nVidia vypouští PerfKit 5 a FX Composer 2
Po nedávné RC2 verzi FX Composeru 2 nyní společnost nVidia uvolňuje finální verze produktů PerfKit 5 (debuggovací a optimalizační software) a FX Composer 2 (IDE pro vývoj shaderů). Obojí je dobrou zprávou pro vývojáře používající moderní grafiky z kalifornské produkce, neboť předchozí verze PerfKitu nefungovaly s DirectX 10 generací GPU nVidia a FX Composer 1.x měl jisté závažné problémy s podporou pro uživatelské rozhraní a žádnou možnost tvorby shaderů. To vše je nyní napraveno. Současně tak vývojáři dostávají konečně do rukou nástroje plně podporující 64bitová Windows Vista. I nadále však přetrvávají jisté mouchy, kupříkladu FX Composer 2 nadále nepodporuje shadery ve verzi Shader Modelu 4.0 skrze HLSL, další změny jsou očekávány až po konferenci SIGGRAPH 2007 (proběhne 5. až 9. srpna). Ukázková videa, podrobnější informace a odkazy ke stažení nástrojů naleznete přímo u nVidie (PerfKit, FX Composer), k dispozici je i příslušné diskusní fórum.
Diskuse ke článku nVidia vypouští PerfKit 5 a FX Composer 2