RECENZE: MSI GS65 Stealth Thin 8RF – tenký hráč s 144Hz IPS LCD
Kapitoly článků
Protože testuji herní notebook, je logické otestovat i nějaké hry a to jsem také provedl, přestože se jedná primárně o různé benchmarky. Všechny notebooky mají FullHD LCD, testoval jsem tedy pouze ve FullHD rozlišení.
Half-Life 2 Lost Coast
HL2LC je technologické demo, které přineslo do Source engine podporu HDR, výsledek vypadne v konzoli ve formě průměrných FPS. Testuji s maximálními možnými detaily včetně 8x MSAA a 16x AF.
Counter-Strike: Global Offensive
V CSGO testuji za pomoci FPS Benchmark mapy, kterou najdeme ve Steam workshopu. Detaily jsou opět maximální možné včetně 8x MSAA, Motion Blur ale nechávám vypnutý.
Metro Last Light Redux
Metro Last Light Redux potrápí bez problémů i velmi výkonný hardware. Testuji s presetem Very High, bez PhysX, Motion Bluru a tesselaci pouuze na úrovni Normal. GTX 1070 Max-Q i tak zvládá průměrných 61 FPS.
Tomb Raider
Tomb Raider má v sobě zabudovaný poměrně jednoduchý benchmark, testuji na maximální detaily za pomoci presetu Ultimate.
The Talos Principle
Benchmark v Talos Principle poměrně věrně kopíruje reálnou hru a trvá několik minut, než proběhne celá úroveň. Testuji na maximální možné detaily, rychlost chůze je pak nastavena na nejrychlejší.
Middle Earth: Shadow of Mordor
Shadow of Mordor obsahuje poměrně pěkný benchmark, testuji s presetem Ultra.
Grand Theft Auto V
V GTA V jsem na MSI Stealth narazil na vtipný trolling, při prvním spuštění na mě vyskočila hláška, že mám hardware, který neodpovídá minimálním požadavkům pro běh hry. Hra si nejspíše čte základní frekvenci procesoru, která je 2,2GHz. Procesor samozřejmě turbuje na mnohem vyšší frekvence a GTA V tak běží naprosto bez problémů.
Tom Clancy's Rainbow Six® Siege
Rainbow Six Siege obsahuje poměrně pěkný zabudovaný benchmark, který testuji s presetem Ultra, což potrápí GTX 970M, která má pouze 3GB VRAM.
HITMAN
HITMAN z roku 2016 je první DX12 hrou v testu. Testoval jsem v presetu Ultra.
Rise of the Tomb Raider
ROTR je další DirectX 12 hra v testu, tentokrát jsem použil preset Very High, protože má benchmark několik různých scén, uvádím výsledky pro jednotlivé scény a také průměrná FPS z celého testu.
Deus Ex Mankind Divided
Deus Ex mankind Divided také používá API DirectX 12 a umí pořádně potrápit jakýkoliv hardware.
Strange Brigade
Zvláštní brigáda se během testování chovala velmi zvláštně na GTX 970M, v podstatě se jednalo o festival stutteringu a tearingu, hra je v presetu Ultra naprosto nehratelná, nepomůže ani přepnutí na Vulkan, pomůže pouze rapidní snížení detailů. I přes papírově vyšší framerate se jedná o nehratelný zážitek oproti GTX 1050 Mobile.
World of Tanks enCore
WOT enCore je benchmark, postavený na novém enginu pro World of Tanks, výsledky bohužel uvádí v bodech namísto FPS. Testuji v 1080p rozlišení s presety Medium a Ultra.