Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Radeon RX 5600 XT s výkonem nad GeForce GTX 1660 Ti pořídíte za $279

Nevim, cim zalepi tu diru mezi 199$ a 279$, kdyz 5600 ani neoznamili. Kdyby to AMD nabidlo za 249$, jako nahradu Polarisek tak jim za to spousta lidi bude vdecnych.
Uvidime, ale pri predpokladane cene, bude lepsi kouknout po levnem modelu 5700 ala XFX DD Ultra (pokud bude)
https://geizhals.de/xfx-radeon-rx-5700-dd-ultra-rx-57xl8lbd6-a2133020.ht...

Vyvoj v grafikach je nevesely..

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Radeon RX 590 taky vydali za $279.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

..taky ho do slev nikdo moc nekupoval ;)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Podívej se ale, jakou nabídku měla konkurence proti RX 590 a jakou má proti RX 5600 XT.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak proti 5600XT nic stejnyho nema, to je pravda. Ale pokud se potvrdi ty ceny a vykon nad konkurencni 1660S, tak to zadny Eldorado taky nebude :)
Asi jsem naivni, ale cekal jsem naceneni ve stylu "5700XT" (coz by bylo asi tech 250), ktera ma oproti konkurenci opravdu dobrou cenu na dnesni dobu a dobre se i prodava. Neco kdyz se na pomer ceny/vykon kouknes a reknes..JO! ;)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Karta s výkonem zhruba 5 % pod RTX 2060 a OC potenciálem, jaký tu nejspíš od AMD nebyl 10 let, by měla stát $249? Když už pomineme to, že i taková GeForce GTX 1060 od Nvidie stála jako novinka $299 a RTX 2060 $349, tak nezapomínej, že právě kombinace relativně vysokého výkonu a OC potenciálu bude AMD kanibalizovat prodeje RX 5700, která stojí výrazně víc. Při $249 za RX 5600 XT by AMD přišla o část prodejů RX 5700 a ještě měla mizerné marže. Naopak si myslím, že $279 je dost příznivá cena a pokud se potvrdí předpokládaný OC potenciál, tak by se myslím celkem prodávala i za vyšší.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pockam s verdiktem na testy a na to jak vyjde pomer vykon/cena ve srovnani s 1660S a 2060. OC muze byt hezky bonus, pokud bude vyraznejsi i argument, proc koupit..to nepopiram.
Ja se divam na to tak, ze AMD pokud se chce na trhu grafik vic prosadit zpatky, nehrat porad druhe (spis treti) housle, tak potrebuje ziskat podily na trhu. Uplne podobne jako to udelala s Ryzenem. Ten ale prinesl oproti tehdejsi i dnesni nabidce Intelu lepsi parametry (byt ne vsechny). Tuto vyhodu ale Navi nema. Prisla pozde a jeste se parametrove jenom dorovnala. Kdyby tady byla pred Turingem, tak je to samzorejme uplne neco jineho...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Podíl na trhu sám o sobě je k ničemu. V minulosti dokázala ATi / AMD několikrát zaplavit trh nějakým výhodným modelem, nic na tom nevydělala, zkanibalizovala si prodeje dražších karet, na kterých mohly být nějaké marže a ještě to mělo negativní dopad na prodeje další generace, která byla naceněná normálně. Na Radeonu RX 5600 XT a stávající nabídce nevidím žádný zásadní problém.

Podíl na trhu má smysl hlavně proto, aby vývojáři pro danou architekturu optimalizovali hry. To si AMD zajistila alternativní cestou - konzolemi. Vše, co je vyvíjené pro konzole, by mělo nějak obstojně běhat i na desktopových Radeonech, takže tohle je vyřešeno.

Co AMD aktuálně potřebuje, je grafické karta s výkonem nad úrovní GeForce RTX 2080 (Super). Nemusí mít kartu, která se vyrovná nebo překoná Ti, ale potřebuje být nějakým způsobem v high-endu.

Pokud není, škodí jí to hned dvěma způsoby. Jednak na maržích, které jsou v high-endu vyšší a přinášejí finance na vývoj a jednak v tom, že když má Nvidia v high-endu monopol, může si diktovat ceny jaké chce, má obrovské marže, které jí zajišťují více prostředků na vývoj a tím si AMD nepřímo sponzoruje konkurenci, aby její další generace měly větší a větší náskok.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Souhlasim, co se tyce chybejiciho high-endu, urcite ano. Co se tyce podilu...ja ti nevim, moje zkusenost obecne je takova, ze AMD ma za ty roky jednoduse nedobrou/horsi povest nez NV. Uz ne tak ani driverema, atd. ale tim ze jsou to 'topidla', porad neco ladi jeste nekolik mesicu po vydani, atd.. Do toho si opravdu zapocti fakt, ze byt ma AMD konzle, tak na trhu diskretnich grafik hraje druhe, skoro treti housle. Viz temer neexistujici prodeje v noteboocich. AMD ma v desktopu mezi uzivatelema, koncakama, malyma OEM, atd povest underdoga. Jak chces s takovou povesti ty karty ve vekem prodavat? Jak ji chces napravit, aby v momente, kdy budes mit NV a AMD ve stejnem case v dobe uvedeni 2 podobne produkty, tak se pulka sede masy zvedne a koupi si AMD? V realite to bude 20-30% AMD a 70-80% NV pri stejne cene. Vyjimka je treba 5700/XT kde je ta cena nastavena oproti NV dobre a jde to na prodejich na mindfactory i videt.
AMD nema momentalne na to, aby prodavala za stejny pomer vykon/cena jako NV. Na to nema povest, tu si potrebuje teprve zpatky zase vybudovat a naceneni jako NV k tomu podle mne nevede.
To je muj pohled :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Můžu s tebou jen souhlasit. Pověst AMD nemá vybudovanou, takže pokud měli nějaký zajímavý produkt, platila k přetažení zákazníků především výhodnější cena. Tady už se ale AMD dávno nesnaží být agresivní jako dříve, takže pak těžko přetáhnou dlouhodobě spokojeného uživatele Nvidia grafik. Jejich produkty často po vydání nejsou odladěné a chvíli to trvá, čímž si kazí první dojem a z toho vzniká to lepší zrání.

Takže když se na to podíváme, pokud prodávají RX 570 za 3,5k, pak už nikdo neřeší vyšší spotřebu nebo jiné, prostě ta karta nemá konkurenci v dané cenové kategorii. Ale pokud nasadí cenu 5500XT jak to udělali, pak nemají co říct a téměř nic nezískají. RX5700 je také na podobné ceně jako 2060/S. 5700XT je zatím asi jediná, která má určitou cenovou výhodu, ale na druhou stranu Nvidia nabízí navíc RT, takže se nedá říct, že připlácíš za to samé. 2070S je už výkonná karta, kde si RT efekty můžeš bez větších problémů zapnout.

Takže můj pohled je podobný.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

spis by to chtelo rx 5800 xt s 11tflps pro poradny full hd hrani

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

ja s rx5700xt poriadne hram na 1440p

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Já s HD 6450 1GB uspokojivě hraju v 1920*1080. Zajím jsem zkoušel jen WoT na nejnižší detaily.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To není hraní ale utrpení.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zrovna v téhle hře mně min. detaily i vyhovují a průběh fps byl IMHO OK, protože jsem nezaznamenal neplynulý obraz jako u encore benchmarku na Medium. Na 32" to je hodně slušný zážitek - vzhledem k ceně HW i absolutně. Na 15" notebooku bych to nehrál.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Méně je občas více, zvlášť když jdou detaily nebo efekty proti hratelnosti. Kdybych si v multiplayer hře vybíral mezi krásou obrazu a schopností vidět a trefit nepřítele, vyberu to druhé. Nějaký motion blur nebo depth of field mi může políbit muj naleštěnej backplate.

