Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Nvidia má 500W samořídící modul Drive PX Pegasus

Silnější marketing než vývoj ;)

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

A nejvetsi problem podle autora je nedostupnost. Koho to jako zajima? Takoveto technologie jsou stejne hlavne o sw a na jeho vyvoj dostanou vyvojari potrebne nastroje na emulaci davno dopredu, nez je finalni hw urceny do zabudovani do aut.

Zajimava je k tomto kontextu zprava o udajnem AMD HW pro Teslu. Tam zadne takoveto aspekty realne dostupnosti zminovane nejsou. A to AMD vubec nic neukazala. Proc asi?

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

> Koho to jako zajima?

Spravne. Kdyz mluvi AMD o neexistujicim Navi, je to konec sveta, kdyz Nvidia mluvi o fiktivnim hardwaru, vsechno je naprosto v poradku, a nikoho to nezajima. To prece dava smysl.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

NVIDIA ale umí vyrábět funkční produkty a navíc má tohle: http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2016/05/NVIDIA-GeForce-GTX-10...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

fakt je tam Huang stoporeny? :O

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

to vis, vidi 'five marvels of pascal' a neudrzi se ((:

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Mě připadá spíš velmi visící...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

> NVIDIA ale umí vyrábět funkční produkty

Tvrdim ja nekde, ze neumi ? me jen fascinuji selektivni bryle nekterych jedincu :)

Jinak paradni obrazek. To vypada, ze chteli vyjmenovat featury, ale po trech jim dosli, a tri je asi malo, tak tam placli marketinkove bullshity jako "craftsmanship" :D

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Ak AMD vyprodukuje horsi nez ocakavany hospodarsky vysledok, tak zverejnuije masovo novinky tyzden pred oznamenim vysledkov a to najblizsie bude 24.10.2017[1], cize od 17.10.2017 mozete cakat spravy o produktoch AMD, ak nebolo AMD uspesne, a ak AMD bolo uspesne ekonomicky, ta bude "ticho po pesine"

Supporting Quotes(Citacie podporujuce text)
[1]AMD to Report Fiscal Third Quarter 2017 Financial Results

SUNNYVALE, Calif., Oct. 09, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- AMD (NASDAQ:AMD) announced today that it will report third quarter 2017 financial results on Tuesday, Oct. 24, 2017 after the close of marke
http://ir.amd.com/phoenix.zhtml?c=74093&p=irol-newsArticle&ID=2305532

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tam sa hovorilo o Navi based resp niecom medzi Vega a Navi produkte pre Teslu.
https://diit.cz/clanek/amd-pripravuje-ai-cip-pro-tesla-motors

a k tomu zhrniem svojk komentar z
https://diit.cz/clanek/navi-dorazi-v-cervenci-az-v-srpnu-2018/diskuse

Tym padom, ale Navi musi byt hotova uz teraz. A uz teraz ma AMD predseriove vzorky Navi na inej nez produkcnej technologii.
Berme stadardny cykl;us AMD: 40 dni vyroba, 90 dni testovanie a balenie a 30 dni dodavky partnerom
to je 160 dni. (Your starting date is August 31, 2018 so that means that 160 days before would be March 24, 2018.) a teda 24.3.2018 je najneskorsi termin zaciatku seriovej vyroby Navi,

seriova vyroba musi zacat najneskor 24.3. 2018 a vtedy prijde na trh 31.8.2018

a vtedy musi byt overovacia predprodukcna seria na vyrobnej technologii spustena najneskor 14.11.2017, realne este skor, lebo je tam nejaky cas na pripadnu finalnu upravu masiek.
A ak by Navi mala byt byt vydana 31.7.2018, tak final masky musia byt hotove skor ako 14.10.2017.
V pripade najskorsieho mozneho terminu (v tej sprave o vidani Navi) 1.7.2018 by masky museli byt dodane najneskor 13.9.2017. A vyvoj musel byt ukonceny uz pred tym.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

A já měl za to, že level u AI aut je dán softwarem, ne hardwarem. Když NVidia nabízí modul s AI level 5, znamená to, že po "našroubování" do auta toto bude plně autonomní?
Řekl bych, že by měl být marketing aspoň rámcově kontrolován nekým erudovaným v daném oboru.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Chápu, co vám na marketingu vadí, budete si ale muset zvyknout. A zrovna v tomhle problém nevidím.
Ano, nVidia má SAE L5 mozek pro autopilota. Ještě jí chybí software a celý zbytek auta. Jasně, že když tohle zavřete do Tatry, tak to nezačně jezdit samo, to dojde asi každému.

Zdá se mi to zcela v pořádku. Když to zkombinujete s ostatními částmi auta, které budou L5, tak získáte auto, které bude celé L5.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

+250W = L++? :O

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kde jsou všichni ti rádoby spravedliví, kteří v diskusi pod novinkou o vydání Navi hořekovali, že o hardwaru, který bude dostupný za tři čtvrtě roku, se nemá psát? U Pegasu to nevadí ani když se na něj bude čekat ještě tři roky. Kde jsou Tomason, Rajnoha a další? U AMD hardwaru je moc dlouho i tři čtvrtě roku, ale u hardwaru nVidie ani dva nebo tři roky nevadí!

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

Přistání Apolla 11 na měsíci řídil 1MHz procesor s 1kB RAM a 12kB ROM

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Ale pozor, programovali to borci, co koukli na tiskovou sjetinu strojového kódu a našli do 5 minut chybu. :-)

S dnešními Hurych a synové - Parní mlýny, to se nedá srovnat!

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Kam se hrabe Bitner, to se nedá srovnat :D

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Taky to měli nepochybně zmáknuté jak borci na osmibitech, kteří znali strojové instrukce z paměti a uměli použít nejenom každý takt do posledního dechu, ale uměli i využít zvláštnosti a chyby v konstrukci CPU ke svému prospěchu.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Jo, dneska už programuje každej, kdo umí copy-paste ze vztekoverflow.com ;)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak i dnes se najdou borci, rozdil je v tom, ze kdysi melo CPU par tisic tranzistoru a komplet chovani si zjistil za par tydnu, dnes zjistis leda hovno, protoze CPU je o 5+ radu slozitejsi, a Intel i AMD chteji tucet podepsanych NDA + pet obetovanych novorozencu, nez te vubec pusti k nejake skutecne dokumentaci.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tak určitě, to je daň za vývoj. Osmibity jsou v porovnání s dnešním CPU jednoduché (relativně, pořád je to krásný kus inženýrské práce). Ale kdyby někdo dokázal stejně využít možnosti dnešních procesorů, to bychom asi všichni koukali, co všechno dokáží. Ale to je dnes samozřejmě nemožné, procesory jsou dnes neskutečně složité a samozřejmě dokumentace je know-how výrobce, tak ji nedá jen tak někomu a rozhodně ne všechnu. I když u osmibitů také nebyla dokumentace většinou dostupná, už tenkrát se chránili před konkurencí. Ale bylo u nich možné provést reverse-engineering, a zjistit jak pracují. Vždyť takto se v Československu vyráběly klony Intelu 8080 a Z80, pěkně vrstvu po vrstvě obrousit, okopírovat a šup s tím do výroby. :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

v jednoduchosti je sila!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jo, i s tím málem dokázali neuvěřitelné věci :-) A přitom je to už kolem 30 let, co vylezla na svět řada domácích počítačů Atari 400/800, která už měla extrémních 1,77Mhz a 64kB RAM, tj. víc, než mělo Apollo, a měl to obyčejný člověk doma na stole.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ve skutečnosti měl 36 kiloslov ROM a 2 kiloslova RAM, slovo mělo 16 bitů, z toho jeden paritní. Pravděpodobně vás zmátl prototyp Mod 3C s 12 kiloslovy ROM a 1 kiloslovem RWM, ale ani tam nebyly jednotkou bajty. Celá řada starších počítačů neadresovala paměť po bajtech.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nekde jsem zahlidl ze toto bude mozne az cena Volty klesne pod $1000, protoze treba dnes ty SXM2 moduly stoji $10k pro P100 a $16k pro V100.

Trocha tomu napovida i fakt ze by meli jit od HBM pryc (kvuli cene), ale ja si myslim ze od HBM pujdou pryc kvuli nespolehlivosti (v specifikaci jsou predem urceny nahradni kulicky a spoje, protoze se predpoklada ze to idealne sestaveny nikdy nebude.. tomu by vibrace v aute moc nepomohli).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

njn, RoHS pájka je swinstwo! Dejte to na pérka.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To mi připomíná taková ta speciální LGA pouzdra co používal SUN :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

myslis ty co jdou kompletne rozebrat na sparkach ?
aspon se to nemusi pajet, jenom zahodis rozlamanej "socket" a vemes novej
menit 2k+ pinovky na x86 serverech je o drzku, ty desky maj odvody jak hovad
na nekterych mistech se ti prilepi hrot pri pajeni odporu nastavenej na 450 stupnu

