Test: GIGABYTE GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC BLACK 11GB v roce 2022
Kapitoly článků
V této kapitole se podíváme na výkon grafik v Blenderu a ve SPECviewperf 13, který testuje mnoho profesionálního CAD/CAM software, zde mohou být rozdíly poměrně zajímavé.
Většina moderních grafických karet disponuje PCIe 4.0 rozhraním, vyšší propustnost je tak pouze u těchto karet.
Propustnost PCIe rozhraní
V testu propustnosti má GTX 1080 Ti nejhorší výkon, alespoň v 3D Marku, nicméně výsledek je velmi blízko ostatním PCIe Gen3 kartám.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 470 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 470 GB/s
zápis
kopírování
SPECviewperf 13.0 - 1920x1080
SPECviewperf 13 je užitečný nástroj, pokud chcete zjistit jak si nějaký hardware povede v profesionálních aplikací. Většina těchto aplikací využívá OpenGL a občas jsou optimalizované pro profi varianty grafických karet. Samozřejmě tento benchmark nenasimuluje veškeré možné situace, ale pro zběžný přehled celkem stačí. Nově měřím i v UHD rozlišení, jelikož to program podporuje, pro zajímavost jsem přidal i screenshoty z testovaných aplikací s nějakým krátkým popiskem, mnoho scén se velmi akčně hýbe, což na statickém obrázku není vidět.
GeForce GTX 1080 Ti je zde použitelná celkem slušně, až na občasné propady v některých programech.
3dsmax-06 obsahuje několik testovacích scén vygenerovaných za pomoci programu 3ds Max 2016, přičemž se jedná o DirectX 11 renderer. Původní sada testů byla vyrobena pro 3ds Max 2015, testů je zde několik, na screenshotu je architektonický, dále je zde několik akčně hýbajících se viewesetů, které obsahují i děsivou obří rybu.
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
Catia-05 viewset je vygenerovaný za pomoci programu CATIA V6 R2012, testy obsahují rendering letadel, aut a to včetně rastrového pohledu, bez stínů a tak podobně.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
Creo-02 viewset používá modely vygenerované v programech Creo 3 a Creo 4, opět zde máme různé veselé automobily ve vysoké kvalitně.
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
Energy-02 viewset využívá open-source OpendTect sesmické vizualizační programy, jedná se o podobné techniky jako při MRI či CT, "plátky" seismických dat se převádí do 3D prostředí. Vše generované je značně tesselováno a používají se zde voxely. Tento viewset je velmi náročný a mnoho karet se zde pořádně zapotí.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
Maya-05 viewset je založený na programu Autodesk Maya 2017, přičemž je zde několik testů, které využívají drátěný model s 4x AA a další efekty.
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
Medical-02 viewset reprezentuje ImageVis3D program využívající Tuvok renderer, podobně jako energy-02 se zde skládají nasnímané plátky z CT či MRI. Tento test je i celkem náročný na výkon procesoru.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
Showcase-02 využívá DirectX rendering a je založen na Autodesk Showcase 2013 aplikaci. Renderovaná Formule obsahuje prý osm milionů vertexů.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
snx-03 viewset je založen na programu Siemens PLM NX 8.0, velikost modelů je v rozpětí 7,15-8,45 milionů vertexů, přičemž se jedná primárně o rendering automobilů a některých jejich součástí, střídá se drátěný model s plně vystínovaným.
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
sw-04 viewset reprezentuje program SolidWorks 2013 SP1, modely mají 2,1 až 21 milionů vertexů.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
SPECviewperf 13.0 - 3840x2160
Catia-05 viewset je vygenerovaný za pomoci programu CATIA V6 R2012, testy obsahují rendering letadel, aut a to včetně rastrového pohledu, bez stínů a tak podobně.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
Creo-02 viewset používá modely vygenerované v programech Creo 3 a Creo 4, opět zde máme různé veselé automobily ve vysoké kvalitně.
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
Energy-02 viewset využívá open-source OpendTect sesmické vizualizační programy, jedná se o podobné techniky jako při MRI či CT, "plátky" seismických dat se převádí do 3D prostředí. Vše generované je značně tesselováno a používají se zde voxely. Tento viewset je velmi náročný a mnoho karet se zde pořádně zapotí.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
Maya-05 viewset je založený na programu Autodesk Maya 2017, přičemž je zde několik testů, které využívají drátěný model s 4x AA a další efekty.
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
Medical-02 viewset reprezentuje ImageVis3D program využívající Tuvok renderer, podobně jako energy-02 se zde skládají nasnímané plátky z CT či MRI. Tento test je i celkem náročný na výkon procesoru.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
snx-03 viewset je založen na programu Siemens PLM NX 8.0, velikost modelů je v rozpětí 7,15-8,45 milionů vertexů, přičemž se jedná primárně o rendering automobilů a některých jejich součástí, střídá se drátěný model s plně vystínovaným.
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
sw-04 viewset reprezentuje program SolidWorks 2013 SP1, modely mají 2,1 až 21 milionů vertexů.
4608 shaderů, 128 ROPs, 288 TMUs, 300W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
3840 shaderů, 96 ROPs, 240 TMUs, 250W TDP, 7nm
16GB GDDR6 16GHz 256-bit, 512 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 230W TDP, 7nm
12GB GDDR6 16GHz 192-bit, 384 GB/s
2048 shaderů, 64 ROPs, 128 TMUs, 180W TDP, 7nm
8GB GDDR6 17,5GHz 128-bit, 280 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 225W TDP, 7nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 150W TDP, 7nm
6GB GDDR6 14GHz 192-bit, 336 GB/s
3584 shaderů, 64 ROPs, 224 TMUs, 265W TDP, 14nm
8GB HBM2 1800MHz 2048-bit, 460 GB/s
2304 shaderů, 32 ROPs, 144 TMUs, 225W TDP, 12nm
8GB GDDR5 8400MHz 256-bit, 268 GB/s
8704 shaderů, 96 ROPs, 272 TMUs, 370W TDP, 8nm
10GB GDDR6X 19GHz 320-bit, 760 GB/s
4352 shaderů, 88 ROPs, 272 TMUs, 300W TDP, 12nm
11GB GDDR6 14GHz 352-bit, 622 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 275W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
5888 shaderů, 96 ROPs, 184 TMUs, 220W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2560 shaderů, 64 ROPs, 160 TMUs, 235W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
4864 shaderů, 80 ROPs, 152 TMUs, 200W TDP, 8nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
3584 shaderů, 88 ROPs, 224 TMUs, 250W TDP, 16nm
11GB GDDR5X 11GHz 352-bit, 484 GB/s
2180 shaderů, 64 ROPs, 136 TMUs, 180W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s
2304 shaderů, 64 ROPs, 144 TMUs, 175W TDP, 12nm
8GB GDDR6 14GHz 256-bit, 448 GB/s