně dopravy PPL. Spokojenost. Na druhou stranu, závada se pomalinku vrací, noťas se už zase hřeje a větrák hučí jak fén, přikládám to spíše lidskému faktoru než značce.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 nedělák2: :) souhlas
2 j D: Proc teda do firmy kupovat ACER ze aaaano :) / kdyz uz si chce nekdo hrat s plastovima hrackama Acer ASUS HP atp pak at si jako firemni zakaznik priplati za zaruku - u techto znacek se to vyplaci/.
K tomu dokoupení záruky pro IBM/Lenovo - Kupuj ThinkPady a nebudes mit problemy s delkou zaruky :)
2 doubt: Pracujou ? Ze by ? A da se verit i tomu, ze pokud pracuji s ThinkPady tak s nimi i hrajou fotbal.
2 HPac: re:"Drahé Acer notebooky sú najlepšie." :) jasne a nejhorsi ze vseho jsou trpaslici a bezne praci prostredky. Prosimte na to jsi prisel sam nebo ti kravinu nekdo poradil.
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Gorgussien ja testy nerobím. Ani na objednávku, ani objektívne testy. Ani velký odborník nie som. Len podla spolahlivosti. Približne nad 40000, Acer ešte nereklamoval u nás NIKTO. U ostatných značiek je to skoro jedno. Drahšie, lacnejšie, občas sú reklamácie. Napr. na Ferrari ešte u nás nebola reklamácia, pravda nepredáme z toho obrovské množsto. Možno je to náhoda.
Acer do 25-30tisíc SK by som nikdy nekúpil.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Acer prodavam, jedine s tím, ze se zakaznik dobrovolne vzda naseho vyrizovani reklamaci a zarizuje si je sam nebot by se na tom jedine prodelalo. Nedavno jsem musel po ctyrech neuspesnych opravach v servisu ACERu v Brne vyzadat dobropis a ze to bylo kecu okolo. jen me to utvrzu o "kvalite" Aceru, protoze i ten servis stoji za jeste vetsi prd.
Nastesti tech pripadu je minimum a vetsina zvoli Toshibu nebo IBM a jak my tak zakaznik ma klid a spokojenost.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

stanicio to je dobrý nápad.:) Ale ak zákazník "reklamaci zarizuje sam" prečo si "musel po ctyrech neuspesnych opravach v servisu ACERu v Brne vyzadat dobropis"? Nechápem. Tak Ty? Alebo zákazník?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

HPac >> no protoze si ho do opravy vezl sam dle domluvy jeste pred prodejem a navic tahle zalezitost funguje jen pokud se jedna o prodej dle obcanskeho zakoniku, takz eje dokonce vhodnejsi prime jednani zakaznika a ne prodejce, protoze ty podklady stejne dostane zakaznik a ne prodejce.
Ja jsem se vyjadril trosku nepresne, on si nevyzadal primo dobropis, ale podklady na jehoz zaklade bude dobropis vystaven. Omlouvam se za nepresnost, ja uz jsem byl o krok dal :o). Ony doklady jsou vzdy nutne, aby vystavila autorizovana servisni spolecnost a na zaklade teto listiny se vystavy vsechny dobropisi az se to opet vrati k dovozci do CR. Penize totiz nemuze vratit servisni stredisko, ale my jakozto prodejce a my zase pozadujeme penize zpet po velkoobchodu a ten zase po dovozci a ten pak po vyrobci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Acery jsou hodně nepovedený zmetky a to by myslím mohli vědět i redaktoři CD-R, protože když posledně testovali jejich "vlajkovou loď" ferrari, tak zrovna dvakrát nadšením nehýřili, že ano? Taky ta roční záruka... Staniciovi se vůbec nedivím, že tyhle parodie na notebook nechce prodávat. Takový Dell se zárukou NBD (Next Business Day) ji má tuším v základu u modelů stření třídy (ale nevím, tipl bych že i u těch nejnižších), no každopádně její koupení stojí kolem 3000kč a to je potom nádhera. Oni doopravdy k zákazníkovi přijedou druhý pracovní den a doopravdy vše opraví a vymění... Acer - ten se reklamuje jako vadná kulma z hypermarketu, nehledě na to, že na mém notebooku Dell nebylo skoro co reklamovat, Acer po dvou letech odchází na totální rozklad šasi...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No tak s Acerem mam teda fakt ty nejhorsi zkusenosti....ve firme jsme jich uz reklamovali asi 20 a servis je teda naprosta ubohost..... naposledy notebook s nefunkcnim touchpadem jsme jim posilali 3x a nebyli ho schopni opravit, vymenili vsechno krome touchpadu a pokazde oprava trvala mesic a notas dorazil nefunkcni.......nasledovalo dohadovani ohledne vymeny za novy notebook a acer zapomnel notebook dalsich 14dni poslat......, nyni je Acer zakazane slovo :).

se svym Asusem jsem mel take uz 2 reklamace.... touchpad, disk, ale oprava vzdy porbehla do tydne a naprosto bez problemu. Posledni 2 roky, ale pouzivam Lenovo-IBM ThinkPady (momentalne T60 v nej. vybave) a na ty teda fakt nedam dopustit. Kdyz notebook na praci tak ThinkPad, HP, Dell....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Notebook Dell? V žiadnom prípade. Skúsenosti z firmy: 40 ks Dell, 7 reklamácií (1 dvojitá). Výmeny klávesníc, LCD displejov. Hrejú ako gamatky, výdrž na baterky 2,5 hodiny, to maximálne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

;) No, aby som iba nenadával - Dell má dobrý servis.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ACERy sa kazia úplne vštky. Nám sa pokazil aj notebook Ferari a to 3x. Samozrejme oprava sa vždy naťahovala a na 3-krát to ani nestihli do 30 dní, takže museli vrátiť peniaze.
Acer už nikdy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hav: Ty poruchové Delly byly nové Latitude (Dx20), anebo něco staršího?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Gorgussien

- ... kdyz uz si chce nekdo hrat s plastovima hrackama Acer ASUS HP atp ... - pozor HP řady nc a i vyšší nx nejsou plastové hračky. Kromě toho že použitý plast je tvrzený a odolnější než např. u Aceru, tak mají magneziové rámy a další výztuhy. Odolnost HP bych stavěl někde mezi Lenovo ThinkPad R a T.

- K tomu dokoupení záruky pro IBM/Lenovo - Kupuj ThinkPady a nebudes mit problemy s delkou zaruky :) - pozor to se týká jen řady T, Thinkpady R mají standardně také jen 1 rok

2 doubt: Pracujou ? Ze by ? A da se verit i tomu, ze pokud pracuji s ThinkPady tak s nimi i hrajou fotbal. - souhlasím, na TP řady T nic nemá. Trochu se bojím, co se bud dít až skončí Číňanům licence na jméno ThinkPad, jestli se budou tak kvalitní notebboky ještě dělat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Gorgussien: Můj Asus W3 má hořčíkový rám a kryt displeje, taky byl o něco dražší než běžný plasťák. Souhlasím, že nejlepší je IBM ThinkPad T, ale dvojnásobnou cenu bych za něj nedal. A už vůbec ne se značkou Lenovo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

> ...na díly z opravy se vztahuje záruční doba jen 6 měsíců...

Pro soukromou osobu nebo firmu? V prvním případě je samozřejmě opět 24 měsíců!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hav: máme ve škole dost Dellů a poruchovost vcelku minimální...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ja mam acer zatial 1rok a som snim spokojny a ked sa pokazi po zaruke kupim novy za tyzden nan zarobim. ($1200)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2JM_: D810, D510 a D505; tusim okrem jedineho pripadu vsetky problemove boli D810.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

co se tyce kvality notebooku a servisu jednotlivych vyrobcu, tak je pry na spici Toshiba, ale taky se necha dost zaplatit...u DELLu se mi libi Next Business Day, ale to je pro vsechny modely nebo jen pro vybrane?...jinak Acer je bida, jestli se mi ten muj podela, tak to bude pruser...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 happymaster23: lip bych to nenapsal :) naprosty souhlas.
2 jfb: Oukej u vyssich modelu dejme tomu - pokud tim myslis neco co se da koupit za 35-40 a vejs - ale tam uz nam zacinaji TP i rada T.
S tema R-kama mas pravdu - psal jsem to trosku rachle a na Rkovou radu jsem si ani nevzpomel - nejak u tech ThinkPadu zapominam ze existuje i neco jineho nez jen rada T a X :).
Mno a s tou licenci - byli by blbi, kdyby nedelali. Navic uz u T41cky z roku 2004 je "manafactured by Lenovo - for IBM". U T-cka z 05/2005 uz je jen "manafactured by Lenovo", ale pritom vyrobni divizi PRODALA IBM LENOVU AZ KONCEM ROKU 2005 ne ? Cinanci ty notesy delali uz delsi dobu. U T60 se mi zda to sasi takove odflaklejsi - uvidime jaky bude u T61 :). Kazdopadne zastupci Lenova se dusuji ze na kvalitu ThinkPadu se sahat nebude.
2 headhunter - no ty ses ale machr - tak si narob za 3 tyzdne na neco ine - mas muj neskonaly obdiv ze jsi tak squelyyy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hav: Ano, každý HW se může pokazit, ale jsem si jistý že si zapomněl dodat, že druhý den přijeli a bez keců vše opravily... S tím že "Hrejú ako gamatky, výdrž na baterky 2,5 hodiny" naprosto nesouhlasím. Prošel mi rukama DELL Latitude D620 a s přídavnou baterkou (je tam jako podpěrka pod ruky) a se zapnutým Wi-Fi přes 4 hodiny na baterky přičemž disk se taky napracoval... Já mám DELL Latitude D600, sice baterka po třech letech odešla a tak vytáhnu maximálně jednu hodinu bez Wi-Fi, ale hlavně tady musím oponovat s tím topením. Při hraní starší hry jako třeba Half-Life se na stole ani nezapl ventilátor... To co hřeje obyčejně pod rukou je disk a musíš rozlišovat disk v zátěži a disk v klidu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Chtel jsem se tu Acera zastat, ze ten levnej bakelitak druhej rok slouzi bez problemu. A ejhle, prosla zaruka a par dni na to ruzova cara pres celej display. Nastesti nikdo ma doporuceni ohledne spolehlivosti toho kramu nebral vazne. Musel bych ted chodit kanalama. Zkratka Acer nebrat!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.