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

500W to by měl nepostradatelný vizionář Musk, jak říká Ježek, a dotační podvodník Musk , jak říkám já montovat to těch svých autíček na tužkové baterie, bylo by zajímavé sledovat zda by tesla s tímto samo řídícím module dříve vyjela z podzemních garáží nebo by to sežralo baterku ještě v nich,

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Víš o tom houno.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

↑ kvalitní argument.. mas tam jeste nakej dalsi? (:

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

On ten jeho argument ale zcela odpovídá kvalitě příspěvku, na který reaguje ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

500W? čili 0,5kW? To se u baterek s kapacitou okolo 70-100kWh ztratí...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Nemluvě o tom, že: 1) to nemusí to nutně být průměrná spotřeba, klidně může být špičková, 2) automatické řízení může nějakou energii ušetřit "inteligentnější" jízdou, takže při průměrné spotřebě celého vozidla přes řekněme třeba 10 kW klidně může ušetřit i více energie, než spotřebuje, a 3) v každém případě i 500W elektromozek bude v robotaxíku úspornější než lidský řidič.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Když se podíváte na Tesla forum, tak spotřeba je napříč modely a samozřejmě v závislosti od stylu jízdy a počasí v rozmezí cca 200-500Wh na míli.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Takže při jízdě po městě to udělá nějakých 12.5kWh za hodinu jízdy. Po dálnici několikrát více. V tom se už nějakých 0.5kWh za AI ztratí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ve městě asi o dost méně. Rychlosti budou nižší (elektrovozidlům vadí především aerodynamické ztráty, které kolem 40-50 km/h budou zanedbatelné) a rekuperační brzdění se lépe projeví. Tam bych tipoval 7-8 kW průměrně. Na druhou stranu ale není možné předvídat, jaká bude situace, až spousta automobilů bude inteligentních a elektrických, takže je poměrně dobře myslitelné, že ve městech ušetří spoustu energie pro AI "kombinovaným myšlením" v lokální síti a také inteligentnější jízdou. Takový režim provozu se sdílením dat mezi vozidly by rozhodně neměl vyžadovat maximální výpočetní výkon (ani elektrický příkon).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ve městech bývá spotřeba právě vyšší kvůlineustále potřebě zrychlovat a obecně menší plynulosti jízdy. Ale i tak. Než se elektromobily opravdu rozšíří, tak v té době může být spotřeba klidně poloviční i při vyšším výkonu vypočetní jednotky. Rozhodně bych spotřebu tohohle kousku křemíku neviděl jako nějaký zásadní problém, který by měl omezit nástup elektromobilů či autonomního řízení.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

...u vozidel se spalovacím motorem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Přestože tedy Nvidia sbírá uváděním modulů s několikaletým předstihem před reálnou dostupností různá prvenství"

Vcera nebo predevcirem se tu no-X divil, ze se nekterym ctenarum zacinaji jeho clanky vecne popichujici NVidii a blahoslaveni AMD zajidat.
Neuplynul den a je tu dalsi takovy clanek v rade.

Sice ma NVidia momentalne nejlepsi autonomni system rizeni na svete, Level 3 je dostupny na trhu, Level 4 je tesne za dverma a bude za par nedel, ale no-X z cele zpravy podtrhne to, ze Level 5 bude mit NVidia hotovo za nekolik let.

Pokud udela Level 5 nekdo jiny podstatne driv, tak prosim je mozne v tom NVidii vymachat cumak, ale takhle ty clanky pusobi cim dal trapneji.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

cim dal trapnejsi ses sam.. (: marketingem nafoukly bubliny si zacinaj vsimat vsude.. podle theverge vetsina automobilek lvl3 a lvl4 stejne preskoci, anandtech se podivuje nad uvadenim lvl5 kdyz jeste nemaj v autech predchozi a na motleyfool psali ze bude trvat roky nez tohle bude mit nejakej realnej dopad..

proste typickej produkt tegra divize.. tegry odjakziva vydavala rok nebo dva pred dostupnosti, nV fans porad dokola mleli jak za ty dva roky budou mit celej trh a jak jsou tegry nejlepsi mobilni cipy (jojo, zvlast kdyz se papirovy specifikace tegry co bude dostupna za par let srovnava s tim co maj ostatni na trhu).. a nakonec to byly propadaky vsechno.. na tegre nVidie jeste nic nevydelala, do vyvoje nacpala vic nez se ji kdy vratilo.. takze klid

