Konzole, jakožto forma pokleslé spotřební zábavy, mě nikdy nezajímaly.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Konzole, jakožto forma
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
21. 8. 2014 - 09:13https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseKonzole, jakožto forma pokleslé spotřební zábavy, mě nikdy nezajímaly.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726568
+
Uprimne - nic proti "poklesle zabave", kdyz si chci odpocinout s gamepadem v ruce mi ale staci treba strcit do notebooku HDMI kabel a vytahnout ze supliku bezdratovy logitech. Na "seriozni hrani" si zapnu desktop. ;)
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Uprimne - nic proti "poklesle
Chewbacca https://diit.cz/profil/chewbacca
21. 8. 2014 - 09:38https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseUprimne - nic proti "poklesle zabave", kdyz si chci odpocinout s gamepadem v ruce mi ale staci treba strcit do notebooku HDMI kabel a vytahnout ze supliku bezdratovy logitech. Na "seriozni hrani" si zapnu desktop. ;)https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726582
+
no právě. Nemám nic proti "jednoduchým" hrám, ale proti způsobu hraní na soudobých konzolích
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
no právě. Nemám nic proti
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
21. 8. 2014 - 13:50https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseno právě. Nemám nic proti "jednoduchým" hrám, ale proti způsobu hraní na soudobých konzolíchhttps://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726670
+
tady někdo nevyzkoušel epické hry jako The Last Of Us, Heavy Rain, Uncharted 3, atd.
Neříkám, že částečně nemáte pravdu...ano, na konzolích je spousta blbostí, kterým se můžeme smát. Ale PC na tom není o nic lépe...máte vůbec představu, kolik ročně vychází totálních debilit na PC??!
Takže proč by jste měl hodnotit PC jenom podle dobrých her (a ignorovat blbosti) a u konzolí hodnotit jenom podle debilit (a naopak ignorovat dobré hry) ???
21. 8. 2014 - 22:57https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskusetady někdo nevyzkoušel epické hry jako The Last Of Us, Heavy Rain, Uncharted 3, atd.
Neříkám, že částečně nemáte pravdu...ano, na konzolích je spousta blbostí, kterým se můžeme smát. Ale PC na tom není o nic lépe...máte vůbec představu, kolik ročně vychází totálních debilit na PC??!
Takže proč by jste měl hodnotit PC jenom podle dobrých her (a ignorovat blbosti) a u konzolí hodnotit jenom podle debilit (a naopak ignorovat dobré hry) ??? https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726771
+
last of us - absolutne nudna a nezajimava 3rd person akcia, ako cez kopirak, totalne nuda a onicom. Pribeh ok, hra onicom.
heavy rain - to iste, este nudnejsie z hladiska hrania, to neni hra ale "inerkativny" film
Uncharted 3 - heh, mackej X na "epičnost", nuda
Deblit na pc vychadza hlavne v daka konzolam neurekom to mas pravdu.
Bud je to FPSko pri ktorom sa mi obracia zaludok ked vidim jak to patla na gamepade, alebo je to totalne nudna 3rd person akych tu je miliony. Samozrejme nesmie chybat cover mechanika a auto heal. Fakt uzasne hry uz si idem kupit konzolu.
Takze vymenoval si tu tri stracky ako argument najlepsich hier na konzole. Gratulujem prave si zdegeneroval HRY na "interaktivne" filmy ktore su stejne linearne a cela interaktivita spociva v quick time eventoch.
Ne dik.
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
last of us - absolutne nudna
bager https://diit.cz/profil/bager
22. 8. 2014 - 15:15https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuselast of us - absolutne nudna a nezajimava 3rd person akcia, ako cez kopirak, totalne nuda a onicom. Pribeh ok, hra onicom.
heavy rain - to iste, este nudnejsie z hladiska hrania, to neni hra ale "inerkativny" film
Uncharted 3 - heh, mackej X na "epičnost", nuda
Deblit na pc vychadza hlavne v daka konzolam neurekom to mas pravdu.
Bud je to FPSko pri ktorom sa mi obracia zaludok ked vidim jak to patla na gamepade, alebo je to totalne nudna 3rd person akych tu je miliony. Samozrejme nesmie chybat cover mechanika a auto heal. Fakt uzasne hry uz si idem kupit konzolu.
Takze vymenoval si tu tri stracky ako argument najlepsich hier na konzole. Gratulujem prave si zdegeneroval HRY na "interaktivne" filmy ktore su stejne linearne a cela interaktivita spociva v quick time eventoch.
Ne dik.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726996
+
úprimne sa až divím čo je PS4 zač...a vlastne cely konzolový systém...kedysi som konzoly odmietal, neprišlo mi logické na nich hrať, proste PC bolo na hry...ale naskytla sa mi možnosť ísť do PS4 za tretinovú cenu...s kamarátmi sme sa rozhodli že to skúsime, predtým som to už skúšal inde a celkom sa mi to pozdávalo....kupili sme a neľutujem,je to doslova zázračné :D nečakal som že to bude lepsie ako PC..teraz je pre mna PS4 hlavným herným systémom a neviem sa od neho odtrhnúť...chcem povedať len toľko...ak ste neskúsili, tak nesúdte :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
úprimne sa až divím čo je PS4
msoky https://diit.cz/profil/msoky
21. 8. 2014 - 10:46https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseúprimne sa až divím čo je PS4 zač...a vlastne cely konzolový systém...kedysi som konzoly odmietal, neprišlo mi logické na nich hrať, proste PC bolo na hry...ale naskytla sa mi možnosť ísť do PS4 za tretinovú cenu...s kamarátmi sme sa rozhodli že to skúsime, predtým som to už skúšal inde a celkom sa mi to pozdávalo....kupili sme a neľutujem,je to doslova zázračné :D nečakal som že to bude lepsie ako PC..teraz je pre mna PS4 hlavným herným systémom a neviem sa od neho odtrhnúť...chcem povedať len toľko...ak ste neskúsili, tak nesúdte :) https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726610
+
každá věc má své pro a proti... PC mají svoje užásné hry a konzole zase svoje vlastní.
Pokud po dlouhé věrnosti PC koupíte konzoli, tak to určitě bude příjemná změna (mluvím z vlastní zkušenosti)
Ale po čase vám začnou chybět klasiky z PC: strategie, RPG, střílečky (střílečky na gamepadu?! Ha ha. Průměrný hráč na gamepadu nikdy neporazí průměrného hráče s myší)
21. 8. 2014 - 22:43https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskusekaždá věc má své pro a proti... PC mají svoje užásné hry a konzole zase svoje vlastní.
Pokud po dlouhé věrnosti PC koupíte konzoli, tak to určitě bude příjemná změna (mluvím z vlastní zkušenosti)
Ale po čase vám začnou chybět klasiky z PC: strategie, RPG, střílečky (střílečky na gamepadu?! Ha ha. Průměrný hráč na gamepadu nikdy neporazí průměrného hráče s myší)https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726774
+
jak co, posledni dobou hraji dost her bez mysi .. gamepad ma take radu vyhod.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
jak co, posledni dobou hraji
Dizz https://diit.cz/profil/dizz
21. 8. 2014 - 15:17https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskusejak co, posledni dobou hraji dost her bez mysi .. gamepad ma take radu vyhod.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726705
+
21. 8. 2014 - 22:45https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskusejo, ale strategie a FPS se na gamepad moc nehodí ;)https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726775
+
Gamepad som si dokupil k pc, a musim vyhlasit, ze to bola jedna z najhorsich incvesticii vobec. Prasi sa mi nan v supliku a absolutne som si nedokazal zvyknut na to ovladanie. Na zaklade tejto skusenosti uz predom odsudzujem vsetky hry optimalizovane pre gamepady. Hold asi som bol prilis rokov odchovavany na pc...
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
Gamepad som si dokupil k pc,
restore https://diit.cz/profil/restore
22. 8. 2014 - 03:40https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseGamepad som si dokupil k pc, a musim vyhlasit, ze to bola jedna z najhorsich incvesticii vobec. Prasi sa mi nan v supliku a absolutne som si nedokazal zvyknut na to ovladanie. Na zaklade tejto skusenosti uz predom odsudzujem vsetky hry optimalizovane pre gamepady. Hold asi som bol prilis rokov odchovavany na pc...https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726811
+
Zato Tekken nebo VF se s myší hraje přímo geniálně…
Ono totiž hraní her != FPS
Já mám konzoli protože hraju pouze bojovky, které ani po x desetiletí fungování herního průmysl na PC neexistují, respektive až na stoletého FX Fightera a One Must Fall vše nepovedené pokusy.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Zato Tekken nebo VF se s myší
PL https://diit.cz/profil/pl-pl
21. 8. 2014 - 16:04https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseZato Tekken nebo VF se s myší hraje přímo geniálně…
Ono totiž hraní her != FPS
Já mám konzoli protože hraju pouze bojovky, které ani po x desetiletí fungování herního průmysl na PC neexistují, respektive až na stoletého FX Fightera a One Must Fall vše nepovedené pokusy.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726712
+
Na klávesnici ano :-)
Záleží na nastavení rozložení kláves v emulátoru, ale Tekken se mi na PC hraje líp jak na ovladači a spoluhráči mají taky ten dojem..
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
Na klávesnici ano :-)
Pole Přezdívka https://diit.cz/profil/nemam-jmeno
22. 8. 2014 - 00:07https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseNa klávesnici ano :-)
Záleží na nastavení rozložení kláves v emulátoru, ale Tekken se mi na PC hraje líp jak na ovladači a spoluhráči mají taky ten dojem..https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726784
+
"Líp jak na ovladači" předpokládám gamepadu?
Dejte si do googlu "fightstick", vyzkoušejte téměř libovolný a pak můžete myši, klávesnici a gamepadu dát směle Hammer Head :-)
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
"Líp jak na ovladači"
PL https://diit.cz/profil/pl-pl
22. 8. 2014 - 20:03https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse"Líp jak na ovladači" předpokládám gamepadu?
Dejte si do googlu "fightstick", vyzkoušejte téměř libovolný a pak můžete myši, klávesnici a gamepadu dát směle Hammer Head :-)https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727111
+
Vskutku zajímavá věc, ten fightstick :-) . Určitě vyzkouším, nevěděl jsem že existuje. Nicméně mě těší, že rozložení co jsem vymyslel na klávesnici se podobá tomu na fightsticku :-) .
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Vskutku zajímavá věc, ten
Pole Přezdívka https://diit.cz/profil/nemam-jmeno
22. 8. 2014 - 21:16https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseVskutku zajímavá věc, ten fightstick :-) . Určitě vyzkouším, nevěděl jsem že existuje. Nicméně mě těší, že rozložení co jsem vymyslel na klávesnici se podobá tomu na fightsticku :-) .https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727120
+
Kdybych se měl rozhodnout mezi microsoftí konzolí a konzolí od Sony, tak šáhnu po Sony. Proč? Protože Microsoft. A to nejsem linuxám.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Kdybych se měl rozhodnout
Tarman https://diit.cz/profil/tarman
21. 8. 2014 - 11:43https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseKdybych se měl rozhodnout mezi microsoftí konzolí a konzolí od Sony, tak šáhnu po Sony. Proč? Protože Microsoft. A to nejsem linuxám.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726637
+
Tak zrovna v tomhle je Sony jeste uzavrenejsi nez MS. Jeden za 18, druhej bez 2 za 20.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Tak zrovna v tomhle je Sony
JoHnY3 https://diit.cz/profil/johny3
21. 8. 2014 - 11:48https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseTak zrovna v tomhle je Sony jeste uzavrenejsi nez MS. Jeden za 18, druhej bez 2 za 20.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726645
+
V čem je aktuálně uzavřenější? Pokud jde o konzole, souhlasil bych spíš s tím "jeden za 18, druhej bez 2 za 20".
Ale pamatuji si rozruch kolem Microsoftem zvažovaného "utažení šroubů" na Xboxu (např. zákaz prodeje použitých her). Kvůli negativním reakcím z toho sice vycouvali, ale i v kontextu toho, co Microsoft prosazuje v oblasti svých OS to dává smysl.
Z pohledu kupujícího je racionální rozhodnout se pro tu variantu, která je výhledu dalšího omezování vzdálenější. A to tím spíš, když žádná z obou konzolí nemá v něčem výrazně navrch. Xbox má prostě pošramocenou pověst.
Z mého subjektivního pohledu by do rozhodování vstoupil i fakt, že mne popuzuje přístup MS k desktopu. Metro se mi hrubě nelíbí a nový ekosystém pod plnou kontrolou jakbysmet. Proč bych měl něco takového podporovat ještě nákupem konzole? (Podotýkám, že za desktopový OS blížící se ideálu považuji XP mnohem víc než "polotovar" zvaný GNU/Linux. Pochopitelně z uživatelského hlediska, protože technicky jsou XP už zastaralé.)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
V čem je na aktuálně ještě
Chupacabra https://diit.cz/profil/chupacabra1
21. 8. 2014 - 14:59https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseV čem je aktuálně uzavřenější? Pokud jde o konzole, souhlasil bych spíš s tím "jeden za 18, druhej bez 2 za 20".
Ale pamatuji si rozruch kolem Microsoftem zvažovaného "utažení šroubů" na Xboxu (např. zákaz prodeje použitých her). Kvůli negativním reakcím z toho sice vycouvali, ale i v kontextu toho, co Microsoft prosazuje v oblasti svých OS to dává smysl.
Z pohledu kupujícího je racionální rozhodnout se pro tu variantu, která je výhledu dalšího omezování vzdálenější. A to tím spíš, když žádná z obou konzolí nemá v něčem výrazně navrch. Xbox má prostě pošramocenou pověst.
Z mého subjektivního pohledu by do rozhodování vstoupil i fakt, že mne popuzuje přístup MS k desktopu. Metro se mi hrubě nelíbí a nový ekosystém pod plnou kontrolou jakbysmet. Proč bych měl něco takového podporovat ještě nákupem konzole? (Podotýkám, že za desktopový OS blížící se ideálu považuji XP mnohem víc než "polotovar" zvaný GNU/Linux. Pochopitelně z uživatelského hlediska, protože technicky jsou XP už zastaralé.)https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726682
+
Som nevedel, ze MS bol ten co sluboval bezproblemovi beh Linuxu na minulej generacii konzoli a potom to zo dna na den sekol. Sorry, ale urocavat posramotenu povest podla nejakych nepotvrdenych reci pred zaciatkom predaja je trocha uletene. Ja z tychto firiem neverim ani jednej, tak ako ziadnej dalsej velkej korporacii. Tam sa nik nehra na moralku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Som nevedel, ze MS bol ten co
ASD https://diit.cz/profil/asd-asd
21. 8. 2014 - 20:27https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseSom nevedel, ze MS bol ten co sluboval bezproblemovi beh Linuxu na minulej generacii konzoli a potom to zo dna na den sekol. Sorry, ale urocavat posramotenu povest podla nejakych nepotvrdenych reci pred zaciatkom predaja je trocha uletene. Ja z tychto firiem neverim ani jednej, tak ako ziadnej dalsej velkej korporacii. Tam sa nik nehra na moralku.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726750
+
Řekl bych, že prodej použitých her zajímá většinu konzolistů o něco víc než provozování Linuxu nebo stavba superpočítačů :-) Samozřejmě to byla arogance a porušení slibu, ale troufám si tvrdit, že zrovna tohle většinu hráčů na PS3 moc nezasáhlo. Určitě ne ty, kteří nyní kupují PS4.
Informace o Xboxu klidně mohly pocházet od MS, který zjišťoval jak to bude přijato. Je jasné, že když se ukázalo, že to zákazníci nezkousnou, tak se k tomu MS už nechce znát. Ale na PC Microsoft přitvrzuje, tak proč by nemohl chtít přitvrdit i na Xboxu? Na netu jsou články (a diskuse) z té doby. I ty jsou součástí té pošramocené pověsti, protože mohou ovlivnit zájemce shánějící informace.
Právě proto, že se ty velké firmy chovají tak jak se chovají, má smysl aby potenciální zájemce bral v úvahu i nepotvrzené informace.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Řekl bych, že prodej
Chupacabra https://diit.cz/profil/chupacabra1
22. 8. 2014 - 09:41https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseŘekl bych, že prodej použitých her zajímá většinu konzolistů o něco víc než provozování Linuxu nebo stavba superpočítačů :-) Samozřejmě to byla arogance a porušení slibu, ale troufám si tvrdit, že zrovna tohle většinu hráčů na PS3 moc nezasáhlo. Určitě ne ty, kteří nyní kupují PS4.
Informace o Xboxu klidně mohly pocházet od MS, který zjišťoval jak to bude přijato. Je jasné, že když se ukázalo, že to zákazníci nezkousnou, tak se k tomu MS už nechce znát. Ale na PC Microsoft přitvrzuje, tak proč by nemohl chtít přitvrdit i na Xboxu? Na netu jsou články (a diskuse) z té doby. I ty jsou součástí té pošramocené pověsti, protože mohou ovlivnit zájemce shánějící informace.
Právě proto, že se ty velké firmy chovají tak jak se chovají, má smysl aby potenciální zájemce bral v úvahu i nepotvrzené informace.
https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726847
+
správně. M$ chtěl hodně utáhnout šrouby (nemožnost bazarového prodeje, neustálé připojení k internetu kvůli DRM, atd.) a to mu pošramotilo reputaci...
z toho důvody taky preferuji PS4.
I když vyvstává otázka, jak by se chovalo Sony, kdyby nemělo konkurenci M$ a XONE. Zda-li by si zachovali svůj současný přístup (že by Japonská firma měla jiný pohled na trh než USA gigant?) a nebo by taky utahovali šrouby? (aneb "jeden za 18, druhý bez 2 za 20" jak již někdo zmínil :D )
21. 8. 2014 - 22:45https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskusesprávně. M$ chtěl hodně utáhnout šrouby (nemožnost bazarového prodeje, neustálé připojení k internetu kvůli DRM, atd.) a to mu pošramotilo reputaci...
z toho důvody taky preferuji PS4.
