Na Twitter přijde reklama
Twitter zatím nevykázal žádný zisk, i když je tu už od roku 2006 a jeho popularita je stále větší (náš Twitter kanál už má nyní 113 odběratelů a to funguje jen dva měsíce), finance získával od dárců a investorů, kteří mu zatím svěřili více než 150 miliónů dolarů, jenže tento způsob financování se vedení společnosti nelíbí a chtěli by nasadit něco komerčnějšího. Už prý mají dohodnutu reklamu od BestBuy, Bravo, Red Bull, Sony Pictures, Starbucks a Virgin America, ale jak sdělil jeho spoluzakladatel Biz Stone, nepůjde o klasickou reklamu, ale využijí základního a charakteristického rysu Twitteru, tedy krátkých zpráv, které se uživatelům budou zobrazovat mezi dalšími zprávami.
Ovšem netřeba se zatím vůbec lekat, že by vaše tweety zaplavila lavina reklamních sdělení, ta se budou zatím objevovat pouze ve výsledcích hledání a to maximálně jedno na stránku, od ostatních příspěvků budou také odlišena. Půjde tak o známou kontextovou reklamu, kde si inzerenti budou platit za klíčová slova. Twitter si od toho slibuje finanční nezávislost a doufá, že zatím nebude ve společnosti muset prodávat žádný podíl. Reklamní tweet bude vypadat nějak takto: