Rok po ohlášení přichází první hra s podporou XeSS 2, nové generace upscalingu, která nabízí i generování snímků a snižování latencí. Ani majitelé grafických karet Intelu si ji však nezapnou…
Zatímco počty her podporujících upscaling AMD a Nvidie se počítají na stovky, Intel ještě nedávno uváděl hodnotu nepříliš přesahující sto titulů. Před vydáním Battlemage se však počet her navýšil…
AMD zveřejnila výkonnostní srovnání aktuální generace mobilních procesorů pro ultrathin platformy, které naměřila s technologiemi jako FSR, XeSS a frame-generation…
ExtraSS není navzdory svému názvu nástupnickou organizací WaffenSS nebo AlgemeineSS, ale framework, kterým chce Intel obohatit své XeSS o generování snímků založené na extrapolaci…
Intel používá pro upscaling XeSS hardwarové akcelerátory XMX. Zatímco v samostatných grafických kartách generace Alchemist jsou tyto jednotky vždy přítomné, u integrovaných grafik je Intel vynechal…
Byť k tomu došlo bez oficiálním fanfár, hry Death Stranding a Shadow of the Tomb Raider začaly podporovat upsampling Intel XeSS. Po mnoha odkladech je tedy vydáno…
Byť do vydání XeSS zbývá ještě několik týdnů, rozhodl se Intel nechat tuto techniku pro zvětšování obrazu otestovat po výkonnostní i kvalitativní stránce. Rozhodně však je co zlepšovat…
Ač to uteklo mediální pozornosti, 19. srpna uběhl rok od ohlášení Intel XeSS, alternativy k Nvidia DLSS a AMD FSR. Technologie slibovaná původně na začátek roku se opět odkládá…
XeSS, alternativa k AMD FSR a Nvidia DLSS, měla původně dorazit na konci prvního kvartálu. K tomu nedošlo. Dalším očekávaným datem byl 20. květen. Krátce před ním se dozvídáme, že i tento termín padá…