I když vyvstává otázka, jak by se chovalo Sony, kdyby nemělo konkurenci M$ a XONE. Zda-li by si zachovali svůj současný přístup (že by Japonská firma měla jiný pohled na trh než USA gigant?) a nebo by taky utahovali šrouby? (aneb "jeden za 18, druhý bez 2 za 20" jak již někdo zmínil :D )https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726769
+
Konzole nie ,u nas na PS3(doniesol brat) akurat tak padal prach.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Konzole nie ,u nas na PS3
AndyF1 https://diit.cz/profil/andyf1
21. 8. 2014 - 12:16https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseKonzole nie ,u nas na PS3(doniesol brat) akurat tak padal prach. https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726648
+
to su len ignorantske nazory, ze hry historicky patria na PC alebo, ze len na PC sa da spravne hrat. pritom je to prave naopak, PC je len jedna z mnohych platforiem a este k tomu minoritna. staci si len uvedomit ake legendy su atari alebo nintendo.
na zaver v skratke: herne konzoly ponukaju lepsi uzivatelsky konfort, lepsie zabavnejsie hry a lepsi zazitok
+1
-29
-1
Je komentář přínosný?
to su len ignorantske nazory,
Ano Ano https://diit.cz/profil/rengo
21. 8. 2014 - 12:32https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseto su len ignorantske nazory, ze hry historicky patria na PC alebo, ze len na PC sa da spravne hrat. pritom je to prave naopak, PC je len jedna z mnohych platforiem a este k tomu minoritna. staci si len uvedomit ake legendy su atari alebo nintendo.
na zaver v skratke: herne konzoly ponukaju lepsi uzivatelsky konfort, lepsie zabavnejsie hry a lepsi zazitokhttps://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726651
+
A pak třeba ovládání které ne každému sedí a tak dále.... každý má svoje, ne? a pak tu mluvte o ignorantských názorech....
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
A pak třeba ovládání které ne
mikeczcom https://diit.cz/profil/mikeczcom
21. 8. 2014 - 13:49https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseA pak třeba ovládání které ne každému sedí a tak dále.... každý má svoje, ne? a pak tu mluvte o ignorantských názorech....https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726667
+
Koupil jsem si pred lety Wii a nelituji, nektere typy her na PC mi chybeli (plosinovky, arcady) a ten pohybový sytém se mi celkem libí člověk se alespon trochu hybe... ovsem posledni dobou vychazi dost dobrych indie plosinovek atd na PC, takze na Wii mam jen exluzivni hry s Mariem a zadne jine me ani moc nezajimaji.
Konzole maji sve uplatneni v tom ze proste "just works" a nemuset cca 5 let resit HW. Ale kvuli cenan (kdyz za cenu jedne hry na Wii, muzu mit kopec her na PC) ted posledni dobou vitezi Steam/GOG/Humble + klavesnice, mys a gamepad
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Koupil jsem si pred lety Wii
Dizz https://diit.cz/profil/dizz
21. 8. 2014 - 13:40https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseKoupil jsem si pred lety Wii a nelituji, nektere typy her na PC mi chybeli (plosinovky, arcady) a ten pohybový sytém se mi celkem libí člověk se alespon trochu hybe... ovsem posledni dobou vychazi dost dobrych indie plosinovek atd na PC, takze na Wii mam jen exluzivni hry s Mariem a zadne jine me ani moc nezajimaji.
Konzole maji sve uplatneni v tom ze proste "just works" a nemuset cca 5 let resit HW. Ale kvuli cenan (kdyz za cenu jedne hry na Wii, muzu mit kopec her na PC) ted posledni dobou vitezi Steam/GOG/Humble + klavesnice, mys a gamepad https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726664
+
Na konzolích nejde hrát strategie.
U Xboxu One bych si tipnul, že by mohl bottleneck s DDR3, až se objeví nějaká kvalitní hra jako zaklínač nebo GTA V. Možná pokud si pamatuju dobře,tak PS4 má i nějak lepší grafický chip... ale znát to bude nejspíš jen u titulů, kde si vývojáři dají opravdu záležet a na každou konzoli budou optimalizovat zvlášť.
Takže odpověď je žádnou, ale kdyby, tak PS4.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Na konzolích nejde hrát
VashCZ https://diit.cz/profil/vashcz
21. 8. 2014 - 15:20https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseNa konzolích nejde hrát strategie.
U Xboxu One bych si tipnul, že by mohl bottleneck s DDR3, až se objeví nějaká kvalitní hra jako zaklínač nebo GTA V. Možná pokud si pamatuju dobře,tak PS4 má i nějak lepší grafický chip... ale znát to bude nejspíš jen u titulů, kde si vývojáři dají opravdu záležet a na každou konzoli budou optimalizovat zvlášť.
Takže odpověď je žádnou, ale kdyby, tak PS4.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726706
+
21. 8. 2014 - 22:55https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskusea na PC nejdou hrát bojovky (mlátičky).
A proto "nejdou hrát strategie" není argument. Je to jenom otázka osobních preferencí ;-)
a k té grafice u PS4: ano, vskutku je výkonější než u XONE a TEORETICKY by to mělo být poznat na velkém množství her
http://diit.cz/clanek/nizsi-rozliseni-her-u-xbox-one-oproti-ps4-bude-vyrazne-castejsihttps://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726778
+
Jakou konzoli by jste preferovali?
Vzhledem k mým osobním preferencím, kdy na konzolích nejdou hrát strategie, bych si konzoli nejspíš nekoupil.
Pravda je taková, že na počítači bojovky hrát jdou, ale asi jich tolik nevychází, protože klávesnice není příliš pohodlná a hráči kteří zachází dobře s gamepadem už mají konzoli, tak proč by si dokupovali k počítači.
A na konzoli jsem strategii kromě té hlasem ovládané neviděl zatím žádnou.
btw taky nemám moc rád střílečky(a všechny více akční RPG) z pohledu třetí osoby(fuj ta figurka jak tam vždy překáží, kamera neohrabaná)... takovejch hnusně za**banejch portů z konzolí na compjůtr je, že se mi chce zvracet... tedy kvůli této mé chronické nesnášenlivosti bych si dnes konzoli taky nekoupil
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
Jakou konzoli by jste
VashCZ https://diit.cz/profil/vashcz
22. 8. 2014 - 00:24https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseJakou konzoli by jste preferovali?
Vzhledem k mým osobním preferencím, kdy na konzolích nejdou hrát strategie, bych si konzoli nejspíš nekoupil.
Pravda je taková, že na počítači bojovky hrát jdou, ale asi jich tolik nevychází, protože klávesnice není příliš pohodlná a hráči kteří zachází dobře s gamepadem už mají konzoli, tak proč by si dokupovali k počítači.
A na konzoli jsem strategii kromě té hlasem ovládané neviděl zatím žádnou.
btw taky nemám moc rád střílečky(a všechny více akční RPG) z pohledu třetí osoby(fuj ta figurka jak tam vždy překáží, kamera neohrabaná)... takovejch hnusně za**banejch portů z konzolí na compjůtr je, že se mi chce zvracet... tedy kvůli této mé chronické nesnášenlivosti bych si dnes konzoli taky nekoupilhttps://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726790
+
tak na PSX jsem videl minimalne Red Alerta ;-) dale se k tomu poridit i mys
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
tak na PSX jsem videl
Dizz https://diit.cz/profil/dizz
22. 8. 2014 - 16:12https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskusetak na PSX jsem videl minimalne Red Alerta ;-) dale se k tomu poridit i mys https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727047
+
Skoro nikdo z vas konzoli nema a nemel, ale vsichni tomu hrozne rozumite, co? Jeden priklad za vsechny muze byt nekolikrat zopakovany nesmysl o tom, ze na konzole nejdou RTS: https://www.youtube.com/watch?v=ZfzWHBqp1QY
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Skoro nikdo z vas konzoli
ren https://diit.cz/profil/ren
22. 8. 2014 - 10:28https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseSkoro nikdo z vas konzoli nema a nemel, ale vsichni tomu hrozne rozumite, co? Jeden priklad za vsechny muze byt nekolikrat zopakovany nesmysl o tom, ze na konzole nejdou RTS:
https://www.youtube.com/watch?v=ZfzWHBqp1QYhttps://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726865
+
... No jasně, že na konzole existují RTS, i na tablety existují bojové hry ... na dotykáči :)
Ale dostáváme se do stejné situace jako u FPS her, u RTS hráč na PC má rozděleny vojáky do formací, obíhá nepřítele, útočí na více frontách ... a hráč na konzoli se už 5 minut snaží vytvořit squadru.
To je třeba jako hraní Battlefield Commandera na tabletu - multitouchem jde korigovat skupiny vojáků, házet bedničky a povyšovat vojáky atd... prakticky ihned. Na PC je potřeba vždy vybrat políčko a přiřadit příkaz.
Hry jsou různé a každá těží z jiného ovládacího schématu ... holt výhoda PC, dá se k němu připojit prakticky jakýkoliv ovladač a efektivně tak hrát hru nebo vykonávat jinou činnost.
PS: Do teď si pamatuju hraní Command & Conquer: Red Alert Retaliation na PS1 ;)
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
... No jasně, že na konzole
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
22. 8. 2014 - 15:12https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse... No jasně, že na konzole existují RTS, i na tablety existují bojové hry ... na dotykáči :)
Ale dostáváme se do stejné situace jako u FPS her, u RTS hráč na PC má rozděleny vojáky do formací, obíhá nepřítele, útočí na více frontách ... a hráč na konzoli se už 5 minut snaží vytvořit squadru.
To je třeba jako hraní Battlefield Commandera na tabletu - multitouchem jde korigovat skupiny vojáků, házet bedničky a povyšovat vojáky atd... prakticky ihned. Na PC je potřeba vždy vybrat políčko a přiřadit příkaz.
Hry jsou různé a každá těží z jiného ovládacího schématu ... holt výhoda PC, dá se k němu připojit prakticky jakýkoliv ovladač a efektivně tak hrát hru nebo vykonávat jinou činnost.
PS: Do teď si pamatuju hraní Command & Conquer: Red Alert Retaliation na PS1 ;)https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-726994
+
Hmm, jako v zasade rozumim a i trochu souhlasim, ale jen trochu. Zrovna Halo Wars pro me byla jedna z nejzabavnejsich RTS, co jsem kdy hral a ze nemam mys mi vubec nevadilo. Hra ma byt primarne o zabave a ne o tom, cim se ovlada, ne? Jasne, ze se vyvojar musel poradne zamyslet, jak ovladac uzpusobeny k necemu uplne jinemu pouzit k ovladani RTS, ale povedlo se za me na 100%.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Hmm, jako v zasade rozumim a
ren https://diit.cz/profil/ren
22. 8. 2014 - 15:29https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseHmm, jako v zasade rozumim a i trochu souhlasim, ale jen trochu. Zrovna Halo Wars pro me byla jedna z nejzabavnejsich RTS, co jsem kdy hral a ze nemam mys mi vubec nevadilo. Hra ma byt primarne o zabave a ne o tom, cim se ovlada, ne? Jasne, ze se vyvojar musel poradne zamyslet, jak ovladac uzpusobeny k necemu uplne jinemu pouzit k ovladani RTS, ale povedlo se za me na 100%.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727009
+
To je právě ono. Ono se nedá všeobecně definovat, co zábava pro každého znamená.
Pro někoho to můžou být epické bitvy, které vychutnává rozplaclej na gauči, někdo jiný je zase šílenec, který zvládá díky myši multitasking a mikromanagementem vyhraje na první pohled prohranou bitvu.
Občas když vidím ty kluky korejský hrající starcraft, tak se mi chce nad mým RTS skillem brečet :)
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
To je právě ono. Ono se nedá
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
22. 8. 2014 - 15:38https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseTo je právě ono. Ono se nedá všeobecně definovat, co zábava pro každého znamená.
Pro někoho to můžou být epické bitvy, které vychutnává rozplaclej na gauči, někdo jiný je zase šílenec, který zvládá díky myši multitasking a mikromanagementem vyhraje na první pohled prohranou bitvu.
Občas když vidím ty kluky korejský hrající starcraft, tak se mi chce nad mým RTS skillem brečet :)https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727026
+
Jen pro zajimavost, moje primarni platforma je sice Steam/PC, ale i tam vetsinou hraju dualshockem, ktery mam podle potreby u PC nebo u Playstation. Podle me za takovyma flamewars stoji neochota ucit se neco noveho. Dodnes mam v pameti, co to bylo kecu, kdyz se v FPS prechazelo z klavesnice na mys, v obdobi DN3D a Quake. Jakou nefer vyhodu maji ti s mysi a jak s nima nikdo nechce hrat. Pak se to horko tezko naucili vsichni a dnes se zase plive na ovladace (v oblasti kompetetivniho MP mozna opravnene, protoze to rozdeluje hrace do dvou skupin). Jsem zvedav, kdyz se skutecne povede Steam controller a bude na FPS lepsi nez mys, coz potencial ma. Co asi budou rikat pak ti vsichni, co ted plivou na jine druhy ovladani...
