S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
Kapitoly článků
def, obj dyn, 0×aa
Ve standardním nastavení kvality s "jednoduchou" kvalitou efektů a bez antialiasingu je S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky zcela plynulou záležitostí.
def, full dyn, 0×aa
Přidáme-li trochu v efektech, padá již minimální fps tu a tam pod plynulou hranici, ale jak moc dobře víme, je hra i tak drtivou většinu času plynulá.
def, enh full dyn dx10, 0×aa
Nejvyšší nastavení efektů již srazí i průměrnou hodnotu framerate, ale stále to ještě lze považovat za plynulé. Pokud byste se chtěli pustit do přetaktování, zde máte motivaci.
def, enh full dyn dx10, 4×aa
Celkem logicky pak přidání antialiasingu pošle výkon Radeonu HD 4770 v tomto vysokém rozlišení k zemi.
Celkově lze považovat S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky za plně hratelný na Radeonu HD 4770 i v 1920×1200. Odstup od hiend modelů se samozřejmě s rostoucí kvalitou světel zvyšuje, ale jako u Crysis, i u této hry se dá říci, že ta úplně nejvyšší nastavení budou spíše doménou karet příští generace, než úsporné grafiky za necelých 2 500 Kč.