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

I na vámi citovaném Motley Fool psali, že návrat Tegry je ohromující.Totální propadák by bylo, kdyby Tegru zapíchli úplně, což se nestalo; naopak došlo k úspěšnému business shiftu směrem k automotive. Viz https://www.fool.com/investing/2016/11/12/appreciating-nvidia-corporatio.... Zpráva z konce roku 2016 zmiňuje, že provozní ztráta Tegry byla 239mil USD v předchozím fiskálním roce a ztráta se stále snižuje.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

ztrata ctvrt miliardy rocne = uspesny business shift.. ((:

no hele asi takhle.. na tegre delaj nekdy od roku 2008 plus minus, takze skoro dekadu.. za tu dekadu to prodelalo nekolik miliard a porad to nezaclo vydelavat.. ekonomicky to totalni propadak je pze z ekonomickyho hlediska to jednak horsi bejt nemuze a jednak by okamzitym rozpustenim tegra divize financni stav zlepsili.. (: kdyby to bylo co k cemu, nepotrebujou delat monstr akce s velkohubejma kecama tri roky pred realnym nasazenim produktu, ktery mozna ani nenastane..

tohle je atom v mobilech v blede modrym, jen s tim rozdilem, ze intel driv pochopil, ze to nikdy fungovat nebude.. btw. jeste driv to pochopila amd, ktera pri svy mizerny financni situaci zarizla ulp cipy hned jak bylo jasny, ze tudy cesta nepovede..

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

No hele asi takhle... v tomhle módu v podstatě x let pracuje AMD, akorát si nejsem jistý, jestli by jeho okamžitým rozpuštěním jeho finanční stav zlepšili ;)
Otázka je, co je lepší, bez náhrady odepsat x miliard, nebo se z toho snažit ještě něco dostat. V Nvidii zřejmě usoudili, že zkusí druhou cestu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To ani omylem, existují podstatně vyspělejší systémy autonomních vozidel, které se vyvíjí minimálně posledních 20 let a to nepočítám leteckou techniku, která je schopná sama vzlétnout, přistát a provádět potřebné korekce a reakce zcela autonomně.

S tvrzením "nejlepší" si rozbijete ústa už pouhou návštěvou http://www.lockheedmartin.com/us/what-we-do/aerospace-defense/ground-veh...

Autonomní vojenské systémy, nebo systémy ochranných sborů (policie, pobřežní stráž...) musí být schopné provozu v každém prostředí za jakéhokoliv počasí. Od horských oblastí, přes tropické džungle až po městkou aglomeraci. Jízdu ve městě, ostrahu konvojů, průzkumné a detekční prostředky proti improvizovaným výbušným systémů, kterých je v takovém Iráku požehnaně. A když z poza rohu vykoukne Ahmed s erpégéčkem, tak to z fleku schytá padesátkou, před kterou ho neochrání ani zeď.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Proč se tady většina lidí rozčiluje? Tak prostě Nvidia vydala slide, že pracuje na něčem co přijde za pár let a půlka z vás se tady může zbláznit...
Kdyby tady někdo napsal článek o tom, že Nvidie má sídlo tam a tam, tak se vsadím, že se zde najde dalších pár pablbů, co to bude kritizovat s tím, že z ekonomického hlediska si vybrali špatné místo! Občas mi to zde v diskuzi přijde, jak když koukám na dvě dítka, tahající se na pískovišti o lopatičku...

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Stavba nového místa znamená, že společnost začala upadat a třese se v agónii.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proste diit, kdyz si AMD prdne tak tu budou tvrdit, ze jsou tak dobri, ze uz vyrabi i vonavky. Kdyz NVidia ohlasi neco velkolepeho, tak vcera bylo pozde.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Hulini, Petík a Redmarx, tady se rozčilujete akorát vy chudáčci.
Běžte si postěžovat Zlobrovi na PC tuning, když se vám ubohým tady naváží do milované nvidie.
Evidentně se vám tu nelíbí, tak buď běžte jinam nebo pište věcně k tématu, ale při vaší ubohosti to moc nejde.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Rozdil je v tom, ze OBR, kdyz mu reknes, ze nadrzuje NVidii, tak ti rekne no a co je ti potom, netvari se jako nekdo jiny, ze je prisne spravedlivej. Nic vic jsem tim rict nechtel, ale nebyl by to jeden ze zamilovanych do AMD, aby hned nereagoval, ze.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Snažím se být neutrální, jen ty tvoje kydy (a podobných - jako již zmiňovaní, Crha, Vlko atd.) mě vždycky přikloní na druhou stranu, takže si za to můžeš sám. Prostě debilní komentář si nezaslouží rozumnou odpověď - tudíž tady z komentářů děláte odpad. A sami si pak stěžujete, že je to tady hrozný, tomu říkám "schíza".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Snažím se být neutrální"