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Tak, a ted uz muzu souhlasit
ren https://diit.cz/profil/ren
22. 8. 2014 - 15:53https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseTak, a ted uz muzu souhlasit do pismene.:-)
Jen pro zajimavost, moje primarni platforma je sice Steam/PC, ale i tam vetsinou hraju dualshockem, ktery mam podle potreby u PC nebo u Playstation. Podle me za takovyma flamewars stoji neochota ucit se neco noveho. Dodnes mam v pameti, co to bylo kecu, kdyz se v FPS prechazelo z klavesnice na mys, v obdobi DN3D a Quake. Jakou nefer vyhodu maji ti s mysi a jak s nima nikdo nechce hrat. Pak se to horko tezko naucili vsichni a dnes se zase plive na ovladace (v oblasti kompetetivniho MP mozna opravnene, protoze to rozdeluje hrace do dvou skupin). Jsem zvedav, kdyz se skutecne povede Steam controller a bude na FPS lepsi nez mys, coz potencial ma. Co asi budou rikat pak ti vsichni, co ted plivou na jine druhy ovladani...https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727038
+
Tak já konzoli neměl a nemám, protože prostě nevím, co bych s ní asi tak dělal. To, že jsem si ji nepořídil dodnes, kdy už existuje bůhvíkolikátá generace, má velmi prostou příčinu: pro mě je to zcela zbytný hardware. Na to není potřeba, aby člověk něčemu rozuměl nebo nerozuměl. Náklaďák jsem si taky nekoupil, protože ho nepotřebuju, přestože toho uveze fakt hodně.
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
Tak já konzoli neměl a nemám,
WIFT https://diit.cz/autor/wift
23. 8. 2014 - 19:31https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseTak já konzoli neměl a nemám, protože prostě nevím, co bych s ní asi tak dělal. To, že jsem si ji nepořídil dodnes, kdy už existuje bůhvíkolikátá generace, má velmi prostou příčinu: pro mě je to zcela zbytný hardware. Na to není potřeba, aby člověk něčemu rozuměl nebo nerozuměl. Náklaďák jsem si taky nekoupil, protože ho nepotřebuju, přestože toho uveze fakt hodně.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727275
+
WIFTe, probuh, vzdyt ale nejsi hrac, proc by sis kupoval konzoli? Tak nejak se predpoklada, ze spor PC vs. konzole se vede mezi hraci.
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
WIFTe, probuh, vzdyt ale
ren https://diit.cz/profil/ren
23. 8. 2014 - 23:01https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseWIFTe, probuh, vzdyt ale nejsi hrac, proc by sis kupoval konzoli? Tak nejak se predpoklada, ze spor PC vs. konzole se vede mezi hraci. https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727291
+
To nechápu a přitom se na náklaďáku tak dobře renderuje, programuje a hrají hry.
Nebo to byl buldozer? Už se v těch označení motám :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To nechápu a přitom se na
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
24. 8. 2014 - 10:13https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseTo nechápu a přitom se na náklaďáku tak dobře renderuje, programuje a hrají hry.
Nebo to byl buldozer? Už se v těch označení motám :)https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727303
+
Mám tu nejlepší herní konzoli, která kdy existovala. Jmenuje se PC. Jiné konzole mne nezajímají.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Mám tu nejlepší herní konzoli
Robin Seina https://diit.cz/profil/robin-seina
22. 8. 2014 - 20:57https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuseMám tu nejlepší herní konzoli, která kdy existovala. Jmenuje se PC. Jiné konzole mne nezajímají.https://diit.cz/clanek/sony-playstation-4-poptavka/diskuse#comment-727114
+
Konzole, jakožto forma pokleslé spotřební zábavy, mě nikdy nezajímaly.
Uprimne - nic proti "poklesle zabave", kdyz si chci odpocinout s gamepadem v ruce mi ale staci treba strcit do notebooku HDMI kabel a vytahnout ze supliku bezdratovy logitech. Na "seriozni hrani" si zapnu desktop. ;)
no právě. Nemám nic proti "jednoduchým" hrám, ale proti způsobu hraní na soudobých konzolích
tady někdo nevyzkoušel epické hry jako The Last Of Us, Heavy Rain, Uncharted 3, atd.
Neříkám, že částečně nemáte pravdu...ano, na konzolích je spousta blbostí, kterým se můžeme smát. Ale PC na tom není o nic lépe...máte vůbec představu, kolik ročně vychází totálních debilit na PC??!
Takže proč by jste měl hodnotit PC jenom podle dobrých her (a ignorovat blbosti) a u konzolí hodnotit jenom podle debilit (a naopak ignorovat dobré hry) ???
last of us - absolutne nudna a nezajimava 3rd person akcia, ako cez kopirak, totalne nuda a onicom. Pribeh ok, hra onicom.
heavy rain - to iste, este nudnejsie z hladiska hrania, to neni hra ale "inerkativny" film
Uncharted 3 - heh, mackej X na "epičnost", nuda
Deblit na pc vychadza hlavne v daka konzolam neurekom to mas pravdu.
Bud je to FPSko pri ktorom sa mi obracia zaludok ked vidim jak to patla na gamepade, alebo je to totalne nudna 3rd person akych tu je miliony. Samozrejme nesmie chybat cover mechanika a auto heal. Fakt uzasne hry uz si idem kupit konzolu.
Takze vymenoval si tu tri stracky ako argument najlepsich hier na konzole. Gratulujem prave si zdegeneroval HRY na "interaktivne" filmy ktore su stejne linearne a cela interaktivita spociva v quick time eventoch.
Ne dik.
úprimne sa až divím čo je PS4 zač...a vlastne cely konzolový systém...kedysi som konzoly odmietal, neprišlo mi logické na nich hrať, proste PC bolo na hry...ale naskytla sa mi možnosť ísť do PS4 za tretinovú cenu...s kamarátmi sme sa rozhodli že to skúsime, predtým som to už skúšal inde a celkom sa mi to pozdávalo....kupili sme a neľutujem,je to doslova zázračné :D nečakal som že to bude lepsie ako PC..teraz je pre mna PS4 hlavným herným systémom a neviem sa od neho odtrhnúť...chcem povedať len toľko...ak ste neskúsili, tak nesúdte :)
každá věc má své pro a proti... PC mají svoje užásné hry a konzole zase svoje vlastní.
