nVidia kupuje další raytracingovou firmu
Společnost nVidia opět nakupuje, po nedávném odkoupení firmy mental images zabývající se mimo jiné raytracingem přichází na řadu další podobný nákup. Tentokrát je v hledáčku kalifornského výrobce GPU společnost RayScale. Tento tvůrce LightNow pro Autodesk Maya, systému pro raytracing a dávkový rendering ve vysoké kvalitě, sídlí poblíž University of Utah a jeho systém podporuje mimo jiné Lambert, Phong, PhongE, Blinn a anisotropní materiály, Global illumination, HDR rendering či Environment mapping.
V RayScale mimo jiné vyvinuli speciální hybridní renderovací systém, jejich web je však poměrně prostý a moc se tam toho člověk nedozví. Každopádně nVidia učinila další krůček k „čemusi velkému“, ať již je to cokoli. Raytracing jakožto velmi stará a elegantní metoda rozhodně neřekl poslední slovo, ba právě naopak, což dokládá slajd z prezentace.