Je to ověřené ? Nebude se to zachvilku dementovat ?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
sdf (neověřeno) https://diit.cz
21. 2. 2008 - 15:14https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuseJe to ověřené ? Nebude se to zachvilku dementovat ?https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuse#comment-391757
+
technologicky rozdiel medzi gf8 a gf9 je takmer nulovy, toto je cisto marketingova seria...
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
shakerisko (neověřeno) https://diit.cz
21. 2. 2008 - 16:57https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskusetechnologicky rozdiel medzi gf8 a gf9 je takmer nulovy, toto je cisto marketingova seria...https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuse#comment-391789
+
Podle testů se povedla. Ač má papírově o 38% nižší výkon než 8800GT, v reálu zaostává asi jen o 13% a je výkonem někde těsně pod HD3870 (s antialiasingem těsně nad).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
doubt (neověřeno) https://diit.cz
21. 2. 2008 - 18:58https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskusePodle testů se povedla. Ač má papírově o 38% nižší výkon než 8800GT, v reálu zaostává asi jen o 13% a je výkonem někde těsně pod HD3870 (s antialiasingem těsně nad).https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuse#comment-391815
+
Spacer: Nikoliv nastávající generace. S tou nemá nic společného. Je to jen marketingové přeznačení současné generace karet.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jirka1 (neověřeno) https://diit.cz
21. 2. 2008 - 19:28https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuseSpacer: Nikoliv nastávající generace. S tou nemá nic společného. Je to jen marketingové přeznačení současné generace karet.https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuse#comment-391816
+
Only bussines war product - Take us back to the dark hours of the GeForce 4 MX !...Hooray,new generation of promises !
Okleštěná karta bez invence - ideální výkonný lowend . Pro mne jen další důvod ke koupi HD3870 ....
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Xspy https://diit.cz/profil/xspy
21. 2. 2008 - 23:15https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuseOnly bussines war product - Take us back to the dark hours of the GeForce 4 MX !...Hooray,new generation of promises !
Okleštěná karta bez invence - ideální výkonný lowend . Pro mne jen další důvod ke koupi HD3870 .... https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuse#comment-391882
+
Xspy: Naopak, tomu se říká maximální výkon za použití minima prostředků. Nač má HD 3870 2,5x větší hrubý výkon, když ve výsledku je na tom stejně? Jak jsem byl dosud nadšený z HD 38x0, tak tohle je ještě o něco lepší :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
doubt (neověřeno) https://diit.cz
22. 2. 2008 - 01:12https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuseXspy: Naopak, tomu se říká maximální výkon za použití minima prostředků. Nač má HD 3870 2,5x větší hrubý výkon, když ve výsledku je na tom stejně? Jak jsem byl dosud nadšený z HD 38x0, tak tohle je ještě o něco lepší :)https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuse#comment-391904
+
doubt: Jak jsi přišel na to, že má RV670 2,5x vyšší výkon? :-D GF9600 má shader core na dvojnásobné frekvenci oproti RV670, počet texturovacích jednotek oproti RV670 je taky dvojnásobný, ROPs jsou oproti RV670 též dvojnásobně výkonné (4MS/clock oproti dvěma u RV670). Takže to vidím spíš opačně :-) A to ani nepřihlížím k tomu, že GF9600 vyšla více než o tři měsíce po RV670...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
22. 2. 2008 - 08:57https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskusedoubt: Jak jsi přišel na to, že má RV670 2,5x vyšší výkon? :-D GF9600 má shader core na dvojnásobné frekvenci oproti RV670, počet texturovacích jednotek oproti RV670 je taky dvojnásobný, ROPs jsou oproti RV670 též dvojnásobně výkonné (4MS/clock oproti dvěma u RV670). Takže to vidím spíš opačně :-) A to ani nepřihlížím k tomu, že GF9600 vyšla více než o tři měsíce po RV670...https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuse#comment-391948
+
Ale moc do toho nevidím, takže máš asi pravdu :) Jednoznačné však je, že RV670 má na stejný výkon v reálných aplikacích o 32% více tranzistorů (z čehož asi něco dělá logika pro audio).
Osobně bych si klidně koupil oboje. Počkám, co udělají ceny během příštího měsíce a jedno z toho si koupím.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
doubt (neověřeno) https://diit.cz
22. 2. 2008 - 14:23https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuseno-X: Vycházel jsem z hodnoty GFlops v této tabulce:
http://www.tomshardware.com/2008/02/21/nvidia_geforce_9600_gt/page6.html
Ale moc do toho nevidím, takže máš asi pravdu :) Jednoznačné však je, že RV670 má na stejný výkon v reálných aplikacích o 32% více tranzistorů (z čehož asi něco dělá logika pro audio).
Osobně bych si klidně koupil oboje. Počkám, co udělají ceny během příštího měsíce a jedno z toho si koupím.https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuse#comment-392105
+
doubt: Porovnávat čistě aritmetický výkon má smysl v případě, kdy předpokládáme, že dojde k jeho využití. ATi má tendenci v posledních letech tenhle aspekt trochu nadhodnocovat, takže plný poteciál čipu se ukáže až s odstupem času, kdy přijdou hry vyžadující vyšší poměr ALU:TEX. V současné generaci to ATi už opravdu trochu přepískla, ale pokud je přesto RV670 srovnatelná s G94, nepovažoval bych to za nevýhodu, protože je docela pravděpodobné, že se tenhle poměr ještě zúročí.
Co se týče počtu tranzistorů, tak ten nemá též smysl porovnávat. Jde o dvě zcela odlišné architektury: R6xx potřebuje o něco více tranzistorů, ale lze ji rychleji přizpůsobovat novějším výrobním procesům. G8x/G9x stačí méně tranzistorů, protože výkon dožene vyššími frekvencemi shader core, ale nevýhodou je, že je časově náročnější přizpůsobovat tyto rychlé výpočetní jednotky novějším výrobním procesům, takže i přes zdánlivou výhodu v podobě nižšího počtu tranzistorů je výsledný čip větší kvůli staršímu výrobnímu procesu.
Pokud ATi u R7xx upraví poměr ALU:TEX na poněkud konzervativnější hodnotu, mohla by tím získat okamžitý výkon a následně i rychle přejít na 45nm produkci, což vidím jako jedinou (ale velmi nadějnou) možnost pro dohnání výkonnostního skluzu v high-endu.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
22. 2. 2008 - 15:44https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskusedoubt: Porovnávat čistě aritmetický výkon má smysl v případě, kdy předpokládáme, že dojde k jeho využití. ATi má tendenci v posledních letech tenhle aspekt trochu nadhodnocovat, takže plný poteciál čipu se ukáže až s odstupem času, kdy přijdou hry vyžadující vyšší poměr ALU:TEX. V současné generaci to ATi už opravdu trochu přepískla, ale pokud je přesto RV670 srovnatelná s G94, nepovažoval bych to za nevýhodu, protože je docela pravděpodobné, že se tenhle poměr ještě zúročí.
Co se týče počtu tranzistorů, tak ten nemá též smysl porovnávat. Jde o dvě zcela odlišné architektury: R6xx potřebuje o něco více tranzistorů, ale lze ji rychleji přizpůsobovat novějším výrobním procesům. G8x/G9x stačí méně tranzistorů, protože výkon dožene vyššími frekvencemi shader core, ale nevýhodou je, že je časově náročnější přizpůsobovat tyto rychlé výpočetní jednotky novějším výrobním procesům, takže i přes zdánlivou výhodu v podobě nižšího počtu tranzistorů je výsledný čip větší kvůli staršímu výrobnímu procesu.
Pokud ATi u R7xx upraví poměr ALU:TEX na poněkud konzervativnější hodnotu, mohla by tím získat okamžitý výkon a následně i rychle přejít na 45nm produkci, což vidím jako jedinou (ale velmi nadějnou) možnost pro dohnání výkonnostního skluzu v high-endu.https://diit.cz/clanek/nvidia-uvadi-geforce-9600-gt/diskuse#comment-392117
+
Je to ověřené ? Nebude se to zachvilku dementovat ?