Pokud po dlouhé věrnosti PC koupíte konzoli, tak to určitě bude příjemná změna (mluvím z vlastní zkušenosti)
Ale po čase vám začnou chybět klasiky z PC: strategie, RPG, střílečky (střílečky na gamepadu?! Ha ha. Průměrný hráč na gamepadu nikdy neporazí průměrného hráče s myší)
bez mouse se proste hrat neda...
jak co, posledni dobou hraji dost her bez mysi .. gamepad ma take radu vyhod.
jo, ale strategie a FPS se na gamepad moc nehodí ;)
Gamepad som si dokupil k pc, a musim vyhlasit, ze to bola jedna z najhorsich incvesticii vobec. Prasi sa mi nan v supliku a absolutne som si nedokazal zvyknut na to ovladanie. Na zaklade tejto skusenosti uz predom odsudzujem vsetky hry optimalizovane pre gamepady. Hold asi som bol prilis rokov odchovavany na pc...
Zato Tekken nebo VF se s myší hraje přímo geniálně…
Ono totiž hraní her != FPS
Já mám konzoli protože hraju pouze bojovky, které ani po x desetiletí fungování herního průmysl na PC neexistují, respektive až na stoletého FX Fightera a One Must Fall vše nepovedené pokusy.
Na klávesnici ano :-)
Záleží na nastavení rozložení kláves v emulátoru, ale Tekken se mi na PC hraje líp jak na ovladači a spoluhráči mají taky ten dojem..
"Líp jak na ovladači" předpokládám gamepadu?
Dejte si do googlu "fightstick", vyzkoušejte téměř libovolný a pak můžete myši, klávesnici a gamepadu dát směle Hammer Head :-)
Vskutku zajímavá věc, ten fightstick :-) . Určitě vyzkouším, nevěděl jsem že existuje. Nicméně mě těší, že rozložení co jsem vymyslel na klávesnici se podobá tomu na fightsticku :-) .
Kdybych se měl rozhodnout mezi microsoftí konzolí a konzolí od Sony, tak šáhnu po Sony. Proč? Protože Microsoft. A to nejsem linuxám.
Tak zrovna v tomhle je Sony jeste uzavrenejsi nez MS. Jeden za 18, druhej bez 2 za 20.
V čem je aktuálně uzavřenější? Pokud jde o konzole, souhlasil bych spíš s tím "jeden za 18, druhej bez 2 za 20".
Ale pamatuji si rozruch kolem Microsoftem zvažovaného "utažení šroubů" na Xboxu (např. zákaz prodeje použitých her). Kvůli negativním reakcím z toho sice vycouvali, ale i v kontextu toho, co Microsoft prosazuje v oblasti svých OS to dává smysl.
Z pohledu kupujícího je racionální rozhodnout se pro tu variantu, která je výhledu dalšího omezování vzdálenější. A to tím spíš, když žádná z obou konzolí nemá v něčem výrazně navrch. Xbox má prostě pošramocenou pověst.
Z mého subjektivního pohledu by do rozhodování vstoupil i fakt, že mne popuzuje přístup MS k desktopu. Metro se mi hrubě nelíbí a nový ekosystém pod plnou kontrolou jakbysmet. Proč bych měl něco takového podporovat ještě nákupem konzole? (Podotýkám, že za desktopový OS blížící se ideálu považuji XP mnohem víc než "polotovar" zvaný GNU/Linux. Pochopitelně z uživatelského hlediska, protože technicky jsou XP už zastaralé.)
Som nevedel, ze MS bol ten co sluboval bezproblemovi beh Linuxu na minulej generacii konzoli a potom to zo dna na den sekol. Sorry, ale urocavat posramotenu povest podla nejakych nepotvrdenych reci pred zaciatkom predaja je trocha uletene. Ja z tychto firiem neverim ani jednej, tak ako ziadnej dalsej velkej korporacii. Tam sa nik nehra na moralku.
Řekl bych, že prodej použitých her zajímá většinu konzolistů o něco víc než provozování Linuxu nebo stavba superpočítačů :-) Samozřejmě to byla arogance a porušení slibu, ale troufám si tvrdit, že zrovna tohle většinu hráčů na PS3 moc nezasáhlo. Určitě ne ty, kteří nyní kupují PS4.
Informace o Xboxu klidně mohly pocházet od MS, který zjišťoval jak to bude přijato. Je jasné, že když se ukázalo, že to zákazníci nezkousnou, tak se k tomu MS už nechce znát. Ale na PC Microsoft přitvrzuje, tak proč by nemohl chtít přitvrdit i na Xboxu? Na netu jsou články (a diskuse) z té doby. I ty jsou součástí té pošramocené pověsti, protože mohou ovlivnit zájemce shánějící informace.
Právě proto, že se ty velké firmy chovají tak jak se chovají, má smysl aby potenciální zájemce bral v úvahu i nepotvrzené informace.
správně. M$ chtěl hodně utáhnout šrouby (nemožnost bazarového prodeje, neustálé připojení k internetu kvůli DRM, atd.) a to mu pošramotilo reputaci...
z toho důvody taky preferuji PS4.
I když vyvstává otázka, jak by se chovalo Sony, kdyby nemělo konkurenci M$ a XONE. Zda-li by si zachovali svůj současný přístup (že by Japonská firma měla jiný pohled na trh než USA gigant?) a nebo by taky utahovali šrouby? (aneb "jeden za 18, druhý bez 2 za 20" jak již někdo zmínil :D )
Konzole nie ,u nas na PS3(doniesol brat) akurat tak padal prach.
to su len ignorantske nazory, ze hry historicky patria na PC alebo, ze len na PC sa da spravne hrat. pritom je to prave naopak, PC je len jedna z mnohych platforiem a este k tomu minoritna. staci si len uvedomit ake legendy su atari alebo nintendo.
na zaver v skratke: herne konzoly ponukaju lepsi uzivatelsky konfort, lepsie zabavnejsie hry a lepsi zazitok
A pak třeba ovládání které ne každému sedí a tak dále.... každý má svoje, ne? a pak tu mluvte o ignorantských názorech....
Koupil jsem si pred lety Wii a nelituji, nektere typy her na PC mi chybeli (plosinovky, arcady) a ten pohybový sytém se mi celkem libí člověk se alespon trochu hybe... ovsem posledni dobou vychazi dost dobrych indie plosinovek atd na PC, takze na Wii mam jen exluzivni hry s Mariem a zadne jine me ani moc nezajimaji.
