Otevřená implementace iodoom3 od tvůrců ioquake3 přichází
Cílem ioquake3 bylo (je) mimo jiné postavit na kódu id Tech 3 engine, v němž budou opraveny chyby a přidána některá vylepšení. Tvůrci kromě jiného přidali podporu VoIP či anaglyfického 3D zobrazení a řadu bezpečnostních záplat.
Nyní přichází na scénu iodoom3. Zrodil se web projektu (zatím pochopitelně extrémně prázdný, asi jako průměrná kokainová modelka) a Twitterový účet. Projektu se samozřejmě účastní i Ryan C. Gordon, známý programátor, který v minulosti portoval na Linux velké množství her od různých herních studií a který poskytuje webový prostor řadě projektů včetně SVN pro ioquake3. On sám si za první cíl klade přidání podpory SDL, CMake souborů a také vyčištění od všech varovných hlášek při kompilaci.
Tohle video tak úplně s iodoom3 nesouvisí, ale jde o hodinové povídání Ryana C. Gordona z jara tohoto roku na téma hraní na Linuxu: