zas na druhu stranu je vacsina hpc vypoctovych programov dnes pisana s vyuzitim mpi/openmp, a tam fakt bude stacit len rekompilacia a pojde to paralelne
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
zas na druhu stranu je
Doug Quaid https://diit.cz/profil/doug
15. 11. 2012 - 07:23https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskusezas na druhu stranu je vacsina hpc vypoctovych programov dnes pisana s vyuzitim mpi/openmp, a tam fakt bude stacit len rekompilacia a pojde to paralelnehttps://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637017
+
Tak jednoduche to nie je. Taziskom vykonu su u Larrabee 512-bitove SIMD a skalarny kod napisany pre x86 by vyuzival len 1/8 teoretickeho vykonu v double precision a 1/16 v single precision. Takze ak to ma mat zmysel, tak treba algoritmy pekne prepisat este na SIMD. A kazdy kto uz navrhoval algoritmus pre SSE/AVX vie, ze nic zlozitejsie a casovo narocnejsie na vyvoj neexistuje. To multithread a vyvoj na GPGPU je oproti tomu skrabanie sa v nose. :) Nvidia i AMD to u grafik uz pochopili, a presli na MIMD, a tam na vyzmykanie celeho teoretickeho vykonu staci jednoduchy skalarny kod, ktory sa vykona paralelne na viacerych datach.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak jednoduche to nie je.
l0rdh4d3s (neověřeno) https://diit.cz
15. 11. 2012 - 19:41https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuseTak jednoduche to nie je. Taziskom vykonu su u Larrabee 512-bitove SIMD a skalarny kod napisany pre x86 by vyuzival len 1/8 teoretickeho vykonu v double precision a 1/16 v single precision. Takze ak to ma mat zmysel, tak treba algoritmy pekne prepisat este na SIMD. A kazdy kto uz navrhoval algoritmus pre SSE/AVX vie, ze nic zlozitejsie a casovo narocnejsie na vyvoj neexistuje. To multithread a vyvoj na GPGPU je oproti tomu skrabanie sa v nose. :) Nvidia i AMD to u grafik uz pochopili, a presli na MIMD, a tam na vyzmykanie celeho teoretickeho vykonu staci jednoduchy skalarny kod, ktory sa vykona paralelne na viacerych datach.https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637074
+
Přesně MPI učí na vyskokých školách a jestli se Intel zůstane u 4-jader a architektura Skylake bude do sebe integrovat pár jader Larrabee tak v tom vydím skvělou budoucnost.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Přesně MPI učí na vyskokých
Radek Horáček https://diit.cz/profil/hordos
15. 11. 2012 - 07:34https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskusePřesně MPI učí na vyskokých školách a jestli se Intel zůstane u 4-jader a architektura Skylake bude do sebe integrovat pár jader Larrabee tak v tom vydím skvělou budoucnost.https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637018
+
Kdysi měl Intel přebděžnou dohodu s Pixarem na odběr hromady karet, ale je otázka jestli si u Pixarů za ty roky neporadili překompilováním Rendermana pro GPGPU
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Kdysi měl Intel přebděžnou
petr ib https://diit.cz/profil/petrib
15. 11. 2012 - 12:18https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuseKdysi měl Intel přebděžnou dohodu s Pixarem na odběr hromady karet, ale je otázka jestli si u Pixarů za ty roky neporadili překompilováním Rendermana pro GPGPUhttps://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637030
+
Hm, tak jen doufat, ze to nepostihne taky stejny osud jak DN Forever:) A sice, ze na to lidi budou par dni neskutecne nadavat, chtit vratit prachy a za 2 tydny po tom nestekne ani prasivy pes:o)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Hm, tak jen doufat, ze to
BTJ https://diit.cz/profil/btj
15. 11. 2012 - 13:13https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuseHm, tak jen doufat, ze to nepostihne taky stejny osud jak DN Forever:) A sice, ze na to lidi budou par dni neskutecne nadavat, chtit vratit prachy a za 2 tydny po tom nestekne ani prasivy pes:o)https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637038
+
já bych to intelu přál, ti mají prachů dost, je to nepoloží
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
já bych to intelu přál, ti
ozana https://diit.cz/profil/ozana
15. 11. 2012 - 14:32https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskusejá bych to intelu přál, ti mají prachů dost, je to nepoložíhttps://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637051
+
Ja bych to hlavne pral gearboxu, za to co dukovi provedl .......
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ja bych to hlavne pral
BTJ https://diit.cz/profil/btj
15. 11. 2012 - 19:51https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuseJa bych to hlavne pral gearboxu, za to co dukovi provedl .......https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637075
+
Dobrá grafika, jenom jí chybí driver a konektory...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Dobrá grafika, jenom jí chybí
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
15. 11. 2012 - 16:13https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuseDobrá grafika, jenom jí chybí driver a konektory...https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637064
+
Myslím, že kdyby LRB byla jako grafika dobrá, pak by jí s tím konektorem vydali ;-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Myslím, že kdyby LRB byla
no-X https://diit.cz/autor/no-x
15. 11. 2012 - 21:09https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuseMyslím, že kdyby LRB byla jako grafika dobrá, pak by jí s tím konektorem vydali ;-)https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637077
+
15. 11. 2012 - 22:42https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskusecelkom by ma zaujimalo, co by na to povedal x264https://diit.cz/clanek/intel-larrabee-xeon-phi-v-prodeji/diskuse#comment-637081
+
zas na druhu stranu je vacsina hpc vypoctovych programov dnes pisana s vyuzitim mpi/openmp, a tam fakt bude stacit len rekompilacia a pojde to paralelne
Tak jednoduche to nie je. Taziskom vykonu su u Larrabee 512-bitove SIMD a skalarny kod napisany pre x86 by vyuzival len 1/8 teoretickeho vykonu v double precision a 1/16 v single precision. Takze ak to ma mat zmysel, tak treba algoritmy pekne prepisat este na SIMD. A kazdy kto uz navrhoval algoritmus pre SSE/AVX vie, ze nic zlozitejsie a casovo narocnejsie na vyvoj neexistuje. To multithread a vyvoj na GPGPU je oproti tomu skrabanie sa v nose. :) Nvidia i AMD to u grafik uz pochopili, a presli na MIMD, a tam na vyzmykanie celeho teoretickeho vykonu staci jednoduchy skalarny kod, ktory sa vykona paralelne na viacerych datach.
Přesně MPI učí na vyskokých školách a jestli se Intel zůstane u 4-jader a architektura Skylake bude do sebe integrovat pár jader Larrabee tak v tom vydím skvělou budoucnost.
Kdysi měl Intel přebděžnou dohodu s Pixarem na odběr hromady karet, ale je otázka jestli si u Pixarů za ty roky neporadili překompilováním Rendermana pro GPGPU
Hm, tak jen doufat, ze to nepostihne taky stejny osud jak DN Forever:) A sice, ze na to lidi budou par dni neskutecne nadavat, chtit vratit prachy a za 2 tydny po tom nestekne ani prasivy pes:o)
já bych to intelu přál, ti mají prachů dost, je to nepoloží
Ja bych to hlavne pral gearboxu, za to co dukovi provedl .......
Dobrá grafika, jenom jí chybí driver a konektory...
Myslím, že kdyby LRB byla jako grafika dobrá, pak by jí s tím konektorem vydali ;-)
celkom by ma zaujimalo, co by na to povedal x264
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.