Ja ty tvoje kydy tady moc dobre znam, zcela zamilovanej do AMD, takze to tve neutralni je mi k smichu.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Redmarxi...podle ceho usuzujes, ze je to velkolepe? Ja ctu o tegra modulech v Auto prumyslu tady na Diit tak 2 roky? Kdyby to tady nedavali, tak mne takova "velkolepa" informace uplne mine. Zatim jediny realny uspech co to mello bylo v Tesle, a z tama to ted stejne vysoupli. Porad je to podle mne nejaky 'proof of concept' a realne nasazeni (ne testovaci provoz) je stejne min. par let pred nami. Bohudik.
Az se tyhle autonomni sracky rozsirej, tak to stejne bude pruser tak jako tak..samozrejme v ramci lepsich zitrku 'bezpecnosti' provozu a lidi budou jeste vetsi tupe stadecko, nez pred tim a nikdo nic nebude umet.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Mít či nemít v elektromobilu 500 W spotřebič, který jako řidič nutně nepotřebuji, to je oč tu běží. Snad to udělají tak, aby to v zimě ohřálo interiér a v létě šlo vypnout. Když ubývá dojezd, tak je i 200 W spotřebič, který není nutně potřeba, příliš velký luxus. No abych nebyl za škorohlída, tak do náklaďáků bych nějakou formu AI bezpečnostního systému dal jako povinnost - v ceně trucku se to ztratí a takový naklaďák je i bez nákladu pro osobáky extrémně nebezpečný.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Dobre som sa zasmial, ty vole, nejaki somraci z vychodoeuropskych postsocialistych periferii, ktori vypisuju bludy zo svojich zaprdenych kralikarni vedia vsetko lepsie ako tisice inzinierov, toto zboznujem na buranoch motajucich sa po bulvarnych IT strankach:) Ste tak sprosti, ze keby sprostost kvitla, tak chodite ako holandsky zahon tulipanov:) Verbez!

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Krásně ses zařadil, aspoň víme, s kým máme tu čest: "somrak z vychodoeuropskych postsocialistych periferii", "verbez" a "buran", no jo no, co naděláš, když ti chybí sebevědomí... tak aspoň znáš své zázemí.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Kdyz jsi tak "intelignenti" Rajnoha...tak proc chodis vubec do takovych' tupych' diskusi?
Pri tve inteligenci by jsi preci mel vedet, ze to nema cenu

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Na bulvarne IT stoky typu DD zumpa a Diit sa idem zabavit, niekedy je to neskutocny narez debility:) Ved ak si pri zmysloch a mas IQ vyssie ako hojdaci konik, tak mi musis dat za pravdu.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Tak jedine co ukazujes Rajnoho je, ze jsi hloupy sam a dokazujes to uz jenom tim, ze tady nechodis diskutovat, ale se vysmivat.
Zajimalo by mne, co sam krome pruzeni hloupych poznamek umis a co jsi v zivote dokazal... hadam ze nic.
ps: jinak pocitam, ze tohle ti uz reklo asi vice lidi. Cili stejne to k tobe ani nedorazi...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Nerad sa chvalim, ale ver ze sa na mna ako zo strany hmotneho zabezpecenia tak zo strany intelektu nechytas. Diit si niekedy drzal uroven, teraz to s nim ide dole kopcom a DDemgagogicke stranky su povazovane za IT bulvarnu stoku dlhe roky, od pociatku, takze neni o com. A naco ine ako na pobavenie by som tu chodil? Zamysli sa sam nad urovnou, ktora tu je.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Ja te nachytavat nepotrebuji. Zdiskreditovavas se sam svymi komentari. Lide se socialni inteligenci nepotrebuji nadavat jako prvni lidem do "Verbeze". Dale nemaji potrebu se chvastat a ukazovat na druhe, ze jsou blbci, aniz by sami nepredvedli neco lepsiho. Tvuj komentar opravdu nic konkretniho krome "ja vim vsechno, vsichni jste blbci" neobsahoval.
Kdyz to shrnu...oprvdu nic jako inteligenci u Tebe z tveho prispevku nevnimam..jen dalsi nula, ktera si hraje na hogo fogo.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

:-DDD

Poděkujme Rajnohovi, že nás všechny živí skrze své daně a intelekt a určuje, co je správně a co ne. :-DDD

Stran intelektu, poté co ses tu tak pěkně předvedl, ti nevěřím vůbec nic. Chováš se jak buran. Možná jsi autista, který umí rychle počítat, ale tvé intelektuální schopnosti bych přirovnal k spíše průměru.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.