Ultra detaily na stabilních 120 fps jsou většinou lepší varianta, ale kdo to má?

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Mne islo ale fakt len tak tak na core duo + radeon2600 xt (mobilna verzia) + 4 gb ram WOT
teraz mam AMD 3400 8 gb ram a WOT ide na FHD a detajly druhe najvacsie uplne super. drzi sa to okolo 30 - 35 FPS

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

a ve 1/3 her musis snizovat nastaveni nebo ti to klesa pod 60fps, ani 1080ti nema na udrzeni 60fps na max ve vsech hrach

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

PS: RTX 2080 a vejs neberu, to je predrazenej humus a RTX bude pouzitelne stejne nejdriv v pristi generaci

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

ale ja nehram vsetky hry, ja hram hry ktore chcem :) a 60fps nie je svaty gral, pri freesync ani neviem kolko mam framov. Hram na max/ultra hry a nic mi neseka, to mi staci

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

karta ktera neudrzi u kazdy hry na max 60fps pro me neni karta urcena pro dane rozliseni, doba sla dal a 30fps uz neni standard

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Takové požadavky ale podle některých diskutujících "nikdo" nemá :D

na 1440p bych bral jen 2080Ti, 2070S to tak tak dokáže v nejvíce demnading titulech na FHD udržet na 60FPS, a to si tu kartu člověk kupuje že mu 2-3 roky vystačí... 2080S má trošku rezervy, ale moc ji tam není a přijde mi lepší těch cca 5-6 tisíc pošetřit na další upgrade.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Presne tak, cekame na RX5800XT a RX5900XT a ne na nejaky lowend. :-/

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

z tvých příspěvků jsem vydedukoval, že ty čekáš ale úplně na všechno ... takže je to vlastně úplně jedno, co vydali či vydají. Stejně čekáš na další generaci.

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

Tajne som dúfal, že vytiahne z vrecka nejakú 5900XTX hammer :) ako to bolo pred rokom, takže Computex čo? Tam už bude aj ZEN3. Obecenstvo moc netlieskalo, také prispaté mi pripadalo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Není v tabulce chybka u šířky paměťové sbernice? Uvedená je 6 GB128bit, ale třeba VideoCardz uvádí 192bit:
https://videocardz.com/newz/amd-introduces-radeon-rx-5600-xt-for-279-usd
Propustnost je uvedená stejná, takže to bude asi jen překlep.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Díky, překlep opraven.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

@No-X
nejlevnejsi 2-vetraky pro 1660Super zacinaji od 235 Euro s 5 modely, dalsi jsou pak do 250,-Ecek
https://geizhals.de/?cat=gra16_512&xf=9810_9+4308+-+GTX+1660+SUPER

Ted si zafabuluji..pokud ta cena nejlevnejsich edic bude 280Euro a vyse, tak pokud bude stat vykonostne 15% nad 1660S, tak pomerem vykon/cena na tom bude hur => ze se to zase nebude extra prodavat. Nevim, mozna AMD nema dost wafferu a nebo je to tak nerentabilni, ze to za levnejc dat nemuze, ale cekal bych od nich o dost agresivnejsi cenovou politiku, po tech letech pustu, podobnou jakou nasadili u 5700/5700XT :) Nechci malovat certa na zed, ale zatim to vyapda, ze cely lowend a spodni mainstream, pokud vynecham Polaris, zhrabne spis NV...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ve článku je řeč o dolarech. Oficiální i neoficiální ceny v Eurech jsou odlišné.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To je pravda, ale vetsinou se moc zasadne nelisi. V techto cenach je to treba +10-20Euro navic.. Takze spis jsem do toho prispevku dal oprimistectejsi nastrel ceny 5600XT..ale treba se mylim

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Už několik let tu AMD drželo pozici nejvýhodnějšího poměru cena/výkon, a vlastně drží, RX570 má pořád nejlepší poměr cena/výkon na trhu.

AMD stejně jako jiné firmy chtějí své marže, AMD je mělo dlouhodobě malé a teď lezou nahoru přesně podle plánu který si stanoviliNaceňují produkty tak, aby byly v konkurenčním prostředí udatelné, zároveň měli plánované marže, dřívější nízké ceny AMD produktů odpovídaly kvalitě a konkurečním možnostem, tyhle parametry se zlepšují a podle toho se také mění cena..

není to o zlé vydřidušské NV a lidumilu AMD. Obě firmy ždímají své zákazníky tak jak jim umožňuje tržní pozice jejich produktů a vůle zákazníků kupovat.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

To je sice hezka teorie, ale pokud by stejnym zpusobem prodavali Ryzen, tak tu dneska asi uz nebyli...
Zkus si uvedomit jednu zasadni vec, ze pokud prijdu s nejakym produktem na trh opozdene a vicemene s jen podobnymi parametry, tak proc bych ho mel koupit ve srovnani s NV. Az bude AMD zaetablovane v grafikach a mit 50% trhu misto nevim kolik ted, a uplne jine jmeno, tak muzu delat takovy pocty. AMD ale mela dlouhodobe horsi nabidku, byla vnimana uplne stejne jako v CPU jako "dvojka".. jako druhy musis necim zaujmout...to mi tady chybi a vidim to jen u 5700/XT karet. U zbytku ne.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Očekával jsem ohlášení tří až čtyřkanálového APU v novém velkém socketu. Takové plýtvání pájet drahá GPU a pak je vyhazovat při poruše sebelevnější součástky grafiky.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Netušíte kdy AMD plánuje přijít s něčím, co konečně porazí RTX 2080ti?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

si povedz, kto by to kupoval?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hlavně by se zase snížily ceny za výkon.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No mozno ze uz konecne Redmax

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ano planuju na konec tohoto roku RTX3080 nebo RTX3070 podle stavu penezenky a pocitam, ze tam bude neco jako vykon RTX2080Ti. Tudiz pokud by neco v tomto smyslu predvedlo AMD driv, tak bych byl minimalne na pochybach, jestli cekat na NVidii nebo zkusit konkurenci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na to můžeš IMHO s klidem zapomenout, nvidia to nemá kde vyrobit.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

NVidia ma TSMC normalne nasmlouvane, akorat uz to planovali na leto a bude to az v listopadu, protoze ma TSMC mirne zpozdeni, no pockam, co se da delat.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Bože, kam na ty hlouposti chodíte? Do garáže? NVIDIA tvrdí, že bude vyrábět u TSMC a u Samsungu. A u Samsungu to prý bude menšina. Takže bych se vůbec nedivil kdyby NVIDIA měla zabookovanou většinu 7 EUV procesu nebo dokonce 5 nm.
Tak hlavně pak nebrečte.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

nVidia před cca rokem, pokud si to dobře pamatuju, prohlásila cosi ve smyslu, že 7nm proces TSMC "přeskočí" a půjde rovnou do EUV u Samsungu. Netvrdím, že jim TSMC za to úplně zabouchne dveře, tyhle Huangovy veletoče jsou dobře známé. Ale na to, aby mohli překonat s Ampérem +50% výkonu herního Turinga a ještě snížit příkon, to by znamenalo, že Ampér bude zase čistě herní karta (oproti očekávání, že to bude mix herní/výpočetní/profi) a i tak se bude pohybovat na hranici rentabilní výroby, protože bude nutně obrovský, a to i na 7nm. Takže aby mohli na trh, museli by si zabookovat podstatnou část výroby, což jde zase proti zájmům AMD, které nyní TSMC snáší zlatá vejce a převezme roli Apple (a všichni víme, kdo měl doposud přednost). A to jsme zatím jen u hiendu, kde je ta hypotetická 3070 a 3060 (ok, ta by mohla padat z linek Samsungu)? Kde vezmeš tolik waferů? Ony ty rumors o posunu data uvedení mají zřejmě velmi dobrý důvod. Takže za mě věřím, že nvidia letos uvede nějakou superhiendovou Fools Edition za mastné peníze, aby vyrejžovala co nejvíc a zároveň neměla až tak vysokou poptávku.

P.S.: a ještě mně nejde do hlavy jedna věc: když má Ampér přinést +50% výkonu, proč by měl stát méně/stejně než/jako Turing? Jaký by pro to měl být důvod?

https://www.notebookcheck.net/Leaks-detail-delayed-NVIDIA-Ampere-GPU-rel...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

- NV je tak napřed, že si může klidně značnou část modelů vyrábět dál na 12nm :) a na 7nm uteče opět o pěkný kus :)

- jediné co možná pohne "herní" scénou jsou budoucí konzole a na to budou muset reagovat oba tábory :) a musí nabídnout výkon, který dalece předčí konzole za rozumnou cenu :) (dle mého je to hlavní důvod, proč s "velkou" NAVI, tak dlouho otálí, aby to nesebralo vítr z plachet SONY i MS a zároveň byla dostatečná výrobní kapacita pro konzolové čipy)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak třeba zrovna já. :)
A věřím, že bych určitě nebyl sám.
Kdo kupuje 2080ti a předtím 1080ti?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ne, to nikdo mimo AMD netuší.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

AMD se tentokrát na CES zaměřila výhradně na produkty, které dostane na trh v prvním kvartálu nebo začátkem druhého. To může znamenat dvě věci:

1. Buďto vyhověla kritikům z minulých let, kteří opakovaně kritizovali, že v lednu hovořila o produktech, které šly reálně na trh až na přelomu června a července, tedy i více než půl roku poté.

2. Nebo na letošní pololetí nic zásadního nechystá a Zen 3 i RDNA2 přijdou nejdříve na podzim (u toho Zenu se to tak nějak čeká, ale o RDNA2 se původně spekulovalo právě v souvislosti s pololetím, jestli si to dobře pamatuju).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Spis nabiraji zpozdeni, protoze vzhledem k tomu, ze od RTX 2070 Super nemaji nic a nemaji co nabidnout, tak by preci stalo za to dat fanouskum vedet, ze neco bude uz za pul roku, aby jim zbytecne neutekli. A nemusela by to byt primo prezentace, stacil by i naznak jako treba by na konci prezentace RX5600XT rekli: "Tak jednu prezentaci mame za sebou a na tu s dvojnasobnym vykonem si jeste par mesicu pockejte." A hned bychom vedeli, ze tam neco bude.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"tak by preci stalo za to dat fanouskum vedet"

Fanoušek si počká/koupí nehledě na to co to bude zač, běžný zákazník nebude půl roku čekat, on je v krámě prově teď a chce nakoupit, ne za půl roku.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

nemáš pravdu . Sú aj taký a sú aj iný. Ja som plánoval upgrade pc a sledujem veci okolo toho. Minulý rok som šiel do novej grafiky a po páde cien po kryptománii som začiatkom leta kupoval Vagu 64 za 17 500 a šlo dole ešte dph. K tomu 34" 21/9 monitor. Nové ryzeny sa mi páčili, ale po info som veril v ryzen 2 a počkal som si na 3800x. Predal 34 monitor a bral 49". V cz stál okolo 35K, bral som z anglicka ako open box za 19 800 a dolu dph...Dá sa kupovať dobré veci za adekvátny peniaz

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ono to ženské vedenie má na AMD poztívny vplyv

Lisa je známa, ale pripomínam
https://diit.cz/clanek/64jadrovy-threadripper-3990x-za-3990-od-7-unora

Jim Keller nebyl šéfinženýrem Zenu
24. 2. 2017
Co se x86 architektury, tedy Zenu, týče, svěřil Keller sestavení a vedení vývojového týmu do rukou Suzanne Plummer, která v té době v AMD působila zhruba 10 let.
https://diit.cz/clanek/jim-keller-nebyl-sefinzenyrem-zenu

Upcoming AMD Radeon GPUs Are Being Worked On By The Team Behind Zen Micro-Architecture
AMD Ryzen, AMD Radeon GPUs with Zen micro-architecture
Sep 19, 2018
This is according to Suzanne Plummer, CVP of the Radeon Technologies Group. According to Plummer, AMD is using the process that went into the success of Ryzen CPUs to give its upcoming AMD Radeon GPUs a boost in performance.

