Test: Dva Radeony R7 370 2GB a CrossFire
Kapitoly článků
V této sekci se podíváme zatím na tři hry, které testuji novou a lepší testovací metodikou, která lépe reflektuje reálné herní zatížení, testy tímto stylem budou časem přibývat. World of Warships jsem netestoval, CrossFire zde totiž vůbec nefunguje a výkon odpovídá jednomu GPU.
The Witcher 3 Wild Hunt
Zaklínač Geralt pořád žije, přestože se jedná o hru z roku 2015, je pořád svým způsobem relevantní, mnoho lidí navíc W3 ani nezaplo a tak je může zajímat jak hra běhá. Testoval jsem na maximální detaily, přičemž jsem vypnul NVIDIA Hairworks. Testovací scénář je pak poměrně jednoduchý, testuji v rámci datadisku Blood and Wine v malebném skoro až Monty Pythonovském Toussaintu. Na náměstí naskočím na Roache, který se spawnuje skoro až náhodně a poté se cvalem projedu až do paláce, kde pak z koně seskočím a přeskočím zábradlí zpět do města. Nejedná se tedy o nějaké bojové nasazení, spíše takovou prohlídku městem. Nevýhodou je, že různí občané města se generují víceméně náhodně, takže každý test může vyrobit trochu jiné výsledky.
Protože je hra optimalizovaná pro NVIDIA grafické karty, běží lépe na kartách GeForce, nicméně i tak si dva Radeony R7 370 nevedou vůbec špatně, hra má navíc k dispozici profil.
PREY
Prey z roku 2017, kde Bethesda figuruje naštěstí jen jako vydavatel také nemá zabudovaný benchmark. Jako testovací prostředí jsem vybral sekci Arboretum s překrásným výhledem a zahradami, jedná se o jedno z nejotevřenějších míst na stanici Talos I. Podobné místo je pak ještě lobby vesmírné stanice. Podobně jako v Zaklínači 3, i zde nedošlo k nějakému souboji, ale jednalo se spíše o procházku do záchranného modulu.
Testuji opět v 1920x1080 rozlišení s presetem Very High. Prey patří také mezi dobře optimalizované hry, situace z Witchera 3 se víceméně opakuje, kdy Radeony R7 370 obsazují třetí místo a opět využívají profilu v ovladačích.