Konzole maji sve uplatneni v tom ze proste "just works" a nemuset cca 5 let resit HW. Ale kvuli cenan (kdyz za cenu jedne hry na Wii, muzu mit kopec her na PC) ted posledni dobou vitezi Steam/GOG/Humble + klavesnice, mys a gamepad
Na konzolích nejde hrát strategie.
U Xboxu One bych si tipnul, že by mohl bottleneck s DDR3, až se objeví nějaká kvalitní hra jako zaklínač nebo GTA V. Možná pokud si pamatuju dobře,tak PS4 má i nějak lepší grafický chip... ale znát to bude nejspíš jen u titulů, kde si vývojáři dají opravdu záležet a na každou konzoli budou optimalizovat zvlášť.
Takže odpověď je žádnou, ale kdyby, tak PS4.
a na PC nejdou hrát bojovky (mlátičky).
A proto "nejdou hrát strategie" není argument. Je to jenom otázka osobních preferencí ;-)
a k té grafice u PS4: ano, vskutku je výkonější než u XONE a TEORETICKY by to mělo být poznat na velkém množství her
http://diit.cz/clanek/nizsi-rozliseni-her-u-xbox-one-oproti-ps4-bude-vyr...
Jakou konzoli by jste preferovali?
Vzhledem k mým osobním preferencím, kdy na konzolích nejdou hrát strategie, bych si konzoli nejspíš nekoupil.
Pravda je taková, že na počítači bojovky hrát jdou, ale asi jich tolik nevychází, protože klávesnice není příliš pohodlná a hráči kteří zachází dobře s gamepadem už mají konzoli, tak proč by si dokupovali k počítači.
A na konzoli jsem strategii kromě té hlasem ovládané neviděl zatím žádnou.
btw taky nemám moc rád střílečky(a všechny více akční RPG) z pohledu třetí osoby(fuj ta figurka jak tam vždy překáží, kamera neohrabaná)... takovejch hnusně za**banejch portů z konzolí na compjůtr je, že se mi chce zvracet... tedy kvůli této mé chronické nesnášenlivosti bych si dnes konzoli taky nekoupil
tak na PSX jsem videl minimalne Red Alerta ;-) dale se k tomu poridit i mys
Skoro nikdo z vas konzoli nema a nemel, ale vsichni tomu hrozne rozumite, co? Jeden priklad za vsechny muze byt nekolikrat zopakovany nesmysl o tom, ze na konzole nejdou RTS:
https://www.youtube.com/watch?v=ZfzWHBqp1QY
... No jasně, že na konzole existují RTS, i na tablety existují bojové hry ... na dotykáči :)
Ale dostáváme se do stejné situace jako u FPS her, u RTS hráč na PC má rozděleny vojáky do formací, obíhá nepřítele, útočí na více frontách ... a hráč na konzoli se už 5 minut snaží vytvořit squadru.
To je třeba jako hraní Battlefield Commandera na tabletu - multitouchem jde korigovat skupiny vojáků, házet bedničky a povyšovat vojáky atd... prakticky ihned. Na PC je potřeba vždy vybrat políčko a přiřadit příkaz.
Hry jsou různé a každá těží z jiného ovládacího schématu ... holt výhoda PC, dá se k němu připojit prakticky jakýkoliv ovladač a efektivně tak hrát hru nebo vykonávat jinou činnost.
PS: Do teď si pamatuju hraní Command & Conquer: Red Alert Retaliation na PS1 ;)
Hmm, jako v zasade rozumim a i trochu souhlasim, ale jen trochu. Zrovna Halo Wars pro me byla jedna z nejzabavnejsich RTS, co jsem kdy hral a ze nemam mys mi vubec nevadilo. Hra ma byt primarne o zabave a ne o tom, cim se ovlada, ne? Jasne, ze se vyvojar musel poradne zamyslet, jak ovladac uzpusobeny k necemu uplne jinemu pouzit k ovladani RTS, ale povedlo se za me na 100%.
To je právě ono. Ono se nedá všeobecně definovat, co zábava pro každého znamená.
Pro někoho to můžou být epické bitvy, které vychutnává rozplaclej na gauči, někdo jiný je zase šílenec, který zvládá díky myši multitasking a mikromanagementem vyhraje na první pohled prohranou bitvu.
Občas když vidím ty kluky korejský hrající starcraft, tak se mi chce nad mým RTS skillem brečet :)
Tak, a ted uz muzu souhlasit do pismene.:-)
Jen pro zajimavost, moje primarni platforma je sice Steam/PC, ale i tam vetsinou hraju dualshockem, ktery mam podle potreby u PC nebo u Playstation. Podle me za takovyma flamewars stoji neochota ucit se neco noveho. Dodnes mam v pameti, co to bylo kecu, kdyz se v FPS prechazelo z klavesnice na mys, v obdobi DN3D a Quake. Jakou nefer vyhodu maji ti s mysi a jak s nima nikdo nechce hrat. Pak se to horko tezko naucili vsichni a dnes se zase plive na ovladace (v oblasti kompetetivniho MP mozna opravnene, protoze to rozdeluje hrace do dvou skupin). Jsem zvedav, kdyz se skutecne povede Steam controller a bude na FPS lepsi nez mys, coz potencial ma. Co asi budou rikat pak ti vsichni, co ted plivou na jine druhy ovladani...
Tak já konzoli neměl a nemám, protože prostě nevím, co bych s ní asi tak dělal. To, že jsem si ji nepořídil dodnes, kdy už existuje bůhvíkolikátá generace, má velmi prostou příčinu: pro mě je to zcela zbytný hardware. Na to není potřeba, aby člověk něčemu rozuměl nebo nerozuměl. Náklaďák jsem si taky nekoupil, protože ho nepotřebuju, přestože toho uveze fakt hodně.
WIFTe, probuh, vzdyt ale nejsi hrac, proc by sis kupoval konzoli? Tak nejak se predpoklada, ze spor PC vs. konzole se vede mezi hraci.
To nechápu a přitom se na náklaďáku tak dobře renderuje, programuje a hrají hry.
Nebo to byl buldozer? Už se v těch označení motám :)
Mám tu nejlepší herní konzoli, která kdy existovala. Jmenuje se PC. Jiné konzole mne nezajímají.
Konzolu nemám, nepotřebuju a nechcu
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.