Microsoft pokračuje v reklamní kampani sloganem I'm a PC
300 miliónů dolarů vložených společností Microsoft do velké reklamní kampaně na podporu Windows dále tečou a vy jejich tok můžete sledovat přímo na webu Microsoftu. První taková známka toku se objevila u příležitostí uvedení této kampaně, kdy Jerry Seinfeld pomohl Billu Gatesovi s botami, druhé pokračování tohoto „seriálu“ můžete vidět přímo u zdroje, jmenuje se „The Family“ a pojednává o tom, jak se chtějí Gates a Seinfeld spojit se skutečnými lidmi (a moc se jim to nedaří). Doporučujeme zhlédnout, je to „lepší než Růžovka“ ;-).
Vedle toho se nyní Microsoft pouští do boje se známou reklamní kampaní Apple „I'm a Mac … and I'm a PC“, ve které se snaží nabořit firmou Apple vytvořenou domněnku o tom, jak je PC stereotypní. V ní se spousta více i méně známých lidí snaží prostý lid přesvědčit o tom, že být PC není nic, za co by se někdo měl stydět. Upřímně, tato kampaň mně osobně připadá narozdíl od komického dua Gates & Seinfeld „opravdu“ trapná, za zmínku stojí snad jen projev Steva Ballmera, který zkombinoval slogan „I'm a PC“ se svým legendárním vystoupením před shromážděním zaměstnanců známém jako „Dance Monkeyboy“. Video si můžete prohlédnout na další stránce, ostatní „PC“ pak na webu imapc.lifewithoutwalls.com.