Aside from using the same processes, the Radeon Group has also pulled some people from Zen micro-architecture team to work on its upcoming AMD Radeon GPUs
https://segmentnext.com/2018/04/10/amd-radeon-gpus-zen-micro-architecture/

https://www.linkedin.com/in/suzanne-plummer-3814049

AMD ohlásila 1000 FreeSync zobrazovadel a přehlednější systém značení
před 4 hodinami

Novinky v grafické oblasti odprezentovala Laura Smith, ředitelka a šéfinženýrka grafické divize. Jde o osobu, o které doposud nebylo příliš slyšet, ale která na inženýrském postu strávila 20 let. Z toho většinu v AMD, kde působí od roku 2008 (tedy během celého krizového období). V roce 2015 byla povýšena na šéfinženýrku grafické divize a je tak spoluzodpovědná a za architekturu Navi.
https://diit.cz/clanek/amd-ohlasila-1000-freesync-zobrazovadel

Otázkou je, aký je tam vplyv

1. Väčšinou mám skúsenosť, že keď si už žena vyberie technickú školu, tak je lepšia ako jej spoloužiacia

2. Chlapi sa pred ňou machisticky predvádzajú a tak sa snažia ju ohúriť schopnosťami

Ono ten hobby projekt Threadripper-u by svedčil o druhej možnosti
Threadripper AMD neplánovala, inženýři ho připravili ve volném čase
11. 9. 2017

Měsíc po vydání procesorů Threadripper vyšlo najevo, že současný nejvýkonnější x86 procesor vznikl tak nějak mimochodem, pro radost skupinky inženýrů…

V rozhovoru pro Forbes potvrdili pracovníci AMD několik zajímavostí o vývoji procesoru ThreadRipper. Zatímco vedení společnosti plánovalo pouze (až) osmijádrový Ryzen (jeden křemíkový modul Zeppelin) a (až) třicetidvoujádrový serverový Epyc (čtyři křemíkové moduly Zeppelin), několik inženýrů si pohrávalo s jinou představou. Tou byl ultimátní procesor pro desktop, který by navíc vyplňoval logickou výkonnostní mezeru mezi procesory z jednoho a čtyřech modulů.

Tento nápad ale nikdo nepředložil vedení firmy, ale místo toho si skupinka inženýrů, která se postupně rozrostla o pracovníky různých oddělení, připravila návrh platformy a provedla příslušné testy. Teprve po roce, když bylo vše vyzkoušeno a ověřeno, přišli s hotovou věcí za starším vice prezidentem společnosti pro výpočty a grafiku

https://diit.cz/clanek/threadripper-amd-neplanovala

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

https://www.youtube.com/watch?v=LTz3k3chT_c
ku koncu hovoria o big navi

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

5600 XT je umelo brzdena na 1560 MHz, takze to bude idealny kandidat na domace modovanie, flash biosu, modifikaciu registrov a OC az o cca 25%.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

dp

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tu kartu udělali speciálně pro Obra. Ten vždy kritizoval nedostatek oc potenciálu. I u oc modelů. Přitom AMD karty byly vždy bastlířův ráj.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jasně big Navi )) Ampere poor )) to jsem už někde slyšel.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

No tak to seš asi první, kdo to někde slyšel. Nějak se ti pomýchaly jména, pojmy a dojmy. O Navi toho už víme hodně, o Ampere zatím jen marketingové řeči a navíc ho nejspíš odsunou a hlavní vlna Ampere přijde na přelomu 2020/21, to už se bude Navi skoro doprodávat.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.