nVidia má problémy s SLI technologií
Po světě se objevují nářky nespokojených uživatelů SLI řešení od nVidie. Problémy se týkají nekvalitního zobrazení v SLI režimu při vysokých rozlišeních, kdy dochází k „tečení“ linií v SFR módu či k „jitteringu“ v AFR módu. Pozorováno je to především v rozlišeních typu 1680x1050 či 1920x1200, tedy širokoúhlých. Většinou pomůže buď použít analogové připojení monitoru (smůla, pokud máte pouze dva DVI výstupy), hrát v okně, přepnout do 4:3 rozlišení nebo použít Windows x64 s beta verzí 64bitových ovladačů (kdy pro změnu nefunguje AntiAlliasing). Taktéž SLI nefunguje při vícemonitorovém zobrazení. nVidia se údajně vyjádřila v tom smyslu, že o tomto problému ví a pracují na jeho řešení. No uvidíme, jak dlouho jí to potrvá, protože pokud někdo investuje mnoho desítek tisíc Kč (například dvě Geforce 6800 a kvalitní 22“ monitor) do řešení, které následně vykazuje chyby, tak už si toto asi příště rozmyslí, nehledě na to, co to může udělat s postavením nVidie na trhu. Pokud chcete vidět, jak takový „video tearing“ vypadá v akci, zkuste se podívat na video jednoho z postižených. Přehrajete jej například pomocí VLC Playeru.