Intel slibuje podporu XeSS3 včetně multi-frame generation ve všech XeSS2 hrách
Tom Petersen na Intel Tech Tour potvrdil, že ve všech hrách s podporou XeSS2 (kterých Intel na webu aktuálně uvádí 44*), dostanou podporu XeSS3 bez potřeby zásahu vývojáře.
Očekává se, že příslušné ovladače, které podporu XeSS3 přinesou, prostě umožní nastavit generování vyššího snímků než umožňuje XeSS2, což je podstatou rozdílu mezi oběma generacemi. V ovladačích tedy bude u nastavení generovaných snímků možné zvolit jednu ze čtyř možností:
- volba aplikace
- 2× Frame Generation
- 3× Frame Generation
- 4× Frame Generation
XeSS3 bude dostupné na integrovaných grafikách procesorů Core Ultra a Arc (Alchemist, Battlemage). Jak to bude s použitelností, ukážou až recenze. Vícenásobné generování snímků, jak je známo u Nvidie, má vyšší nároky na výpočetní čas než standardní generování snímků, takže výrazně prodlužuje latence. Z toho důvodu je použitelné převážně při nativní snímkové frekvenci kolem 60 FPS či více, kdy není k dosažení plynulého obrazu potřeba vícenásobné generování snímků (stačí upscaling nebo standardní generování snímků, které má nižší dopad na latence).
*Achilles: Survival, Anarchy Legends Online, Assassin’s Creed Shadows, Black Hawk Down, Black Myth: Wukong, Chernobylite 2, Clair Obscur: Expedition 33, Cyberpunk 2077, Dead Take, Diablo IV, Dune: Awakening, Empyreal, Eternal Strands, F1 24, F1 25, FPlus, Game of Thrones Kingsroad, Harry Potter: Quidditch Champions, Hogwarts Legacy, Japanese Drift Master, KARMA: The Dark World, Killing Floor 3, Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii, Marvel Rivals, Mechwarrior 5: Clans, Medieval Dynasty, MindsEye, Naraka: Bladepoint, Payday 3, Rise of the Ronin, Robocop: Rogue City, Robocop: Rogue City Unfinished Business, Sid Meier’s Civilization VII, SKYGUARD, Star Wars Outlaws, Steel Seed, Still Wakes the Deep, Striden, TankHead, The Talos Principle Reawakened, Voin, War Thunder, Wild Assault, Wreckfest 2