Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Podrobnější informace o zvukovém procesoru Creative X-Fi

To je sice pekne, ale spickovy produkt si ziada spickove ovladace a tie Creative zatial nema(tento cip bude vyzadovat este komplexnejsie ovladace). A bez kvalitnych ovladacov mi je to tak na dve veci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Prosim vyvarujte se slov profesionalove spickove a podobne. Ne vse co se tluce do hlavy ( tady myslim hlavne marketing ) je pravda. Profesionalni zvukove karty jsou uplne nekde jinde je to jina kategorie a neni to jen o zvukove karte samotne a vubec to jako komplexni reseni neni nic pro smrtelniky. Porad je to HOME ...
Pokud tu nekdo ( v predeslem prispevku) srovnava audigy 2 a integrovane zvukove karty tak ma asi na to napichle plasty 2.0 a nebo v usich spunty.
Profesionalni uroven je vzdy jina kategorie ... tak prosim nemichat.
 

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

netreba vsechno slepe prejimat od amateru z extremetechu, 24/96 na SACD vas ani trochu nezarazilo pri prekladu?

na profesionaly se tady nemyslelo vubec, kdyz uz nejake hw dsp efekty, tak potom v plnem rozliseni, jinak to nema smysl.. co se tyce rozdeleni signalu na ctyri, jestli to principialne funguje, pak je to implementovatelne i na 10k2 a E-MU to taky uvadela jako moznost, ovsem nikdy to potom neimplementovala.. o realne praci pri 44.1kHz bych mel take sve pochyby, jen jestli to neni vyreseno jako u karet E-MU s 10k2, kde vsechno probiha na 48kHz a na vystupu se bufferuje a posila ven rychlosti 44.1kHz, pricemz kdyz je buffer plny, zpracovani se pozastavi.. kdyz uz jsem u tech E-MU, dodnes nebyli schopni pridat podporu pro 88.2/176.4kHz, pricemz hardwarove je to bez problemu realizovatelne, bohuzel musim rict, jak vsichni nadavaji na support a drivery Creative, nemuzu soudit, Creative sem si do compu nikdy nepustil, ale E-MU je v tomhle ohledu docela otresny a to ho vyrazuje z profesionalni sfery vic nez cokoliv jineho..

co se tyce zvuku vyslednych SoundBlasteru, necekejte nic prevratneho, nebude to o nic lepsi nez doposud, mozna efekty budou znit presvedcivejc, ale ciste po zvukove strance to hosi z Creativu zase pohrbi, jako vzdycky.. jejich slavnych 70% na SRC stejne kvalitativne neprekona popularni SSRC/PPHS resamplery do foobaru, takze pokud uz je pouzivate na Audigy2, k zadnemu zlepseni uz dojit nemuze..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ja som asi chluchý debil. Mám Audigy2 ZS bude to špička do konca života. Repráky 5.1 (7.1) si aj tak viac ako za 5.000 nekúpim a preto spomínané výhody novej zvukovky sú tak na dve veci... Mám pocit, že to je jeden z ďaľších produktov na trhu, o ktorom nás chcú presvedčiť, že ho potrebujeme!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Skoda ze to vypada na dalsi ubohe DSPcko, zajimalo by me kdy se konecne creative zmuze na skutecny 3D audio procesor, jako byl Aureal Vortex2, ktery dodnes (co se tyce 3D Audia) nema konkurenci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hezky tu tlachate, ale myslim si ze uplne o nicem. Dle meho nazoru, je tohle logickym nastupcem Audigy 2, coz je karta pro standardni uzivatele(hry, DVD, max. amaterska tvorba). Pokud to Creative prezentuje jako profi kartu, je to asi nesmysl, kteri vsichni, alespon zde, vedi a proto nechapu proc do toho tak sijete. SB Audigy(1-2) jsou dost dobry karty(pro domaci uzivatele), ovladace sice moc neaktualizujou(ale fungujou), pres firmu jich proslo spousty a bez nejakych problemu, vsichni jsou spokojeni. Pripada me to jako debata o reproduktorech 5.1 v cenove hladine 2-8 tisic, ktery jsou naprosto spickove pro home trh a parta radobyodborniku se do krve hada, ze je to naprosto nepouzitelne, zkresleni a podani neprijatelne....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ivan:
Jenze to nikdo nevi. Zkousel jsem prodat Turtle Beach Montego II (coz je jedna z nejlepsich karet s Vortexem 2 AU8830) a nikdo to nechtel, tak ji mam furt v supliku...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Můžete mi, odborníci, poradit ? Potřebuji nějak, pokud možno levně a kvalitně, samplovat stereo zvuk do počítače ze syntezátoru. Obávám se trochu běžných PCI zvukovek. Taky bych byl rád, kdyby k tomu byl software, kterým by šlo samply upravovat a přidávat DSP efekty. Hlavně takový ten efekt, který jakoby rozprostře stereo zvuk do většího prostoru.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Proč střádat do prasátka ??? Zkus http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1 

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Johny: Štastný to člověk. Pro mě je Creativácký hardware ten nejhorší s kterým jsem se v životě setkal. Kdysi jsem měl od nich AWE64 a byla to super zvukovka, i když trochu předražená, ale žádný problém s ní nebyl. Ale postupně šla kvalita hodně dolů.
Posledně jsem si od nich kopil zvukovku, repráky a grafiku. Se vším byly jen problémy - v reprácách začalo hučet a musel jsem je reklamovat - to můžu ještě mluvit o štěstí, protože se to stalo v záruční době.
Horší to dopadlo s grafikou - nefungují s ní novější ovladače od nVidie a Creative sám aktuálnější taky nevydal takže musím používat několik let staré detonátory (a zabralo mě celý den práce než jsem přišel v čem je problém, protože jsem žil v domění že přece detonatory fungují i na starší karty). Navíc mi nedávno při přenášení upadl z grafiky chladič - místo aby to tam nějak přišroubovali tak to tam bylo jen tak mizerně přilíplý! Hrůza.
Zvukovka mi odešla týden po záruční lhůtě, po tom co jsem přidal do komplu 3Com síťovku. Úžasný. Z internetových diskusí jsem zjistil že se to běžně může stát u prakticky všech zvukovek od Live po Audigy 2, protože Creative si nerozumí s ACPI 2.0 a při kombinaci s umístěním zvukovky v určitých slotech a určitých ovladačích a nějaké další kartě v počítači se smaže identifikace karty v EEPROM. Doporučené řešení na diskusích je vypnout speciálním postupem ACPI 2.0 při instalaci Windows - pokud ale už zvukovka odešla tak smůla. Creative problém popírá. Po půl roce Creative oficiálně na svých stránkách problém potvrzuje - těm co mají kartu v záruce ji vymění, zbytek má smůlu. Z diskuse na stránkách Creativu vyplývá že velká části lidí co Creative kartu vyměnil karta za chvíli znovu odešla - Creative karty vyměňuje znovu dokud jsou v záruce, pak máte smůlu. Creative se tváří že je nejhodnější na světě, protože problém je způsoben "specifickou hardwarovou kombinací", a přesto dokonce karty v záruce vyměňuje (takhle mimochodem odpovídá Creative velmi často - když máte v počítači třeba síťovku a obrátíte se s něčím na support Creativu tak vám řeknou že máte specifickou hardwarovou konfiguraci a nemůžou vám pomoci - vzhledem k tomu že každá konfigurace je vlastně specifická tak takhle můžou odpovídat na všechno). Mezi tím se mimochodem zjišťuje že EEPROM zvukovek nejde flashnout (hardwarově zablokováno - úžasný). Taky se ovšem zjišťuje, že nefukční karty s alternativním ovladačem kx běžně fungují (kx ale zase nepodporuje EAX, takže to není 100% řešení). Uživatelé s nefukčnímy kartami chtějí po Creativu aby taky upravil ovladač aby dokázal i poškozené karty identifikovat. Creative odmítá s tím že by to bylo "nesystémové programování ovladače" (!). Místo toho Creative dál vyměňuje zvukovky v záruce aby za chvíli znovu odešli a zbytku vzkazuje že jim nemůže pomoci. Po dalším roce se v diskusi oběvuje návod, jak zvukovku opravit výměnou jedné malé součástky na kartě (proč takový návod, byť je jen pro pokročilejší, nevydal Creative?!). A to už nebudu mluvit o tom, kolik jiného nehezkého jsem se dozvěděl o Creativu při pročítání diskusí když jsem hledal něco o svém problému, jak mizerná je podpora Creativu standardů (ASIO, apod.), a že prakticky všichni lidi co znám co vyzkoušeli jinou zvukovku než Creative (nepočítám integrované) mě radí ať si Creative neukupu že ta jejich (např. nějaká od M-audio nebo od Audiotrak),  zní mnohem líp, a že velký rozdíl pokud si to člověk poslechne je poznat i na levnějších reproduktorech.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Otto: Asi mam opravdu stesti. Firmou projde rocne nejaka stovka PC, samozrejme Creativ je mozna tak v tretine, ale co tak premyslim, reklamujem sem tam disk, desku...na zvukovku si fakt nejak nevzpominam. Reproduktory se taky prodavaji dost(jiny Creativ HW ne)a mam pocit, ze tam reklamace taky nejsou nejak obvykly(ani si nevzpominam na nejakou). Kamaradi maji doma taky Creativy a nikdo si nestezoval. Ja osobne mam Audigy 1 + jakesi 5.1 repro Crative- mam to predevsim na DVD, hry, vyjimecne nejaka hudba. Vse bez problemu, huceni, hrceni, v odpovidajici kvalite... snad jen zesilovac by mohl mit vetsi odstup signal/sum, pac v noci kdyz je absolutni ticho, je slyset z repro tichy sum. Pri hrani, ci ve dne se to ztrati, ale pokud bych mel byt detailista...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Oto Dostál: a nebude to spíš tím, že Creative produktů se prodává nesrovnatelně víc než ostatních ? Takže i počet reklamací je vyšší ? Není to takový ten syndrom aaa auto ? Jinak to co popisujete je docela síla.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

A jak se tedy budou jmenovat ty zvukovky s tím čipem X-Fi. Bude to místo Audigi ten Zenith?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Riccardo: Nejde mi o počet reklamací, ale o přístup k jejich řešení situace. Pochopil bych že mi karta odejde a že odejde spoustě jiných lidí. Ale ty další věci, hlavně to že jde vydat softwarová oprava a Creative to odmítne, to je pro mne prostě naprosto nepřijatelný přístup k zákazníkům.
PS: Víte že Creativácké zvukovky se často liší hlavně ovladači a jdou tím že donutíte nainstalovat se jiný ovladač softwarově upgradovat (např. Audigy 1 na Audigy 2ZS?)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zaujímalo by ma, či bude mať karta podporu aj vo Windows 98 SE, alebo nie. Osobne mám problém s Audigy 2 i Audigy 2 ZS taký, že po nainštalovaní driverov s podporou EAX 4.0 ju môžem používať iba bez efektov. V opačnom prípade počuť rušenie. Staršie originálne drivery z CD-ROM sú v poriadku.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Potvrzuji zkušenosti pana Otty, užil jsem si něco velmi podobného s Audigy 1, akorát mi po druhé reklamaci a táhlé korespondenci s technickou podporou Creative (kdy jsem si připadal, že si dopisuji s idio..m - ještě ty maily mám schované, stojí to fakt za to :-) ) došla trpělivost a vyměnil jsem tenkrát Audigy za Hercula a byl klid ...
A nikdy více zvukovka Creative!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pani odbornici

Dik za ten link na RME a este mam otazku na zvukovky Egosys. Aky mate na ne nazor. Najma ma zaujima zhodnotenie z hladiska kvality a pomer cena/vykon.
Dik

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nedelak: Ano, ví to málokdo... Ale já si přesto hýčkám Diamond Monstersound III (postaveno na AU8830) i nadále ve svém kompu...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Z textu mi prislo, ze se mluvi jen o Audigi1, ne o Audigi2 ZS ci Audigi4...chapu to tak, ze ve vsech zvukovkach je ten sam stary chip...ale to mi pak nesedi do specifikaci, ktere Creative udava pro jednotlive zvukove karty, jako pro ZS2:

High Definition Audio Quality for Playback and Recording

24-bit Digital-to-Analog conversion during playback with sampling rates of 8, 11.025, 16, 22.05, 24, 32, 44.1, 48 and 96kHz in 7.1 mode and up to 192kHz in stereo mode
24-bit Analog-to-Digital conversion during recording in 8, 16 or 24-bit at sampling rates of 8, 11.025, 16, 22.05, 24, 32, 44.1, 48 and 96kHz
SPDIF (Sony/Philips Digital Interface) input at up to 24-bit/96kHz quality
SPDIF output up to 24-bit at 48 or 96kHz
ASIO drivers for low latency(≤2ms) multi-track playback and recording at 16-bit/48kHz
 
nebo pro Audigi4:
High Definition Audio Quality for Playback and Recording

Playback of 64 audio channels, each at an arbitrary sample rate
24-bit Analog-to-Digital conversion of analog inputs at 96 kHz sample rate
24-bit Digital-to-Analog conversion of digital sources at 96 kHz to analog 7.1 speaker output
24-bit Digital-to-Analog conversion of stereo digital sources at 192 kHz to stereo output
16-bit to 24-bit recording sampling rates: 8, 11.025, 16, 22.05, 24, 32, 44.1, 48 and 96 kHz.
Supports Sony/Philips Digital Interface (SPDIF) format of up to 24-bit/96 kHz quality. Selectable sampling rate of 44.1, 48 or 96 kHz
Low latency multitrack recording with ASIO 2.0 support at 16-bit, 48 kHz and 24-bit, 96 kHz resolution.
Z toho mi vyplyva, ze audigi2ZS umi nahravat ve 24bitech a 96KHz, ale pres ASIO jen 16/48, coz je nejaka blost a ze Audigi4 nahrava 24/96 a zvladne totez pres dokonce ASIO2...pokud tedy obe karty pouzivaji stejny chip, tak mi to teda nesedi...
 
A pokud tedy tyhle karty signal vzorkuji 24/96 a nasledne prepocitavaji ve 48kHz a vystup interpoluji opet na 96kHz, jak bylo ve clanku uvedeno, tak co potom muze z toho zvuku byt?...to znamena, ze i kdyz proklamuji kartu jako vhodnou k profesionalnimu pouziti, tak je uz kvuli zminenym duvodum v teto oblasti zcela nepouzitelna...
 
Sam uvazuji o koupi nejake kvalitni zvukove karty do PCMCIA s rychlymi ASIO drivery, pred kterou bych mohl hrat na elektrickou kytaru a Audigi2ZS se mi zdala jako cenove nejvhodnejsi volba, ale bojim se, ze bych se dost spalil...pravda profi zvukove karty v teto oblasti se vstupy 24/96 jsou cenove uplne jinde (napr. zvukovka od Echoaudio IndigoIO do PCMCIA pouze stereo za nejakych 6500Kc) coz je mi drahe....tim bych se chtel pripadne i zeptat, zda s tim ma nekdo nejake zkusenosti?...navic, na kompu mam PCI Audigi1 a pres ASIO je temer nepouzitelna, v tomto rezimu zcela nepochopitelne je hlasitost vstupu LINE IN ovladana pres hlasitost vystupu a jeste k tomu mixuje cisty zvuk kytary ze vstupu se zkreslenym, co jde do vystupu...zajimalo by me, zda je ZS2 tohoto neduhu uz zbavena...
 
Tolik k tomu, pokud to beru ze stranky zpracovani zvuku...jinak co se multimedii tyce jsem temer spokojen:)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

1) DVD-Audio ma vzorkovaci kmitocet 192KHz, 96 ma pouze audio stopa DVD-VIDEO formatu a to nema s DVD-Audio moc spolecneho.
2) SACD formát ma vzorkovani 1MHz, jde totiz o primou PCM.
3) dynamicky rozsah pri 24bitech je samozrejme 144dB, bohuzel pouze po vypocetni strance, analogovy/elektricky vystup karty toho schopen neni, uz Audigy2 melo mit dynamiku 24 bit, ale nemela ani 20, ani 18, ale jen 16 - cd kvalita (97,1dB viz. www.tomshardware.com)
(je zajimave ze v HI-FI oblasti disponoval uz pred osmi lety CD prehravac Technics obvody schopnymi skutecne prenest dynamicky rozsah 144dB a to prestoze tedy nebyl vyuzivan/jen z onech 96dB, ale tak se zajistuje maximalni linearita signalu - tomu se rika HI-FI, zvukova karta ktera ztrati 48dB signalu (prevedeno na linearni pomer je to ztrata 99,6%!) je absolutni srot, a v oblasti HI-FI techniky ji pravem ceka pouze vysmech, a v oblasti PC kde lidi nemaji poneti o kvalite ji ceka velka slava a spickove hodnoceni a oznaceni za HI-END - jak komicke :-))))
4) cena se zda nizka, ale pri te mizerne kvalite je nakonec velmi vysoka, vypocetni vykon vytvarejici efekty povazuje spousta lidi za vellke plus, i kdyz kvalitni zvuk z kvalitniho zdroje (ne MP3) by lidi ohromil mnohem vice nez tezce vypocetne aplikovany efekt na spatny signal vyvedeny pres nekvalitni vystup snazici se "zkrasli" zvuk dozvuky rozsirenim stereofonni baze a frekvencnich korekci.
"MP3 poskytne DVD-Audio hudební zážitek" - no comment :/ to by vyzadovalo ZAZRAK
zvyseni zvukove kvality o vice nez 7000%!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Tomcat:
uz to tu taky nekdo zminoval, rozdily jsou mnohdy jen v tom, co kteremu modelu dovoli ovladace.. hlavni DSP svab je stejny uz od puvodni Audigy, u Audigy2 a vys je k nemu paralelne pripojeny P16V, ktery umoznuje pouzit 24/96, jestli 192kHz to je otazka.. ovsem jakmile se ma neco pocitat, musi to jit pres hlavni DSP a tam je to omezeno na fixnich 48kHz a donedavna dokonce jen 16bit tusim.. on je ten stary DSP svab z Audigy1 dokonce pouzit v rade profi zvukovek E-MU, akorat ma k sobe pomocnika v podobe programovatelneho pole..
konkretne omezeni ASIO vs. ASIO2 je ciste otazka driveru..
jinak to Echo se ti nakonec vyplati, nelituj penez a jdi do nej, velice povedena karticka..