Testy: http://www.tomshardware.com/2008/02/21/nvidia_geforce_9600_gt/
Na czc.cz mají skladem ZOTAC a EVGA :)
a na anandtechu:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3234
technologicky rozdiel medzi gf8 a gf9 je takmer nulovy, toto je cisto marketingova seria...
No tech 1625GHz je opravdu zajimavejch...:-))
Proste iba low end nastavajucej generacie Nvidii.
Podle testů se povedla. Ač má papírově o 38% nižší výkon než 8800GT, v reálu zaostává asi jen o 13% a je výkonem někde těsně pod HD3870 (s antialiasingem těsně nad).
Spacer: Nikoliv nastávající generace. S tou nemá nic společného. Je to jen marketingové přeznačení současné generace karet.
Only bussines war product - Take us back to the dark hours of the GeForce 4 MX !...Hooray,new generation of promises !
Okleštěná karta bez invence - ideální výkonný lowend . Pro mne jen další důvod ke koupi HD3870 ....
Xspy: Naopak, tomu se říká maximální výkon za použití minima prostředků. Nač má HD 3870 2,5x větší hrubý výkon, když ve výsledku je na tom stejně? Jak jsem byl dosud nadšený z HD 38x0, tak tohle je ještě o něco lepší :)
doubt: Jak jsi přišel na to, že má RV670 2,5x vyšší výkon? :-D GF9600 má shader core na dvojnásobné frekvenci oproti RV670, počet texturovacích jednotek oproti RV670 je taky dvojnásobný, ROPs jsou oproti RV670 též dvojnásobně výkonné (4MS/clock oproti dvěma u RV670). Takže to vidím spíš opačně :-) A to ani nepřihlížím k tomu, že GF9600 vyšla více než o tři měsíce po RV670...
no-X: Vycházel jsem z hodnoty GFlops v této tabulce:
http://www.tomshardware.com/2008/02/21/nvidia_geforce_9600_gt/page6.html
Ale moc do toho nevidím, takže máš asi pravdu :) Jednoznačné však je, že RV670 má na stejný výkon v reálných aplikacích o 32% více tranzistorů (z čehož asi něco dělá logika pro audio).
Osobně bych si klidně koupil oboje. Počkám, co udělají ceny během příštího měsíce a jedno z toho si koupím.
doubt: Porovnávat čistě aritmetický výkon má smysl v případě, kdy předpokládáme, že dojde k jeho využití. ATi má tendenci v posledních letech tenhle aspekt trochu nadhodnocovat, takže plný poteciál čipu se ukáže až s odstupem času, kdy přijdou hry vyžadující vyšší poměr ALU:TEX. V současné generaci to ATi už opravdu trochu přepískla, ale pokud je přesto RV670 srovnatelná s G94, nepovažoval bych to za nevýhodu, protože je docela pravděpodobné, že se tenhle poměr ještě zúročí.
Co se týče počtu tranzistorů, tak ten nemá též smysl porovnávat. Jde o dvě zcela odlišné architektury: R6xx potřebuje o něco více tranzistorů, ale lze ji rychleji přizpůsobovat novějším výrobním procesům. G8x/G9x stačí méně tranzistorů, protože výkon dožene vyššími frekvencemi shader core, ale nevýhodou je, že je časově náročnější přizpůsobovat tyto rychlé výpočetní jednotky novějším výrobním procesům, takže i přes zdánlivou výhodu v podobě nižšího počtu tranzistorů je výsledný čip větší kvůli staršímu výrobnímu procesu.
Pokud ATi u R7xx upraví poměr ALU:TEX na poněkud konzervativnější hodnotu, mohla by tím získat okamžitý výkon a následně i rychle přejít na 45nm produkci, což vidím jako jedinou (ale velmi nadějnou) možnost pro dohnání výkonnostního skluzu v high-endu.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.