Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Otevřená implementace iodoom3 od tvůrců ioquake3 přichází

DOOM3 logo
Není to vůbec překvapení. Natěšená open-source komunita reaguje obvykle takto bleskově rychle. Tvůrci vylepšené a opravené implementace Quake 3 enginu (id Tech 3) známé jako ioquake3 se s radostí vrhají na engine id Tech 4 pohánějící Doom 3…

Cílem ioquake3 bylo (je) mimo jiné postavit na kódu id Tech 3 engine, v němž budou opraveny chyby a přidána některá vylepšení. Tvůrci kromě jiného přidali podporu VoIP či anaglyfického 3D zobrazení a řadu bezpečnostních záplat.

Nyní přichází na scénu iodoom3. Zrodil se web projektu (zatím pochopitelně extrémně prázdný, asi jako průměrná kokainová modelka) a Twitterový účet. Projektu se samozřejmě účastní i Ryan C. Gordon, známý programátor, který v minulosti portoval na Linux velké množství her od různých herních studií a který poskytuje webový prostor řadě projektů včetně SVN pro ioquake3. On sám si za první cíl klade přidání podpory SDL, CMake souborů a také vyčištění od všech varovných hlášek při kompilaci.

Tohle video tak úplně s iodoom3 nesouvisí, ale jde o hodinové povídání Ryana C. Gordona z jara tohoto roku na téma hraní na Linuxu:

David Ježek

Dlouholetý zdejší redaktor (2005-2017), příznivec open-source rád píšící i o ne-IT tématech. Odpůrce sw patentů a omezování občanských svobod ve prospěch korporací. Fanoušek Asimova, Kinga, Feynmana, Sudka, 70mm filmu, sf/vf filmu, Fomapanu 400, starých dobrých her, 99% čokolády, indické kuchyně, domácího kváskového chleba a řady dalších věcí.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Otevřená implementace iodoom3 od tvůrců ioquake3 přichází

Úterý, 29 Listopad 2011 - 22:48 | DTS maniac | Hezkypěkně...za tu modelku :-))))

Zobrazit diskusi