2uuuuu:
1) 192kHz max ve stereu, 96kHz max multikanal, muzou byt pouzity veskere ostatni standardni sampleraty.. DVD-V ma max 96kHz stereo PCM stopu..
2) 1bit/2.8224MHz, neni to PCM ale SDM..
3) maximalni linearita, dosahovana nejlepsimi profesionalnimi prevodniky je tak 21bit (126dB), snad bys necekal, ze consumer karta se bude blizit k teto hranici :) ten Technics musel dosahovat 144dB v reklamnim letaku ;)
4) ja myslim, ze by leckoho ohromila i mp3 pustena na solidnim hardwaru oproti DVD-A pres Audigy >:) a to si nedelam srandu..
a jeste jedna poznamka, hi-fi a zvlaste high-end nejsou jen cisla, je v tom mnohem vic.. nikdo presne nezna vnimani systemu ucho-mozek a i dne temer identicky merici zarizeni muzou mit znatelne odlisny zvuk.. bohuzel Audigy karty jsou prikladem tech jeste docela snesitelnych cisel, ale dosti nesnesitelneho zvuku..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

>Glassman:
1)jeste jsem nevidel multikanalovy DVD Audio a nebo 96khz, jinak to co sem rikal. (ostatne jakej HIFIsta ma doma sestavu vicekanalovych reprosoustav, ty jdou po kvalite, ne kvantite a proto by si taky tezko
nechali libit namichanej signal ze zbylych kanalu)
2) je to PŘÍMÁ PCM - to je zakladni oznaceni principu, proto po 1 bit rozdil informace, 1 bit informace pochopitelne ne.
3) ne, vystupni obvody byly schopne dodat napeti o rozsahu 144dB, to je prave to co PC-ckare uz nezajima, na prevodniku nezalezi, na datech taky ne, na co je 32 bit signal+ 32bit prevodnik, kdyz vystupni operak je schopny pracovat s napetim o dynamice jen 96dB(16bit)? to je proste na nic, zadny vymysleny parametr, ostatne to taky nebyl zadny zakladni model za 6 tisic Kc, ale topmodel.
4) me by tedy neohromilo ani jedno, ztratove komprese zneji kazda jinak (kazda poskodi signal jinym zpusobem), a presto vsechny stejne (vsechny maji podobny princip), jedine co se presnosti prednesu blizi vic nez ostatni CDA je AAC, jinak jsou vsechny tyhle vymysly ostudou, snazit se ziskat co nejvyssi kvalitu pri 48kbitech/s neni spravna cesta, protoze kdyz od 100-500kbit uz se nekona rust kvality, tak k cemu to je v dnesni dobe kdy DVD vypalovacka stoji 1500 a medium 15, a 80GB disk 1600? je zapotrebi zvysovat kvalitu, ne snizovat kapacitu.
Ucho prenasi informace do mozku pres paralelni kanaly, tim je dan siroky rozsah rozpoznavani signalu.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

ad 1) kdyz nevidel, tak nevidel, co se da delat :) najdi si specifikace.. je to mimo jine duvod nasazeni MLP alias Meridian Lossless Packing..
ad 2) pojem 'prima PCM' slysim poprve od tebe, kdyz uz jsme u terminologie, je to Direct Stream Digital a ve skutecnosti je to obycejna Sigma Delta modulace, kazdy vzorek ma opravdu jeden bit, ovsem kvantizacni sum je modelovany prave sigma delta modulatorem vyssiho radu, predstav si to jako noiseshapovany dither.. myslenka na oko pekna, ale v praxi to nechodi tak, jak to ma Sony/Philips namalovany v letacich, tedy 1bit stream z A/D primo az do D/A..
ad 3) vzhledem k tomu, ze uroven kolem 130dB je zhruba tepelny sum kilovyho odporu, opravdu to nezni realne ;) myslim, ze by dalo velice zabrat to uz jenom zmerit :) co se tyce 32bit signal 32bit prevodnik, pak vez, ze moderni prevodniky jsou 1-5ti bitove, 24bit u nich znamena pouze jak velke samply prijima na vstupu digitalni filtr, s architekturou ani parametry prevodniku to nema moc co delat..
ad 4) stojim si za tim, ze mp3 z kvalitniho zdroje je mnohem mensi zlo (lepsi zvuk) nez DVD-A z Audigy2..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Vážení, Vaše diskuze mne ohromuje a tak bych si to dovolil trochu shrnout. Když se nahraje sračka, tak to žadná karta s úctyhodnými dB a Khz nevylepší, že?... Mějte se fajn.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Glassman/ na tom tvojom tvrdení že kvalitné MP3 ma lepši zvuk ako DVD-A som sa parádne pobavil.Bud si to nikdy nepocul, alebo si to počul na nejakej ubohej aparature za par korun a este k tomu cez stenu od suseda .Stavim sa ze HDV je u teba mensie zlo ako divx.:-).Skus mi to tvrenie prosim ta vysvetlit aby som ta nemal za totalneho kret.na.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Gitur: přečti si pozorně, co psal, pak se s ním hádej, abys nebyl za vola

