Sony znovu předvede autostereoskopický 3D (360°) displej
Tento autostereoskopický displej má rozlišení 96×128 bodů a o zobrazování se starají LEDky. Funguje tak, že vlastně vysílá do všech směrů (tedy horizontálních) stereoskopické obrázky, takže ať se na obraz podíváte z jakéhokoli úhlu, vždy uvidíte obrázek, který má i hloubku, při obcházení se dokonce mění i scéna pozadí. Displej v podstatě zobrazuje kolem dokola 360 různých stereoskopických scén.
Neočekává se však že se tento displej dostane v dohledné době do sériové výroby, pokud se do ní vůbec dostane. S „autostereoskopickým zobrazováním“ totiž přichází zásadní problém, kterým je zobrazovaný obsah, chybí také dostatek aplikací, které by jej využily. Současné „tradiční stereoskopické 3D“ je totiž vždy snímáno z jednoho úhlu a divák nemá možnost se na zaznamenanou scénu podívat z jiné strany. Reálná scéna by tedy musela být natočena 360 různými 3D kamerami, ty by se však natočily navzájem a musely by být z obrazu dodatečně odstraňovány. Obraz pro takový displej tedy povětšinou generuje sama grafika coby autostereoskopickou animaci.