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

trochu jsem ted zavahal, jestli na to odpovidat, nakonec jsem se precijen rozhodl, ze budu.. forma prispevku, zvlaste pokud obsahuje osobni insultace a vulgarismy, docela vystihuje uroven prispevatele ;) alespon tady na cdr.cz by bylo zahodno udrzet jistou formalni uroven, hadat se a nadavat se da na spouste jinych mist.. co se tyce tveho vykladu meho prispevku, opravdu jsi to nepochopil jak to bylo mysleno, mozna je to napsano nesrozumitelne, ale jak je videt, alespon jeden clovek to pochopil spravne (hotovson).. zkusim to tedy popsat jeste srozumitelneji: solidne enkodovana MP3, rekneme LAME -aps, pustena na kvalitnim zdroji (mysleno stolnim prehravaci, zvukove karte atp.) je mnohem mensi zlo, nez DVD-A pustene na Audigy2.. ted uz snad chapes kam mirim..

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

He he he, samí sačky... sorry

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

He he he, samí sračky... sorry

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

to Glassman: jedine DVD ktore ma zvuk 24bit/96khz je Jean Michel Jarre AERO. O dalsich neviem.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

spoustu jich je v nabidce Chesky Records a jinych audiofilne zamerenych vydavatelstvich.. pokud myslis DVD-V..

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

to TAT: Diky!! To je neuveritelny! nahradil sem zabugovany ovladace Creativu z roku 123 za tyto http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1 a ten zvuk je neuveritelnej.. myslel sem ze to ani neni mozny!!
Bracha sedi za zdi a nevidi co tu vyrabim, ale kdyz sem pustil track z mp3jky.. tak sam vstal a sel se podivat co to tady tak hraje a jestli sem nevymenil zvukarnu! Famozni... a na sluchadlech od sennu se mi malem zastavil dech...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

1)ano, specifikace existuji, nahravky uz ne ;) nevim co s tim ma MLP spolecneho, snad necekate ze by hifista poslouchal ztratovou kompresi ala DD :))
2)Direct Stream Digital = prima PCM = primo prelozeno:
Primy Tok Digitalni
3) nedalo by to zabrat, sum je narozdil od signalu nepravidelny takze lze merit selektivne s vyrazne vyssi presnosti
4) to je uplne jedno, ani jedno neni kvalitni audio natozpak HI-FI

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zase jedna stařešina na PCI :( to je fakt už k smíchu

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Velice me zklamalo, ze chip neumi nativne, bez nutnosti resamplingu, zpracovavat nejbeznejsi hudebni zdroje CDDA, mp3, ... ktere maji vzorkovani 44,1 kHz.
Pred nedavnem me problemy s resamplovanim - ktere snizuje kvalitu, at marketing Creative tvrdi cokoli - odradily od nakupu jinak pomerne dobre Audigy 2. Ocekaval jsem, ze Creative umozni DPS prizpusobit se vzorkovacimu kmitoctu zdroje, pripadne umoznit provoz bez resamplingu i za cenu omezeni efektu. To, ze resampling je problem, potvrdila Creative i extremnim dimenzovanim resamplovaci casti chipu X-Fi ..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.